• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Amaury;
    'ik weet het niet.....' zucht ik en glimlach zacht
    Kenji;
    Ik wandel rustig met Latika door het bos en geniet van de rust

    Selienna;
    'Nee niets rustig, Haru moet nu hier komen....' grom ik boos
    Mijn boosheid is weer terug gekomen en ik praat tegen Haru via gedachten
    'Haru! Je komt nu onmiddellijk naar huis toe!' zeg ik boos
    Ik sluit zonder op antwoord te wachten de verbinding tussen onze hersenen en kijk met een zucht naar Selena
    'Ons mooie, slimme meisje... Hopelijk word jij verstandiger dan je broer en luister je wel naar papa en mama...' zeg ik zacht
    Selena;
    Ik giechel en kir vrolijk
    Ik knik braaf en voel honger opkomen
    Geen dorst zoals ik had tot ik het wonderdruppeltje kreeg, maar ik wil mama melk...


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko:
    'het geeft niet. maar worden je ouders niet boos. ik weet dat jouw ouders sws mijn moeder niet mogen en straks mag ze mij ook niet daardoor. ik wil je toch blijven zien haru' zeg ik zacht terwijl er een heldere traan over mijn wang glijd

    yue:
    'misschien kunnen we alvast kijken voor een nieuw wiegje aangezien die van kenji en michiko kapot zijn' giechel ik

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 15:39 ]


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Ik zucht zachtjes en loop naar de keuken.
    Een schenk een groot glas met drinken in, loop terug en zet het op tafel.
    'Hier liefje en volgens mij heeft Selena honger.. Ze is aan het smakken' zeg ik met een klein lachje omdat het er verschrikkelijk schattig en grappig uitziet.
    Ik ga rustig op de grond, voor hun zitten en speel met Selena haar vingertjes.
    'Mooi meisjje, net zoals je moeder! Je word net zo mooi, dat weet ik zeker' zeg ik glimlachend.

    Haru;
    Ik krijg grote ogen en voel mijn adem in mijn keer stokken.
    'Ik ben er geweest' piep ik zacht.
    Ik kijk haar geschrokken aan en veeg haar traan weg.
    'We zullen elkaar heust nog wel zien! Dat beloof ik' zeg ik zacht,
    Ik druk een teder kusje op haar lippen, laat zachtjes los en ren snel door hetzelfde gat terug.
    Zo snel mogelijk en met een naar gevoel van binnen ren ik naar huis toe.

    michiko:
    zacht prevel ik een spreuk over hem uit die hem zal beschermen als een van zijn ouders hem wilt aanvallen.
    zuchtend loop ik uit het gat die gelijk sluit.
    'kom snowie dan gaan we terug naar huis' zeg ik zachtjes en til der weer op
    wees sterk haru ik wil je nog lang niet kwijt


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Kenji;
    Ik spring uit de boom als hij weg is en loop naar Michiko toe
    Ik sla zacht mijn armen om haar heen en kus haar kruin
    Amaury;
    'Is goed' lach ik en kus haar kruin
    'kom je mooie ladiee??' zeg ik en help haar liefdevol overeind

    Selienna;
    Ik glimlach zacht en maak mijn borst vrij
    Ik leg Selena aan mijn borst en kus haar neusje zacht
    'Niet waar... Je gaat op papa lijken, net zulke mooie oogjes, lipjes, neusje, wangetjes... Je gaat gewoon prachtig worden' zeg ik zacht en hoor de deur open gaan
    Ik ruik aan de walm geur die er binnen komt meteen dat hij met iemand heeft staan zoenen die de dochter is van die slet die Hue probeerde af te pakken
    Een luide grom verlaat mijn lippen en ik probeer zo rustig mogelijk te blijven voor Selena
    Selena;
    Ik kijk verbaast naar mama als ze die grom laat, maar zuig lekker door
    Die melk vult mijn buikje echt heel erg!!


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko:
    'i-ik ben ingeprent op hem kenji' zeg ik zachtjes
    yue:
    'maar eerst aankleden' giechel ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Kenji;
    Ik hou haar tegen me aan en wrijf over haar rug
    'Ook al bevalt die hele bloedzuiger me niets, mag ie van mijn part hier weg en nooit meer terug komen in ónze wereld.... Ik wil niet dat mijn zusje pijn heeft' zeg ik zuchtend en blijf haar rug strelen
    Amaury;
    Ik knik en tilt haar op
    Ik loop rustig naar boven en glimlach lief naar haar terwijl ik haar een kus op haar neus druk


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    'Nee echt niet! Je gaat gewoon op je beeldschone mama lijken' zeg ik lachend.
    Ik streel lief haar wang en kijk glimlachend naar Selena.
    'Je bent echt al een grote meid.. Je moet goed drinken hoor liefje.. Geniet maar lekker' zeg ik glimlachend en kus haar voorhoofd.
    Als ik de voordeur hoor, kijk ik achterom en zucht diep.

    Haru;
    Ik stap nerveus het huis in en sluit de deur achter me.
    Ik trek mijn jas uit en hang het met wat moeite aan de kapstok.
    Ik slik nerveus en loop de woonkamer in.
    'H-Hey m-mam, p-pap' stotter ik nerveus en kijk hun kant op.

    Selienna;
    Ik glimlach zacht en kus teder haar neusje
    'Je gaat gewoon op papa en mij lijken, is dat goed papa?' vraag ik extreem vrolijk
    Ik kijk achterom naar Haru en glimlach zoet
    'Hey liefje! Hoe was je eerste schooldag? Accepteerden ze je? Heb je veel geleerd?' vraag ik zoetjes
    'Kom zitten! Ik wil echt alles weten! Ik ben echt benieuwd hoe je klasgenoten waren en je leraar' zeg ik lief
    Vanbinnen kook ik van boosheid en teleurstelling, maar ik wil hem eerst uitlokken
    Selena;
    Ik kijk naar de jongen die langzaam en een beetje trillend naast me komt zitten
    Ik laat mama haar tepel los als ik vol zit en kraai zacht
    Ik kijk de jongen onderzoekend aan en herken iets van mezelf in hem


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko:
    'hij is niet zoals die andere. wat maakt het me uit wat die is. al is die een weerwolf. het gaat er toch om dat je van elkaar houd' val ik tegen hem uit en voel het teken branden
    yue:
    'love michiko gaat straks nog verandern' fluister ik paniekerig


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Ik knik zachtjes en glimlach.
    'Dat vind papa goed..' zeg ik lachend.
    Ik kijk met grote ogen naar Selienna, maar weet dat ik hier niets tegen kan doen.
    Ik sta zuchtend op, en loop terug de keuken in.
    Ik pak voor mezelf wat drinken, stop het in een glas en drink het rustig op.

    Haru;
    Ik slik even zacht en speel nerveus met mijn vingers.
    Ik kijk papa na en zou nu willen wensen dat ik het overleef.
    'J-Ja dat...' zeg ik met trillende stem.
    'I-Ik ben n-niet geweest' zeg ik zachtjes en durf mama niet aan te kijken.

    Kenji;
    Ik hou haar schouders stevig vast en kijk een beetje boos in haar ogen
    'Word rustig Michiko! Ik vind het niets, maar dat is mijn mening! Dat jij ingeprent bent, wil niet zeggen dat je naar mij moet luisteren!? JIJ moet gelukkig me die bloedzuiger zijn.. IK niet.....!' zeg ik serieus
    'Het enige wat ik wil is dat mijn zusje gelukkig is, en als dat met hem is, wat moet ik daar aan doen dan? Ik gun je al het geluk in de wereld, echt waar... Maar ik wil niet dat je gevaar loopt.....' zeg ik zuchtend en hou haar stevig tegen mijn borst aan terwijl een traan over mijn wang rolt
    'Beloof me alsjeblieft dat je voorzichtig bent...... Met hem, of als je gewoon aan het lopen bent in de stad... Ik wil mijn zusje niet kwijt.....' zeg ik zacht en schor
    Amaury;
    'Ik weet het... Maar hoe kan ik het helpen? Ik weet niets van jou magie af, nog steeds niet' zeg ik zacht en kijk bezorgt

    Selienna;
    Ik sta op, loop Hue achterna en leg Selena voor de zekerheid maar in zijn armen
    De pijnlijke steken in mijn buik negeer ik met moeite en loop terug naar de bank
    Ik kijk verbaast naar Haru en hou mijn hoofd schuin, terwijl mijn ogen verraden dat ik woedend ben
    'Echt? Ow? Waarom niet dan? En... Waar ben je dan geweest mijn liefje?' zeg ik en streel zijn wang zacht terwijl ik met heel erg veel moeite die glimlach op mijn gezicht houdt
    Selena;
    Ik kijk mama verbaast na en kijk naar papa
    'Pwawaa????' vraag ik zacht met mijn hoge kinderstemmetje en kijk naar de woonkamer, waar ik ze net niet kan zien


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko:
    kwaad ruk ik me los.
    'je kan hem gewoon bij naam noemen'grom ik en zak neer op de grond
    'h-haal mama' haper ik en voel de steken toe nemen

    yue:
    'ik moet naar der toe' zeg ik snel


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Kenji;
    'Bloedzuiger is prima, maar ik weet zn naam niet, dus tot die tijd is het voor mij bz... goed?' zeg ik oogrollend
    Ik krijg grote ogen en zak naast haar neer
    'Nee... Ik laat je niet alleen Michiko! Zelfs al doe je mij iets aan, ik laat mijn zusje niet in de steek!' zeg ik met een gebroken stem
    Amaury;
    Ik knik, til haar op en sta in een flits bij ze
    'wat is er gebeurt Michiko?' vraag ik bezorgt en zak bij haar neer


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik glimlach zacht en ga aan de keukentafel zitten.
    'Laat ze maar even mooie meid.. Even lekker met papa knuffelen' zeg ik glimlachend.
    Ik streel zacht haar wang en schud mijn hoofd even.
    Waarom doet je het nou zo?
    Ik heb nu echt te doen met Haru.

    Haru;
    'Nou.. Ik was in het bos... En ik kwam een meisje tegen en toen gingen we praten..' zeg ik zachtjes.
    Ik durf mama nog steeds niet aan te kijken.
    Ik heb nu zo een groot probleem..
    Waarom is papa nou weggelopen?