• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || xHazzaStyles
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||Dreamwishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || BlueHope
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddness

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    (- als je vragen hebt, zeg het dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 17:29 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    ( Daar kan ik niets over zeggen en toch zal je nog eventjes geduld moeten hebben (A))


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Dat dacht ik al... :P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    SateGoddess schreef:
    Florianne Alice de Ruiter
    'Ik kwam mijn tante bezoeken voor een dagje, morgenochtend ga ik weer terug.' Ik knik alleen maar op zijn antwoord. Nu we hier in het volle licht staan, kan ik hem beter bekijken, dan daarstraks in het donker. Zoals ik al heb gezien heeft hij blonde haren, maar het is geverfd, want aan de onderkanten is een klein stukje donkere uitgroei te zien. Of het is natuurlijk, maar dat betwijfel ik. Zijn ogen zijn diepe zeeblauwe hemelse ogen. Ik weet zeker dat ik daar nog lang aan ga denken, als hij weg is. Zijn gezicht is inderdaad wat bleker, maar ik mag dan ook niet klagen met mijn donkerder huid dan de gemiddelde Nederlander.
    'Weet je, als we ons biertje op hebben wil ik je wat laten zien.'
    'Oké! Leuk. Maar eerst ga ik even gedag zeggen tegen mijn vriendinnen.' Ik ben wel benieuwd wat hij wil laten zien. Ik ben af en toe echt te nieuwsgierig. Ik loop naar het tafeltje en begroet iedereen even uitbundig. Daarna draai ik me weer om naar Niall, als ik nog een slok neem van mijn biertje. Hij is gelukkig al bijna op, zodat ik sneller te weten kom wat Niall me wil laten zien.


    Niall Horan

    'Oké! Leuk. Maar eerst ga ik even gedag zeggen tegen mijn vriendinnen.' zegt ze en ik glimlach even. Yes, mijn plannetje lukt dus. Dit was niet zo moeilijk gelukkig maar daar was ik wel blij mee. Ik deed me best en dat ging goed. Nog even en we zouden in de auto zitten, opweg naar het vliegveld. Ik drink mijn biertje op en kijk Florianne aan. 'Kunnen we al gaan of wil je nog even blijven?' vraag ik met een glimlach. Ik haal mijn hand even door mijn blonde haren en kijk even naar der vrienden die ik net ook allemaal even gauw begroet had. Ik moest wel een goede indruk maken op haar nu. Anders ging het niet meer lukken.

    xHazzaStyles schreef:
    ( Daar kan ik niets over zeggen en toch zal je nog eventjes geduld moeten hebben (A))


    [Hoe gemeen is hij van een schaal van 1 tot 10? Whaha, ik wil gewoon iets weten! XD Of is hij dominant? ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Zayn Javadd Malik
    "Umh, doe maar iets met fris. Ik ben nog niet zo oud." Zegt ze dan. "Ja, doe maar fris. Zeg hoe oud ben je eigenlijk en waar kom je vandaan?" Vraagt ze nieuwschierig. "Nou?" gaat ze verder. Ik had haar 16 of 17 geschat en volgens mij was ze ook iets. 'Ik ben 19 kom uit Bradfordd. Ik ben hier om mijn pma weer eens op te zoeken.' Lieg ik. Al kon je het niet zien aan mijn gezicht of houding. Ik kijk de man aan en bestel wat te drinken. Ik pak het fris voor Allie aan en het biertje voor mij. Ik giet zonder dat ze het zien wat vloeibaars in haar drinken. Ik draai me weer naar haar om en zet het drinken voor haar neer. Je kon het niet ruiken of zien en ze aou niets verdenken omdat de barman het achter me neer had gezet. Perfect volgens plan. Het duurde maar een paar minuten tot het ingewerkt was en ze bewusteloos zou zijn. Dan een smoesje dat ze weinig gegeten had en dan had ik haar. 'En jij?' Vraag ik haar terug terwijl ik een slokje van mijn bier neem.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Eigenlijk is Florianne echt te naïef...]

    Florianne Alice de Ruiter
    'Kunnen we al gaan of wil je nog even blijven?' Ik neem net mijn laatste slok, als ik zie hoe Niall mijn vrienden ook even begroet. Wat een lieve jongen, echt niks verkeerds mee. Gevaarlijkere types waren altijd veel afstandelijker naar je vrienden toe.
    'Ja, ik kan.' Ik zet mijn flesje neer op het tafeltje en sta weer op om met Niall mee te lopen, nu echt benieuwd wat hij me gaat laten zien. Mijn vrienden vertel ik dat ik zo weer terug ben. Nu ben ik helemaal klaar.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Niall Horan

    Ik glimlach en pak haar hand om haar mee naar buiten te trekken. 'Mijn auto staat op de hoek' glimlach ik en loop er al heen. Ik klikte hem open en hielt daarna de deur voor haar open. Ze stapte in en ik gooide de deur dicht. Zelf ging ik zit en reed weg. 'Misschien dat het wel even duurt, ik kan verkeerd rijden' zeg ik en doe een beetje of ik er verlegen van wordt. Ik richt me blik op de weg en rijd weg. Op naar Engeland! Hmm, ik had in het dashboard kastje een flesje met drank gemengd met middel waarvan ze ging slapen. Misschien kan er dat beter geven? Ik twijfel nog een beetje.

    Allison Holly Moore
    Ïk pakte mijn drinken dankbaar aan en lachte even. Fuck, ik had gewoon geen dorst. Ik had het kunnen weten, ik dronk niet zo bijzonder veel op een dag. Ik speelde een beetje met een onderzetter. "Well, ik ben 16 en ik kom gewoon uit het altijd gezellige Sheffield." Ik keek even om me heen. Iedereen hier kon elkaar, of in ieder geval bijna iedereen. Het gaf een fijn en veilig gevoel. Ik keek even naar Zayn enlachte verlegen. hij was drie jaar ouder, drie jaar. Nou vond ik het max. toch vier jaar, maar toch. Ik slikte even. "Wat aardig van je. Je oma zal wel heel blij met je zijn." Ik keek even naar mijn drinken. Het was onbeleefdomhet zotelaten staan. Zou ik het omgooien? Dat kon ik ook niet maken. Ik zette het glas aan mijn lippen en deed net alsof ik dronk. Ik had dus ech geen dorst,maar knappe jongens stelde je niet teleur toch? Ik kon hem amper wat dacht ik wel niet. Ik zette mijn glas weer neer en speelde met mijn haar. "Weet je, mijn vriendin wordt denk ik ongerust. Ze heeft mijn sms ook nog niet beantwoord."


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Krijg ik nog een reactie van Lou voor ik ga slapen?? (A)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Florianne Alice de Ruiter
    Hij pakt mijn hand vast en leid me het café uit, richting de straat. 'Mijn auto staat op de hoek.' Wacht eens even. Auto? Dat is niet helemaal de bedoeling. Ik zet zachtjes wat kracht tegen zijn trek, maar het helpt niet. Uiteindelijk beland ik op de bijrijdersstoel van zijn auto. 'Misschien dat het wel even duurt, ik kan verkeerd rijden,' zegt hij tegen me, met een verlegen gezicht erbij. Hij begint te rijden, maar waarheen weet ik niet. Onbewust zoek ik met mijn hand naar de deurgrendel aan de binnenkant, zodat ik die altijd snel kan opentrekken om te vluchten. Want ik was nu wel enigzins wantrouwend geworden, maar dat werd erg weggedrukt door het feit dat hij nog steeds heel aardig doet en is geweest de hele avond.
    'Waar gaan we heen?'

    [Ik ga naar bed. Truste!]

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 22:25 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Zayn Javadd Malik
    Ze maakt haar lippen nat, maar zelfs dat was genoeg om haar een uur onder zeil te brengen. Dit soort was sterk genoeg gelukkig. Ik keek haar aan. "Weet je, mijn vriendin wordt denk ik ongerust. Ze heeft mijn sms ook nog niet beantwoord." Zegt ze dan. Ik neem nog een slok van mijn biertje. 'Dan breng ik je meteen terug als je je drinken op hebt en ik de mijne. Want we willen niet dat je vriendin zich ongerust gaat maken.' Zeg ik ernstig. Ik glimlach vriendelijk naar haar en neem nog een slok van mijn biertje waardoor ik een witte snor heb.
    [Ze kan nu een beetje duizelig worden in haar hoofd ect]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    xClove schreef:
    Camille Aurora Amadou
    Ik knikte, maar het voelde wel vreemd aan. Zijn lichaamswarmte zat nog in de blazer, wat comfortabel en oncomfortabel tegelijk voelde. Ik beet weer op mijn lip, en sloot mijn ogen, leunend tegen de lantaarnpaal. Het voelde alsof hij naar me staarde, en toen ik mijn ogen opende keken ze weer recht in de zijne. Ik zucht. 'Weet je, als je dat blijft doen ga ik je nog een creep vinden.' lachtte ik. Aan zijn houding te zien leek het alsof hij iets van me wilde, en dat beviel me niet helemaal. Maar een gentleman, dat was hij wel. 'Ik denk dat ik zo maar ga. Het is al laat zat, en ik heb geen zin in morgen de hele dag op bed te liggen.'


    Harry Styles
    "Misschien ben ik dat ook wel," reageerde ik luchtig op haar opmerking, terwijl ik even met m'n wenkbrauwen wiebelde. "Ga je een eenzame jongen hier in het donker helemaal alleen achterlaten?" vroeg ik gespeeld. M'n hersenen maakten overuren, terwijl ik een manier bedacht om haar met me mee te krijgen. Het leek er niet op dat ze van zichzelf mee zou gaan. "Anders staat er morgen in alle kranten: 'Harry Styles voor het eerst afgewezen. Dus wil je met me iets gaan drinken? Het hoeft maar heel even te zijn." Ik hoopte vurig dat ze 'ja' zou zeggen, anders moest ik haar ofwel echt ontvoeren, ofwel op dit uur nog een ander meisje gaan zoeken. Dat laatste was bijna onmogelijk, want ik had deze avond nog met de jongens afgesproken in Londen.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 14:01 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Allison Holly Moore
    Ik zuchtte. God, ik moest dit dus echt op gaan drinken. Moet een nep glimlach til ik mijn glas weer op. Ik had het drinken nog geeneens aangeraakt. Ik zette mijn vinger weer tegen mijn lippn en zette het glas er weer meteen achteraan. Beste manier van nep-drinken ooit. Ik zuchtte zacht en sloot mijn ogen even. Ik was wel een beetje licht in mijn hoofd, maar het ging wel. "Weet je, ik loop wel." Zei ik lachend en stond op. een beetje wankel liep ik snel naar buiten. Ik had nog even gezwaaid bij de uitgang. eenmaal buiten begon ik sneller te lopen, dit was niet goed. Bij het eerste steegje moest ik al stoppen omdat ik te duizelig werd Ik leunde tegen het muurtje. Naïef dom kind dat ik was, ik had het moeten weten, dit was niet goed. Ik greep even naar mijn hoofd en liep verder het steegje in. Ik ging tegen het muurte zitten en kreunde. Ik knipperde een par keer met mijn ogen en nam een slokje water. Altijd, altijd had ik water bij mij. Ik hield mijn hoofd tussen mijn knieën en zuchtte. Waren het mijn lange benen? Mijn borsten? Mijn ogen? Waarom mij? Waarom had hij mij aangeproken en nog belangrijker waarom voelde ik mij zo duizelig? Ik liep altijd weg van mensen als ik moest huilen of als ik me niet lekker voelde. Niemand mocht mij zienals ik zwak was, niemand


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zayn Javadd Malik
    Ze loopt weg en ik loop haar achteraan zonder dat ze het merkt. Ze wankelt en grijpt naar haar hoofd. Ze gaat zitten en ik volg haar. 'Allie? Gaat het wel?' Vraag ik haar, maar ik had haar al. Ik til haar op en breng haar naar mijn auto. 'Ik zorg dat het goed komt.' Zeg ik zacht. Een leugen. Als ze door mij in de auto ligt in de gordel tegen de deur vis ik snel haar mobiel uit haar zak. Een smsje van haar vriendin. Geen code. Domme meid. "Is goed. Hoelaat kom je dan?" Stond er. Ik begon te typen. 'Ik voel me niet lekker. Ik loop nu richting huis. Ik ga slapen. Ik heb net overgegeven. Xx Allie.' Stuur ik terug. Ik doe haar telefoon uit en haal de simkaart en batterij eruit. Zo geen trackersystem meer. Ik maak haar handen vast met een touw net als haar voeten en haar mond laat ik. Zonder dat ze het ooit zou weten kus ik haar droge lippen die naar aardbeien smaken. Ik grijns. Ze was een dotje als ze sliep. Ik ga achter het stuur zitten. Richting London dit keer. Ik zou vast en zeker als eerste zijn.
    Zodra ik in London aankom zorg ik dat ik niet gespot word en rij ik richting het pakhuis. Onze schuilplek die niemand wist. Ik laat de motor afslaan en doe de lichten uit. Ik ril haar op uit de auto en gooi haar over mijn schouder. Ik loop naar binnen en doe de lichten aan. Je zag het niet van buiten we hadden geen ramen. Ik loop naar de kamer en leg haar op een matras. Een klein koud deken ligt er die ik over haar heen leg. Ik kus zacht haar lippen. Ze sliep toch. 'Veel plezier met rusten nu het nog kan.' Zeg ik grijnzend. Ik kijk naar haar borsten en hou me in. Rusti Zayn nog niet. Ze had geen raam om naar buiten te kijken. Ik maak de touwen los en sluit de deur die ik erna op slof doe. Ik ga naar de chille kamer. Met tv en lekker eten. Ik kijk rond. Het was zo kil en verlaten. De jongens moesten gauw komen. Morgen verwachtte ik ze al. Misschien zou ik mezelf vanavond even laten verwennen met Allie. Ik had zin in haar gekregen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Allison Holly Moore
    Alles draaide. Langzaam kreeg alles ook dezelfde kleur, zwart. Ergens in de verte hoorde ik een stem die vroeg of het ging. Ik wilde zeggen nee, ik wilde zo graag opstaan en verder rennen, maar het ging niet. Ik slikte moeilijk en viel weg.
    Er was een heel groot veld. Er was niks of niemand te bekennen behalve een enkele boom.Langzaam stond ik op en klopte mijn broek af. Ik liep een rondje om de boom en zuchtte, Waar was ik? Ik hoorde een luidde knalende lucht werd grijs. Langzaam kwamer steeds meer stof en viezogheidin de lucht. Ik hoestte. Er was een enorme druk en het voelde alsof mijn longen elk moment on elkaar konden klappen. Mijn ademhaling ging steedssneller en ik begon te schreeuwen, maar niemand hoorde mij, niemand behalve ikzelf
    Toen schrok ik wakker. Dat was de vaagste nachtmerrie ooit. Ik tilde mijn hoofd op. Het bonkte verschrikkelijk en de kamer stond nog steeds niet helemaal stil. Wacht.... Kamer? Ik kee even om me heen en voelde in mijn zak. fijn, geen mobiel. Ik herkende de kamer niet, maar het zag er niet goed uit. Ik keek even om me heen en stond lagnzaam op. Ik stond nog niet helemaal stevig. Ik hield mij vast een het stalen bed met een wel heel dun matras. Angstig keek ik om me heen. Ik moest sterk zijn. kzou dit overleven, dacht ik. Ik knipperde een paar keer en ging op het matras zitten. Wat moest ik nu weer doen? Oh nee, straks moest ik als een hoer gaan werken! Dat kon ik niet, ik was nog een maagd! Ik was 16. Bang keek ik naar de deur alsof ik verwachtte dat iemand mij zou komen redden, maar niemand kwam. Ik trokmijn benen op en probeerde mijn short iets verder over mijn benen te trekken.


    We've lived in the shadows for far too long.