• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. xHazzaStyles
    -Zayn Jawaad Malik. xHazzaStyles
    -Niall James Horan. xNialldos


    -Sienna Amelia Lakes. CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. xNialldos
    -Stephanie Rosanna Swift. CxStylinson

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 21:04 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    xHazzaStyles schreef:
    Louis William Tomlinson

    Ik knik met een onschuldige glimlach op mijn gezicht. 'Ik lieg niet Styles en dan ben je dat zeker als we niet bij elkaar in de buurt zijn' zeg ik. Mijn glimlach word alleen maar breder door de kus op mijn wang en kruip weer dicht tegen hem aan. 'Nee dat is inderdaad waar' zeg ik en knik dan. 'Het zou me verbazen als je het niet dacht en als je het echt wilt weten is dat een goede oplossing, want dan komen gelijk beide te weten wat we willen' zeg ik met dezelfde grijns en luister dan naar wat hij te zeggen heeft. 'Aan wat Harry zei heb ik niets meer aan toe te voegen. Een tour gaat altijd anders dan gepland en wij staan ook altijd voor verassingen.' Mijn blik gaat naar Liam en knik na het horen van zijn woorden. 'Dat is de goede oplossing en dan komt er waarschijnlijk ook een duidelijk antwoord.' Ik neem een hapje van mijn muffin en kijk Harry weer aan. 'Ik vind het goed en als het mee zit zijn we hier toch niet heel lang bezig.' Zayn zie ik ook langzaam knikken en nog steeds is hij er niet helemaal met zijn gedachten bij.


    Harry Edward Styles

    Ik grinnik even en knik onschuldig. 'Ja dan ben ik heel vervelend want dan zeg ik alleen maar dat ik jou mis' zeg ik lachend en glimlach daarna even. Hij kruipt dicht tegen me aan waardoor ik breder glimlach. 'Nou dan doen we dat gewoon en dan kan je het dus zo verwachten' zeg ik lachend en wiebel even met mijn wenkbrauwen. Ik knik even op wat Louis zegt, bij elke tour gebeurt er wel weer iets wat totaal niet verwacht is, soms iets leuks, soms iets minder leuk. 'Dat denk ik ook wel, het management weet meestal wel wat er wel kan en niet' zeg ik met een glimlach en neem nog een slok van mijn koffie. 'Nou dat ligt er een beetje aan, als ze nou een keer gewoon komen niet nee, maar volgens mij zijn we voor niks op tijd gekomen Lou' zeg ik lachend en drink dan de laatste slok van mijn koffie. Ik mik de beker in de prullenbak en glimlach even als die er precies inkomt. Ik kijk Louis aan en druk mijn lippen even op de zijne. 'Ik haat wachten' mompel ik en kijk daarna even kort naar de andere.

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk hem aan en schud dan net zo onschuldig mijn hoofd. 'Dan ben je niet vervelend, maar nog steeds heel erg lief' zeg ik met een glimlach 'Net zo als altijd dus' voeg ik er nog aan toe. Ik hoef hem niet aan te kijken om te weten dat hij glimlacht als ik weer dicht tegen hem aan kruip. 'Hazz je maakt me zo alleen maar nieuwsgierig' zeg ik en trek een pruillip, maar schiet al snel weer in de lach. Verder heb ik eigenlijk niet veel meer over de tour, want alles is er eigenlijk al over gezegd en nu is het nog wachten op het woord van het management. 'Dat is ook wel weer waar en daar zullen we snel genoeg antwoord op krijgen'zeg ik met een glimlach. 'Daar sluit ik me bij aan en volgens mij ook. Ze willen gewoon niet dat wij nog wat tijd voor onszelf hebben en de plannen uitvoeren' zeg ik lachend en klap vrolijk in mijn handen als zijn beker precies in de prullenbak terecht komt. Ik glimlach even tegen zijn lippen als hij ze kort op de mijne drukt. 'Zo valt het wachten wel mee, maar klopt...hier nog iemand die wachten haat.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    quin98 schreef:
    [reageer straks even, moet eerst even klaarmaken enz., suc6 met verhuizen.
    Er is btw. iemand ongeduldig in het Kidnapped-bad one direction RPG :p]


    ( Dankjewel en gaat wel lukken..hopelijk
    Zoiets had ik inderdaad begrepen, maar kom echt tijd te kort en vooral na het zien van mijn rapport. Ik probeer zo snel en veel te reageren maar hier heb ik al bijna geen tijd voor)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ aah oké, je moet alleen reageren hier als je tijd hebt hoor:), ik vindt het niet zo erg om te wachten^^, andere dingen zijn belagrijker]

    Harry Edward Styles

    ik glimlach even, 'Dan bijna zo lief als jou' zeg ik met een glimlach en druk een kusje op zijn neus. 'Dat weet ik Lou, en dat vindt ik juist grappig maar geloof me je hoeft echt niet lang meer te wachten' zeg ik lachend en zie dan zijn pruillip. 'Heey je weet dat ik daar niet tegen kan' zeg ik terwijl hij ondertussen alweer aan het lachen is. 'Dat denk ik ook ja want het management neemt meestal snel wel een besluit' zeg ik met een glimlach. 'Dat denk ik ook ja, anders hadden we nu allang samen wat leuks gedaan' zeg ik met een glimlach en leg daarna mijn hoofd even op zijn schouder. Hij klapt vrolijk in zijn handen als ik de beker in de prullenbak gooi en ik grinnik even. 'En Harry scoort!' roep ik lachend en glimlach daarna even. 'Dit maakt het inderdaad wat minder moeilijk maar het is nog steeds irritant' zeg ik en grijns daarna even. 'nu we toch moeten wachten kan ik net zo goed proberen dat antwoord te krijgen van jou' zeg ik lachend waarna ik hem zachtjes tegen de muur aanduw. 'Kijk, nou zit ik over twee dingen te twijfelen' zeg ik en druk een paar kusjes op zijn lippen en over zijn gezicht. 'De kusjes door of..' ik begin hem nu te kietelen en grijns even. 'De kieteldood' zeg ik en stop daarna weer. Ik kijk Louis twijfelend aan. 'Welke zou ik nou doen?' vraag ik en doe alsof ik heel diep nadenk.

    Louis William Tomlinson

    'Dit gaat waarschijnlijk weer op een discussie uitlopen, want jij bent hier het liefste' zeg ik en glimlach door de kus op mijn neus. 'Dat weet ik ook Hazz en ben er wel aangewend, maar dat is je maar geraden ook...anders word ik vervelend' zeg ik lachend en knik dan vrolijk. 'Dat weet ik ook, dus dat is de reden dat ik dat doe, want hier kan je ook niet tegen' zeg ik en zet een paar puppy ogen op en knipper een paar keer met mijn ogen. 'Dat is zo en als je het mij vraagt soms wel wat te snel' zeg ik weer met een glimlach en knik. 'Zeker, maar we hebben straks nog alle tijd voor leuke dingen' zeg ik en glimlach alleen maar breder als hij zijn hoofd even op mijn schouder legt. Ik pak zijn hand vast en verstrengel mijn vingers met de zijne. 'Hazza is gewoon goed' zeg ik vrolijk en knik dan. 'Nu zou een beetje geduldig toch wel handig zijn en het blijft wel irritant, maar gelukkig zijn er goede manier om je af te leiden.' Ik trek een bedenkelijk gezicht na het horen van zijn volgende woorden en knik dan grijnzend als hij me zachtjes tegen de muur aanduwt. 'Zeg maar waar je over twijfelt ' zeg ik en grinnik zacht als hij een paar kusjes op mijn lippen en over mijn gezicht drukt. Het word me al snel duidelijk waar hij over twijfelt als hij het heeft over de kieteldood. 'Doe maar optie een, want twee heb ik nu wel gezien' zeg ik lachend en druk nu zelf een kus op zijn lippen.

    (even snel einde want moet weg en geen zin om vanavond weer opnieuw te schrijven (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    quin98 schreef:
    [ aah oké, je moet alleen reageren hier als je tijd hebt hoor:), ik vindt het niet zo erg om te wachten^^, andere dingen zijn belagrijker]


    ( Doe ik inderdaad ook en daarom duurt het soms wat langer (: okeey en dat is inderdaad waar, maar soms zijn dingen gewoon niet leuk om te doen)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ik moet nu aan me hw, ongv. een uurtje denk dat ik daarna wel reageer, als ik niet inslaap val, ben nogal ziek]

    ( Is goed en hier nog iemand die weer hw gaat maken.. beterschap dan maar (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    Ik Louis aan en knik even. 'Ik heb geen zin in een discussie dus zijn we samen gewoon de liefste' zeg ik met een glimlach. 'Jij kan helemaal niet vervelend zijn, jij bent altijd lief' zeg ik met een glimlach.'Dat is niet eerlijk' zeg ik en kijk daarna hoe die puppy ogen trekt en een paar keer met zijn ogen knippert. Zo schattig zag dat er uit. 'Lou!' roep ik en kijk even de andere kant op. Dat is echt gemeen, hij weet dat ik daar helemaal niet tegen kan. 'Ja het is inderdaad vaak wel heel snel maar ja.' mompel ik en haal mijn schouders een beetje op. 'Dat hebben we inderdaad en dan gaan we ook zeker leuke dingen doen' zeg ik met een glimlach. Hij pakt mijn hand en verstrengeld onze vinger waardoor er een beetje glimlach op mijn gezicht verschijnt. Ik begin te lachen als hij Hazza is gewoon goed zegt en glimlach dan even. 'Er zat zat manieren en die manieren zijn allemaal met jou er in' zeg ik grijnzend. 'Hmm het eerste is wel goed, maar dan moet je het wel vertellen hé' zeg ik lachend en kijk hem aan. Ik begin overal op zijn gezicht te kussen maar vooral op zijn lippen. 'Al van plan het me te gaan vertellen?' vraag ik lachend en ergens heb ik zo'n vermoede van niet

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 21:24 ]

    Louis William Tomlinson

    Ik knik met een glimlach. 'Dat is een goede oplossing om de discussie te vermijden en misschien moeten we dat volgende keer gelijk zeggen' zeg ik lachend . 'Die woorden neem je terug als je hoort hoe vervelend ik kan zijn als je niet in de buurt bent, maar het is wel heel erg lief van je.' Ik schiet in de lach door de reactie van Harry en lach nog harder als hij uiteindelijk de andere kant op kijkt. 'Dat is en wel en wat is er Hazza?' vraag ik zo onschuldig mogelijk aangezien ik wel weet dat hij er niet tegen kan. 'Ja klopt, maar je kan er toch niet aan veranderen' mompel ik. 'Dat is dan geregeld en nu maar hopen dat we hier heel snel weg kunnen dan' zeg ik dan toch weer wat vrolijker. De glimlach die weer op zijn gezicht verschijnt zorgt bij mij ook voor een glimlach. Dit is gewoon een van de redenen dat ik dat doe. 'Lach maar, maar het is en blijft de waarheid' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Dat is fijn om te horen en dat zijn woorden die me ook weer blij maken' zeg ik glimlachend. 'Dat is het zeker en natuurlijk vertel ik het wel' zeg ik lachend. Hij begint overal op mijn gezicht te kussen maar vooral op mijn lippen. Een glimlach speelt nog steeds rond mijn lippen en grinnik zacht. Hij weet dat ik hier niet tegen kan en toch doet hij het altijd weer. 'Het vertellen en dit missen? Het antwoord is dat je vermoeden klopt' antwoord ik lachend. 'Maar ik beloof dat je het snel zult horen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [had gistwer nogal drukke dag, na school naar de stad en daarna schoolfeest.
    Vandaag heb ik een wedstrijd en dan reageer ik!
    Kan btw. helemaal niet meer praten, ben me stem kwijt xd]

    ( Het maak niet uit en klinkt wel gezellig (:
    Succes ermee en is goed.
    Oh dat is echt vervelend en nog moeilijk ook...hoop dat je hem snel weer terug heb)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    quin98 schreef:
    [had gistwer nogal drukke dag, na school naar de stad en daarna schoolfeest.
    Vandaag heb ik een wedstrijd en dan reageer ik!
    Kan btw. helemaal niet meer praten, ben me stem kwijt xd]


    [Veel succes en beterschap..... Ik weet nog toen Lou hier, dr stem kwijt was...

    Naomi: *Piep piep piep* *Even geen geluid* *piep piep piep piep*
    Wij:Houd nou eens je mond dicht! Wil je altijd blijven piepen?
    Naomi: * piep piep nee piep*
    wij: Nou dan *lachen*

    We moesten tegen iedere docent zeggen dat ze niet mocht praten, het was wel stil.... Haha mooi dat ze hem weerbheeft, nu jij nig :3]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    xNialldos schreef:
    (...)

    [Veel succes en beterschap..... Ik weet nog toen Lou hier, dr stem kwijt was...

    Naomi: *Piep piep piep* *Even geen geluid* *piep piep piep piep*
    Wij:Houd nou eens je mond dicht! Wil je altijd blijven piepen?
    Naomi: * piep piep nee piep*
    wij: Nou dan *lachen*

    We moesten tegen iedere docent zeggen dat ze niet mocht praten, het was wel stil.... Haha mooi dat ze hem weerbheeft, nu jij nig :3]


    [ Lach me niet uit daarmee en je weet hoe moeilijk het voor mij is om mijn mond dicht te houden (A) en zo stil was het helemaal niet )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer