• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. xHazzaStyles
    -Zayn Jawaad Malik. xHazzaStyles
    -Niall James Horan. xNialldos


    -Sienna Amelia Lakes. CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. xNialldos
    -Stephanie Rosanna Swift. CxStylinson

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 21:04 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    ( Helloww)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [reactie van Louis ?(A)]

    [wat gaan de jongens eigenlijk doen? moeten ze de studio in of nie?]

    ( Ben bijna klaar ermee en ik heb echt geen idee)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    CxStylinson schreef:
    Sienna Amelia Lakes.

    Ik zat net in de auto en werkte mijn lippen bij, waarna ik mijn telefoon hoorde. Zachtjes vloekend pakte ik de mobiel in mijn handen en keek ernaar, waarna een licht glimlachje mijn gezicht sierde. Liam.
    'Jep, al een tijdje. Wat gaat Miss Lakes vandaag doen?'
    Ik zuchtte en stuurde meteen een berichtjes terug. 'Werken, zoals altijd! Jij? xx' stuurde ik terug, waarna ik de mobiel in mijn tas wierp en mijn nagels snel bijvijlde. Ik pakte de sleutels, stak ze in het slot en draaide hem om, waarna ik de motor langzaam hoorde aanslaan.
    Met een lichte glimlach op mijn gezicht begon ik naar mijn winkeltje te rijden.


    Liam James Payne

    'Werken, zoals altijd! Jij? xx' lees ik als ik mijn mobiel weer gepakt heb en ik grinnik even. 'Jij werkt ook elke dag,Ik denk dat ik vandaag even naar de jongens ga maar veder niet, hebben een dagje vrij' stuur ik uiteindelijk en ik glimlach even. Me mobiel leg ik weer naast me en eet rustig veder. Het zou kunnen dat we nog gebeld werden om nog wat laatste dingen te doen of wat dingen te bespreken maar op dit moment hadden we nog een dag vrij, ook wel een keertje fijn. Al verwacht ik dat ik wel gebeld wordt om alsnog met de andere jongens naar de studio te komen. We hadden het best druk de laatste tijd.

    [heb dit er maar van gemaakt, dan kunnen ze alsnog gebeld worden om te komen xd]

    Louis William Tomlinson

    Voor het eerst sinds tijden schrik ik als iemand zijn armen vanachter om me heen slaat. Waardoor het komt wist ik niet, maar waarschijnlijk omdat mijn gedachten iets te ver waren afgedwaald. Al snel ontspan ik weer als ik de stem van Harry hoor. Eigenlijk was dat best wel logisch, want wie moet het anders zijn. 'Dat is het nu inderdaad en goodmorning' zeg ik net zo zacht en glimlach als hij een kus op mijn wang drukt. Ik probeer me met veel moeite om te draaien als hij me loslaat, maar als het niet lukt besluit ik toch maar om op te staan. 'Moet toegeven dat dit uitzicht toch een stuk beter is' zeg ik grijnzend als ik hem weer aankijken en druk dan nog een kus op zijn lippen.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 17:27 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles

    Ik begin te lachen als het niet lukt om om te draaien. Na een tijdje gaat die maar staan en ik grinnik even. 'Moeilijk hé?' vraag ik lachend en kijk hem daarna met een glimlach aan. 'Dat is lief' zeg ik met een glimlach en voel dan een kus op mijn lippen waardoor ik glimlach. Ik kijk hem even aan en dan om me heen. 'Heb je al ontbeten?' vraag ik dan aangezien ik zelf best honger had. Ik kijk even naar Louis die al helemaal aangekleed en alles is, waarschijnlijk had die dus ook al gegeten maar ja. Ik kon eigenlijk niet geloven dat we nu al gewoon vijf jaar veder waren. Ik ben nog steeds zo trots dat hij de mijne is.

    [Ben er weer, was eten koken en dat vervolgens eten... Ik heb ook mijn tijd in DIT gestoken. dus voor mensen die willen kijken kijk maar :3 Ff alles lezen.]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Sienna Amelia Lakes.

    Ik liet het sms'en even voor zover ik het had gezien en parkeerde mijn auto voor de zaak, waarna ik hem afsloot en naar binnen stapte. Het was een kleurrijk winkeltje, maar de kleding was niet goedkoop. Ik had echt mijn karakter erin gestopt. Kleurig, maar duur. Het waren ook kleren die ik zelf leuk vond...
    Ik pakte mijn mobiel weer, terwijl ik een paar rekken uitstalde en de paspoppen een nieuw uiterlijk gaf. Ik was goed in multitasking.
    'Jij werkt ook elke dag,Ik denk dat ik vandaag even naar de jongens ga maar veder niet, hebben een dagje vrij' las ik, waarna ik uit de etalage stapte en terug sms'te.
    'Niet elke dag! In het weekend niet... Veel plezier bij de jongens, geef ze een kus van me. xx' stuurde ik terug, waarna ik opkeek toen de enige werkneemster naar binnen stapte en me begroette, Yasmina.
    Ik knikte naar haar en opende de deuren. Tijd voor een nieuwe dag in de kledingzaak...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Lach me niet uit Styles' zeg ik zo serieus mogelijk, maar schiet zelf dan ook in de lach als ik me bedenk dat het er inderdaad vreemd uitgezien moet hebben. Ik knik met een onschuldig glimlach. 'Heel erg moeilijk' antwoord ik dan. De glimlach op mijn gezicht word alleen maar breder. 'Lang niet zo lief als jou woorden altijd.' Ik knik nogmaals als antwoord op zijn volgende vraag. 'Ja, maar als ik had geweten dat je net erna wakker zou worden dan had ik even gewacht. Als je honger hebt' begint ik en wijs naar de tafel. 'Had ik al wat te eten voor je gemaakt' vervolg ik met een glimlach en kijk hem weer aan. We waren ondertussen al vijf jaar verder en nog steeds lijkt het allemaal zo kort geleden, maar ook nog steeds op een droom.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne

    Ik zet mijn bord in de keuken en hoor dan mijn mobiel vanaf de bank. Ik loop rustig terug en kijk naar het smsje. 'Niet elke dag! In het weekend niet... Veel plezier bij de jongens, geef ze een kus van me. xx' stuurt ze en ik glimlach even. 'Oké oké, alleen het weekend niet dan en zou ik doen' stuur ik terug en stop mijn mobiel in mijn zak. Ik loop rustig naar mijn kamer en open mijn laptop. Ik zou wel even wat fans blij gaan maken op twitter met een antwoord of gewoon al een simpele tweet van mezelf. Toch blijft het grappig dat ze dat helemaal geweldig vinden.

    Harry Edward Styles

    'Sorry' zeg ik onschuldig maar begin al snel weer te lachen. 'Dat dacht i al' zeg ik en grinnik even. 'Daar geloof ik niks van, ik kan toch nooit zo lief zijn als jou, maar we zijn gewoon allebei lief dan' zeg ik met een glimlach en druk een kus op zijn lippen. 'Ach dat maakt ook niet uit, ik had wel verwacht dat je al gegeten had, wel heel lief dat je al wat voor me gemaakt heb' zeg ik met een glimlach. Ik loop naar de tafel toe en begin rustig te eten. Hmm heerlijk, eten als je honger hebt is al helemaal lekker.

    Louis William Tomlinson

    'Deze keer zie ik het door de vinger, maar alleen omdat jij het bent' zeg ik lachend. 'We denken na al dit tijd nog steeds hetzelfde' zeg ik dan en haal mijn schouders op. 'Dan geloof je het niet, maar het is wel zo en dat houden we het daarop.' Mijn glimlach word alleen breder door de kus op mijn lippen. 'Je weet wel wat je moet doen om me iedere keer weer te laten glimlachen' zeg ik dan en knik dan. 'Oké en ik doe het graag voor je Hazz.' Ik loop naar de keuken en pak nog een glas met drinken om erna tegenover Harry aan tafel te gaan zitten. 'Ik hoop dat het goed is.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik ga ff mijn eigen lijstje invullen, ik zal erna reageren... Wie eerst??]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you