• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. xHazzaStyles
    -Zayn Jawaad Malik. xHazzaStyles
    -Niall James Horan. xNialldos


    -Sienna Amelia Lakes. CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. xNialldos
    -Stephanie Rosanna Swift. CxStylinson

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 21:04 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    xHazzaStyles schreef:
    ( Okeey en welke dag/ datum is het hier eigenlijk? Dan word alles iets duidelijker)


    [Eeehhhmm. augustus 2017 ofz?]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    xNialldos schreef:
    (...)

    [Eeehhhmm. augustus 2017 ofz?]
    `

    [Maar het is toch bijna kerst? dan kun je beter doen dat het wat later is?]

    Zayn Javadd Malik

    Na een kleine omweg ben ik aangekomen bij de studio en zie wat fans bij de hekken staan, maar ook dat Liam net naar binnen loopt. Ik schud met een glimlach mijn hoofd en loop dan ook naar de fans. Ondanks ik er net niet veel zin in had ben ik toch van gedachten veranderd. Het is toch weer anders als ze hier staan te wachten en je niet achtervolgen. Op verschillende papiertjes krabbel ik mijn handtekening en ga dan ook nog met een paar fans op de foto. Ik schiet in de lach als ik iemand hoor vragen of ik toch heb gekozen voor een nieuw kapsel. 'Nee ben tevreden met het kapsel dat ik normaal heb, maar dit is het resultaat als je op je vrije dag word gebeld om toch te komen werken en geen zin hebt in een preek' antwoord ik. Mijn mobiel gaat af en besluit dan toch maar dat het tijd is om naar binnen toe te gaan. 'Voor mij is het tijd om naar binnen toe te gaan, maar wie weet komt de rest zo nog wel langs' zeg ik voor een laatste handtekening zet en dan naar binnenloop. Ik haal mijn telefoon tevoorschijn.

    Elena Ik ben klaar met de make-up en moet me zo omkleden en de set op. Als alles klaar is, gaan we hem dan samen kijken? Hij komt eind-december uit. Vervelend, als het goed is kan je gewoon komen kijken mits je geen kritiek levert, rustig bent etc. Anders ga je toch mee naar mijn ouders van het weekend. Als het kan uiteraard. Er is nog een tweepersoonsbed dus hoef je niet op de grond of op straat te slapen. Doe je de jongens daar de groeten? Oh en ik weet niet of je me nog steeds zo leuk vind, haha. Mijn mutsje is ook onder het bloed, eigenlijk ben ik dat helemaal. Maar ja, ik mis je, doeiix

    Zayn:Je ziet er echt geweldig uit en zou schrikken als ik je niet zou kennen. Natuurlijk gaan we hem samen kijken, want ben er echt benieuwd naar. Eind-december word gewoon geweldig dan en klopt. Het is inderdaad vervelend, maar je doet er toch niets aan en zal het onthouden. Dat lijk me gezellig en zal even navragen of dat gaat lukken, Daar ben ik blij om, want zit daar nu niet echt op te wachten..nee grapje ik zou het ervoor over hebben als ik dan wel bij jou kan zijn. Dat zal ik doen en je bent nog steeds net zo leuk als anders. Niets kan je minder leuk maken. Zolang het nep bloed is is het goed. Mis je ook en vergeet niet dat ik van je hou. Doeg en heel veel plezier xxx

    Ondertussen ben ik alweer waar we moeten zijn en zet het geluid van mijn telefoon uit voor ik alsnog een preek zo krijgen. Is het niet over het een dan is het wel weer over het andere. De mensen die ik tegenkom begroet ik allemaal en wil gelijk vragen of het mogelijk is om weer naar huis toe te gaan..of tenminste naar Elena toe. Uiteindelijk besluot ik om toch nog maar even te wachten en verlaat een zucht mijn mond.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xHazzaStyles schreef:
    Louis William Tomlinson

    'Ik denk dat je ondertussen wel weet wat ik zal antwoorden' zeg ik lachend en kijk hem aan als hij als hij nog harder begint te lachen door mijn actie. Met een vrolijke glimlach knik ik. 'Dat klopt helemaal en dat zal denk ik ook niet meer veranderen' zeg ik lachend en schud mijn hoofd als hij even door mijn haar woelt. 'Oké en weet dat je die momenten dan nog wel vaker zal zien en..teveel energie laat je rare dingen doen' zeg ik zo serieus mogelijk. 'Daar geef ik je dan maar gelijk in. En het is ook nog steeds leuk om je zo te bedanken.' Ik kijk naar Harry die om de auto heen loopt en dan zelf ook gaat zitten. 'Ja het leukste van allemaal en ook echt iets waar we op zitten te wachten' zeg ik op dezelfde manier en grinnik dan toch. 'Laten we alsjeblieft snel weer terug zijn' mompel ik waarna ik even uit het raam kijk en dan weer terug naar Harry.


    Harry Edwards Styles

    'Laten we alsjeblieft snel weer terug zijn' mompelt Louis en ik knik even. 'Dat hoop ik ook' zeg ik en rij rustig veder. 'we hebben nog tien minuten en we zijn er al bijna' zeg ik tevreden. 'Gewoon op tijd dus' zeg ik lachend. 'Hmm, dan kunnen we wel even handtekeningen uitdelen aan de fans die er staan' zeg ik met een glimlach. Ik hou van onze fans en als ik daar tijd voor hem geef ik ze graag een beetje aandacht. 'Of heb je daar geen zin in' vraag ik dan aan Louis en ik kijk even zijn kant op. Ondertussen zijn we al bij de studio en rij ik rustig de parkeerplaats op.

    (30 november. Dat kwam als eerste in me op. xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    (30 november. Dat kwam als eerste in me op. xD)


    [Okee mee eens :3]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    CxStylinson schreef:
    (30 november. Dat kwam als eerste in me op. xD)


    (Okeey (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Pluuhh ik ga even mijn reactie met Niall schrijven :)]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    'Als de rest dat ook vind is er waarschijnlijk toch wel eens kans zijn dat dat gebeurd' zeg ik en trek een bedenkelijk gezicht. Het lijkt me niet dat ze zin hebben om met ons te werken als we er toch geen zin in hebben, maar aan de andere kant eet je het toch maar nooit. 'We waren ook best wel snel weg en komt wel goed uit' zeg ik met een glimlach en knik. dus de sneller is het tijd voor leukere dingen. Niet dat dit niet leuk is, maar soms heb je er gewoon geen zin in. 'Zoals bijna altijd' zeg ik dan en knik. 'Lijkt me een goed plan en dat dan doen we dat toch.' Ik kijk hem aan en weet wel waar hij aan denkt. 'Dat ben ik ook met je eens zoals altijd en natuurlijk wel' beantwoord ik de vraag van Harry en glimlach even. Mijn blik gaat erna even naar de studio en toch verbaasd dit me ook weer. 'Hadden ze soms door dat we toch moesten werken?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Wanneer gaan we Lou's verjaardag vieren eigenlijk?

    Niall James Horan

    Wauw, dit is bijzonder, ik ben zowaar vroeg op gestaan. Hoewel zo raar is het niet want het was voor eten, dus ik ben niet helemaal gek geworden. Altijd handig, Starbucks in Londen. Ik vraag me af of de jongens al onderweg zijn. Ik had al hele plannen gemaakt, en toen kreeg ik een bericht dat we naar de studio moeten. Echt fan-tas-tisch, maar niet heus. Ik pak de muffin die ik had bewaard uit mijn zak, en neem er een hap uit. Ik zit hier nu al een tijdje te niksen en te wachten, dus mogen ze nu wel eens komen.
    Eén muffin, tien zithoudingen en tig zuchten later zie ik Liam en Zayn verschijnen. Apart, Zayn die zijn haar niet heeft gedaan, zal wel laat zijn geweest vanmorgen.
    'Zeg, guys, gehaast van morgen?' vraag ik als ze dichterbij zijn gekomen.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Elena komt er aan]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Elena

    Ik had me omgekleed en ik neem nog even het script door. Altijd handig. Veel tekst heb ik niet, ik vlucht weg om te overleven, moet je dan veel zeggen? Geloof het niet.

    Elena; Ik ben klaar met de make-up en moet me zo omkleden en de set op. Als alles klaar is, gaan we hem dan samen kijken? Hij komt eind-december uit. Vervelend, als het goed is kan je gewoon komen kijken mits je geen kritiek levert, rustig bent etc. Anders ga je toch mee naar mijn ouders van het weekend. Als het kan uiteraard. Er is nog een tweepersoonsbed dus hoef je niet op de grond of op straat te slapen. Doe je de jongens daar de groeten? Oh en ik weet niet of je me nog steeds zo leuk vind, haha. Mijn mutsje is ook onder het bloed, eigenlijk ben ik dat helemaal. Maar ja, ik mis je, doeiix
    Zayn: Je ziet er echt geweldig uit en zou schrikken als ik je niet zou kennen. Natuurlijk gaan we hem samen kijken, want ben er echt benieuwd naar. Eind-december wordt gewoon geweldig dan en klopt. Het is inderdaad vervelend, maar je doet er toch niets aan en zal het onthouden. Dat lijk me gezellig en zal even navragen of dat gaat lukken, Daar ben ik blij om, want zit daar nu niet echt op te wachten..nee grapje ik zou het ervoor over hebben als ik dan wel bij jou kan zijn. Dat zal ik doen en je bent nog steeds net zo leuk als anders. Niets kan je minder leuk maken. Zolang het nep bloed is is het goed. Mis je ook en vergeet niet dat ik van je hou. Doeg en heel veel plezier xxx

    Elena: Danku Danku, ik geloof dat je dat nu ook niet doet haha. Dat wordt het zeker! Dan zijn jullie helemaal in spanning en ik weet dan wat er is en wat komen gaat! Ik lach me nu al rot! Maar je bent echt heel erg lief! Ik spreek je misschien later nog, ik moet mijn telefoon nu uitdoen, want ik moet de set op. Ik hou van je! Ik zal niet denken dat jij me vermoord! Doeiiixx

    Gniffelend leg ik mijn mobiel opzij en wandel -nu nog normaal- naar de zijkant van de set.
    'Elena, als je zo tegen die muur gaat zitten met je ogen gesloten, kunnen we alvast alles klaarzetten. Mee eens?' plant de regisseur.
    'Ja is goed, ik ga er nu al wel vast zitten. Gewoon volgens het script? Geen aanpassingen?'
    'Nee als ik het teken geef, kijk je schichtig om je heen, en ren je weg' verteld hij en wandelt weer weg. Ik loop naar mijn plaats en laat me tegen de muur zakken. Dit kon nog eens een lange dag worden.

    [Ik ga nu... reageer morgen wel weer.]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Javaad Malik

    'Hello' begroet ik Liam en Niall nu ook met een glimlach en knik dan als antwoord op de vraag van Niall. 'Nogal, want lag nog in mijn bed toen Lou belde dat we toch moesten komen. Maar valt het zo erg op dan?'
    Voor de laatste keer haal ik mijn telefoon uit mijn zak en open mijn What's App als ik zie dat ik nog een berichtje hebt.

    Elena: Danku Danku, ik geloof dat je dat nu ook niet doet haha. Dat wordt het zeker! Dan zijn jullie helemaal in spanning en ik weet dan wat er is en wat komen gaat! Ik lach me nu al rot! Maar je bent echt heel erg lief! Ik spreek je misschien later nog, ik moet mijn telefoon nu uitdoen, want ik moet de set op. Ik hou van je! Ik zal niet denken dat jij me vermoord! Doeiiixx

    Zayn:Graag gedaan, wie zal zeggen of ik dat doe of niet haha. Daar zijn we het dan over eens, maar het duurt nog zolang! Ja laat ons maar lekker in de spanning zitten en daar moeten we dan maar mee leven. Het is dat je nu niet hier bent anders..nou ja eigenlijk niet heel veel. Ahh jij bent ook heel erg lief! Is goed en snap wat je bedoelt. Moet mijn telefoon ook uitdoen en succes. Ik hou ook van jou! Je bent te lief om vermoord te worden dus denk dat inderdaad maar niet (: Doeggxx

    Met een glimlach doe ik mijn telefoon uit en doe hem in mijn zak. 'Jongens kunnen jullie er niet voor zorgen dat we vandaag naar huis toe kunnen?' vraag ik met een smekende ondertoon. Ik wil hier nu echt weg. Normaal zou het niet zo erg zijn, maar nu wel omdat Elena hier in de buurt is en het anders nog zolang duurt voor we elkaar weer zien. 'Daarbij kan het ook nog steeds niet dat ze ons hebben verplicht om te komen' zeg ik dan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Linds deze foto is van gister en wat valt je op


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Hahaha --' zijn haar is plat.]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you