• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    IK glimlach en wikkelt mijn armen stevig om Michiko heen.
    Ik ben ook alweer gegroeid, dat voel ik aan en niet alleen omdat mijn keel weer brand.
    Ik kijk smekend om naar mam en tril een beetje.
    'M-Mam, ik heb bloed nodig' zeg ik met een trillende stem.

    Hue;
    Ik kus haar lief terug en streel haar wang.
    'Maak je er nou maar niet druk over, alles is weer goed gekomen' zeg ik met een glimlach.
    Nu is iedereen gelukkig en andere over een tijdje ook.

    Kenji;
    Ik kijk wat schuw naar het bloed en blijf het niets vinden.
    Misschien veranderd dat wel, maar ik denk dat ik het tot nu toe smerig ga blijven vinden.
    Ik zucht zachtjes en streel Selena zacht door haar haartjes.

    Selienna;
    Ik glimlach, haal Michiko met een opgetrokken neus van Haru af en trek hem overeind
    'gewoon ademen, neem haar geur vooral in je op, ik hou je vast, je moet er ooit aan wennen' zeg ik zacht
    'haar geur zal voor jou altijd als je lekkerste geurige maaltijd ruiken.... dat is heel moeilijk te weerstaan.... Net als ik met je vader heb...' zeg ik zacht
    'De jerrycan staat in de keuken, als je het niet meer trekt maak je je maar los en drink je die maar leeg' zeg ik zacht en hou zijn armen stevig vast

    Selena;
    Na een tijdje is het bekertje leeg en geef ik die aan papa
    Ik klim uit zijn armen, waggel weg en giechel terwijl mijn billetjes mee bewegen met mijn stapjes
    Ik loop rondjes en kijk echt über cute naar Kenji
    'Kenjiiiiiiiiiii!!! Wiw je spewen?' vraag ik zacht en lief en kijk hem stralend aan


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik kijk met grote ogen naar mam en bijt op mijn lip.
    Ik laat opnieuw mijn instinct los en krijg een hongerige blik.
    Ik lik hongerig langs mijn lippen als Michiko's geur mijn neus binnendringt in probeer naar haar toe te komen.

    Hue;
    Ik schud even met mijn hoofd en kijk naar de twee.
    Waarom nou op zo een manier?
    Ik zou bijna zeggen dat het met opzet is, maar Selienna zal hem niet loslaten.
    Ze wil hem helpen.

    Kenji;
    Ik glimlach zacht naar Selena en grinnik kort.
    Mijn ogen sperre zich wijd open en ik kijk fel naar Haru en Selienna.
    'Misschien zo' zeg ik aan de kille kant.
    Ik loop naar Michiko en ga beschermend voor haar staan.
    'Heb niet het lef om je tanden in haar te zetten want dan vermoord ik je echt!"

    Selienna;
    'Kenji, jeetje! Vertrouw me! Ik hou hem toch vast?!' sis ik terwijl ik Haru echt zonder enige moeite op zijn plek kan houden
    Ik verplaats mijn handen iets zodat ik hem met 1 hand kan vast houden en trek Kenji aan de kant
    'Vertrouw me maar gewoon' zeg ik zacht, kijk hem doordringend aan en knik naar Selena
    'Pas op, straks gaat ze huilen, en dan moet jij haar sussen meneertje inprent' zeg ik droog en als ik het genoeg vind, trek ik Haru zonder moeite met me mee de keuken in
    Ik hou hem tegen de muur aan gedrukt en zet de jerrycan tegen zijn lippen aan
    'drink' zeg ik zacht en laat hem langzaam los
    Ik sta helemaal klaar om hem te vloeren mocht hij richting Michiko willen gaan

    Selena;
    Ik kijk Kenji pruilend aan en voel traantjes opkomen door zijn kille toon
    Ik snik zacht, waggel snel naar papa toe en verberg mijn gezicht in zijn shirt
    'P-Papaa.... K-Kenji... G-G-Gemeeeennn....' snik ik zachtjes


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik sla mijn armen om Selena heen en druk een kusje op haar kruin.
    'Papa is bij je lieverd.. Je hoeft niet te huilen' fluister ik haar zachtjes toe.
    IK streel zacht over haar ruggetje en glimlach.
    'Je kan altijd naar papa of mama komen als er iets is, goed lieverd?' vraag ik lief.

    Haru;
    Ik grom zachtjes en probeer los te komen.
    Als de geur van het bloed uit de jerrycan mijn neus binnen gaat, pak ik de kan vast en drink er gulzig van.

    Kenji;
    Ik zucht diep en kijk naar Selena.
    'Wil je nou nog spelen of niet?' vraag ik.
    Ik zak door mijn knieën en kijk met een klein glimlachje naar Selena.

    Selienna;
    Ik glimlach tevreden over het resultaat en merk al snel dat het niet genoeg is
    'kom.... ik zie aan je ogen dat je nog steeds dorst hebt....' zeg ik zacht en pak zijn hand zo stevig vast dat hij geen beweging kan maken zonder zijn hand te breken
    'sorry als ik je boos maak, maar je bent nog redelijk gevaarlijk als een jonge vampier' zeg ik zacht en trek hem mee de kamer in
    'en probeer nu zelf op de bal van je voet te landen' zeg ik grijnzend
    Meestal lukt het de eerste keer alleen niet en doen ze zich oppervlakkig zeer
    Ik laat hem los, maar ga op een manier staan dat hij eerst door mij heen moet als hij naar Michiko wil rennen
    Helemaal paraat kijk ik hem aan en wijs naar het raam
    'springen... anders duw ik je' sis ik als ik zijn hongerige blik zie
    Ik zucht als hij zich niet beweegt en spring met hem uit het raam
    'dit doen we pas weer als je er beter klaar voor bent' zeg ik zuchtend

    Selena
    Ik druk een kusje op papa's lippen en kijk achterom naar Kenji
    'geen kwille toon meewr??' vraag ik zachtjes, laat me op mijn billetjes vallen op papa's schoot en klim eraf
    'dan wil iwk nog wel spewen' zeg ik en waggel naar hem toe


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik grom laag en ren weg voordat mam nog iets kan doen of zeggen.
    Ik ga het bos in en sluip tussen de bomen en struiken door.
    Als er een heerlijke geur mijn neus binnendringt, ren ik er grijnzend op af.
    Ik grijns breed als ik een beer zie en bespring het dier.

    Hue;
    Ik glimlach zacht en geeft haar ook nog snel een kusje.
    'Ga maar lekker spelen lieverd' zeg ik met een glimlach.

    Kenji;
    'Ja ja, ik zal niet meer kil doen' zucht ik.
    Ik til haar rustig op en zet haar op mijn schoot als ik ben gaan zitten.
    'Wat wil je doen'dan kleintje?

    Selienna;
    Ik grinnik zacht en ren hem achterna
    Als ik hem met de beer zie zucht ik diep en laat hem zijn gang gaan
    'wel voorzichtig liefje' zeg ik rustig en kijk redelijk trots toe hoe hij die beer neerhaalt
    'ik denk niet dat ik je nog wat hoef te leren wat betreft het doden van dieren...' zeg ik grinnikend en trots

    Selena;
    Ik nestel me tevreden tegen hem aan en kijk hem lief in zijn oogjes
    'ehwm......... geen idee ' zeg ik zacht
    'wat wiw Kenji doenw?' vraag ik lief en begin zacht weer gekke bekken te maken bij hem
    Ik schater weer en kijk hem lief aan
    'Iwk wil een kwusjee!!!!! Mag ik een kwusje Kenjiiii??' vraag ik lief en kijk hem stralend aan


    Ben naar school toe schatjeexxx(K)(K)


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik zet mijn tanden in de beer en begin hem leeg te drinken.
    Als ik genoeg heb, is er nog maar een klein beetje bloed over.
    Ik laat de beer hijgend los en weg mijn mond schoon.
    'Dat zal dan wel zo zijn, maar ik moet vast nog wel naar school van jou' zucht ik.

    Hue;
    Ik kijk trots naar Selena en slaak een zucht.
    Voor mijn gevoel word zij iets té snel groot.
    Ik wil nog wel gewoon normaal voor haar zorgen, maar op deze manier gaat dat niet.

    Kenji;
    'Maar jij wou toch spelen? Dan moet jij het verzinnen' zeg ik grinnikend.
    Ik aai over haar hoofdje en lach zacht om de gekke gezichten die ze trekt.
    Ik kijk een beetje verbaasd en woel met mijn hand door mijn haar.
    'Dat kan vast geen kwaad' mompel ik en druk een klein kusje op haar mond.

    Succes schatt ;3 Tot vanmiddag xxx (K)(K)(K)

    Michiko:
    Zuchtend begin ik vanijs kleine dingen te maken die ik weer laat smelten met vuur. 'wanneer komt haru terug' zeg ik zuchtend en begin mijn haar te vlechten

    yue:'geduld liefje'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    'ik had het over vampier zijn liefje... Op school leer je sowieso de belangrijke dingen.... Dingen die ik je niet kan leren, dingen die ik niet gehad heb.... Ik heb alles van mezelf geleerd, van het moorden op steeds sterkere mensen, maar dat wil ik niet aan jou doorgeven......' zucht ik en knuffel hem
    'Ik ben trots op mijn jongen... Ook al ben je net echt stout geweest, ik wil gewoon dat je naar school gaat.... Michiko mag je gewoon blijven zien, je hebt wel huisarrest omdat je voor de 2e keer bent weg gelopen van huis....' zeg ik zacht
    'Maar Michiko kan gewoon hier komen met haar broer.... Goed? Dan zijn jullie blij, en ik ook.... Deels dan' zeg ik en kus zijn voorhoofd
    Ik pak de beer op, drink het laatste beetje op en glimlach
    'durf je het weer aan om naar huis te gaan?' vraag ik zacht en streel door zijn haren

    Selena;
    Ik kijk hem stralend aan en lach liefjes door het kusje
    'Kenjii! Dank jeee! Je bent mijn beeeeeeeste vriendje!' lach ik lief en knuffel hem zover het gaat met mijn kleine armpjes
    Ik ga van zijn schoot af, pak zijn wijsvinger vast en trek hem zacht mee
    'Kenji..Kenji..Kenjii!!' zeg ik enthousiast en trek hem mee naar de tv
    'ik wil geen spelletje meer doen... ik wil televisie kijken met jouuwww' zeg ik schattig
    Ik merk dat het praten me een stuk makkelijker af gaat, maar ik blijf een beetje waggelen

    Amaury;
    Ik streel door Michiko haar haren en kus haar kruin zacht
    'hij komt zo liefje' zeg ik lief en kijk naar Yue en dan naar Hue
    'Maar wilden jullie nou bij ons eten vanavond?' vraag ik, de vraag herhalend die Yue net zei


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Yue:
    'de goude meren is een plek die is geschapen door onze voorouders toen het conflict nog niet was begonnen maar nu is het de plek die word gebruikt als de paardenranch' lach ik
    michiko; ' weet ik en mam daar komt blue moon zeker ook van' glimlach ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    'Ik vind het goed.. Ik heb niet echt een probleem met jullie, maar het is ook maar wat Selienna wilt' zucht ik zacht.
    Ik kijk lachend Selena en Kenji na en schud mijn hoofd even.

    Haru;
    Ik grom zachtjes en sla mijn armen over elkaar.
    'Dat is oneerlijk! Ik had geen reden meer om thuis te blijven... Jij was degene die me weg wou hebben.. Jij was degene die me niet meer als je zoon zag omdat ik op de vijand verliefd ben... Maar ik kan dat gevoel niet bedwingen' zeg ik zachtjes en woel even door mijn haar.
    Ik knik en rek me uit.
    'Ik durf het aan.. Ik heb voorlopig genoeg gedronken' glimlach ik.

    Kenji;
    Ik loop zuchtend achter Selena aan en kijk verbaasd naar de tv.
    Ik til Selena op, geef een kus op haar wang en ga op de bank zitten.
    'Maar.. Wat wil je dan kijken kleintje?' vraag ik zachtjes.

    michiko:
    'dat is logisch' zeg ik zacht en vlecht mijn haar rustig in
    yue:
    'we horen het wel' zeg ik zachtjes


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Amaury;
    'je bent haar slaaf toch niet? Je moet ook doen wat je zelf wil....' zeg ik verbaast

    Selienna;
    Ik zucht zacht als ik eraan terug denk en trek hem tegen me aan
    'Haru... Ik meen het... Hou er alsjeblieft overop... Ik wil gewoon dat je sowieso deze week thuis blijft...... Geen school, je moet je vampier onder controle zien te krijgen, straks drink je je klas leeg..... En daarna zie ik wel of je je huisarrest kan inleveren...' zeg ik zacht en kus zijn neus
    'Kom dan...' zeg ik, trek hem mee en sta onder het raam
    'probeer maar omhoog te klimmen.... Je nagels zijn zo hard als steen, je doet je geen pijn' zeg ik met een glimlach, zet mijn nagels tegen een steen aan en kras het zo kapot
    'zie je?' zeg ik grinnikend

    Selena;
    Ik giechel lief en nestel me goed in zijn schoot tegen hem aan
    'ehm.... Ik wiiiiilll...... Nick junior kijken!' zeg ik lief
    'Tenzij Kenji-kun iets anders wil zien?' vraag ik zacht en kijk hem met mijn grote oogjes aan
    'Je bent echt mijn beste vriendje Kenji-kun' zeg ik met een lieve giechel en geef hem een klein kusje op zijn wang met mijn kleine lipjes


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin