• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. xHazzaStyles
    -Zayn Jawaad Malik. xHazzaStyles
    -Niall James Horan. xNialldos


    -Sienna Amelia Lakes. CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. xNialldos
    -Stephanie Rosanna Swift. CxStylinson

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 21:04 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [hahaha het was wel leuk hoor:3]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    xNialldos schreef:
    [hahaha het was wel leuk hoor:3]


    ( Lou vond het eigenlijk niet zo leuk en heel erg moeilijk)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    De rest wel xD]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Iemand interesse?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (xD ik denk dat het bij mij ook zo iets wordt op school aangezien ik gister tijdens de wedstrijd een beetje geroepen heb toen ik me stem een klein beetje terug had, met een vriendin naar de stad ben geweest en daar ook gewoon de hele tijd proberen te praten wat ook nogal als gepiep klonk xD, toen kwam ik thuis en was me stem heel zacht en schor, en toen ging ik naar het stadion en heb ik daar weer geroepen zover het lukte xd
    Trouwens dit is ook een beetje de reden dat ik gister niet reageerde :$ was vanaf ik wakker was gelijk weg, ondertussen alleen thuis geweest voor eten en kwam pas 1 uur thuis xD)

    (xD Het is ook moeilijk om niet te praten en op school op het in de lessen wel makkelijk, want docenten zeggen gelijk zo van hou je mond dicht. Maar klinkt gezellig en het is ook een soort van onmogelijk om dan je mond dicht te houden . Trouwens als je niet in een keer te veel praat kan het gewoon en met een beetje geluk is duurt het ook niet zolang.
    Het maak niet uit en het is begrijpelijk. (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xHazzaStyles schreef:
    Louis William Tomlinson

    Ik knik met een glimlach. 'Dat is een goede oplossing om de discussie te vermijden en misschien moeten we dat volgende keer gelijk zeggen' zeg ik lachend . 'Die woorden neem je terug als je hoort hoe vervelend ik kan zijn als je niet in de buurt bent, maar het is wel heel erg lief van je.' Ik schiet in de lach door de reactie van Harry en lach nog harder als hij uiteindelijk de andere kant op kijkt. 'Dat is en wel en wat is er Hazza?' vraag ik zo onschuldig mogelijk aangezien ik wel weet dat hij er niet tegen kan. 'Ja klopt, maar je kan er toch niet aan veranderen' mompel ik. 'Dat is dan geregeld en nu maar hopen dat we hier heel snel weg kunnen dan' zeg ik dan toch weer wat vrolijker. De glimlach die weer op zijn gezicht verschijnt zorgt bij mij ook voor een glimlach. Dit is gewoon een van de redenen dat ik dat doe. 'Lach maar, maar het is en blijft de waarheid' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Dat is fijn om te horen en dat zijn woorden die me ook weer blij maken' zeg ik glimlachend. 'Dat is het zeker en natuurlijk vertel ik het wel' zeg ik lachend. Hij begint overal op mijn gezicht te kussen maar vooral op mijn lippen. Een glimlach speelt nog steeds rond mijn lippen en grinnik zacht. Hij weet dat ik hier niet tegen kan en toch doet hij het altijd weer. 'Het vertellen en dit missen? Het antwoord is dat je vermoeden klopt' antwoord ik lachend. 'Maar ik beloof dat je het snel zult horen.'


    Harry Edward Styles

    'Dat lijkt me een slim idee om dat volgende keer gelijk te zeggen, dat kost ook weer heel veel tijd' zeg ik lachend. 'Nou dat zullen we nog wel is zien en misschien vinden andere dat dan van jou vervelend maar ik niet' zeg ik met een glimlach. 'Nou wat denk jezelf boobear' zeg ik en kijk hem aan terwijl die onschuldig kijkt. 'Je kan er inderdaad niks aan veranderen, maar ja soms is het ook wel fijn dat ze zo snel zijn' zeg ik met een glimlach.'Dat hoop ik ook ja, ik heb echt geen zin om nog langer hier te zitten'mompel ik en kijk daarna Lou glimlachend aan. 'Hazz is goed, net als Lou' zeg ik lachend en druk een kus op zijn neus. 'Dat is mooi want ik maak je heel graag blij maar dat wist je al' zeg ik met een glimlach en woel even door zijn haar. 'Goed zo want ik wil het graag horen' zeg ik lachend en druk nog wat kusjes op zijn lippen. Ik begin te lachen door zijn antwoord en ik knik. 'Dan kan je nog veel kusjes krijgen Lou' zeg ik grijnzend en druk weer kusjes over zijn hele gezicht. Bij zijn lippen blijf ik even hangen zodat ik daar een lange kus op geef en stop ik even. 'Dat is mooi want ik wordt al nieuwsgierig hoor' zeg ik met een glimlach en geef nog wat kusjes. Dit vond ik elf ook gewoon leuk om te doen natuurlijk en vond het eigenlijk ook niet erg dat hi het nog even niet wou vertellen.

    Louis William Tomlinson

    'Dan hebben we de juiste woorden voor de volgende keer gevonden en het kost veel tijd, maar is ergens ook wel weer leuk' zeg ik lachend. 'Daar kan ik niet veel meer over zeggen en die heb ik eerder gehoord vandaag..alleen hadden we het toen over jou' zeg ik en haal mijn schouders op. 'Wat ik denk is dat jij lief bent Hazz, maar ook dat boobear geen idee heeft.' Ik knik als antwoord op wat hij zegt. 'Dat kan je inderdaad niet en soms wel, maar ja we moeten er mee leren leven' zeg ik glimlachend. 'Het duurt gewoon te lang en ik ook niet , want doe liever iets leuks met jou' zeg ik en kijk dan ook weer aan. 'Dan zijn Hazz en Lou allebei goed' zeg ik vrolijk en glimlach weer door de kus op mijn neus. 'Dat wist ik inderdaad, maar daarom hoor ik het wel graag en dat is omgekeerd ook zo' zeg ik glimlachend en probeer hem boos aan te kijken als hij door mijn haar woelt. 'Je moet toch nog even geduld hebben' zeg ik en kan niets anders dan glimlachend als hij nog wat kusjes op mijn lippen drukt. 'Daar zegt Lou geen nee tegen' zeg ik grijnzend. Dit is gewoon een straf die niet erg is en je geen straf meer kan noemen ook al is het een van je zwakke plekken. 'Je bent bijna altijd nieuwsgierig' zeg ik met een glimlach. Ik wist dat hij het zelf ook gewoon leuk vond en het niet erg vind dat ik het nog niet wou vertellen.

    ( Komt er ooit nog een einde aan verhuisdozen inpakken is de vraag die nu al een tijd door mijn hoofd spookt xD Ik kan laat reageren, want ga maar weer verder ermee)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [suc6, ik ga ALWEER naar de stad dus reageer rond 5 uur of zo weer, ten zij ik eerst hw ga doen]

    ( Dankje en veel plezier (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=145497 voor wie nog interesse heeft in een horror RPG (A))


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [jij maakt er veel de laatste tijd ^^, bij de vorige kon ik niet meer las veel te laat xd}

    quin98 schreef:
    [jij maakt er veel de laatste tijd ^^, bij de vorige kon ik niet meer las veel te laat xd}


    ( ja klopt eigenlijk wilde ik deze twee samenvoegen, maar dacht doe het zo xd de vorige ging inderdaad heel erg snel en kon het dan ook niet geloven)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [haha oke, maar ik moet veder aan me huiswerk:(]

    ( Dat is minder leuk en succes )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer