• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Amaury;
    'Zien we jullie dan morgen, zelfde tijd hier? Dan kunnen we met zn allen gaan?' stel ik voor

    Selienna;
    'Ik heb een mislukt monster direct na de geboorte van Haru gedood terwijl mijn buik nog open lag... Ik red me prima' mompel ik droog
    'Maar... Ik vind het goed.... Ik moet eerlijk zijn dat ik gewoon echt moe ben' zeg ik gapend

    Selena;
    Ik kijk Kenji verbaast aan
    'Je houd van me..?? Zoals Haru-nii en Michiko-chan doen? ' vraag ik zacht en kijk vrolijk
    'Iemand houdt van me!' zeg ik vrolijk en kijk hem stralend aan
    'Ik ook van jou Kenji-kun' giechel ik
    Ergens klopt het ook wel, ik hou van hem, zover mijn hartje het toelaat dan
    'maar..... je blijft toch wel mijn beste vriendje?' vraag ik voor de zekerheid en kijk hem schattig aan


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko:
    'ahwww maar ik wil niet weg. ik voel me niet compleet zonder jou' zeg ik zacht
    yue:
    'hmm okeey en is goed'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Haru;
    'Totdat ik je weer zie ben ik op deze plekken' glimlach ik en duw zachtjes twee vingers bij de plek van haar hart en duw er twee tegen haar voorhoofd.
    Ik laat mijn handen zakken en druk een kusje op haar mond.
    'Ik ga je heust niet in de steek laten liefje' grinnik ik.
    Ik kijk grijnzend om naar Selena en Kenji en doe moeite mijn mond te houden.

    Hue;
    Ik ga rustig staan met Selienna in mijn armen en houd haar stevig tegen me aan.
    'Haru, Selena, gaan jullie mee?' vraag ik en kijk één voor één naar ze.

    Kenji;
    'Ssst niet zo hard!' zeg ik beschaamd.
    Ik glimlach lief en kus haar voorhoofd.
    Ze houd van me... Maar ze begrijpt het toch nog niet...

    NYAHHHHHHHHHHHHHHHHHH IK HEB DAT STUK TERUG :D xD Misschien een beetje laat, maar ik hou het er als aanvulling bij xD

    Amaury;
    'Tot morgen' zeg ik glimlachend

    Selienna;
    'Owja, ik vroeg om hun leeftijden, omdat vampierkinderen anders groeien dan je denkt' zeg ik grinnikend en hou me aan Haru vast.
    'Ik denk namelijk dat Kenji en Michiko wel ouder zijn, gezien hun gedrag...' zeg ik zacht
    'ik hoop maar dat Kenji goed voor Selena zal zorgen... Zodra ze haar liefde gevonden heeft, geld ook voor Haru hoor, maar bij hem is het anders...' begin ik 'zodra het bij een meisje zover is, dat ze haar liefde gevonden heeft, groeit ze weer mee, tot die tijd blijft ze 12... Als de jongen waar ze verliefd op is 10 jaar ouder is, dan word ze automatisch 8 jaar ouder.... Tussen haar en haar geliefde zal altijd 2 jaar verschil zitten.. Mocht de jongen jonger zijn dan het vampiermeisje, dan blijft ze 12 tot hij 14 is... Dan groeit ze gewoon zoals ik net al zei' leg ik uit
    'bij jongens weet ik het niet precies, maar wat ik weet van mijn broer is dat de jongen de leeftijd van zijn vriendin zal aannemen.... Hij zal dan jonger worden als zijn vriendin jonger is, of ouder wanneer ze ouder is.... Maar ook daar zal 2 jaar verschil in zitten' zeg ik

    Selena;
    Ik lach zachtjes en kijk hem onschuldig aan
    'Tot morgen Kenji-kun' giechel ik, geef hem een kusje op zijn wang en spring van zijn schoot af
    Ik ren zo hard mijn beentjes kunnen naar mama en papa toe en kijk heel erg lief
    Ik trappel een beetje met mijn beentjes omdat ik toch nog blij ben dat Kenji van me houd
    Ik ben zoooooo happy nu ;3


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko:
    'pervert' zeg ik zachtjes en sla mijn armen voor mijn cup a/b borsten.
    'en ik ben lichamelijk 11 maar geestelijk 17 door mijn vorm verandering' zeg ik zachtjes

    yue:
    'kom op michiko' lach ik zacht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    moet gaan xxx kom op ipoddd reageer dus alleen hierrxx


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    ik ben doucheeeen xxx


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Haru;
    Ik pruil zielig en laat mijn hoofd hangen.
    'Zo bedoelde ik het niets' zucht ik.
    Ik loop rustig naar mam en pap en ga bij ze staan.

    Hue;
    'We zien jullie morgen wel weer' glimlach ik.
    'Haru wil jij je zusje dragen? Ik heb je moeder al' zeg ik lief.
    Ik kus even zijn kruin en loop naar het raam.
    'Doei' zeg ik nog en spring dan via het raam naar buiten.

    Kenji;
    Ik ga bij mijn ouders staan en zwaai met een kleine glimlach naar Selena.
    'Tot morgen en ga maar fijn dromen' zeg ik met een glimlach.
    Ik woel gapend door mijn haar en smak even.

    Michiko: love dat weet ik en ik maak maar een grapje*kust nog snel zijn mond* vanavond zelfde plek*fluister ik heel zacht


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Amaury;
    Ik zwaai ze rustig uit en glimlach

    Selienna;
    'nee niets ervan Michiko, Haru heeft nog steeds huisarrest, ook al ben ik veel milder dan ik wilde zijn.. Hij komt vannacht het huis nier uit.. Anders gaat morgen biet door' zeg ik streng
    'wees blij dat ik deze relatie goedkeur..' zeg ik nogsteeds streng

    Selena;
    Ik glimlach lief en zwaai terug terwijl ik door Haru word opgetild
    Ik geef Haru een kusje op zijn want en gaap moe
    Ik leg mijn hoofdje tegen zijn borst en sluit mijn oven
    Bijna direct val ik inslaap en droom over morgen


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik kus Selienna op haar mond en ren dan naar huis toe.
    Dat vechten ze morgen maar lekker uit.

    Haru;
    'Sorry Michiko' zucht ik.
    Ik loop naar haar toe, kus haar wang en spring met Selena in mijn armen door het raam.
    Ik ren mam en pap achterna en kijk even achterom.

    Kenji;
    'Kunnen we naar huis?' Vraag ik gapend.
    Mijn ogen zakken een beetje dicht en ik weet met moeite te blijven staan en wakker te blijven.

    Michiko:
    zuchtend kijk ik hem na en voel me zelf veel minder. Ht is net of mijn ene helft van mijn hart door hem gedrGen word
    yue: 'laten wij ook maar gaan*


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik hou Haru nu heel scherp in de gaten
    Dat ik hun relatie goedkeur, wil niet zeggen dat ze ineens alles bij me kunnen flikken
    'en Haru, ik waarschuw je albast, ik weet de hele dag waar je bent als ik wil, dat ik vandaag erop vertrouwde dat je naar school zou gaan, doe ik niet meer.. Sorry, maar ik wil gewoon geen geheime dingen achter mij rug om hebben' zeg ik en blijf hem aankijken

    Amaury;
    'lukt het nog om naar huis te lopen Kenji? Of moet ik ons flitsen' vraag izachtjes


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik zucht zachtjes en negeer het.
    Ze lossen het zelf maar op, ik ga me hier niet mee bemoeien.
    Hij volgt ons, daar ben ik al blij mee.
    Maar Selienna heeft wel gelijk, hij moet niet stiekem achter onze rug om gaan doen.

    Haru;
    Ik rol even met mijn ogen en kijk naar mam.
    'Dat weet ik nou ook wel.. Ik ga nu toch ook gewoon mee dus wat is het probleem nou?' vraag ik zuchtend.

    Kenji;
    'Kan je ons alsjeblieft flitsen pap? Ik trek dit niet meer' zeg ik gapend.
    Ik wrijf moe in mijn ogen en leun moe tegen Michiko aan.

    Selienna;
    'dat ik bang ben mijn zoon te verliezen als ie dingen achter onze rug doet!' zeg ik boos
    'je hebt echt zo'n geluk dat ik Yue en Amaury begin te mogen, anders had ik het echt afgezegd' zeg ik boos

    Amaury
    'natuurlijk men jongen' zeg ik met een glkmlach


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin