• Gewoon tegen te veel ontopic gaan, want ik merk dat dat best vaak gebeurd

    Nouu, ik zou zeggen, post iets interessants ;dp

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 8:25 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Gymnasium zeker, ik doe vwo, dus ik heb lekker geen Grieks en Latijns. :P


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jep, gymnasium. ik heb een tablet voor school, dus verveel me nu kapot ;p we leren meervoud -.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    heb zometeen een SO Natuurkunde. blegh D:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Super chil! Ik zou willen dat ze bij ons op school met tablets/laptops zouden werken. Maar nee hoor. We hebben niet eens snelle computers op school -.- En er word alleen geinvesteerd in lelijke nieuwe moderne beeldschermen omdat ze een goede indruk willen maken op de open dagen -.- Want die dingen die wij eerst hadden kwamen nog uit de vorige eeuw.
    Niet interresant x'D

    Ik was net een cake aan het bakken en nu ben ik me aan het vervelen...


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    SateGoddess schreef:
    Super chil! Ik zou willen dat ze bij ons op school met tablets/laptops zouden werken. Maar nee hoor. We hebben niet eens snelle computers op school -.- En er word alleen geinvesteerd in lelijke nieuwe moderne beeldschermen omdat ze een goede indruk willen maken op de open dagen -.- Want die dingen die wij eerst hadden kwamen nog uit de vorige eeuw.
    Niet interresant x'D

    Ik was net een cake aan het bakken en nu ben ik me aan het vervelen...

    ze werken bij ons op school ook niet met tablets, doe alleen ik. Ik heb een spierziekte waardoor ik een erg slechte motoriek heb en pijn heb bij het schrijven. (;

    en je had bij mirror-games jongen uit 4, maar je had 2 gereserveerd.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    xClove schreef:
    (...)
    ze werken bij ons op school ook niet met tablets, doe alleen ik. Ik heb een spierziekte waardoor ik een erg slechte motoriek heb en pijn heb bij het schrijven. (;

    en je had bij mirror-games jongen uit 4, maar je had 2 gereserveerd.


    Oh, dan is het inderdaad wel begrijpelijk. Maar wel super handig ;D Maar niet zo fijn dat je die ziekte hebt... Hoe ging je natuurkunde SO?

    En ik heb het net veranderd ;) In een andere RPG speel ik al heel lang jongen uit 4, dus daar komt de verwarring vandaan ;D


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    SateGoddess schreef:
    (...)

    Oh, dan is het inderdaad wel begrijpelijk. Maar wel super handig ;D Maar niet zo fijn dat je die ziekte hebt... Hoe ging je natuurkunde SO?

    En ik heb het net veranderd ;) In een andere RPG speel ik al heel lang jongen uit 4, dus daar komt de verwarring vandaan ;D


    Haha, ging goed hoor (; maar ik heb het mijn hele leven al, dus het maakt me niks uit. Ik ben het wel gewend c:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik verzuip in het schoolwerk. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ook... ^^ Stom boekje, moet de samenvatting nog vertalen naar het Duits...


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ik moet nog wiskunde leren & invullen, Engels leren en Latijn leren. En ik heb al bio gedaan, wiskunde een so verbeterd en Frans gemaakt. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het valt bij mij echt mee, maar ik moet echt gigantisch veel Frans leren... Fijn, ik kan dus echt geen talen...


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Ik haat Frans. ;3
    Succes! (:
    Ik ga chemie leren. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Jij ook succes!


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Thank you. C;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ga een Engels moord boek lezen die ik van mijn leraar heb gekregen ghehehe^^ :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.