• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko:
    'laat me maar gaan mam, zorg goed voor de baby. je zal me ooit nog wel is zien' zeg ik zacht en verdwijn dan met snowie.
    snikkend zak ik neer aan de rand van het meer en zorg dat ik al mijn spullen heb. inclusief foto's waar ik op sta.
    ik zal verdwijnen uit hun leven.
    pap zal me toch nooit begrijpen
    yue:
    zuchtend sta ik op en loop achter amaury aan.
    snikkend zak ik neer als ik thuis ben en zie dat al haar spullen zijn verdwenen net zoals die van snowie.
    een steek gaat door mijn hart.
    'nee niet mijn meisje' snik ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Amaury;
    Ik pak Kenji vast en trek hem tegen me aan zover het kan
    'Rustig jongen... Laat haar dom bezig zijn... Ze komt er wel achter.. Ze zal ooit inzien dat wij gelijk hadden..' zeg ik zacht
    Kenji;
    'Nee..Dan is het al te laat... dan heeft die fucking klote bloedzuiger haar al leeg gedronken..' zeg ik monotoon en maak me los terwijl ik hem zonder emotie aan staar
    'ik wil naar huis' zeg ik nog steeds zonder enige emotie en loop met pap naar huis


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik staar mama met grote ogen aan en laat de tranen over mijn wangen stromen.
    'Nee mama... Waarom...' zeg ik met trillende stem.
    'Waarom wil je me geen kans geven.. Je verstoot je bloed eigen zoon' snik ik en zak neer op de grond.
    Ik rol mezelf huilend op tot een bal en kijk naar papa.
    'Papa alsjeblieft... Het spijt me.. Ik kan er niets aan doen! Ik wil ook gelukkig zijn!' snik ik.
    'Waarom doet mama zo tegen mij? Ik heb haar niets gedaan! Ik kan me gevoel voor iemand niet zomaar verbreken en negeren' zeg ik trillend en begin weer te huilen.

    Hue;
    Ik sta samen met Selena op, open de koelkast en doop mijn vinger even in de jerrycan.
    Ik houd haar opnieuw mijn vinger voor en grinnik als ze erop begint te sabbelen.
    Ik luister naar Selienna en Haru en zucht diep.
    Als ze boos naar boven loopt en ik Haru tegen me hoor praten, kijk ik hem bezorgt aan.
    Ik loop naar hem toe en ga voor hem zitten.
    'Je moeder is teleurgesteld omdat je niet naar school gaat, je ons voor liegt en dat je bijna een relatie hebt met háár vijand' zucht ik.
    'Als vampier kan je dat niet maken Haru! Dat veroorzaakt zoveel problemen... Straks loopt het uit op een oorlog' zeg ik zachtjes.
    Ik aai even over zijn hoofd en streel zijn wang zacht.
    'Ik ga wel met je moeder praten en beloof me dat je hier blijft en dat je op de bank gaat liggen.'
    'Desnoods ga je maar tv kijken ofzo' zucht ik.

    michiko:
    langzaam ga ik liggen op een soort van bed die ik heb gemaakt.
    snowie houd ik dicht tegen me aan terwijl ik de tas met spullen gebruik als kussen.

    yue:
    snikkend houd ik de enigste foto van der vast. de eerst foto die we maakte toen ze nog baby waren


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    ik ben eten darlings


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selena;
    Ik kraai vrolijk en sabbel en zuig tevreden aan zijn vinger
    Selienna;
    Ik tril helemaal door een gevoel wat ik niet ken
    Ik heb me, om rustig te worden, op bed geplaatst met de doos waar de spullen van mijn ouders in zitten
    'mam...pap.... help mij...! waarom moet perse mijn zoon nou verliefd worden op onze aardsvijand?! Waarom kon het dan niet de ijsmonsters zijn of zo? Die zijn tenminste aardig... Die Butterfly Maidens zijn zo achterbaks en gemeen....' snik ik gebroken en streel alle spullen
    Ik hoop zo dat iemand mij kan helpen
    Tranen blijven als watervallen over mijn wangen stromen en ik snik onregelmatig
    Ik weet echt niet wat ik moet doen..
    ik ben het niet waard om moeder te zijn, ik doe alles en iedereen maar pijn, maar ik wil het beste voor mijn kinderen....
    Waarom moet die slet nou in mijn leven gekomen zijn?! Waarom moest Haru nou dom zijn en niet naar school gaan?!
    Zo word hij nooit Kazekage!
    Ik schrijf snel een brief voor Haru over wat Gaara tegen mij en Hue zei, over dat hij best wel Kazekage zou kunnen worden, als de tijd rijp zou zijn
    Ik schrijf ook dat het niet meer doorgaat, omdat hij de kant van de vijand kiest
    De vijand die mijn familie uitmoordde......
    De vijand die mijn broer vermoorde, mijn andere zus..... Mijn beste vrienden....
    En dat was nadat ik mijn jongste zusje en ouders vermoordde..

    Amaury;
    Ik volg hem rustig en loop het huis binnen
    Ik kijk naar Yue en zak met een diepe zucht naast haar neer terwijl Kenji zonder een blik naar haar te werpen naar zijn kamer loopt
    mijn armen sluiten zich stevig om haar heen terwijl ik haar begin te sussen
    Kenji;
    Ik ga op bed liggen, pak mijn koptelefoon en zet keihard metalmuziek aan, de enige muziek die op dit moment bij mijn humeur past.
    Het maakt me niet uit dat ik doof word, ik wil nu gewoon alles vergeten...


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    eet smakelijk schaaaaatxx


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'z-ze is gewoon weg. alles van haar en snowie zijn weg love' snik ik en klem mijn handen in zijn shirt


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Haru;
    Ik loop overstuur naar de bank en ga erop liggen.
    Ik pak een dekentje van de bank af en leg het over me heen.
    Ik sluit mijn ogen en negeer alles om me heen.
    Ik verdien het niet om te leven.
    Alles wat ik doe is iedereen pijn doen...
    Ik verraad zelfs mijn eigen moeder.
    Ik bijt zacht op mijn lip en hoop dat ik nooit meer wakker word.

    Hue;
    Ik loop met Selena in mijn armen naar boven.
    Even klop ik op de kamerdeur en loop naar binnen toe.
    Ik tref een huilende Selienna aan en loop met een bezorgde blik naar haar toe.
    Ik ga naast haar op bed zitten en trek haar tegen me aan.
    'Waarom doen jullie elkaar dit in hemelsnaam aan' zucht ik en hou Selena nog steeds goed vast.
    'Ik ben zo blij dat Selena het nog niet begrijpt, maar alsjeblieft wees niet zo hard tegen hem' zeg ik zachtjes.
    Ik kijk naar het briefje en zodra ik het gelezen heb, verkreukel ik het en gooi het aan de kant.
    'Laat je hem echt vallen? Ga je hem gewoon aan zijn lot overlaten?' vraag ik serieus.
    'Want als hij echt weggaat, en ze zijn echt zo gevaarlijk als jij zegt dat ze zijn, dan zie je hem nooit meer terug.. En als je hem terug ziet, dan is het alleen zijn levenloze lichaam dat overgebleven is!' schreeuw ik een beetje boos.
    Ik bijt hard op mijn lip, laat de tranen ook lopen en houd Selienna stevig tegen me aan.
    'Alsjeblieft.. Ik wil geen van jullie kwijt' snik ik zacht en haal gebrekkig adem.

    Amaury;
    Ik blijf stil en het enige wat ik doe is haar troosten

    Selienna;
    'Hij is godverdomme verliefd op de vijand! De vijand die mijn familie uitmoordde...... De vijand die mijn broer vermoorde, mijn andere zus..... Mijn beste vrienden....En dat was nadat ik mijn jongste zusje en ouders vermoordde..' zeg ik en bars weer in snikken uit
    Ik verberg mijn gezicht in mijn handen en voel mijn schouders schokken
    'Ik wil hem niet kwijt, voor geen goud... Maar het doet me zo veel pijn... Ik wil niet dat hij met ze omgaat, ik weet dat ze hem op een gegeven moment zullen vermoorden, als die dochter op een ander inprent, en dat gebeurt!' zeg ik schokkerig
    Ik voel mijn hart steken, het doet zo verschrikkelijk veel pijn
    Dat was dezelfde pijn als toen Hue weg ging..
    Ik kijk hem met moeite aan en hijg moeizaam
    'Hij moet gelukkig zijn, maar als dat met die feeksen familie is, dan, hoe zeer het ook doet, ik kan hem niet helpen... Je weet hoe die slet mij probeerde te vermoorden... Denk je dat ik mijn zoon met alle liefde daar heen laat gaan?' zeg ik en begin nu ook boos te worden
    Selena;
    Ik krimp in elkaar en kijk papa met traantjes in mijn ogen aan
    'pwawaaa..... bwoewe twoeee' zeg ik zachtjes


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    ben etenxx


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'h-het doet zo'n zeer' snik ik

    michiko:
    zuchtend sluit ik mijn ogen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Haru;
    Ik open mijn ogen en kijk de woonkamer rond.
    Ik kijk even naar het raam en slaak een diepe zucht.
    'Waarom zou ik blijven.. Mam wil me niet meer..' zeg ik zacht en met een gebroken stem.
    Ik sta op, trek mijn schoenen en jas weer aan en ga naar buiten.
    Ik zet de capuchon van mijn jas op, steek mijn handen in mijn zak en loop de stad in.
    Als ik voor het Kazekage gebouw sta, glimlach ik zachtjes en stap naar binnen.
    Misschien kan Gaara me opvrolijken.
    Ik hoop dat hij niet boos op me is, hij is de enige die ik op dit moment nog heb.

    Hue;
    'Even niet liefje' zeg ik zacht tegen Selena en kus haar voorhoofd.
    'Ik snap dat het zo is.. Maar je kan niet veranderen wat er gebeurd...' zucht ik.
    Ik kijk haar gebroken aan en streel haar arm.
    'Ik wil de enige personen die ik heb niet achter laten, niet kwijt raken.. Maar op deze manier gebeurd dat dus wel! Ik verlies mijn bloedeigen zoon, misschien mijn dochtertje en daarna mijn vriendin misschien wel.. Dat wil ik niet. Kan je niet met hem proberen te praten? Op een normale manier?' vraag ik zacht.
    Ik zucht en krijg grote ogen als ik merk dat Haru niet meer binnen is.
    'Zie je nou wel? Hij luisterd niet eens meer naar mij! Hij is weggegaan!'
    Ik wil het schreeuwen, maar door de verdriet komt het er niet schreeuwend uit maar gewoon gebroken.

    Eetsmakelijk schat! x

    Amaury;
    'dat kan ik begrijpen liefje' zeg ik zacht en blijf haar troosten, niet wetend wat ik verder kan zeggen

    Gaara;
    Ik kijk verbaast op als ik Haru binnen zie komen en glimlach naar hem
    'Hey grote jongen, kan ik je helpen?' vraag ik, ga zitten op een andere stoel dan achter mijn bureau en wijs naar de stoel voor me
    'Je ziet er niet echt vrolijk uit... Wat is er...?' vraag ik zacht als ik de rode ogen opmerk
    Selena;
    Ik begin zachtjes te huilen en verberg mijn gezichtje in mijn handjes
    Selienna;
    Ik krijg grote ogen en grom zachtjes
    'Hij leert het ook niet hè?' zeg ik zacht en laat mijn hoofd hangen
    'waarom wil hij niet snappen wat ze aanrichten? Moet ik dan werkelijk grof geschud gebruiken en hem laten zien hoe ze mijn broer, zus en vrienden afslachtten???' zeg ik gebroken
    Ik kijk Hue aan en schud mijn hoofd
    'ik trek het echt niet dat alles zo loopt! Heel mijn leven, mijn geluk, mijn gezinnetje, kapot, verwoest! En dat door 1 klein, vals, achterbaks kind!' zeg ik boos terwijl tranen van woede over mijn wangen rollen
    Ik voel weer de echte kracht van de vampier in mijn hart ontwaken en voel dat mijn tanden langer en nog scherper zijn dan ze normaal zijn als ik in mijn vampier verander
    Ik weet dat de woede en pijn uit mijn ogen te lezen zijn en ik krijg een raar teken op mijn wang
    'zie je dit teken? ook een reden waarom ik Haru niet bij die mensen wil hebben...' hijg ik
    'Haru krijgt dit ook, niet nu, wanneer het te laat is, zal dit teken zichtbaar zijn.. Of wanneer de echte vampier in hem ontwaakt....' zeg ik grommend
    'Als die butterfly maiden seks heeft met Haru, of hem tongzoent, of wat dan ook, lichamelijk contact, begint dit teken hem van binnen op te eten... Ik heb het gekregen toen ze mijn vrienden en broer en zus aanvielen.... Als waarschuwing dat ik niets moest doen, of ze zouden me met een pijnlijke dood voor de ogen van mijn geliefde laten sterven... Voor jou dus...' zeg ik zachter
    'En ik weet dat Haru gezoend heeft met dat krent, tongzoenend nog wel..... Als ik het contact niet snel verbreek tussen hun, zijn we onze zoon sowieso kwijt.... Dit teken is in de bloedlijn, Selena heeft het ook..... Het kan door niets of niemand verwijdert worden... Nooit..... Het zit er, en het is zo verzegeld, niemand van die clan weet het, want degene die het wel weten, zijn door mijn tanden nog vermoord.....' zeg ik zacht en streel over dat teken heen


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin