• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || xHazzaStyles
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||Dreamwishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || BlueHope
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddness

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    (- als je vragen hebt, zeg het dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 17:29 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [De jongens nu please zsm naar het bouwval.
    Als je aan het rijden bent, maak maar n tijdsprong of zo, maakt me niks uit. ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nyan schreef:
    (...)

    Juliet Fiore
    "Dat gaat je nergens aan. Je ziet het wel wanneer je aankomt. En als probeert te ontsnappen , krijg je meer problemen" Ik zuchtte geërgerd.Had ik hem gewoon maar genegeerd toen ik hem voor het eerst zag,dan zat ik nog altijd in de eettent."Ze gaan me wel vinden en jou gaan ze oppakken zowiezo!"zeg ik kwaad.Ofja ik hoopte dat het ook zo ging worden.

    (Sorry was bezig met schoolwerk :/ )


    Liam payne
    "Ze gaan me wel vinden en jou gaan ze oppakken!" Riep ze. Snel deed ik het tape weer om haar mond en glimlachte."Dat hoop je. Maar dat gaat hem niet worden." Zei ik en keek op mijn horloge. Ik moest snel naar die bouwval. Ik stapte weer in en trapte op het gaspedaal.

    (Wohoe , ziek thuis D: )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Juliet Fiore
    ."Dat hoop je. Maar dat gaat hem niet worden." zei hij en deed de ducktape weer op mijn mond.Rotzak dat hij is.Hij keek op zijn horloge en stapte dan weer in en reed weer.Na zo'n uur of 2 viel ik dan in slaap.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Hoe gemeen is hij van een schaal van 1 tot 10? Whaha, ik wil gewoon iets weten! XD Of is hij dominant? ;D]


    ( Ik zeg niets en je leest het zo wel)

    xClove schreef:
    [De jongens nu please zsm naar het bouwval.
    Als je aan het rijden bent, maak maar n tijdsprong of zo, maakt me niks uit. ]


    ( Komt goed)

    Curlies schreef:
    (...)

    Liam payne
    "Ze gaan me wel vinden en jou gaan ze oppakken!" Riep ze. Snel deed ik het tape weer om haar mond en glimlachte."Dat hoop je. Maar dat gaat hem niet worden." Zei ik en keek op mijn horloge. Ik moest snel naar die bouwval. Ik stapte weer in en trapte op het gaspedaal.

    (Wohoe , ziek thuis D: )


    ( beterschap (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Hoi! Wat is iedereen maar op woensdag vroeg uit.. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Harry Styles
    "Misschien ben ik dat ook wel," reageerde ik luchtig op haar opmerking, terwijl ik even met m'n wenkbrauwen wiebelde. "Ga je een eenzame jongen hier in het donker helemaal alleen achterlaten?" vroeg ik gespeeld. M'n hersenen maakten overuren, terwijl ik een manier bedacht om haar met me mee te krijgen. Het leek er niet op dat ze van zichzelf mee zou gaan. "Anders staat er morgen in alle kranten: 'Harry Styles voor het eerst afgewezen. Dus wil je met me iets gaan drinken? Het hoeft maar heel even te zijn." Ik hoopte vurig dat ze 'ja' zou zeggen, anders moest ik haar ofwel echt ontvoeren, ofwel op dit uur nog een ander meisje gaan zoeken. Dat laatste was bijna onmogelijk, want ik had deze avond nog met de jongens afgesproken in Londen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Of kom gewoon allemaal in België wonen, hier is bijna iedereen de woensdagnamiddag vrij.]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Ik weet niet echt hoe ik nu met zayn moet reageren...
    Maar ik ben zo Fucking superduperblij ik kan wel gillen. Asekdwdr. Ik hoor net van mijn vriendin dat ze echte kaartjes van het Ziggo Dome heeft gekregen van One Direction! En ik mocht mee. Sorry. Ben echt zo blij. Ht zijn Hot Seat tickets en ik zit je janken van blijdschap. Ik heb net in de pauze zitten hpgillen en rondjes zitten rennen door de school. Iedereen keek me raar aan, maar ik was ao fucking blij.
    Sorry het moest er gewoon even uit!!!]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liam Payne
    Ik zuchtte en wreef over mijn hoofd. Dit was niet goed voor me. Ik werd langzaamaan gek van het opblijven. Ik zuchtte nogmaals en stopte bij het bouwval. Blijkbaar was ik al eerste. Ik stapte weer uit en deed de deur open voor Juliet. "Juliet? Wakker worden" mompelde ik. Ik had geen zin meer om te schreeuwen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson

    Ik luister naar wat ze allemaal zegt, maar ondertussen wat ik aan het nadenken over een goed plan. Het is al laat en de klok blijft maar doortikken. Vanavond hebben we alweer afgesproken in Londen en dat is toch nog wel een tijd rijden. 'Laat het misschien maar weg en ik wacht dan wel onschuldig af' zeg ik vrolijk en kijk haar aan. 'Lach maar of noem me gek, maar dit hoort nu eenmaal bij mij' zeg ik dan lachend. 'Dan ga je gezellig mee en dat ben je inderdaad niet.' Het liegen gaat een stuk makkelijker dan verwacht en daar ben ik best wel blij om. Oké misschien een paar keer mijn mond voorbij gepraat, maar dat is ook allemaal weer opgelost. 'Ja klopt,' antwoord ik dan. Ik kan moeilijk zeggen dat we hebben afgesproken in Londen. 'Dat zei ik inderdaad en dat moeten ze ook' zeg ik met dezelfde grijns. Ik haal mijn telefoon uit mijn zak en kijk hoe laat het is. Daarna stop ik hem weer weg en kijk dan weer naar Isabella. 'Maar dan moeten we gaan aangezien het hotel nog wel even lopen is en ze staan te wachten' zeg ik en knorrend geluid laat me weer rondkijken. Al snel word het duidelijk wat het is en verlaat een zucht mijn mond. 'Volgens mij is het ook nog eens tijd om wat te eten te halen' zeg ik zo serieus mogelijk. Het komt eigenlijk wel goed uit gezien het zorgt voor verschillende mogelijkheden om het plan door te zetten.

    ( ben zo terug (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Juliet Fiore
    Ik hoorde iemand iets tegen me zeggen.Langzaam opende ik mijn ogen.Ik had gehoopt dat dit alles een nactmerrie was ,maar helaas.Het was die rotzak die me wakker had gemaakt.Ik zag dat we in een soort gebouw zaten en ik fronste even.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    Ze keek me geërgerd aan. "Wees blij dat ik je niet schreeuwend en slagend wakker hebt gemaakt" zei ik nors. Ik pakte haar op en deed de tape weer van haar mond af. Het is hier toch onbewoond.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    xHazzaStyles schreef:
    Louis William Tomlinson

    Ik luister naar wat ze allemaal zegt, maar ondertussen wat ik aan het nadenken over een goed plan. Het is al laat en de klok blijft maar doortikken. Vanavond hebben we alweer afgesproken in Londen en dat is toch nog wel een tijd rijden. 'Laat het misschien maar weg en ik wacht dan wel onschuldig af' zeg ik vrolijk en kijk haar aan. 'Lach maar of noem me gek, maar dit hoort nu eenmaal bij mij' zeg ik dan lachend. 'Dan ga je gezellig mee en dat ben je inderdaad niet.' Het liegen gaat een stuk makkelijker dan verwacht en daar ben ik best wel blij om. Oké misschien een paar keer mijn mond voorbij gepraat, maar dat is ook allemaal weer opgelost. 'Ja klopt,' antwoord ik dan. Ik kan moeilijk zeggen dat we hebben afgesproken in Londen. 'Dat zei ik inderdaad en dat moeten ze ook' zeg ik met dezelfde grijns. Ik haal mijn telefoon uit mijn zak en kijk hoe laat het is. Daarna stop ik hem weer weg en kijk dan weer naar Isabella. 'Maar dan moeten we gaan aangezien het hotel nog wel even lopen is en ze staan te wachten' zeg ik en knorrend geluid laat me weer rondkijken. Al snel word het duidelijk wat het is en verlaat een zucht mijn mond. 'Volgens mij is het ook nog eens tijd om wat te eten te halen' zeg ik zo serieus mogelijk. Het komt eigenlijk wel goed uit gezien het zorgt voor verschillende mogelijkheden om het plan door te zetten.


    [Nog steeds geen evil side.. XD]

    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik knik op alles wat hij zegt en grinnik even. 'Oke, je bent gek, maar het past wel bij je.' zeg ik dan en grijns even naar hem. Ik kijk dan bedenkelijk en grinnik dan en kijk weer naar Louis. 'Zijn je vriende dan ook zo gek als jouw?' vraag ik dan lachend. 'In welk hotel verblijf je? Het zit hier vol met hotels en toeristen us.' zeg ik dan en kijk hem vragend aan. Als zijn maag dan knort grinnik en ik schud mijn hoofd. 'Iemand heeft er duidelijk honger.' zeg ik dan grijnzen. 'Als je honger hebt dan ga je wat eten halen, duh, je moet jezelf niet uithongeren.' zeg ik dan als een wijs iemand of iets en het klonk werkelijk heel onozel geen idee waarom ik het deed, maar ik grinnik uiteindelijk toch even. 'Wat vind je lekker, ik weet een plek waar je heerlijk kan eten.' zeg ik dan enthousiast.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Juliet Fiore
    "Wees blij dat ik je niet schreeuwend en slagend wakker hebt gemaakt"zei hij nors en pakte me op,ik was te futloos om tegen te spartelen.Hij deed ook de ducktape van mijn mond af.Ik keek vluchtig rond,ik kende het hier echt niet."Waar zijn we en wat ben je met me van plan?!"vraag ik hem dan en probeerde geen angst te tonen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    Ze vroeg waar we waren en wat we met haar gingen doen. ''Ik ben niet alleen. Ik heb nog een paar aardige vrienden die vrienden voor jouw gaan meenemen.'' siste ik in haar gezicht. God , waarom moest ze zoveel vragen?! Ik werd er alleen maar steeds meer moe ervan. Ik dumpte haar op een grote bank ergens in het bouwval. ''En waar je bent ; ik weet het zelf ook niet precies.'' ik liep wat rond en kwam opeens Zayn tegen. ''Hey , jij bent vroeg'' zei ik tegen hem.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 16:27 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.