• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'love pak kenji vast en ga minimaal 4 meter van ons afstaan. een jonge butterfly maiden is gevaarlijk' zeg ik haastig en mompel een spreuk en kijk strak naar amaury en kenji
    michiko:
    een goude gloed spreid zich over mijn lichaam.
    langzaam aan sluit ik mijn ogen en voel mijn lichaam veranderen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    'Alleen praten?' vraag ik schijnheilig maar mijn stem begint te trillen
    Ik breng mijn gezicht naar zijn lippen toe en ruik aan zijn lippen
    Ik trek mijn hoofd meteen weg en gromt duister
    'Hou me verdomme niet voor de gek Haru! Ik rook je verdomme in het bos, waarom loog je vanmorgen dat je naar school zou gaan?!' grom ik kwaad
    'Ik wil niet dat je dat kind nog ziet, vanaf nu heb je huis arrest en haal en breng ik je naar de academie! Je weet niet hoeveel pijn het me deed toen ik je in het bos rook! Je stelt me diep teleur Haru... Echt... Ik snap niet waar je vader, zusje en ik dát aan verdient hebben...' zeg ik en sta op
    Ik staar hem teleurgesteld en gebroken aan en schud mijn hoofd
    'Dit had ik nooit van mijn zoon verwacht... Zo goed gemanierd, lief, aardig, éérlijk.... En dan doet ie dit, en dan nog die wereld betreden.... Ik verbied het je echt met haar om te gaan, zij is de dochter van die slet die je vader probeerde van mij af te pakken.....' zeg ik en voel mijn blik weer extreem duister worden
    'als ik erachter kom dat je met haar omgaat, kom ik een persoonlijk woordje met haar voeren, en reken er maar niet op dat ik dan nog lief zal zijn' sis ik en voel mijn lichaam weer veranderen
    Ik loop sissend het huis uit en vlieg op een grote beer af om mijn woede te stoppen
    Selena;
    Ik knuffel papa zacht en verberg mijn kleine gezicht in zijn nek
    Al die woorden..... Ik denk dat mijn broer Haru, nu niet echt blij is....


    Amaury;
    Ik slik en duw Kenji zo ver als ik kan weg
    'Maar jij dan! Jij bent zwanger liefje!' zeg ik paniekerig en bezorgt terwijl ik Kenji met een jutsu op afstand houdt
    Kenji;
    Ik grom kwaad en probeer met alles wat ik kan naar Michiko te gaan
    Ik kijk woedend naar pap en mam en schreeuw kwaad
    Ik moet mijn zusje verdomme helpen!


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'geen zorgen love' zeg ik geruststellend en verander in mijn echte vorm
    michiko:
    rustig open ik mijn ogen en sta op.
    'mam,pap,kenji waar is haru' vraag ik melodieus terwijl ik er nu uit zie als een 17 jarige


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Kenji;
    Ik kijk woest en probeer met al mijn macht naar Michiko te komen
    Ik wil niet zien dat het goed gaat, ik wil het uit haar eigen mond horen komen...!!
    Amaury;
    Ik knik zacht en kijk vragend
    'Wie?' vraag ik verbaast


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik kijk met grote ogen naar mam en sla mijn blik neer.
    Tranen wellen op in mijn ogen en knijp in mijn broek.
    Ik grom zachtjes en leg via mijn gedachten contact met mama.
    'Jullie waren degene die vanmorgen niet thuis waren! Niet ik!' schreeuw ik boos.
    'Je kan me niets verbieden! Het intresseerd me niet dat je haar ouders haat! Je hebt papa toch? Wat is dan je probleem?' zeg ik met trillende stem.
    Ik bijt hard op mijn lip en ben zelf ook hartstikke boos.
    'I-Ik haat je!' snauw ik en verbreekt huilend het contact.

    Hue;
    Wat Haru niet weet, is dat ik ook alles kan horen.
    Ik wieg Selena zachtjes en streel haar wang.
    'Je bent papa's mooie meisje' zeg ik met een glimlach.

    michiko:
    'haru' zeg ik kalm.
    'het gaat goed met me broertje geen paniek' lach ik en omhels hem zachtjes

    yue:
    'liefje laat de jutsu maar zakken'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik grom kwaad en reageer al mijn woede af op die beer
    Het spijt me voor het arme dier, maar ik moet rustig worden, anders doe ik Haru iets aan
    Als ik weer rustig ben, rustig genoeg om me in te kunnen houden dan, loop ik terug en kijk Haru aan
    'Je weet niet wat dat sletje gedaan heeft Haru... Ik was bijna dood door die stomme slet! Dan had je die dochter nooit ontmoet, want dan was jij er ook niet!' zeg ik boos en ga weer op de bank zitten
    Als hij op wil staan pak ik zijn hand en trek hem terug
    'Je blijft zitten en zegt me waarom je dat gedaan hebt..... Dan zal ik uitleggen waarom je vader en ik er niet waren, want de reden ligt nu in je vaders armen... en als je de komende weken gewoon doet wat je hoort te doen, naar school gaan en haar niet zien, dan trek ik het huisarrest misschien in, maar tot nu toe zit je eraan vast tot je officieel oud genoeg bent om uit huis te mogen... En je stopt met 10 volledig met groeien tot je ook echt 10 jaar oud bent.....' zeg ik zacht en blijf zijn hand stevig vast houden
    Ik trek hem naar me toe en sla mijn armen om hem heen
    'Maar beloof me ook, dat je dat nooit meer doet... Ik was hartstikke boos en teleurgesteld, maar ook bang je te verliezen... Je weet niet wat dat soort kan... en dan zeuren dat vampiers gevaarlijk zijn... Je zusje krijgt dat magische bloed niet meer... 1 of 2 druppels zijn de eerste keer niet schadelijk, maar ik weet uit ervaring dat het je vanbinnen vernietigd... Dat het je kapot laat gaan.... Je zult nooit meer bloed kunnen drinken, je zult op een gegeven moment als een vampier uit de sprookjes moeten leven, niet in het zonlicht, bij knoflook uit de buurt.... Enzovoort... Beloof me dat je dat flesje zo aan mij geeft... Ik mag danwel gigantisch kwaad gereageerd hebben net, en je mag me haten, hoe zeer het ook doet, maar ik wil niet dat je dat 'bloed' drinkt... Je gaat maar met mij jagen op dieren, dat is gezond en je blijft erdoor leven....' zeg ik zacht en hou hem tegen me aan op een manier dat hij niet weg kan tot hij me alles vertelt heeft.
    Selena;
    Ik pruil zachtjes als mijn keeltje weer begint te branden en voel weer traantjes opkomen


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Kenji;
    Ik omhels Michiko meteen stevig en hou haar tegen me aan
    'Laat me alsjeblieft nooit meer zo schrikken Michiko' zeg ik zacht en glimlach iets
    Amaury;
    Ik laat de jutsu weg gaan en zucht iets
    'En wie is Haru?' vraag ik zacht


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko:
    'dat is mijn inprent en mam het zijn die mensen die oom shanluke had gevangen' fluister ik zachtjes
    yue:
    'WAT, je bent ingeprent op de zoon van 2 dieven' kijkt der aan.
    'ik kan je niet verbieden hem niet te zien want je zal toch wel gaan maar wees voorzichtig'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Kenji;
    Mijn ogen verwijden zich en een lage grom ontsnapt aan mijn lippen
    Amaury;
    Ik grom zacht en zucht dan
    'Als hij je ook maar 1 haar krengt, ik meen het dat ik hem dan een kopje kleiner maakt... niemand komt zomaar aan mijn dochter om haar pijn te doen..'


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko:
    'dat doet hij niet. en je blijft van hem af want als e hem pijn doet doe je mij tevens ook pijn' grom ik en heb een fellere blik
    yue:
    'love dit hoort gewoon bij het inprenten' zeg ik zacht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Ik kijk bezorgt naar Selena en bijt een wondje in mijn vinger.
    'Hier, drink maar wat van papa.. Ik weet niet hoe het anders moet' zeg ik zacht en hou haar mijn vinger voor.

    Haru;
    Ik grom boos en tril helemaal.
    Ik probeer me uit alle macht los te krijgen en geef op als het niet lukt.
    Ik snik zachtjes en begraaf me gezicht.
    'Het intresseerd me niet.. Ik wil bij háár zijn mam... Waarom kan je het niet accepteren?' snik ik zacht,
    'Wil je soms dat ik ongelukkig word? Dan moet je vooral zo doorgaan... Want dan heb je heel mijn leven door 1 stomme beslissing helemaal verpest... En geloof me.. Dat ga ik je nooit vergeven..' huil ik.

    Kenji;
    Ik laat Michiko los en been woedend weg
    Amaury;
    Ik grom en kijk Michiko net zo fel aan
    'Dan zoek je het maar uit... Ik wil mijn dochter beschermen, maar als ze als een kip zonder kop achter een crimineel aan zit, dan zoek je het maar uit als hij je leeg zuigt..' zeg ik boos


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko:
    'je begrijpt het niet pap. hij heeft nog niks fout gedaan. weet je hoe ik me voel nu ik niet bij hem zijn. ik voel me hartstikke leeg van binnen. ik ben bang dat zijn moeder hem wat aan doet. en hoe zal hij me wel niet zien als hij me zoals ik nu ben ziet' zeg ik terwijl mijn stem breekt en de tranen over mijn wangen glijden
    yue:
    zachtjes omhels ik haar.
    'liefje, ik ben ook op jou ingeprent en het is echt geen pretje als je zonder je inprent moet leven' zeg ik zacht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selena;
    Ik schud mijn hoofdje, lik over het wondje waardoor het dicht gaat en wijs naar de koelkast waar ik een jerrycan met bloed ruik
    Selienna;
    'Ik wil dat je met iemand anders gelukkig word... Ik wil niet dat mijn kleine jongen met een gevaarlijk ding omgaat!' zeg ik zacht en kijk hem bezorgt aan
    'Ik wil dat je met een veilig persoon om gaat, iemand die je niet in een woede aanval kan vermoorden..!' zeg ik zacht en voel ook een traan ontsnappen
    'Waarom snap jij niet dat ik je wil beschermen tegen de gevaren in het leven! Dat kind is een vijand van ons, dat hoort niet in onze omgeving te leven! Dat hoort gewoon mijlenver bij ons uit de buurt te zijn..... En je bent echt idioot bezig als je denkt verliefd te worden op iets zoals dat....' zeg ik zacht en schor
    Ik laat Haru los en zet hem overeind
    'Je brengt je leven maar in gevaar... Je zoekt het maar uit.. ik weet dat ik je niet kan ompraten een ander, beter persoon te zoeken.... Je verkloot je leven maar, en die van je vader en je zusje... Maar kom even mee..... Ik wil je even laten zien wát je in de steek zal laten....' zeg ik terwijl tranen over mijn wangen stromen
    Ik trek hem mee naar de keuken en kijk naar Selena
    'Dit is je zusje Selena.... Zeg maar vaarwel tegen je grote broer, hij zal zijn familie de rug toe keren door met een gevaarlijke soort om te gaan' zeg ik, vooral tegen Haru
    Ik duw hem de keuken weer uit en kijk hem aan
    'Ik wens je succes in het leven, maar IK wil geen contact met een buiten staander, ook al is het mijn bloed eigen zoon... Je keert serieus iedereen van de clan tegen je.....' zeg ik en spreek een spreuk over hem uit die niemand kan verbreken, NIEMAAAAAAAAAAAND, en pak het 'magische' bloedflesje af
    'Ik wens je succes te overleven.... Je weet dat degene waar je 'verliefd' op bent, voor altijd naar je favoriete geur zal ruiken als vampier, dat heb ik ook met je vader, ik wil hem nog steeds leeg drinken, vanmorgen had ik dat ook... Daar kom je nooit over heen... Dus ik wens je succes.... Het heeft mij mijn relatie lang gekost om aan de geur te wennen en hem niet meteen te drinken...' zeg ik zacht en vernietig het flesje
    De spreuk zorgt ervoor dat magisch bloed niet in zijn lichaam in gebracht kan worden, alleen bloed waar hij zelf voor zorgt, alles wat in de dieren van de normale wereld zit, niet de wereld van die dingen......
    'Ik hoop dat ik je ooit zie, maar kom bij mij niet aankloppen met het kind van die slet....' zeg ik bars terwijl de tranen harder over mijn wangen lopen
    'weet dat ik van de Haru houdt die eerlijk was en niet deze grote, foute beslissing heeft gemaakt...' zeg ik zacht terwijl ik naar boven ga

    Amaury;
    'dat maakt me niets uit! Ik wil verdomme dat hij jou niets doet..! Klaar! Ingeprent of niet... Als hij jou pijn doet, wat hij nu al doet, maak ik hem een kopje kleiner, of je me nu vermoord of niet....' sis ik boos
    'En dat jij op me bent ingeprent weet ik.... Ik wilde je nu ten huwelijk vragen, maar door die stomme bloedzuiger is alles in het water gelopen... Bedank dat ding maar van me' grom ik
    'maar geloof mij Michiko, je bent je broer kwijt, dat had je zelf eigenlijk ook al kunnen bedenken....' grom ik en loop weg


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin