• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Michiko: 'hij geeft eindelijk toe' lach ikzachtjes. 'ik vind het wel kinky later om iets stouts met een dominante vampier te doen maar weet dat elven niet makkelijk zijn' fluister ik heel zacht in zijn oor
    yue:'dat gaan jullie nog lang niet uitspoken michiko. Je weet welke belofte je hebt gedaan'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selena;
    Ik kraai vrolijk als hij me eindelijk aankijkt en verlies mijn ev enwicht
    Ik val op mijn billetjes en voel een pijnlijke steek door mijn billetjes trekken
    Ik begin zachtjes te snikke nals het echt pijn doet enlaat een traantje rollen
    Selienna;
    Ik kijk geschrokken naar Selena en wil haar oppakken, maar Kenji is me voor
    Ik grinnik zacht en glimlach iets
    Amaury;
    Mijn ogen worden groot en ik streel haar buik zacht
    'Alewer een tweeling..... Jeetje....' zeg ik trots


    ben ff snel op pc ingebroken, ipod is leeg... moet nu gaanxxxxxxxx tot mrogen, eerste uur vrij ;D


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Yue:
    'als dit zo doorgaat moeten we snel verhuize.' zucht ik
    michiko:
    'ahwww schattig' giechel ik om kenji en selena


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Ik grinnik zacht en hou Selienna stevig tegen me aan.
    'Nu is iedereen gelukkig zo te zien' zeg ik glimlachend.

    Haru;
    Ik grijns breed en druk een kus in haar nek.
    'Dat vind ik helemaal geen slecht idee hoor' zeg ik grijnzend.
    Ik glimlach onschuldig naar Yue.
    'Geen zorgen we gaan nu nog niets doen hoor' zeg ik rustig.

    Kenji;
    Ik hou Selena tegen me aan en wieg haar zachtjes.
    'Niet huilen kleintje, ik ben bij je' zeg ik met een kleine glimlach.
    Ik veeg het eenzame traantje van haar wang en druk een kus op haar voorhoofd.

    Is goed schat xx Slaap lekker! (K)(K) ik ben eerste 2 uur vrij ;3

    Michiko: blozend leun ik tegen hem aan en speel lief met zijn haar
    yue: 'wat zullen jullie er van vinden om vanavond bij ons te komen eten. Ik weet een perfecte plek. De goude meren' lqch ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Bitches ik moet om 8uur beginnen tot 2


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Amaury;
    Ik grinnik zacht en blijf haar buik strelen
    'dat valt nog wel mee liefje' zeg ik lief

    Selienna;
    Ik glimlach en kus Hue zijn lippen
    'Ook al ben ik het er nog steeds niet mee eens, en ben ik nog steeds boos toen we door die Shanluke werden vastgepakt en jij op kwam treden' zeg ik en kijk even nog boos naar Yue voor ik verder ga 'ben ik blij dat mijn kinderen gelukkig zijn en ik kan genieten van mijn vriendje' zeg ik met een lieve glimlach

    Selena;
    Langzaam stop ik met huilen en kijk hem met mijn grote, betraande oogjes aan
    Ik voel weer mijn keeltje branden en begin een beetje te smakken
    'Mamaaaa...... Ikke bwoed nowiggg' zeg ik zachtjes en kijk naar mama terwijl ik me helemaal tegen Kenji aan nestel


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    ik moet normaal kwart over 9 beginnen, nu 9 uur, verkort lesrooster, ben dus half 1 vrij ;D


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'daar heb ik nu spijt van. ik was jong en dom toen. maar sinds dit ventje me eens goed nam ben ik veranderd toen ik zwanger raakte van kenji en michiko. ik denk dat ik het meer deed om shanluke te stangen maar dat boeit me nu even min want hij is verloofd,krijgt een kind en is ook ingeprent alleen op een shapeshifter' lach ik en kus amaury zijn lippen
    michiko:
    'mam ik hoef niet je seks leven met pap te weten' zeg ik droog tegen der


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Amaury;
    Ik lach zacht, grijns iets en kus Yue terug
    'Je laat me smachten tot na je zwangerschap liefje' grinnik ik en aai over Michiko haar haren
    'Geintje liefje...' zeg ik en druk een kus op haar kruin

    Selienna;
    Ik glimlach, pak een dicht bekertje met een zuigspeentje eraan, vul het een beetje met het bloed uit de jerrycan en loop naar Kenji en Selena toe
    'Sorry Kenji dat je er nu bij moet zijn..' zucht ik zacht en geef Selena het bekertje
    'ik heb extra een dicht bekertje en speentje gepakt, maakt het hoop ik wat makkelijker voor je' zeg ik met een kleine glimlach en ga weer zitten op mijn plek

    Selena;
    Ik kijk lief naar mama
    'Dawnkje mamaaa!' zeg ik lief en begin rustig uit het bekertje te drinken
    Dat bloed smaakt heeeeeeerlijk!
    En mijn keeltje doet steeds minder pijn
    Wat een wonderbloed zeg!
    Ik blijf rustig drinken en maak af en toe, om wat adem te halen, een smakkend en schattig geluidje waar ik zacht om moet giechelen


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'maar dan wel veilig als jij zo doorgaat heb ik over een jaar met jou ongeveer 40 kinderen' zeg ik zuchten
    michiko:
    'je wacht maar tot ik en kenji uit huis kunnen met meer kinderen maken pap' zeg ik oogrollend en kruip tegen haru aan


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Amaury;
    'Howhow! wie zei dat ik meer kinderen wilde dan jullie, en de 2 kleintjes die eraan komen???? 'zeg ik verbaast
    'Misschien wil ik dat helemaal niet? Tuurlijk, het is een goed gevoel vader te worden voor een 3e keer of zo, maar als het elke keer tweelingen zijn pas ik hoor..... 4 kinderen vind ik voorlopig meer dan genoeg' zeg ik zuchtend


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'liefje je weet dat ik de pil niet kan slikken omdat die niet bij me werkt en jij wilt het zonder condoom doen altijd' lach ik
    michiko:
    'maar je kan ook zorgen dat jij niet een eicel dubbel bevrucht' zeg ik droog


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    ben naar school xxx


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Amaury;
    'Ehmmmm....... Ik zal het wel met doen hoor...' zucht ik zacht

    Selienna;
    'Owja, over je uitnodiging.... Die goude meren..... waar is dat?' vraag ik een beetje argwanend
    'Wij vampieren kunnen last krijgen als we in de wereld van onze natuurlijke vijanden stappen, of het nou goed gemaakt is of niet tussen 2 families, het zal nadelen kunnen hebben...' zeg ik zacht

    Succes schaaaaaat!Xxx

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 7:59 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin