• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. xHazzaStyles
    -Zayn Jawaad Malik. xHazzaStyles
    -Niall James Horan. xNialldos


    -Sienna Amelia Lakes. CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. xNialldos
    -Stephanie Rosanna Swift. CxStylinson

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 21:04 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    xNialldos schreef:
    (...)

    [NEE Eerst Louis' b-day en dan Kerst :) En dan, ja egh, kweenie.. *Gniffelt sarcastisch*]


    ( Dat bedoel ik ook xD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Okee ik ga een reactie met Niall en Elena schrijven]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Elena Olivia Britt

    Ik sta op met werkelijk waar enorme hoofdpijn, niet normaal hé. Ik kruip uit mijn bed en veeg over mijn zijdenachtige pyjamabroek. Wauw, altijd zal dat zacht blijven voelen, zo heerlijk. Ik gris mijn telefoon van mijn nachtkastje en wandel de trap af. Mmm zal ik Zayn even een berichtje sturen? Ik besluit het te doen en open mijn What's App.

    Elena: Morning Darlin' lekker geslapen? Als je überhaupt al wakker bent --'

    Ik leg mijn telefoon weer neer op de bank en pak wat ontbijtgranen. Vandaag zal ik weer op de filmset moeten verschijnen om de laatste scènes op te nemen en de gene die op het laatste moment opnieuw of beter moeten. Ik had nooit gedacht dat het me serieus zou lukken om in een kinderfilm te spelen en nu een horrorfilm op te nemen. Na mijn vakantie in Miami, had ik auditie gedaan voor die kinderfilm. Blijkbaar was daar ook een scout van de horrorfilm waar ik nu de hoofdrol in heb. Het lijkt op de films van Saw maar het is niet helemaal het zelfde.

    [Ja het was een vakantie omdat ze later aankwam.... Nialler komt er aan]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Javadd Malik

    Na het telefoontje van Louis ben ik gelijk maar mijn bed uitgekomen. Als we er binnen een half uur moeten zijn en ik zou weer eens te laat zijn hebben we echt een probleem. Snel heb ik me omgekleed en een wonder is ook gebeurd, want heb gewoon nog niets aan mijn haar gedaan. Ik loop de keuken in en pak een broodje voor ik maar naar de studio vertrek. Voor mijn gevoel ben ik echt de half vergeten en kom dan ook nog eens tijd te kort. Als mijn telefoon agaat neem ik nog wel even de tijd om mijn What's App te lezen.

    Zayn: Goodmoring en eigenlijk wel tot het moment dat Lou me belde. Blijkbaar moeten we over een half uur in de studio zijn..daar gaat onze vrije dag

    Ik gooi mijn telefoon op tafel neer en neem een hap van mijn broodje. Daarna loop ik toch maar naar de gang om mijn schoenen en jas aan te doen. Hoe krijg je iemand gek. Dit is dus echt niet de eerst keer dat ze dit doen en waarom blijft het me toch steeds weer verbazen. Zodra ik me schoenen en jas aanheb loop ik terug naar de keuken, om mijn telefoon weer te pakken en vervolgens nog een keer mijn What's App te openen voor ik echt vertrek.

    Zayn: Hoe gaat het daar eigenlijk? Weet dat het hier niet hetzelfde zonder jou is en dat ik je verschrikkelijk mis..kan niet wachten op de dag dat je weer bij me bent


    ( Mijn telefoon is echt dood en verzenden duur ook al zo lang ): )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Aaii das kut... ik moet een brief posten ik zal erna reageren :)]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [hello, ik zal even reageren]

    xHazzaStyles schreef:
    Louis William Tomlinson

    'Het is altijd zo, dus het verbaast me eigenlijk dat we er nog verbaast van opkijken' zeg ik en kijk hem aan. 'Hopelijk duurt het weer niet de hele dag en hebben we nog tijd om wel wat te doen' zeg ik en ondanks dat nieuws verschijnt er toch een onschuldige glimlach op mijn gezicht bij het horen van zijn vraag. 'Ik noem het liever iemand in de gaten houden zonder dat die het doorheeft, maar het is en blijft je eigen schuld Styles' antwoord ik lachend en voeg dat laatste er snel nog aan toe. Mijn glimlach word alleen maar breder door de kus op mijn lippen. 'Dit maakt het toch wel weer wat beter en je haar denkt er volgens mij precies hetzelfde over als wij' zeg ik en haal mijn schouders op. ' Nog niet en dat zijn ze toch al niet, want Zayn lag nog in zijn bed en die heeft een half uur nodig voor alleen zijn haar. Dus eerder dat die er is' spreek ik in mijn gedachten van net hardop uit en loop dan weer naar Harry. Vervolgens druk ik kort nog mijn lippen op de zijne. 'Nu kunnen we wel gaan.'


    Harry Edward Styles

    'Ja eigenlijk moeten we dat niet eens meer doen want we hebben het bijna elke keer' zeg ik en kijk hem aan. 'Dat hoop ik ook ja, ik heb echt geen zin om de hele dag in de studio te zijn' zeg ik en zie dat hij onschuldig glimlacht waardoor ik zacht grinnik. 'Nou als je het zo wilt noemen ook goed, en het maakt me toch niet uit dus je mag het lekker blijven doen hoor' zeg ik lachend. 'Oww dan zijn we zoizo niet de laatste, voor Zayn er is duurt het nog wel een uurtje' zeg ik lachend. Ik glimlach als hij een kus op mijn lippen drukt. 'Nou let's go dan' zeg ik lachend en pak zijn hand vast. 'Gaan we met de auto?' vraag ik. Opzich was de studio niet zo ver weg maar we konden er wel lang over doen als de fans kwamen.

    Elena

    Ik had mijn voedsel weer in de keuken gebracht en naar boven gesneld om te douchen. Ik zie dat ik twee berichten heb en open What's App.

    Elena: Morning Darlin' lekker geslapen? Als je überhaupt al wakker bent --'
    Zayn: Goodmoring en eigenlijk wel tot het moment dat Lou me belde. Blijkbaar moeten we over een half uur in de studio zijn..daar gaat onze vrije dag
    Zayn: Hoe gaat het daar eigenlijk? Weet dat het hier niet hetzelfde zonder jou is en dat ik je verschrikkelijk mis..kan niet wachten op de dag dat je weer bij me bent

    Ach wat is die jongen toch lief, een beetje ijdel, maar lief. Ik krijg een koude rilling omdat ik alleen maar in beha sta, dus besluit me eerst even aan te kleden en dan te reageren.

    Elena: Mijn goede God! Ik jou ook! Wanneer zie ik je weer? Was Lou binnenkort niet jarig? Maar ja.. Zing maar fijn... Ik ben trouwens op de filmset, in Londen.
    Dus als je me zoekt :3


    Ik verzend het berichtje naar Zayn en loop gelijk door naar beneden. Make-up hoeft niet want daar zal ik op gemaakt worden. Mmm, het is best mooi weer voor deze tijd van het jaar. Nee, geen zin in een auto, ik neem mijn geliefde scooter uit de garage en start de motor. Zo, nu op naar de set en laatste scènes spelen.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    'We maar geen plannen meer maken, want misschien bellen ze dan een keer niet en hebben we wel een keer een vrije dag' zeg ik bedenkelijk. 'Zie je dat dit nog wel een makkelijk gaat worden en dat het geen schoenen eten word, want heb hier niet meer aan toe te voegen' zeg ik dan en kijk hem dan ook aan met nog steeds dezelfde onschuldige glimlach. 'Dat komt beide mooi uit aangezien het moeilijk word om dat niet te doen' zeg ik en knik. 'Klopt, maar hopelijk is hij wel op tijd, want een preek is iets wat er nu echt niet bij hoeft te komen' zeg ik en grinnik zacht door de glimlach op zijn gezicht, maar ook door zijn vrolijkheid. 'Het is fijn om je te zien lachen Hazz en is goed' zeg ik deze keer ook weer lachend. Ik kijk even naar onze handen en dan weer naar Harry. 'Als de fans staan te wachten is het misschien wel handig.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Javadd Malik

    Nadat ik het tweede bericht heb verzonden ga ik ook maar eens naar de studio toe. Gezien er toch nog genoeg tijd is besluit ik om er maar naartoe te lopen.
    Net als ik de deur op slot heb gedraaid gaat mijn telefoon weer af.

    Elena: Mijn goede God! Ik jou ook! Wanneer zie ik je weer? Was Lou binnenkort niet jarig? Maar ja.. Zing maar fijn... Ik ben trouwens op de filmset, in Londen.
    Dus als je me zoekt :3


    Een glimlach verschijnt ondanks alles toch op mijn gezicht. We zijn ondertussen al vijf jaar verder, maar het blijft gewoon moeilijk dat je elkaar niet altijd kan zien.

    Zayn:Ik hoop zo snel mogelijk, want weet niet hoelang ik dit nog volhoud. Ja Lou is bijna jarig en kerst is natuurlijk ook dichtbij..Ik hoop dat er een kans is dat we elkaar dan kunnen zien. Maar ja..heel erg bedankt en jij ook heel veel plezier.
    Ik wil heel graag langskomen, maar weet niet hoe lang we in de studio bezig zijn


    Ik stuur het bericht terug naar Elena en stop mijn telefoon in mijn zak. Het is inderdaad waar dat de verjaardag van Lou en kerst eraan komen. Hopelijk zou ik Elena dan weer zien. Ik kijk even rond en hoop dat er op dit moment geen fans zijn, want dat is iets waar ik nu dus echt geen zin in heb.

    ( Ga even eten:Y))

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 17:27 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik moet ook eten...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ik ook, smakelijk]

    [OMG stom NOS! Ze maken ONS ziekenhuis zwart stome *********** mensen!! Sorry ben boos....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Ik toer door de straten van Londen als ik mijn telefoon een geluidje hoor maken, een teken van een berichtje. Hoogstwaarschijnlijk van Zayn., waar ik echt op hoop. Als ik aan ben gekomen bij de set, stal ik mijn mokka-crème gekleurde scooter in de stalling en open What's App opnieuw.

    Elena: Morning Darlin' lekker geslapen? Als je überhaupt al wakker bent --'
    Zayn: Goodmoring en eigenlijk wel tot het moment dat Lou me belde. Blijkbaar moeten we over een half uur in de studio zijn..daar gaat onze vrije dag
    Zayn: Hoe gaat het daar eigenlijk? Weet dat het hier niet hetzelfde zonder jou is en dat ik je verschrikkelijk mis..kan niet wachten op de dag dat je weer bij me bent
    Elena: Mijn goede God! Ik jou ook! Wanneer zie ik je weer? Was Lou binnenkort niet jarig? Maar ja.. Zing maar fijn... Ik ben trouwens op de filmset, in Londen.
    Dus als je me zoekt :3
    Zayn:Ik hoop zo snel mogelijk, want weet niet hoelang ik dit nog volhoud. Ja Lou is bijna jarig en kerst is natuurlijk ook dichtbij..Ik hoop dat er een kans is dat we elkaar dan kunnen zien. Maar ja..heel erg bedankt en jij ook heel veel plezier.
    Ik wil heel graag langskomen, maar weet niet hoe lang we in de studio bezig zijn

    Elena Hoop ik ook! Ik mis je echt heel erg. Ook al ben en blijf ik Directioner :3 Zou je ze heel lief kunnen aankijken?? Ik ben nu voor de opnames in Londen en dan ga ik weer de stad uit naar mijn ouders. Ik had beloofd langs te komen omdat ik nu weer in een film speel en ze lang niet heb gezien. Ik hoop je echt te zien! Ik moet zo de make-up in en er uit zien, als een bang, wit, levend, lijk... Doeg xx

    'Wat ben jij aan het doen!?' roept de regisseur die achter me was komen staan toen ik het berichtje aan het verzenden was.
    'Eugh, niets hoor!'
    'Oké dan, ga maar snel naar de make-up, dan ben jij alvast klaar' zegt hij met een knipoog. Vandaag zal ik vast niet zo aandachtig zijn.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Javadd Malik

    Op het laatste moment zie ik aan het einde van de straat een paar fans staan en loop snel een zijstraat in. Dan maar een korte omweg naar de studio toe. Ondertussen haal ik mijn telefoon weer tevoorschijn en open mijn What's App.

    ElenaHoop ik ook! Ik mis je echt heel erg. Ook al ben en blijf ik Directioner :3 Zou je ze heel lief kunnen aankijken?? Ik ben nu voor de opnames in Londen en dan ga ik weer de stad uit naar mijn ouders. Ik had beloofd langs te komen omdat ik nu weer in een film speel en ze lang niet heb gezien. Ik hoop je echt te zien! Ik moet zo de make-up in en er uit zien, als een bang, wit, levend, lijk... Doeg xx

    Zayn:Als we dat beide hopen komt het wel goed (: Ook al ben je dat..je bent er niet zomaar een, want je blijft wel degene die mijn hart heeft gestolen. Ik zal het proberen, maar kan jammer genoeg niets beloven...Mensen daar kunnen nogal moeilijk zijn. Doe er alles aan om wel even langs te komen en doe je ouders maar de groeten dan. Ik hoop het en kan je een foto sturen? Ben benieuw ernaar...Doeg en tot snel xx

    Na het berichtje is verstuurd kijk ik op en een zucht verlaat mijn mond. Ik zal er alles aandoen om even langs de set te gaan. Hier is dus nog een reden waarom ik het niet leuk vind dat we gebeld werden. heb ik een kans om Elena weer te zien, omdat ze in de buurt is en dan moeten we alsnog naar de studio toe.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer