• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. xHazzaStyles
    -Zayn Jawaad Malik. xHazzaStyles
    -Niall James Horan. xNialldos


    -Sienna Amelia Lakes. CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. xNialldos
    -Stephanie Rosanna Swift. CxStylinson

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 21:04 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Laat me zeggen dat ik ook geen idee heb...Mhh misschien wat info over de tour die eraan komt (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    hmm ja is goed xD, post komt later, ik kijk nu expeditie robinson]

    Oké dan weten we wat en is goed (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    Ik begin te lachen en haal mijn schouders op. 'Zolang de woorden uit jou mond komen zullen ze me nooit vervelen dus maakt het ook niet uit je het vaak zegt, ik vindt het toch wel leuk.' zeg ik met een glimlach. 'ooh is dat het, en wie is die leuke persoon dan?' vraag ik lachend en net alsof ik geen idee heb. 'Dat hoop ik ook, want ik heb totaal geen zin' zeg ik en glimlach toch even. 'Nee dat weet Hazza niet want heeft nu hetzelfde probleem als Lou' zeg ik lachend en haal even onschuldig mijn schouders . 'Dat mag Hazza wel!' protesteer ik lachend. 'Nu klopt het wel want je kent me inderdaad als de beste' zeg ik met een glimlach. 'Ach arm jochie toch, maar ik zal je zeggen, het zit nog steeds goed hoor' zeg ik met een glimlach. Ik grinnik even na zijn volgende woorden, 'Nou dan zal het wel gebeuren als we het beide een goed plan vinden' zeg ik met een knipoog en grinnik daarna. Hij kijkt me aan en begint dan te zingen waardoor ik hem even kort vertedert aankijk. Zijn stem zo mooi en de woorden die hij zingt zijn zo mooi, ik weet natuurlijk allang de tekst aangezien het onze eigen liedje is maar toch betoverd het me weer. Ik glimlach breed en plaats mijn lippen even op de zijne. 'Je kan zo mooi zingen!' zeg ik met en glimlach en verstrengel onze vingers.

    ( Ik zal zo even reageren...heb trouwens het idee dat ik weer een beetje in herhaling val met mijn teksten of Lou zijn teksten xD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [xD zo'n idee heb ik ook met Hazz maar ja, het is ook best moeilijk omdat de andere eigenlijk niet echt meer reageren dus dan kan heb je dat al snel]

    ( haha, maar je heb wel gelijk want dan val je inderdaad snel in herhaling)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xTomlinster schreef:
    ( Ik zal zo even reageren...heb trouwens het idee dat ik weer een beetje in herhaling val met mijn teksten of Lou zijn teksten xD)


    [Hmmm, Naomi, had een idee om de tijd door te spoelen naar Lou zijn bday, daar hadden we vandaag een discussie over en ik vind dat ik gelijk heb:3 hahahaha xD.. Maar goed.Kan dat 0.0 Ik was bezig met mijn konijnenhok min zeventien proof maken....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    xNialldos schreef:
    (...)

    [Hmmm, Naomi, had een idee om de tijd door te spoelen naar Lou zijn bday, daar hadden we vandaag een discussie over en ik vind dat ik gelijk heb:3 hahahaha xD.. Maar goed.Kan dat 0.0 Ik was bezig met mijn konijnenhok min zeventien proof maken....]


    (Jij wilde dat omdat je zo weinig met Elena kon reageren en een leuk idee had dus je heb geen gelijk (A) Haha maar goed veel succes en volgens mij had je in het andere topic gelezen waar ik mee bezig was)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [gaan we doorspoelen naar Lou ze verjaardag dan of niet?]

    ( Maak mij niet uit (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [kiezen jullie maar xd]

    ( Ik dacht net hetzelfde xd maar ga even snel mijn groond leegruimen, want moet daar vannacht slapen)

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 21:27 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [xD dan laten we iemand anders kiezen, en is goed]

    (xD is een goed plan anders kunnen we nog wel even doorgaan, maar komen we niet tot een beslissing)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer