• TOPIC 3

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 0:02 ]


    Hi. This makes no sence.

    (Wie wilt er naar Jay komen??)


    live your life, it is beautiful as it is!

    Matthew
    Ze heette Jaymina. Ze was een erg aardig meisje. Ik hoorde haar een paar dingen inzelf mompelen en plofde neer op de grond. Ik ging naast haar zitten, tegen de muur aan en keek naar haar, terwijlb ik een nieuwe vraag ptobeerde te bedenken.'Welk talent heb jij?'besloot ik maar te vragen. Het was misschien een beetje standaard maar je talent was hier het belangrijkste ding, je kwam hier niet zomaar. Nieuwsgierig wachtte ik op antwoord.


    •*• Lululu •*•

    ( waarneer begint de dag, ik moet zo namelijk naar hockey :Y))

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 18:10 ]


    •*• Lululu •*•

    Jaymina
    ''Wat is je talent?'' vroeg hij. ''Het is misschien standaard. Maar ik kan zingen , gitaar spelen en acteren.'' glimlachte ik. Ik vond zingen echt geweldig. Gitaar spelen kon ik als sinds mijn vierde en acteren.. Tja , daar was ik al sinds ik acht was mee begonnen. Ongeveer - dat denk ik tenminste.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Max is er terug! Sorry wist dat er een nieuw topic moest zijn, maar kreeg geen bericht ofzo ;p daarnet had ik een van Curlies, met dank daarvoor :D kwas toen net bij mijn oma maar nu ben ik er terug!]


    Allting handlar om relativitet

    ( wie wilt Jay gezelschap houden?)


    live your life, it is beautiful as it is!

    ( na wat verzoeken gaan we nu snel door naar de ochtend!)

    Eric:
    * Via de intercom* Goeiemorgen allemaal. Goeiemorgen, goeiemorgen, goeiemorgen. Dit is vanaf nu jullie wekker, een intercom. als jullie nu nog steeds slapen ben je waarschijnlijk doof. Jullie krijgen allemaal een uur de tijd om je om te kleden en zo. Om half tien worden jullie beneden verwacht want dan is het tijd voor de eerste opdracht! Ik laat jullie nu jullie gang gaan, over een uur horen jullie mij weer spreken, dan is het tijd om te komen!


    Hi. This makes no sence.

    Max

    Ik schrikte wakker van een zéér luide stem die van Eric bleek te zijn. Ik haatte het om op zo'n manier te worden wakker gemaakt! Ik besloot mij aan te kleden en ik moest morgen maar mijn wekker zetten voor de intercom ons zou wekken.


    Allting handlar om relativitet

    Lizor schreef:
    Camille
    Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip.
    'Uhh... oké,' zeg ik zacht, ik sta op en open mijn gitaar koffer. Ik voel mijn handen trillen, damm ik ben nu al zenuwachtig moet je voorstellen als ik op tv moet optreden. Ik haal mijn licht bruine gitaar uit de de koffer en ga op de rand van het bed zitten.
    Zachtjes begin ik te spelen, ik haal diep adem en sluit mijn ogen. Doe gewoon alsof je thuis zit in je kamer en er niemand anders is.
    'Well you only need the light when it’s burning low, only miss the sun when it’s starts to snow, only know your lover when you let her go,' begin ik zachtjes, een glimlach siert mijn lippen en ik begin wat harder te spelen en zingen. Na een tijdje open ik mijn ogen en kijk ik Alex aan.
    'Only know you’ve been high when you’re feeling low, only hate the road when you’re missin’ home, only know your lover when you’ve let her go.... and you let her go.'
    Ik kijk naar de grond, het was zeker niet zo goed als Alex net danste, maar ik heb mijn best toch gedaan.

    [*Is benieuwd naar reactie hierop* Nog een reactie en dan volgende dag? :3]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Alsjeblieft!]

    Jaymina
    Ik schrok wakker door de luide stem van Eric. ''Oh my! Kan je niet één keer ons laten uitslapen?!'' Ik gooide mijn kussen weer in mijn gezicht en kreunde. Dit was niet wat ik had verwacht. Toch stond ik op en pakte een simpele outfit wat bestond uit een grijze legging , een oversized shirt , mijn Allstars en mijn leuke panda beanie. ''Morgen!'' riep ik vrolijk naar Max. Geen idee waarom ik zo vrolijk was..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alex
    Ik vond dat ze erg goed was, ze was echt HEEL goed. Ik snapte haar onzekerheid niet, als het aan mij lag was zij de gene die zou winnen. Ik gaapte, ik was nu eigenlijk wel héél moe. Ik kroop over het bed heen en trok de dekens omhoog. ''Zullen we gaan slapen?'' Vroeg ik haar. Ik trok de dekens over me heen en zuchtte. Een paar minuten later deden we het licht uit. De volgende ochtend schrok ik wakker door Eric. We hadden een uur om ons klaar te maken, ik zuchtte en klom snel het bed uit.

    Damian
    '' Ja, tot nu toe wel. al zijn het nu alleen nog maar grove lijnen dus je zou jezelf nog niet herkennen..'' Ik tekende het door en na een lange stilte keek ik op mijn telefoon om te kijken hoe laat het was. Shit, het was al half drie. '' Oh my, het is al half drie! Ik denk dat het wel slim is als we nu gaan slapen..'' Ik deed mijn spullen in de kast en liep naar bed om te kunnen slapen. Toen ik wakker werd hoorde ik dat de intercom een wekker was geworden. Ik zuchtte en klom uit bed. '' Melinda, kom.'' zei ik zachtjes.


    Hi. This makes no sence.

    Max

    "Morgen!" riep Jaymina vrolijk. "Grr, hoe kan jij nou zo vrolijk zijn zo vroeg in de morgen?" gromde ik. Ik liet me terug op het bed vallen. "Gebruik jij maar eerst de badkamer," stelde ik Jaymina voor, "jij bent toch al klaarwakker."


    Allting handlar om relativitet

    Felicia Kiara Mancini
    Ik schrok wakker van Eric die door de intercom riep dat we wakker moesten worden. Ik zuchtte en ging rechtop zitten. Een koude rilling gleed over mijn lichaam toen ik mijn benen over de rand van mijn bed gooide.
    'Goedemorgen.' zei ik met mijn schorre ochtendstem tegen Jay en ik stapte uit bed. Ik deed mijn kast open en zocht een setje kleding uit. Een strakke zwarte broek, een wit blousje en mijn huidskleurige hakken zette ik klaar op mijn bed. Ik glimlachte vrolijk en deed mijn kast weer dicht.
    'Heb je goed geslapen?' vroeg ik toen ik mijn korte roze broekje omwisselde voor mijn strakke zwarte broek.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Camille
    Ik word wakker en rek me uit.
    'Goedemorgen,' glimlach ik naar Alex, ik loop naar mijn kast en haal daar een kledingsetje uit. Ik kleed me om en borstel mijn haar voor de spiegel.
    'Lekker geslapen?' vraag ik aan Alex.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jaymina
    Ik knielde naast het bed bij Max neer. ''Dat je het weet , ik heb stemmingswisselingen. Ik denk dat jij die ook eens moet gebruiken.'' glimlachte ik. Ik wreef even door zijn haar heen en zocht naar zijn arm. Toen ik het vond , probeerde ik hem uit bed te trekken. ''Kom eens uit bed , luilak!'' riep ik lachend.


    I don't want you to die, I want you to suffer.