• NIEUWE TOPIC; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=148903

    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)
    Izuna Uchiha Hashirama Misdadiger
    Miko Aimeka Shinre Maiden

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 19:05 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Selienna;
    Ik slaak een luide kreun als ik zijn zaadjes in me voel en zak hijgend en kreunend tegen hem aan.
    'H-Heerlijk! ' zeg ik hijgend en streel zijn borst zacht.

    Selena;
    Ik bijt op mijn lip en zet een stapje terug. 'Het spijt me, ik had hier niet over moeten beginnen, samen douchen...' zeg ik zacht.
    Ik kijk weg en pak de shampoo. Ik begin mijn haren te wassen, omdat het anders zonde is van het geld van het water.
    Ik spoel mijn haren weer uit als ze goed zijn schoon geworden en begin mijn haren met crèmespoeling in te zepen.
    Als dat gedaan is, begin ik mijn lichaam in te zepen, ik kijk even awkward maar ga gewoon door.

    Miko;
    Ik ben neuriënd mijn kast aan het her inrichten en kleed me om. Ik kijk op als ik het hoor kloppen en open de deur. 'Oe, knap hoor' zeg ik nog voor ik het door heb. Ik sla mijn hand voor mijn mond en kleur knalrood. Ik slik even en schudt mijn hoofd zacht. 'Het is niets, echt niet, ik help graag' zeg ik oprecht en loop mijn kamer weer in, de deur uitnodigend open gelaten, zodat hij weet dat hij naar binnen mag.
    Ik trek mijn shirt aan, ik heb me daar niet voor te schamen.... Als ik zo grof mag zijn...... Maar ik hang de rest weer op in mijn kast en borstel door mijn haren. 'Wel lekker gedoucht?' vraag ik lief en kijk verbaast als hij vraagt of hij iets terug kan doen. Ik lach zacht en schudt mijn hoofd. 'Nee, zoals ik net al zei; ik help met plezier, ik vind het niet erg om iets te doen, zolang je maar aardig blijft, doe je al meer dan genoeg voor me terug' zeg ik met een glimlach.
    Ik heb zijn cape in het raam gehangen, om het es even goed uit te luchten en geef het weer aan hem. 'Als je wil, zou ik het aan de onderkant kunnen naaien? Dan gaat het een stuk langer mee?' stel ik lief voor.

    Moet slapenxx


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik zucht zachtjes en woel door mijn haren.
    'Wat wil je dan dat ik doe? Het laten schieten? Dit is belangrijk voor me Michiko. Toen ik hoorde dat ik Kazekage kon worden was ik er heel erg blij mee en ik wil niets liever' zucht ik.
    Waarom ben ik zo stom geweest om seks te hebben zonder condoom.
    Dan hadden we dit nu niet.

    Hue;
    Ik geniet na en streelt haar lichaam.
    'Zeg is, waarom is seks toch altijd zo verschrikkelijk lekker met jou?' Vraag ik lachend.

    Kenji;
    Ik kijk haar aan en laat mijn hoofd hangen.
    Geweldig, nu heb ik het dus voor mezelf verpest.
    Ik was zuchtend mijn haren en spoel ze uit.
    Ik kijk Selena aan en draai zuchtend mijn hoofd weg.
    Wat ben ik toch een sukkel!

    michiko:
    'Ik begrijp dat ,maar je zal mij minder zien. wat vind je dan belangrijker haru. mij of de kans om kazekage te worden. ik wil geen vriendje die ik eens in de maand zie. het is niet een makkelijke taak' fluister ik terwijl ik hem aan kijk.
    'Ik begrijp het al' zeg ik zachtjes en stap uit bad waarna ik gelijk een handdoek om me heen sla. 'G-ga maar weg. i=ik wil je voorlopig niet meer zien haru' fluister ik gebroken terwijl ik hem met tranen in me ogen aan kijk.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik grinnik zacht en haal mijn schouders onschuldig op.
    'Geen idee, misschien omdat we van elkaar houden?' vraag ik lief en kus hem teder.

    Selena;
    Ik laat de tranen stromen, niet dat ze echt goed zichtbaar zijn door de douche, maar de snikken die mijn mond af en toe verlaten, zijn wel opmerkbaar.
    Ik spoel mijn haren en lichaam af en sta maar te staan, niet goed wetend wat ik moet doen.
    Ik voel een steek in mijn buik en krimp een beetje in elkaar. Ik leg mijn armen om mijn buik en ga op mijn knieën zitten.
    De steken blijven komen, en ik weet niet waar het vandaan komt.
    Het hoort niet aan de kant waar ik geopereerd ben, eerder in het midden, een beetje vooraan.
    Zo plotseling als het gekomen is, houdt het ook weer op.
    Ik blijf nog eventjes zo zitten en ga dan voorzichtig staan, bang dat het weer begint te steken.
    Wat was dat?


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:45 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Miko;
    Ik lach even en glimlach. 'Izuna, Izuna, Izuna' zeg ik zuchtend en op een juffrouw manier. 'Is je nooit geleerd dat als je dingen weet, je er niet als nog tegen in moet gaan?' zeg ik en grijns even. Ik laat het er maar bij zitten als ik hem vragend zie kijken. Ik haal mijn schouders zuchtend op. 'Succes, als je hulp nodig hebt ermee, help ik graag' zeg ik en loop naar mijn wastafel om mijn tanden te poetsen.
    Doordat hij zegt dat mijn kamer naar mij ruikt, laat ik blozend mijn tandenborstel vallen en raap het snel op. 'Ehm, bedankt... denk ik' zeg ik na een tijdje. Hij weet me echt goed in verlegenheid te brengen.. Ik poets mijn tanden terwijl hij vraagt of ik wil zeggen wat er met Madara besproken is en ik verslik me. Ik begin te hoesten en spuug de tandpasta uit voor ik er echt in stik.
    'Sorry' mompel ik benauwd als ik snel wat water drink om het benauwde gevoel weg te spoelen. 'Om eerlijk te zijn... Durf ik het je niet te zeggen.. Ik weet niet hoe je erop zal reageren..' zeg ik eerlijk en zacht. Ik maak de wastafel schoon en gooi het doekje weg. Ik wil het hem niet zeggen, ik ben bang voor zijn reactie. Zuchtend begin ik uiteindelijk toch te vertellen. 'Ik hoop niet dat je ineens vol afschuw naar me gaat kijken..' fluister ik zachtjes. 'Madara en ik hadden een argument. Over jou, Izuna.. Ik vond dat hij ji te hard aanpakte.. Beschermen, oké, maar echt zonder emotie proberen te leven vond ik niet kunnen.
    En dat heeft een gevecht opgeleverd tussen ons. Ik denk terug aan de kleine jij die ons toen zag. Je keek naar ons, niet wetend wie ik was, niet wetend hoe ik eruit zag. Ik was... 10? Of zo? Jonger dan jij in elk geval. Ik had geen schijn van kans tegen Madara, dat wisten we beide. En toch had hij me gespaard. Ik weet niet waarom, maar..... Ik wist toch nog enige schade aan hem toe te brengen. Ik weet niet of hij jou vertelt had, dat zijn hand gebroken was, en hij een gescheurde pees had.. Maar, dat was mijn schuld. Puur omdat ik als 10 jarig, eigenwijs snotkind mijn mening zei en hoopte dat je broer ernaar zou luisteren..' zeg ik zachtjes en heb ondertussen wat gepakt. Het was iets wat ik van Madara kreeg, dat ik als ik oud genoeg was, er mezelf mee kon beschermen. Ik heb het altijd bij me, altijd... op het speciale plekje waar ik het het beste kan bewaren... Ik druk er zacht een kus op, sta op en leg de ketting in Izuna zijn handen. 'Ik heb het gekregen van je broer omdat hij wilde dat ik me zou beschermen als ik oud genoeg was.. Ik heb het niet nodig, jij misschien ook niet, maar ik wil dat jij het hebt... Dan is je broer toch bij je' zeg ik zacht en glimlach.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik kijk verbaasd naar Michiko en volg haar met mijn ogen.
    'Je gaat weg?' vraag ik met een gebroken stem.
    Ik slaak een zucht en laat mijn hoofd hangen.
    'Ik wil bij je zijn. Heel graag. Maar dit is ook belangrijk voor me en misschien kan ik ervoor zorgen dat ik 's middags geen taken meer heb en dat ik dan bij jou ben?' stel ik voor.

    Hue;
    'Houden van hn?' vraag ik. 'Ik denk dat je gelijk hebt.' lach ik en kus haar liefdevol op de mond.
    Ik streel zachtjes over haar lichaam en kijk verliefd in haar ogen.

    Kenji;
    Ik kijk bezorgt naar Selena en help haar als ze omhoog komt.
    Ik sla mijn armen om haar heen en streel zachtjes over haar rug.
    'Wat gebeurde er liefje?' vraag ik zacht en bezorgt.

    michiko:
    'Haru het doet me pijn. ik zal nooit een gezin kunnen hebben samen met jou. het kan wel maar hoe vaak zal je er zijn voor de kleintjes. ik heb tijd nodig maar jij ook. misschien is het beter als we een break nemen. daarna zien we wel verder' zeg ik zachtjes tegen hem terwijl ik hem voor het laatst kus.
    ik zal hem missen maar misschien zal hij het nu wel beseffen.
    yue:
    'love? ik heb het gevoel dat er wat met michiko gaat gebeuren' fluister ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:45 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Haru;
    Ik bijt hard op mijn lip en voel tranen mijn ogen opvullen.
    Ik houd haar stevig vast zodra ze me kust en knijpt zacht in haar hand.
    'Ik wil geen break nemen. Alsjeblieft, je betekend echt heel veel voor me,' breng ik moeizaam uit en kijk haar gebroken aan.
    'Laat me niet alleen, alsjeblieft,' vraag ik smekend.

    michiko:
    gelijk ben ik overgehaald door hem.
    'o-okeey' fluister ik snikkend.
    als ik een raar gevoel in me buik voel krimp ik ineen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik grinnik zacht en kijkt bitchy.
    'Ik heb altijd gelijk, tsss' zeg ik grinnikend.

    Selena;
    I-Ik weet het niet" zeg ik zacht en wrijf over mijn buik.
    'Het had niets met de operatie te maken, dat weet ik, dat kon ik voelen...' zeg ik zacht.
    Ik kijk hem aan en kijk meteen weer weg.
    Owja, naakt in de douche, bijna vergeten...
    'zullen we eronder uit?' vraag ik zacht.
    Ik had, eerlijk gezegd, gehoopt dat hij de eerste stap zou zetten, maar dat zal er nog lang niet in zitten, ben k bang...

    Miko;
    Zijn reactie is anders dan ik verwacht had.. Milder.. Ik kijk verbaast naar wat hij allemaal zegt. 'Mijn broer was koppig, trots en gaf om niets of niemand meer dan zijn eigen clan. En hij was sterk, bezat chakra van het duisterste soort. Dat is hoe anderen hem zagen. Ik kan me nog herinneren dat hij naast mijn bed neerknielde met een kruidenmengsel dat tegen de koorts moest helpen. Ik was zo ziek dat ik bijna begon te ijlen. Ik vroeg hem hoe hij dat mengsel had gemaakt. Hij zei me dat hij het recept had gestolen van een Senju. Maar achteraf, kreeg ik in een van mijn neefjes te horen, bleek dat hij de Senju-shinobi had gevraagd om een middel tegen deze vorm van griep. Hij wilde nooit toegeven dat hij naar onze rivalen ging voor hulp. Voor mij, zijn enige overgebleven broer. Ik ben je heel erg dankbaar dat je me dit hebt gegeven.' zegt hij. Ik weet niet precies waarom hij het doet, maar hij kust mijn hand zacht en ik voel mijn wangen branden.
    Ik haal langzaam mijn hand los en stamel door mijn nerveuze zenuwen. 'Ehe, ik... Geen dank.. Ik vind dat het bij je hoort...' zeg ik zachtjes en krab achter mijn hoofd. Ik loop weer door mijn kamer naar mijn lade kast, trek die bij mn ondergoed open, gooi alles eruit en pak een verstopt doosje. 'Ik heb van alles gekregen, door de jaren heen... En ik weet dat je broer bevriend was met een Senju. En dit hem ik van hem gekregen, voor hij overleed... De Senju dan' zeg ik zacht en pak het kettinkje wat Naruto ook heeft.
    Ik zak door mijn knieën en haal het vloerkleed voor een stuk weg. Ik pak 3 planken van mijn vloer weg, een grote doos eronder uit en leg de planken en het vloerkleed weer goed neer. 'Wapen.. Gekregen, 8 jaar terug.. Ik was net 11, 2 dagen of zo.. Laat verjaardagscadeautje... van de Uchiha's.. ' zeg ik zacht en pak het wapen eruit. 'Er staat in het Japans ingegraveerd; Pas goed op jezelf, elke druppel bloed aan dit zwaard, zal alleen zitten als je jezelf verdedigt.' zeg ik zacht. Ik glimlach zacht en ga voor hem staan. 'Als je wil, mag je alles wat van de Uchiha's is, hebben... Dan heb je toch je familie bij je...' zeg ik zacht. En dan praat ik over dat zwaard, een paar scrolls, een stuk perkament met een speciale jutsu die ik al ken en nog 1 ding wat ik Izuna niet vertelt heb. 'Wanneer ben je jarig, Izuna-san?' vraag ik zacht en onschuldig. Als ik weet wanneer hij jarig is, weet ik ook wanneer ik dat ene, speciale, waarschijnlijk het meest dierbare wat ik zou kunnen bedenken voor Izuna, voorwerp aan hem moet geven...
    Zo heb ik nog veel meer dingen gekregen. De meeste dingen uit de Uchiha-clan.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik vang Michiko geschrokken op en stap snel uit bad omdat ik het niet lang vol zou houden op die manier.
    Ik houd haar dicht tegen me aan en kijk haar bezorgt aan.
    'Wat is er liefje?' vraag ik bezorgt.

    Hue;
    Ik lach zacht om haar en streel haar wang.
    Ik hou echt verschrikkelijk veel van haar.
    Ik zou niets liever dan mijn hele leven bij haar willen zijn.

    Kenji;
    Ik zak even door mijn benen en druk een klein kusje op haar buik.
    Daarna kus ik me een weg omhoog en bloos zodra ik over haar borsten kus.
    Als ik bij haar lippen ben, kus ik deze liefdevol en kijk haar dan met een glimlachje aan.
    'Is het nu over?' vraag ik met een zachte grinnik in mijn stem en leg mijn armen om haar heen.
    'Nu al? Ik vind het wel even lekker met jou zo samen,' zeg ik met een glimlach.

    Waren Hue en Selienna nou al verloofd dees ;o?

    michiko:
    met grote ogen kijk ik haru aan en kijk daarna naar mijn buik.
    'i-ik ben echt zwanger' piep ik terwijl er tranen over mijn wangen rollen.
    hoe moet dit nou verder


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Ik leg mijn hoofd met een glimlach op zijn borst en kust zijn kaak zacht.
    Mijn kereltje, hopelijk voor altijd...!

    Selena;
    Ik krijg grote ogen, bijt hard op mijn lip en voel mijn ademhaling meteen reageren, net als mijn lichaam.
    Ik sta aan de grond genageld en bijt weer op mijn lip.
    'Goed.. Ik blijf.. Op 1 voorwaarde' zeg ik zacht en haal diep adem.
    'Herhaal je pleas de kusjes?' vraag ik zacht en ben knalrood.
    Ik wil hem, heel graag, echt.. Ik hou van hem, en ik wil mijn eerste keer met hem hebben..

    Amaury;
    Ik kreun zacht en wrijf de slaap uit mijn ogen.
    'Hoezo? Wat is er met michiko?' vraag ik moe

    Nog niet, geloof ik :p


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin