• NIEUWE TOPIC; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=148903

    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)
    Izuna Uchiha Hashirama Misdadiger
    Miko Aimeka Shinre Maiden

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 19:05 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko
    lachend zorg ik ervoor dat we in de badkamer zijn.
    'Hoe denk jij over kinderen' prevel ik zahctjes
    snel zet ik het bad aan


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Een hese kreun verlaat mijn lippen omdat hij nog steeds in me zit en ik bloos.
    Dan speelt er een grijns op mijn lippen en ik knik.
    'Kazekage?' vraag ik onschuldig.

    Selena;
    Ik volg rustig en bloos ook. Ja, uitkleden..
    Ik slik even en trek mijn shirt uit. Ik sta nog in mijn hemdje.
    Die te kort is, omdat ik geen andere kleren had..
    En dus ook geen bh, wat me nog meer doet blozen.
    Ik raap al mijn moed bij elkaar, trek mijn te korte broek uit, het te kleine kinder onderbroekje ook en het hemdje.
    Ik leg mijn arm om mijn borsten en 1 een beetje over mijn privé plek.
    Ik staar verlegen naar beneden en slik even moeizaam.
    Dit voelt dus echt extreem awkward..


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik kijk Michiko verbaasd aan door de vraag.
    'Nu al kinderen? Denk je niet dat we daar het beste mee kunnen wachten totdat we nog wat ouder zijn?' vraag ik nog steeds verbaasd.

    Hue;
    Ik knik met een brede grijns en houd haar goed vast.
    'Gaan we zo? Of lopen we er eerst netjes heen, gaan dan weer uit de kleren en gaan helemaal los?' vraag ik breed grijnzend.

    Kenji;
    Ik kan het niet laten om te kijken als Selena zich uit kleed.
    Een diepe rode blos trekt over mijn wangen als ze naakt voor me staat en haar vrouwelijke delen afdekt.
    Nu is het dus mijn beurt.
    Ik slaak en klein zuchtjes en trek mijn shirt uit, gevolgd door mijn broek en boxer en kijk Selena dan blozend aan.

    Selienna;
    'Doe maar netjes, dan lijken we tenminste onschuldig' zeg ik lachend en ga staan.
    Ik pruil als hij uit me is, maar herpak me snel en kleed me aan.

    Selena;
    Ik slik zacht en laat mijn blik over zijn lichaam glijden.
    Onbewust mijd ik zijn mannelijkheid en kijk in zijn ogen.
    'E-Eh... W-We kunnen' stotter ik zacht.
    Ik hou heel veel van hem, alleen is dit zo gigantisch awkward..!


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik trek mijn kleren weer goed aan en grijns breed.
    'Daar heb je gelijk in,' zeg ik lachend en pak haar hand vast.
    Ik ren snel met haar naar de stad, ga via de daken naar het Kazekage gebouw en zorgt dat ze vlak bij het raam zijn van Gaara's kantoor.

    Kenji;
    Ik stap blozend onder de douche en reik mijn hand naar haar uit.
    Een klein glimlachje staat op mijn gezicht, maar ben nog steeds wel een beetje verlegen.

    michiko:
    'dat weet ik maar ik ben gewoon nieuwsgierig. plus er is een grote kans dat ik zwanger ben. ik heb je zaad in me baarmoeder al gevoelt bij de laatste keer' mompel ik zachtjes terwijl ik blozend in het bad ga zitten. 'Abortus is sws ook geen optie als ik zwanger zou zijn' zeg ik zachtjes terwijl ik hem niet aan kijk. waarom moest ik nou er net nu over beginnen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik volg hem giechelend en trek mijn wenkbrauw op als ik Gaara's kantoor herken.
    Ik schud mijn hoofd zacht en kijk hem aan. 'niet hier, pleas...' vraag ik zacht.
    'Je weet dat Gaara een soort vriend is, omdat hij ons hier toelaat..' zeg ik zachtjes.

    Selena;
    Ik pak blozend zijn hand aan en laat mijn andere hand ook zakken.
    Ik stap de douche in en kijk blozend en extreem verlegen in zijn ogen.
    'Dit is... Awkward' mompel ik zachtjes/


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:40 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Haru;
    'Waarom is dat geen optie?' vraag ik.
    Ik ga rustig in het bad zitten en kijk haar aan.
    'We kunnen ook altijd nog het kindje laten adopteren als je dan echt zwanger bent en abortus echt geen optie is,' stel ik voor.
    'Dan heeft het als nog een plek om op te groeien.'

    Hue;
    'Kom op liefje.. Een beetje sensatie is wel leuk toch? Ik wil zijn gezicht wel graag zien eigenlijk.' zeg ik grijnzend.
    Ik trek haar tegen me aan en bijt zacht in haar oorlel.
    'Maar als je het echt niet wilt, dan doen we het wel ergens anders,' glimlach ik.

    Kenji;
    'Dat wend hierna wel denk ik,' zeg ik zacht.
    'Tenzij je van gedachten veranderd over mij,' mompel ik zachtjes en bijt op mijn lip.
    Ik sluit de douchecabine als we er beide in staan en trek haar zachtjes tegen mijn lichaam aan.

    michiko:
    'Ik ben iemand die niet zomaar een levend kindje laat vermoorden en adoptie zal ik nooit kunnen love. ik wil niet dat het in een omgeving komt waar hij of zij misschien wel slecht word behandeld. heel vaak mogen de echte ouders het kindje ook nooit meer zien' fluister ik terwijl ik tegen hem aan ga leunen.
    als hij het niet wilt voed ik het zelf wel op


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Miko;
    Ik glimlach en ga zitten. 'Het ruikt in elk geval heerlijk' zeg ik glimlachend. Mijn maag begint een beetje te rommelen en ik hou blozend mijn hand op mijn maag. Ik heb het helemaal niet koud en schudt mijn hoofd zacht. 'Nee bedankt, ik heb het nooit zo koud, anders een beetje frisjes' zeg ik grinnikend.
    Als ik zo vrij mag zijn om de shinobi regels te overtreden; van welke clan kom jij?' zegt hij licht aarzelend en ik blijf glimlachen, ondanks dat het een steek recht in mijn hart is. 'De Otsubaki-clan' zeg ik zacht. Het praten over mijn clan wakkert alle verborgen emoties los en ik dwing mijn tranen terug.
    'We konden door leugens en clones kijken. Ik ben een Shinre Maiden, ik verdrijf demonen, beasts, slechte mensen en ben als enige van mijn clan S-Rank... Omdat.... Mijn ouders en zusje waren ook S-rank... Alleen...' zeg ik slikkend en voel een traan over mijn wang rollen. Ik veeg het ruw weg en adem even diep in. 'Ze zijn omgekomen in een brand, goed... 3 weken terug' zeg ik zacht en knijp hard in mijn shirt.
    Dit doet me echt gigantisch veel pijn, ik heb nooit zo'n goede band gehad met iemand, alleen met mijn ouders. Tranen rollen geruisloos over mijn wangen, alleen heel af en toe kan ik een zachte snik niet onderdrukken. Ik adem een beetje trillerig in en uit en blijf over mijn wangen vegen om mijn tranen weg te krijgen. 'Het spijt me, dit is best nog wel een moeilijk onderwerp' zeg ik zacht en een beetje hees van het huilen.

    Selienna;
    Ik kreun zacht en kijk hem aan.
    'Weeti k wel, maar niet bij Gaara, pleas....?' smeek ik bijna.

    Selena;
    Ik glimlach zacht en knik.
    'Ik hoop het ook, en nee, ik denk niet zo heel erg veel anders over je dan ik al deed, je bent knap hoor, zonder shirt' zeg ik giechelend.
    Ik krijg grote ogen en kleur knalrood als hij me tegen hem aantrekt.
    Ik leg mijn hoofd op zijn borst en blijf een beetje nerveus staan.
    Dit voelt zo raar, zonder kleren.. Ik voel zijn geslacht, hij mijn borsten...
    Dat.. Is... raar...


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:40 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Haru;
    'Ik ben pas 16, jij bent 15 en buiten dat kan ik Kazekage worden. Ik zal er dan niet veel zijn voor jou en het kleintje, in ieder geval, als we het houden,' mompel ik.
    Ik maak Michiko haar haren nat en begin het rustig te wassen.
    Een kindje.. Ik weet niet of ik het wel kan, een vader zijn en of ik het nu al wil..

    Hue;
    Ik grinnik zacht en knik.
    'Goed. Niet bij Gaara. Leidt me maar naar de plek waar je het wel wilt,' glimlach ik en kus haar hals zacht.
    Ik kan me bijna niet meer inhouden, zo erg verlang ik naar haar, maar ik heb geduld totdat ze zegt dat ze het wilt.

    Kenji;
    Ik glimlach door haar woorden. Ze is echt hartstikke lief.
    Ik snap niet dat ik eerst zo raar deed tegenover haar. Ik heb nu gewoon gevoelens voor hoor.
    Misschien had ik die daarvoor al, maar wou ik er niet overuit komen..
    Ik streel zachtjes over haar onderrug terwijl de warme stralen over ons heen gaan en glimlach.

    michiko:
    'waarom heb je me dat niet eerder vertelt' fluister ik met een gebroken stem.
    ik wil hem niet eens in de week of maand zien.
    misschien moet ik het maar afkappen allemaal


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    sorry, was eten toen ik bijna klaar was, dus... ;x

    Miko;
    De tranen blijven stromen, de pijn in mijn hart word steeds erger. Al die weken, lijken zo lang, de minuten waren om te gillen..
    Ik kijk verbaast op als hij opstaat en me uiteindelijk omhelst. Even bloos ik maar leg mijn armen dan stevig om hem heen.
    Ik verberg mijn gezicht in zijn nek en laat de tranen stromen. Als hij los laat kijk ik even teleurgesteld en luister snikkend naar wat hij te zeggen heeft.
    'Met mijn chakra reserves kan ik deze genjutsu ongeveer vier uur in stand houden nadat ik ga slapen. Binnen die vier uur val ik zelden in slaap. Als ik slaap droom ik dingen.. die ik niet wil dromen.' Zegt hij, neemt even een pauze, glimlacht en vertelt verder.
    'We zijn niet bepaald mazzelaars he?' zegt hij zacht en ik schudt mijn hoofd. 'Niet echt nee..' zeg ik zuchtend en veeg mijn tranen weg.
    'Ik wou dat er iemand was waar ik op de schouder kon uithuilen.. Je bent de eerste die me zo mee maakt...' zeg ik zacht en zucht trillerig.
    'Wil je vertellen wat je droomt? Of.. Is dat niet iets wat je wil delen?' vraag ik zachtjes.

    Selienna;
    Ik trek hem tot net boven het raam en begin hem wild te zoenen.
    Dit is meer dan perfect. Ik schuur over zijn lichaam, ruk zijn broek naar beneden, mijn broek en ondergoed ook en schuif over zijn vriend heen.
    Ik kreun hees en zoen hem weer ruw en wild.

    Selena;
    Ik glimlach en geniet van het strelen.
    Ik kus hem zacht en druk me helemaal tegen hem aan.
    Ik leg mijn armen om hem heen en geniet helemaal van hem.
    Ik hou van je, Kenji-kun!


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin