• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko:
    voorzichtig til ik snowie op en breng me naar het ouderlijk huis van haru.
    voorzichtig klop ik aan en slik zacht.
    dit is miss niet de juiste manier maar wel de enigste oplossing voor nu

    yue:
    'straks gaat kenji ook nog weg' snik ik

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 18:24 ]


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik sta zuchtend op en kijk Hue aan
    'ik ga wel' mompel ik zacht 'ik moet toch even een frisse neus halen, straks vernietig ik dit huis ook nog, en dat wil ik al helemaal niet ' zeg ik zacht en loop naar beneden
    Ik ruik al dat ik op mn hoede moet zijn en open de deur
    Een luide grom rolt over mijn lippen als ik een butterfly maiden zie en ik zak in aanvalspositie
    'ga weg.... Ga andermans leven verzieken, laat mij en mijn familie gewoon met rust! Laat Haru vooral met rust! Door jou word hij op dit moment vanbinnen vermoord!' zeg ik en kijk haar woedend en hijgend aan terwijl het teken op mijn wang heel erg begint te branden
    Ik weet dat Haru het ook voelt, ik probeer zoveel mogelijk van zijn pijn weg te nemen als me lukt vanaf hier
    Selena;
    Ik zak huilend in slaap en hou me stevig aan papa vast

    Amaury;
    'ik denk het niet liefje... je zei zelf nog; het kleine meisje word groot..... laat haar nou die fout begaan, ze komt vanzelf terug.... ze moet leren vallen en opstaan, en dit is de grootste valkuil die ze in haar leven kan maken.....' zeg ik zacht
    Kenji;
    Ik loop naar beneden, loop straal langs ze heen, pak gewoon uit pure woede een blikje bier en giet het in 1 keer achterover
    nou en dat ik te jong ben, ik moet rustig worden!
    Ik loop weer omhoog en gooi de deur met hoge snelheid dicht

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 18:29 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko:
    'het spijt me wat mijn voorouders met uw familie hebben gedaan. het spijt me wat mijn moeder u en uw vriend wou aandoen maar ik hou echt van haru' zeg ik zacht terwijl er tranen over mijn wangen glijden. 'ik heb zelfs mijn familie achtergelaten omdat mijn broer en vader het niet kunnen accepteren dat ik ben ingeprent op uw zoon. ze denken dat hij me zal leegdrinken en mijn vader denkt dat hij nu al een crimineel is door het voorgeval van jullie met mijn moeder en oom' zeg ik terwijl ik mijn eigen vorm terug krijg. 'maar zo is haru niet en ik weet dat jullie ook niet zo zijn. ik wil gewoon een normaal meisje zijn die met haru samen kan zijn' zeg ik zachtjes 'ik zal zelfs mijn leven voor hem willen geven zolang hij maar gelukkig is'

    yue:
    'n-nee dat mag niet k-kenji' snikt het en kijkt met grote ogen kenji achter na


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Ik zucht zachtjes en houd Selena stevig tegen me aan.
    'Het spijt me dat je dit allemaal moet meemaken liefje' fluister ik zacht.
    'Gelukkig zal je het straks allemaal vergeten zijn' zeg ik met een kleine glimlach.

    Haru;
    Ik loop rustig door het gebouw heen en klop nerveus op de deur van het kantoortje.
    Ik open zachtjes de deur en stap naar binnen.
    'Gaara-sama?' vraag ik zacht.
    Als ik een brandende en stekende pijn in mijn wang voel, schreeuw ik luid en zak door mijn knieën, met mijn handen tegen mijn wang geslagen.

    Gaara;
    Ik kijk geschrokken naar Haru en zak naast hem neer
    'Haru?! Wat is er?!' vraag ik bezorgd
    Selienna;
    Ik grom laag, krijg een bezorgde blik in mijn ogen, spring over Michiko heen, negeer haar en ren richting het Kazekage gebouw voor Haru
    Ik ren naar binnen, kijk met grote ogen naar hem, zak naast hem neer en slik als de tranen over mijn wangen rollen
    'Verdomme!' gilt het bijna, kijkt Gaara angstig aan en barst in snikken uit
    'Ow Haru! Die dochter van die slet heeft je dit aangedaan....' zeg ik snikkend
    'Ik had je moeten tegen houden voor je met haar ging zoenen! Kijk dan wat er met je gebeurt!' zeg ik snikkend en weet niet wat ik moet doen om het moordende proces wat bezig is tegen te gaan

    Amaury;
    Ik kijk zuchtend naar Kenji en schudt mijn hoofd
    'wat is er toch gebeurt in 1 dag? mijn hele gezin valt uit duigen door 1 fucking bloedzuiger..!!' zeg ik en sla gebroken met mijn hand op de grond

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 18:46 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko:
    met grote ogen kniel ik bij haru neer.
    voorzichtig leg ik mijn hand op het teken en voel een pijn door me heen gaan.
    zonder enig idee prevel ik verschillende woorden waardoor ik het proces laat stoppen en er een bal vormt in mijn andere hand.
    ik wil je niet kwijt haru zeg ik in gedachten terwijl langzaam aan ook mijn teken verdwijnt van de butterfly maiden en er een kleine zilveren vlinder dood op de grond neer valt. 'ga niet dood, ik kan niet zonder je. maar ook je familie niet. hoe moet je moeder het anders je vader en zusje gaan vertellen' prevel ik zachtjes en zorg dat de bal verdwijnt

    yue:
    'ik wil ze terug' snik ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Als het een tijdje duurt, loop ik met Selena in mijn armen naar beneden en kijk verbaasd naar de deur.
    'Uhm.. Kan ik je helpen?' vraag ik verbaasd.
    Ik kijk even om me heen en grom zachtjes.
    'Waar is ze heen?'

    Haru;
    Ik rol mezelf kreunend van de pijn op tot een bol.
    De tranen stromen over mijn wangen en ik voel niets anders dan pijn.
    'L-Laat h-h-het st-stopp-stoppen!' schreeuw ik van de pijn.

    syd je loopt een beetje achter xD


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Je typt te snel T-T

    of jij typt te langzaam


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Gaara;
    'ik ga hulp halen' zeg ik zacht en ren weg
    Selienna;
    Ik kijk argwanend naar Michiko en trek Haru zacht weg bij haar
    'blijf met je poten van hem af! Je hebt hem al meer dan genoeg aangedaan! Het is jou schuld dat dit hem overkomt, het is jou schuld dat hij straks begraven kan worden als ik mijn leven niet opgeef om hem te redden... Het is JOU schuld dat mijn vriendje en dochtertje er straks alleen voor staan..!' zeg ik woedend en hou Haru stevig tegen me aan
    Ik maak contact met Hue dat we in het Kazekage gebouw zijn vanwege Haru en dan barst ik in snikken uit
    Ik verbreek het contact en probeer de pijn te laten stoppen door het zelf over te nemen
    Dat ik bijna niets zie door de pijn die door me heen raast maakt me niets uit, zolang hij maar veilig is
    'Het spijt me zo Haru... Ik ben een vreselijke moeder....... Ik verdien je niet.... Ik hoopte nog langer van jou en je zusje te kunnen genieten, ook van je vader, maar blijkbaar is het me niet gegund door een bepaalt iemand hier.... Iemand die heel mijn leven, mijn geluk, alles in 1 keer heeft kunnen verwoesten, in 1 klap, 1 seconde~!' zeg ik terwijl ik van de pijn op de vloer zak
    Dat was ook het laatste wat ik zeg als de pijn mijn lichaam overneemt en ik bewusteloos mijn ogen voel dichtvallen


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    AMaury;
    'ik ook liefje... ik wil Michiko en Kenji terug zoals ze voor vandaag waren....' zucht ik
    'toen waren ze nog normaal.. nu zijn ze allebei doorgeslagen.. Kenji om Michiko te beschermen, en Michiko voor die stomme bloedzuiger..'


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Mijn ogen worden groot en ik grijp naar de deken op de bank.
    Ik scheur het kapot en bind het om me heen.
    Ik leg Selena voorzichtig in de doek neer, trek het wat strakker zodat ze niet kan vallen en zodat de doek niet losgaat.
    Ik ren het huis uit en ren haastig door de stad naar het gebouw.
    Ik kan net Gaara ontwijken en ren door naar zijn kantoor.
    Als ik naar binnen ren kijk ik met grote ogen naar Selienna en Haru.
    Mijn ogen vullen zich met tranen en ik zak naast hen neer.
    'Alsjeblieft niet' zeg ik zacht en gebroken.
    'Niet nu al' zeg ik zacht.

    Haru;
    Voordat er een wit licht me helemaal mee kon trekken, voel ik alles verdwijnen en schieten mijn ogen open.
    Ik hijg zwaar en heb nogsteeds een beetje pijn.
    Ik kijk naar papa en kijk geschrokken als ik zijn tranen zie.
    Als ik naast me kijk, vullen mijn ogen zich ook met tranen en hoor opnieuw mama's woorden.
    'Nee mama... Ik verdien jou niet! Je probeerde me te beschermen, maar het kost je nu jou leven.. Het spijt me zo' snik ik en verberg mijn gezicht in mijn handen.

    michiko:
    'dit is het enige wat ik kan doen' fluister ik zachtjes en leg mijn hand op der wang en geef haar mijn leven.
    langzaam zak ik weg terwijl mijn ogen sluiten en ik bleker word.
    zorg goed voor haru

    yue:
    'n-nee ze is weg'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Gaara;
    Ik kijk verbaast om en haal mijn schouders als ik terug ren
    Selienna;
    Een kleine glimlach trekt nog om mijn lippen tot ik verlamd van de pijn echt geen spier meer weet te vertrekken
    In gedachten kan ik nog contact leggen met Haru en Hue
    'rustig liefjes... echt... laat me gewoon gaan... heb een gelukkig leven... geniet van de personen die je liefhebt.... treur niet mocht de pijn mijn hart laten stoppen.... Ik snap nu ook wat mijn moeder bedoelde met haar laatste woorden; je leven is nooit perfect...... jullie komen er wel boven op... Beloof me alsjeblieft... En dan vooral jij Haru... Jou... Vriendin... Moet je laten zoals ze is.. Niet je woede van mijn dood op haar africhten... Zijzelf is er geen oorzaak van, haar geschiedenis en ware gedaante wel... Geniet van haar zolang je kunt... Als het goed is zijn de tekens op jou wang en die van Selena weg nu ik de pijn op me neem... Ik hoop echt dat jullie geen gekke dingen doen... Ik kom jullie persoonlijk vanuit hel opzoeken en jullie op het juiste pad wijs.... Beloof me dat, ik zal altijd in jullie harten rond leven, ik zal elke dag, minuut, seconde bij jullie zijn, als je achter je kijkt, moet je weten dat ik met een trotse glimlach naar jullie kijk.... Het enige wat ik jammer vind, is dat ik Selena niet zal kunnen zien opgroeien... Maar ik kan niet alles hebben... Ik hou echt ontzettend veel van jullie, en het spijt me als ik jullie teleurstel...' is het laatste wat ik nog kan overbrengen voor een wit licht me omringt en ik de armen van mijn familie om me heen voel.
    Ik nestel me in de armen van mijn ouders, broer, zus en zusje terwijl een traan over mijn wang rolt
    Ik voel hoe ik terug gezogen word en zie Michiko nog voor me verschijnen
    Ik krijg een schuldig gevoel, pak haar stevig vast en kijk in haar ogen
    'Nee.... Jij moet voor Haru zorgen...' zeg ik zacht 'Jij hebt nog een heel leven voor je... Ga....' zeg ik zachter
    Een enorme druk voel ik op mijn lichaam en ik zie dat Michiko met me mee gezogen word de zwarte duisternis in
    In een schok voel ik hoe zij weer in haar lichaam terecht komt, haar eigen leven heeft, en ik mijn leven in mijn lichaam
    Een luide kreun verlaat mijn mond als ik weer alle pijn terug voel komen, maar dit keer is mijn hart sterk genoeg om ertegen te vechten


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin