• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'love je begrijpt het niet echt. vampieren en butterfly maiden zijn vijanden. een plek die geschapen is door butterfly maiden is dodelijk voor een vampier' zeg ik zuchtend
    michiko;
    'maar de gouden meren is een plek die gemaakt is door een menselijk koppel die het maakte om er te zijn als ze elkaar niet mochte zien'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    'Dat weet ik ook wel, maar wat voor zin heeft het als zij er niet bij is? Dan kunnen jullie het sowieso niet bij leggen' zucht ik.
    'Het heeft sowieso ook tijd nodig, maar ik kan haar misschien wat sneller ompraten' glimlach ik.

    Haru;
    'Sorry' zeg ik zachtjes.
    Ik grijns eventjes bij het idee, maar schud het snel van me af.
    Ik mag me klas inderdaad niet leegdrinken.
    Tenzij...
    Ik kijk lief naar mama.
    'Wat nou als het vervelende kinderen zijn? Mag ik ze dan wel leegdrinken mam?' vraag ik lief.
    Ik kijk met grote ogen toe en klim omhoog.

    Kenji;
    Ik leg mijn armen losjes om haar heen zodat ze geen druk op zich voelt.
    Ik rol even met mijn ogen en zet de tv aan.
    'Ik vind het goed, ik stoor me er toch niet aan' mompel ik en zet het op het goede net.
    'Ga maar kijken' zeg ik met een glimlach.

    michiko:
    'dat is zo' zeg ik lachend en kijk uit het raam en zie haru omhoog klimmen. 'haai darlin ' zeg ik giechelend en zwaai naar hem

    yue:
    'dat is zo'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    AMaury;
    'nee dat wist ik ja.... maar ik wou net zeggen.. Je had me net uitgelegd dat die plek er was voor ze vijanden werden.... Daarom zei ik dus ook dat hij zich niet hoeft te laten commanderen... Als hij mee wil, kan hij toch mee??'

    Selienna;
    Ik lach en schudt mijn hoofd
    'Je bent ongelovig Haru.. Maar nee.... Dat mag niet.. Anders worden we door Gaara achtervolgd, en dat wil ik niet..' zeg ik en klim hem rustig achterna
    Ik spring lenig en gracieus naar binnen en plof op Hue zijn schoot
    'Heyy liefje... Nog iets gemist?' vraag ik luchtig maar hou Haru nog wel in de gaten

    Selena;
    Ik giechel zacht en geef hem een pruilend tikje tegen zijn neus met mijn kleine vinger
    'niet zo doen...' zeg ik pruilend
    'dat maakt je lelijk... dan ben je boos en dat is lelijk.... boze mensen zijn lelijk... ze doen lelijk en vooral tegen mij' zeg ik zachtjes en kijk verdrietig naar de tv
    Een beetje boos doordat hij zo reageerde klim ik uit zijn schoot en ga op de grond voor de tv zitten


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko:
    'pap soms ben je echt blonder als mam' zeg ik en druk een kus op haru zijn mond
    yue:
    'tjaa zo zijn mannen nou eenmaal. hun hersens hangen veel lager' giechel ik en streel even kort over zijn vriend


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Ik schud zuchtend mijn hoofd en laat het zoals het is.
    Ik schrik even door Selienna en grinnik zacht.
    'Alles gelukt liefje?' vraag ik zacht en leg mijn armen om haar heen.

    Haru;
    Ik zet mijn handen in de vensterbank en spring over Michiko heen, naar binnen.
    Ik land netjes op mijn voeten en draai me naar haar toe.
    'Heb je me gemist?' vraag ik nieuwsgierig.

    Kenji;
    Ik lach zachtjes, ga staan en til Selena op.
    Ik plof terug op de bank en zet haar neer op mijn schoot.
    'Het is niet goed voor je mooie oogjes als je zo dicht bij gaat zitten kleintje' zeg ik zacht.
    'Maar ik ben dus lelijk hn? Zal ik dan maar weg gaan?' vraag ik.

    Amaury;
    Mijn ogen worden groot en ik pak haar hand vast
    'Niet doen...... Ik wil niets verkeerds doen' sis ik zacht in haar oor en ben echt knalrood, roder ben ik volgens mij nog nooit geweest

    Selienna;
    'Hij leert sneller dan ik had gedacht...' zeg ik met een trotse glimlach
    Ik kijk naar Haru en glimlach lief
    'Een ondeugende, goede jongen...... Echt' zeg ik zacht en nestel me tegen Hue aan

    Selena;
    Ik kijk hem een beetje raar aan
    'Ik heb geen mooie oogjes hoor...' zeg ik zachtjes en kijk naar de tv
    'nee... je zit lekker... ' zeg ik heel droog en zet mijn billetjes goed neer op zijn schoot en zit met mijn rug tegen zijn buik aan
    'mijn lekkere stoeltje' giechel ik zacht en wiebel weer met mijn billetjes
    Ik kijk hem aan en prik in zijn wang
    'Kenji... Waarom keek je me net zo raar aan? Toen je me eindelijk aankeek, keek je eventjes heel raar... Wat was er?' vraag ik nieuwsgierig


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko:
    'ja heel erg' zeg ik zachtjes en kus zacht zijn mond.
    'ik wil gewoon ieder moment bij je zijn' zeg ik lief en kijk hem blozend aan
    'mam rand pap ergens aan zoals jullie slaapkamer' giechel ik

    yue:
    'ik doe helemaal niks' zeg ik onschuldig


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Haru;
    Ik grinnik zachtjes en leg mijn armen om haar middel.
    'Dat spijt me heel erg liefje, maar ik wil liever niet dat je het ziet als ik een dier leegzuig' zeg ik zachtjes.
    Ik geef haar een klein kusje op haar lippen en glimlach lief.

    Hue;
    'Dan lijkt hij toch wel heel erg op jou.. Jij bent ook ondeugend' plaag ik haar.
    Ik sabbel even op haar oorlel en kus haar wang weer zacht.
    'Vind je het leuk om bij hen te gaan eten? Je hebt namelijk nog geen antwoord gegeven' mompel ik zachtjes.

    Kenji;
    'Dus ik ben nu ineens een stoel?' vraag ik.
    Ik til Selena op, leg haar op de bank neer en begin haar te kietelen.
    'Ik ben geen stoel klein gek meisje... Ik ben een jongen die heel erg lief kan zijn, maar ook heel gemeen en beschermend tegenover degene waar ik van hou' zeg ik met een glimlach en blijf doorkietelen.

    Amaury;
    'Nee Michikoo....!! Je moeder moet niets doen... Ze moet rustig zitten wachten tot die vervloekte tekens goud worden..' zeg ik een beetje angstig
    Ik hou haar handen vast en kus ze zacht, in de hoop dat ze ze rustig op haar schoot laat liggen

    Selienna;
    Ik kijk verbaast
    'Ow, dat had ik niet mee gekregen.. Maar... Waar is dat dan? Ik denk namelijk dat ik wel toestem..' zeg ik zacht
    'ik gun het de kinderen wel' grlimlach ik

    Selena;
    Ik giechel onschuldig, krijg grote oogjes en begin te schateren
    'neeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!' lach ik en begin te spartelen
    'niet doeeeeeen!!' zeg ik schaterend en probeer bij zijn handen weg te komen

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 16:32 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko:
    'mij maakt het niet uit. het hoort bij jou en het is de natuur' zeg ik zachtjes
    yue:
    'de gouden meren is een plek in het bos die gemaakt is door een jong koppel in de middeleeuwen. ze hebben die plek gemaakt aangezien ze elkaar niet mochten zien. maar ze gingen stiekem naar die plek elke halve en volle maan' zeg ik zachtjes


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Haru;
    Ik glimlach zacht en druk een kusje op haar lippen.
    'Bedankt, dat vind ik heel lief van je' zeg ik met een glimlach.

    Hue;
    'Dat is lief van je love' zeg ik trots en kus haar wang.
    Ik weet hoe moeilijk ze kan doen, dus dit is best wel een grote stap.

    Kenji;
    Ik grijns breed en blijf gewoon door kietelen.
    Ik ontwijk haar trappende voetjes en lach.
    'Wat is het toverwoord?'

    Amaury;
    Ik glimlach zacht
    'Dat is erg.... apart... Speciaal' zeg ik zacht

    Selienna;
    Ik glimlach zacht en knik
    'goed... ik ga mee' zeg ik zacht
    'op 1 voorwaarde..' zeg ik en grijns iets

    Selena;
    'A-A-Alsjeblieeeeeft!! Kenji-kuuuuuuuunnn!!' lach ik hees en blijf trappelen om vrij te komen
    Ik voel traantjes over mijn wangen lopen en beweeg mijn gegroeide lichaampje heen en weer om van zijn kietelende handen weg te gaan


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko;
    'i love you haru' fluister ik zacht en kus lief zijn lippen

    yue:
    'zeg het maar ik vind het goed zolang er geen strippers komen' lach ik zacht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Haru;
    'I love you too' fluister ik zacht terug en kus haar lief terug.

    Hue;
    'Oh, ik wil wel strippen hoor' zeg ik plagend.
    Ik grinnik even en kijk vragend naar Selienna.
    'Wat voor voorwaarde liefje?' vraag ik zacht.
    Ik bijt even nerveus op mijn lip.
    Je weet maar nooit wat ze wilt.

    Kenji;
    Ik stop lachend met kietelen.
    Ik zet haar weer in mijn schoot en kus haar voorhoofd*
    'Mooi meisje dat je bent' zeg ik met een glimlach.