• Gewoon tegen te veel ontopic gaan, want ik merk dat dat best vaak gebeurd

    Nouu, ik zou zeggen, post iets interessants ;dp

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 8:25 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Weetje wat je wel zou kunnen doen.. Italië en Spanje liggen toch bij elkaar in de buurt, misschien dan dat die bij elkaar kunnen komen, rond de helft en dan samen verder naar Engeland, dan ben je ook niet de hele tijd bezig alleen met dezelfde persoon totdat ze in Engeland zijn... ;D Het kan ook met/of andere landen.. Gewoon een ideetje...

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 20:01 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Opzich wel goed idee.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    I'm bored.. Er is niks te doen en ik kan nergens meer op reageren... XD Maar ik vind het zelf ook el een grappig idee. ;D


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ik verplaats dit naar off-topic.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    I'm bored too! Dus ben ik maar gaan schrijven aan mijn story, maar nu is ie beetje inspiratieloos en saai...


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Het is na tienen 's avonds en ik heb het nog steeds druk. .____.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Weet je, ik ga nu een hele lange random reactie schrijven die niemand waarschijnlijk helemaal leest. Dus eigenlijk is het een verspilling van mijn tijd om deze reactie te schrijven en er komen vast en zeker heel veel spellingsfouten in, maar ik verveel mij echt heel erg. -Zucht- Ik kan ook altijdnog een verhaaltje schrijven, maar daar moet ik mij echt nog erger voor vervelen. Normaal alsik mij verveel heb ik de neiging om te gaan eten of ik nu wel of niet honger heb, maar nu heb ik dat totaal niet. Ik zit zo vol. Al zou ik nog weliets van kip op kunnen, of red vines. Maar die twee dingen kan ik altijd op. Vooral Red Vines. Ik heb ze nu geproefd en ze zijn lekker, maar het isniet het lekkeste wat ik ooit gegeten heb, toch vind ik zewel heilig. Ik heb ze voor kerst gevraagd, want ik wil ze wel heel graag. Dus nu kan ik niet wachten tot kerst, dat kon ik sowieso al niet. Ik hou echt van kerst. Ik vind het de leukste holiday van het jaar. Daarna oud en nieuw. Maar met oud en nieuwga je toch een nieuw jaar in enluit je het oude af, daarom vind ik kerst toch leuker. Mijn moeder heeft eigenlijk best wel een hekel aan kerst, maar dat komt denk ik omdat het in December valt en wij hebben het hier thuis niet zo op December. We hebbenhet wel heel erg op April. Want danismijn moeder jarig e de maand daarvoor ik en de maand daarna mijn vader. Dus er zit zo een 7 jaar en één mand tussen mijn ouders hun leeftijden. En dan nog eens negentien jaar en 11 maanden tussen mij en mijn moeder. Mijn moeder is niet zo oud. daar ben ik opzich wel blij mee, want ze gedraagd zich ook nog heel jong. Maar mijn moeder is sowieso wel chil. Ik bedoel ik mocht een piercing en mijn haar blauw verven. En ik zou zo nog een piercing mogen of een tattoo. Ik ben nu wel klaar met typen....ik ben eigenlijk gewoon te lui om meer te typen maar goed....


    We've lived in the shadows for far too long.

    Kerstmis is awesome, alleen verkloten de examens ervoor het volledig.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ziek thuis.. Who is going to join me?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Haha, ben op school, maar werk met een laptop. Hoii (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    License To Kill <-- Mijn nieuwe RPG , gebaseerd op James Bond ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik verveel me kapot (Latijn ) :c


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hallo. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Haai! Ik verveel me....


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Hebben jullie dan zo weinig huiswerk?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.