• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || xHazzaStyles
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||Dreamwishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || BlueHope
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddness

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    (- als je vragen hebt, zeg het dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 17:29 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Zayn is toch ook al in het pakhuis met zijn meisje...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Curlies schreef:
    Liam Payne
    Ze vroeg waar we waren en wat we met haar gingen doen. ''Ik ben niet alleen. Ik heb nog een paar aardige vrienden die vrienden voor jouw gaan meenemen.'' siste ik in haar gezicht. God , waarom moest ze zoveel vragen?! Ik werd er alleen maar steeds meer moe ervan. Ik dumpte haar op een grote bank ergens in het bouwval. ''En waar je bent ; ik weet het zelf ook niet precies.'' ik liep wat rond en kwam opeens Zayn tegen. ''Hey , jij bent vroeg'' zei ik tegen hem.


    [Aangepast :Y)]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Juliet Fiore
    ''Ik ben niet alleen. Ik heb nog een paar aardige vrienden die vrienden voor jouw gaan meenemen.'' siste hij in mijn gezicht.Hij was me vast al bue.Pech voor hem ,moest hij me niet ontvoerd hebben ging hij er geen last van gehad hebben.Hij dumpte me op een bank en ik keek hem chagerijnig aan.''En waar je bent ; ik weet het zelf ook niet precies.''zei hij en liep weg.Loser dat hij is,in de verte hoorde ik nog een andere stem fijn nog zo'n gast.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Nog steeds geen evil side.. XD]

    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik knik op alles wat hij zegt en grinnik even. 'Oke, je bent gek, maar het past wel bij je.' zeg ik dan en grijns even naar hem. Ik kijk dan bedenkelijk en grinnik dan en kijk weer naar Louis. 'Zijn je vriende dan ook zo gek als jouw?' vraag ik dan lachend. 'In welk hotel verblijf je? Het zit hier vol met hotels en toeristen us.' zeg ik dan en kijk hem vragend aan. Als zijn maag dan knort grinnik en ik schud mijn hoofd. 'Iemand heeft er duidelijk honger.' zeg ik dan grijnzen. 'Als je honger hebt dan ga je wat eten halen, duh, je moet jezelf niet uithongeren.' zeg ik dan als een wijs iemand of iets en het klonk werkelijk heel onozel geen idee waarom ik het deed, maar ik grinnik uiteindelijk toch even. 'Wat vind je lekker, ik weet een plek waar je heerlijk kan eten.' zeg ik dan enthousiast.


    [LOUIS?? :P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis William Tomlinson

    'Dat kan ik inderdaad niet ontkennen en dankjewel' zeg ik met een glimlach en knik dan op haar volgende vraag. 'Dat zijn ze zeker, maar ze zijn niet allemaal net zo druk als dat ik ben. Wel hebben ze allemaal iets wat opvallend is en..ach dat zie je allemaal vanzelf wel' antwoord ik lachend en haal mijn schouders op. 'e naam weet ik niet precies, maar weet wel hoe je er komt en al die dingen. Ik geloof maar al te graag dat het hier vol zit met hotels en toeristen' antwoord ik dan en knik opnieuw. 'Dat krijg je ervan als je nog niet heb gegeten.' Ik bijt op mijn lip door haar volgende woorden en besluit om ze ook even te negeren. Mijn gevoel zegt me dat dit het moment is dat ik in moet grijpen. Nu is het tenminste stil en kan niemand het meer horen. Wie weet hoelang het duurt voor we weer tussen de mensen inlopen. Daarbij is het busje hier ook niet zover vandaan De zijstraat in en doorlopen tot het einde. Ik pak haar pols vast en trek haar mee een zijstraat in. 'Maar wij gaan ook eten halen, alleen eerst gaan we naar mijn vrienden toe, want die kunnen we ook niet langer laten wachten' zeg ik. Mijn vrolijkheid verdwijnt langzaam, maar dat was wel logisch ook. Toch probeer ik het niet op te laten vallen aangezien ik dit liever niet moeilijker wil maken dan nodig.

    ( Waarom heb ik altijd problemen met mijn laptop? ): )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Had niet iedereen al bij dat huis-thingy moeten zijn??)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zayn Javadd Malik
    'Hey jij bent vroeg.' zegt Liam dan. Hij had het meisje op de bank neergelegd. Ik had haar gezien bij zijn binnenkomst. Ik kijk hem aan. 'Waarom leg je haar niet meteen in haar kamer.' Zeg ik waarna ik opsta. 'maar ja ik was snel klaar. Ik zit hier al een tijdje.' Zeg ik vriendelijk. Ik loop naar de kamer hiernaast waar zijn meisje op de bamk ligt. Het was niet een van de meisjes hun kamer dus dat gingen we even veranderen. Ik open de deur en doe hem weer achter me dicht. Haar voeten en handen had Liam vastgeknoopt dus ik til haar op. De tape was al van haar mond af en ik loop mt haar weg. Voor ze kan gillen schreeuwen of bng kan kijken open ik mijn mond al. 'Ik doe niets ik breng je alleen naar je "Kamer" zodat je vrij kan bewegen.' Zeg ik waarna ik naar haar kamer loop naast Allie. Ik open de deur en leg het meisje op bed neer en knoop haar voeten los en daarna haar handen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liam Payne
    Moe kijk ik toe hoe Zayn Juliet wegbrengt. Ik wist natuurlijk wel dat ze naar haar 'kamer' moest , maar ik kon niet meer helder denken. Ik zucht en plof neer op de bank. Ik pak een flesje bier van de tafel en drink ervan. Eindelijk , een beetje rust.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Juliet Fiore
    Ik probeerde de touwen rond mijn polsen wat losser te maken en hoorde toen weer voetstappen deze richting komen.Ik stopte en kijk naar de deuropening waar een andere jongen met een lichtgetinte huidskluer kwam binnenlopen.hij had een zwarte kuif met een blond stukje in.Hij kwam naar me toe en tilde me op.Voor ik mijn mond kon openzitten om verschillende dingen te roepen zei hij:'Ik doe niets ik breng je alleen naar je "Kamer" zodat je vrij kan bewegen.' Ik gromde wat en werd dan naar een andere kamer getild en daarna op het bed gelegd en niet gedumt deze keer.Ik keek hem kwaad aan,hij had vast ook iemand ontvoerd en hiergeen gebracht.Hij begon de knopen aan mijn voeten los te maken en daarna mijn handen,ik kon zo wegsprinten,maar hij of Liam ging vast wel sneller zijn dan mij."Wat zijn jullie van plan met me!?"vraag ik hem aangezien Liam mij daarop geen antwoord had gegeven.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    SateGoddess schreef:
    Florianne Alice de Ruiter
    Hij pakt mijn hand vast en leid me het café uit, richting de straat. 'Mijn auto staat op de hoek.' Wacht eens even. Auto? Dat is niet helemaal de bedoeling. Ik zet zachtjes wat kracht tegen zijn trek, maar het helpt niet. Uiteindelijk beland ik op de bijrijdersstoel van zijn auto. 'Misschien dat het wel even duurt, ik kan verkeerd rijden,' zegt hij tegen me, met een verlegen gezicht erbij. Hij begint te rijden, maar waarheen weet ik niet. Onbewust zoek ik met mijn hand naar de deurgrendel aan de binnenkant, zodat ik die altijd snel kan opentrekken om te vluchten. Want ik was nu wel enigzins wantrouwend geworden, maar dat werd erg weggedrukt door het feit dat hij nog steeds heel aardig doet en is geweest de hele avond.
    'Waar gaan we heen?'

    [Ik ga naar bed. Truste!]


    Niall Horan

    Ik kijk even naar haar en merk dat ze best zenuwachtig wordt. Fuck dat werd dus echt wat in der drankje doen. Ik had geen zin om veel moeite te gaan doen. Ik had het liggen dus waarom zou ik het ook niet doen. 'Waar gaan we heen?' vraagt ze en ik grinnik even. 'Een verassing, rustig maar ik ga echt niks raars doen of zo hoor' zeg ik met een glimlach en richt me dan weer op de weg. 'In het dashboard kastje ligt trouwens een flesje drank daar mag je wel van drinken' zeg ik met ene glimlach. 'ik verpest nu namelijk wel een beetje je avond uit'

    230710 schreef:
    Harry Styles
    "Misschien ben ik dat ook wel," reageerde ik luchtig op haar opmerking, terwijl ik even met m'n wenkbrauwen wiebelde. "Ga je een eenzame jongen hier in het donker helemaal alleen achterlaten?" vroeg ik gespeeld. M'n hersenen maakten overuren, terwijl ik een manier bedacht om haar met me mee te krijgen. Het leek er niet op dat ze van zichzelf mee zou gaan. "Anders staat er morgen in alle kranten: 'Harry Styles voor het eerst afgewezen. Dus wil je met me iets gaan drinken? Het hoeft maar heel even te zijn." Ik hoopte vurig dat ze 'ja' zou zeggen, anders moest ik haar ofwel echt ontvoeren, ofwel op dit uur nog een ander meisje gaan zoeken. Dat laatste was bijna onmogelijk, want ik had deze avond nog met de jongens afgesproken in Londen.


    Camille Aurora Amadou
    Ik keek hem sarcastisch aan. 'Een paar dingen. Een: Waarom in godsnaam zou jij in de krant staan? Twee: Ja, ik laat je hier zo maar alleen staan, je was zelf naar het donker toegegaan.' merk ik droog op. 'Drie: Ik ga niet met je mee drinken, omdat ik vreemden niet vertrouw. Ben van nature sceptisch.' ik haal mijn schouders op en leun tegen de lantaarnpaal. Ik had het nu helemaal gehad, en ik wilde hem geen pijn doen met mijn "agressiestoornis". Ik haalde zijn blazer van mijn schouders, gooide hem toe en draaide me om. Ik beende weg, zo goed als mogelijk op mijn high heels. Ik trok mijn minirok een stukje naar beneden. Een ongemakkelijk gevoel bekroop me.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 17:10 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zayn Malik
    "Wat zijn jullie van plan met me!?" Vraagt ze nadat ik haar heb losgemaakt. Ik had verwacht dat ze zou rennen of gillen, maar dat was niet het geval. Dtbscheelde me weer moeite. 'Daar kom je later wel achter en dat is niet aan mij om het je te vertellen.' Zeg ik rustig terwijl ik opsta omdat ik net nog geknielt voor haar zat. 'Wat is je naam eigenlijk?' Vraag ik haar. Ik had een vriendelijke en betrouwbare blik in mijn ogen. Dat bleef ook zo tot ze me geirriteerd zou maken, maar tot nu toe zou ik die "lieve" zijn.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Juliet Fiore
    'Daar kom je later wel achter en dat is niet aan mij om het je te vertellen.'zei hij rustig en stond op.'Wat is je naam eigenlijk?'vroeg hij ik keek hem even aan.De blik in zijn ogen leken betrouwbaar ,mar dat waren ze vast niet."Juliet."zei ik zonder er echt er bij na te denken.Ik kon mezelf wel op mijn hoofd slaan."En wat is jou naam?"vroeg ik hem dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    xHazzaStyles schreef:
    Louis William Tomlinson

    'Dat kan ik inderdaad niet ontkennen en dankjewel' zeg ik met een glimlach en knik dan op haar volgende vraag. 'Dat zijn ze zeker, maar ze zijn niet allemaal net zo druk als dat ik ben. Wel hebben ze allemaal iets wat opvallend is en..ach dat zie je allemaal vanzelf wel' antwoord ik lachend en haal mijn schouders op. 'e naam weet ik niet precies, maar weet wel hoe je er komt en al die dingen. Ik geloof maar al te graag dat het hier vol zit met hotels en toeristen' antwoord ik dan en knik opnieuw. 'Dat krijg je ervan als je nog niet heb gegeten.' Ik bijt op mijn lip door haar volgende woorden en besluit om ze ook even te negeren. Mijn gevoel zegt me dat dit het moment is dat ik in moet grijpen. Nu is het tenminste stil en kan niemand het meer horen. Wie weet hoelang het duurt voor we weer tussen de mensen inlopen. Daarbij is het busje hier ook niet zover vandaan De zijstraat in en doorlopen tot het einde. Ik pak haar pols vast en trek haar mee een zijstraat in. 'Maar wij gaan ook eten halen, alleen eerst gaan we naar mijn vrienden toe, want die kunnen we ook niet langer laten wachten' zeg ik. Mijn vrolijkheid verdwijnt langzaam, maar dat was wel logisch ook. Toch probeer ik het niet op te laten vallen aangezien ik dit liever niet moeilijker wil maken dan nodig.


    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik knik en grijns en schrik dan even als hij plots mijn pols vast pakt en me meesleurde een zijstraten in, dit kan nooit iets goed betekenen. 'Maar wij gaan ook eten halen, alleen eerst gaan we naar mijn vrienden toe, want die kunnen we ook niet langer laten wachten' zegt hij dan een stuk minder vrolijk, haast serieus, het beangtigd me eigenlijk best, hoe hij opeens zo veranderde, dit klopt gewoon niet. 'Ik kan ook wel zelf lopen.' mompel ik dan ook weer serieus en trek wat aan mijn pols, maar hij heeft me te strak vast en ik blijf trekken. 'Laat me los! Waar breng je me naartoe!' zeg ik dan streng, dit kan nooit de weg zijn naar een hotel, dit kleine zijstraatje, zo donker, afgelegen, het geeft me alleen maar de rillingen en ik kijk dan Louis weer aan en lichte angst is in mijn ogen te zien.


    [Wist niks goed, maar was eten, maar ben er nu weer!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    quin98 schreef:
    (...)

    Niall Horan

    Ik kijk even naar haar en merk dat ze best zenuwachtig wordt. Fuck dat werd dus echt wat in der drankje doen. Ik had geen zin om veel moeite te gaan doen. Ik had het liggen dus waarom zou ik het ook niet doen. 'Waar gaan we heen?' vraagt ze en ik grinnik even. 'Een verassing, rustig maar ik ga echt niks raars doen of zo hoor' zeg ik met een glimlach en richt me dan weer op de weg. 'In het dashboard kastje ligt trouwens een flesje drank daar mag je wel van drinken' zeg ik met ene glimlach. 'ik verpest nu namelijk wel een beetje je avond uit'


    Florianne De Ruiter
    'Een verassing, rustig maar ik ga echt niks raars doen of zo hoor.' Ik knik. Nu moest ik hem maar vertrouwen. Maar ja, hoe goed kun je iemand vertrouwen die je hoogstens een uurtje kent. Ik besluit dat het niet goed is als we de stad uit gaan rijden, maar op het moment bevinden we ons er nog in. 'In het dashboard kastje ligt trouwens een flesje drank daar mag je wel van drinken. Ik verpest nu namelijk wel een beetje je avond uit.' Braaf open ik het kastje en pak het flesje wat daar in ligt. Ik open het echter niet, want ik had eigenlijk nog geen dorst na het drankje van net. Inplaats daarvan keek ik hem aan.
    'Je verpest helemaal niet m'n avond.' We naderde langzaamaan de buitenste wijken van de stad. Was dit goed? Ik wist het echt niet. Nu ik zo zenuwachtig was, had ik eigenlijk eten nodig, dat deed ik altijd als ik nerveus of zenuwachtig was. Maar dat had ik op het moment niet. Dan maar het flesje in mijn handen openen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa