• NIEUWE TOPIC; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=148903

    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)
    Izuna Uchiha Hashirama Misdadiger
    Miko Aimeka Shinre Maiden

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 19:05 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    'Het spijt me. Ik had er niet op gerekend dat we.. Nouja samen zouden zijn, seks zouden hebben en dat je daardoor meteen zwanger zou raken. Het is een grote kans voor me en je kan altijd langs komen als je wilt,' zeg ik zacht en streel met mijn handen onbewust over haar buik.

    Hue;
    Ik kreun luid van genot, hou haar stevig vast en stoot ruw.
    Ik zoen haar net zo ruw en wild terug en kneed met mijn handen haar borsten.

    Kenji;
    Ik sluit mijn ogen en geniet van haar.
    Ik kus Selena zachtjes terug en blijf lief over haar onderrug strelen.
    Met moeite weet ik mijn lichaam in bewang te houden, nu Selena zo dicht tegen me aan staat, naakt.. Maakt me hard, maar ik moet me in houden voor haar, wat zou ze wel niet van me denken als ik nu hard zou worden.

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:41 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Selienna;
    Ik kreun luid, hol mijn rug en beweeg hard mee met mijn heupen.
    Ik kus hem genietend en trek hem dichter tegen me aan.

    Sleena;
    Ik laat hem langzaam los en hoop dat het niet opvalt dat mijn ademhaling sneller en heser is geworden en dat het nat is tussen mijn benen, en dan nie van het water.
    Ik staar automatisch en blozend weg en verlang en kijk naar zijn vriend en dan naar zijn ogen.
    Ik zie dat zijn vriend dikker word, maar hij moeite doet het niet te laten zien.
    Ik slik zacht en twijfel of ik er iets aan moet doen.

    Miko;
    Met grote ogen luister ik naar alles wat hij zegt. Ik heb ondertussen de stoofpot opgegeten, en heb tranen in mijn ogen, gewoon omdat zijn verhaal me diep raakt. Ik sla in een opwelling mijn armen om zijn nek en knuffel hem zacht.
    'Ik had mijn haar ook zo gelaten, als ik een ohngen was en uitgemaakt werd als meisje..J e zou er trots op moeten zijn! Echt! Ik wou dat mijn haar zo was! zeg ik zacht grinnikend, in een kleine poging hm wat op te vrolijken.
    Ik streel zacht door zijn haar heen en pak zijn hand met een glimlacjhe vast.
    'Izuna-san, alsjeblieft... Zet je er over heen, ik zie dat het je niet goed doet, dat je nit kan slapen... Ik kan je wel een verlopig iets geven, waardoor je tenminste een week of 2 normaal kan slapen, maar.....' zeg ik zacht.
    'Je moet erover heen groeien, ik weet dat je dat kan, zolang je maar in jezelf gelooft' zeg ik en leg zijn hand op zijn hart.
    'En het begint allemaal op die plek' zeg ik glimlachend en leg mijn hand er ook zacht op. Ik zie aan de lucht hoe laat het is en sta zuchtend op. 'Ik moet gaan, het spijt me... Je stoofpot was echt heerlijk, ik zou het zo nog een keer eten, ik zie je snel weer' zeg ik glimlachend en geef hem zacht nog een kus op zijn wang. Ik geef hem een potje met pilletjes en hou beide handen met mijn beide handen vast. '1 voordat je gaat slapen in nemen, ongeveer een half uur van te voren, gebruik warm water, dan lost het sneller op en werkt het beter. Geloof me als iki zeg dat je je morgen meteen al een stuk beter voelt' zeg ik glimlachend. 'Tot snel, Izuna-san' zeg ik warm en dan loop ik naar de barrière toe, leg mijn hand erop, concentreer me, maak er een gat in, loop naar buiten, heel het gat weer en loop snel naar huis.
    Ik hoop voor hem dat hij er echt boven op komt, het is niet leuk iemand zo te zien, ook al is hij geen bekende...


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:42 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Miko;
    Ik kijk nog even achterom en glimlach zwakjes. Ik loop naar huis en pak nog een klein glaasje fris. Ik pak de half leeg gegeten bak ijs en een lepel en installeer mezelf op de bank. Ik probeer me te concentreren op de film, maar mijn gedachten dwalen steeds af naar Izuna.
    Hij is.. Anders... Hij heeft een diep, moeizaam verleden, iets wat me fascineert. Ja, ik raak best snel gefascineerd door iets of iemand, maar goed... Ik wil hem kennen, beter dan ik al doe... En dat alleen van een botsing tijdens het lezen.
    Ik gooi de lege bak ijs weg, doe de lepel in de spoelbak en loop rustig omhoog. Ik kleed me om in mijn pyjama, trek mijn badjas en pantoffels aan en loop het balkon op. Kan het zijn... Dat ik hem.. Een beetje leuk vind? Dat ik dit allemaal voor hem doe? Nou ja, hem helpen dan met zijn slaap..? Dat doe ik anders niet zomaar bij vreemde.. Vooral omdat dat de enige pillen waren die ik heb... Ik zelf heb af en toe ook last van slapeloosheid.. Ik moet ze zelf maken, en het proces om 1 potje vol te krijgen, duurt een week....
    Ik zucht zacht en leun op de balkonrand. Ik kijk naar de volle maan en glimlach zwakjes. Ik hou hiervan, dit uitzicht. Ik begin heel zacht te zingen en gooi mijn haren weer over mijn schouder. Ik had ze snel los gehaald, mijn lange haren hangen nu los in krullen langs mijn gezicht en schouders. Ik zing talking to the moon, ik vind het wel passen. Ik hoop dat hij me mag, dat hij het wel prettig vind dat ik bij hem ben... Anders voel ik me schuldig, dat ik hem lastig val...


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Met een brede grijns op mijn gezicht stoot ik door en kus haar vol liefde.
    Ik kreun hees haar naam en verken met mijn handen haar lichaam.

    Kenji;
    Zodra ik haar ademhaling hoor veranderen kijk ik een beetje bezorgt.
    Zou er iets mis zijn?
    Ik bijt even op mijn lip als ze omlaag kijkt en daarna mij aankijkt.
    Ik glimlach een beetje ongemakkelijk en doe nog steeds mijn best me in te houden.

    Selienna;
    Ik bijt in zijn nek om me stiller te houden, niet dat het veel uitmaakt.
    Ik kreun luid van genot en voel mijn spieren trekken.
    Ik tril in zijn armen en slaak een gil als ik klaarkom.

    Selena;
    Ik zie het nog steeds heel goed en druk mijn lippen en lichaam zacht tegen die van hem.
    Ik druk een kus op zijn oor en fluister zachtjes en knalrood in zijn oor.
    'Ik denk.. Dat je hormonen... Op mij reageren...' fluister ik zacht en voel me wel gevleid.
    Ik ga goed staan en glimlach zacht.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko:
    'Waarom heb je niks gezegd toen we wat hadden. we hebben al langer wat dan vandaag haru. het lijkt nu net alsof je me niet wilt in het echt' fluister ik terwijl mijn stem breekt. tranen rollen over mijn wangen. 'ik ga geen adoptie doen al ben ik zwanger. dan voed ik hem of haar wel alleen op'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:42 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Miko;
    Mijn ogen schieten naar Izuna als ik zijn stem hoor en voel mijn hart een slag over slaan. Ik klap mijn mond dicht en sla mijn badjas wat strakker om mijn lichaam heen. Ik glimlach verlegen en knik. 'Un, behoorlijk ja' zeg ik zacht en kijk weer omhoog.
    'Niet echt, ik kan niet slapen' zeg ik zacht en zucht. 'Er is iemand die mijn gedachten teistert en me niet voor 1 seconde alleen wil laten' zeg ik zuchtend. en het is waar, ik word in mijn gedachten geteisterd en niet met rust gelaten, maar dan door iemand, waar ik het niet zo heel erg van vind.
    Ik grinnik als hij zich verontschuldigt vanwege zijn uiterlijk. Met een salto van mijn balkon af land ik voor zijn voeten en woel plagend door zijn haren. 'Dat is je straf, voor er zo niet netjes uit zien, maar heb je geen douche dan?' zeg ik een beetje verbaast.
    Mijn wangen kleuren rood en steeds roder. 'Bedankt... Denk ik.. en ik zie er niet speciaal uit hoor, paarse ogen, bruin haar... niet bijzonder' mompel ik verlegen. 'Maar kom, dan kun je je bij mij wel even douchen, ik denk dat het je wel goed zal doen' zeg ik glimlachend.
    Voor hij antwoord geeft, pak ik zijn hand en trek hem zachtjes en niet dwingend mee naar de achterdeur. Ik open de deur, wacht tot hij binnen is en doe het dan dicht. Ik pak zijn hand weer en loop met hem omhoog. Voorzichtig en rustig de trap op, het is een gevaarlijke trap, hoevaak ik er wel niet vanaf gevallen ben, tjah... Ik loop naar de badkamer, pak een paar handdoeken en alles wat ik denk dat hij nodig heeft.
    'Ik zal schone kleren neer leggen, ik heb nog wel kleren liggen van mijn vader...' zeg ik zacht en glimlach even. 'Als je iets niet kan vinden, roep me maar, ik ben in mijn kamer tegenover de badkamer' zeg ik lief.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Izuna Uchiha.

    Mijn lippen openen zich licht. Niet slapen... ze heeft er ook moeite mee? Het verbaast me niks, gezien het feit dat ze haar familie is kwijtgeraakt.
    'Er is iemand die mijn gedachten teistert en me niet voor 1 seconde alleen wil laten,' zegt ze dan. Ik knipper een paar keer met mijn ogen. 'Iemand?' Mijn gezicht krijgt een zachtaardige uitdrukking. 'Misschien moet je je afvragen waarom diegene in je gedachten zit. Misschien kun je diegene ontmoeten en het er met hem of haar over hebben. Tenzij.. tenzij diegene dood is,' voeg ik toe.
    Ik hoor een verandering in de lucht als ze naar beneden springt. Niet veel later voel ik een hand door mijn losse warrige haar. Ik krijg een lichte blos, verrast door de aanraking.
    'Dat is je straf voor er niet zo netjes uitzien,' zegt ze en ik glimlach door de vriendelijke speelse ondertoon. 'Mijn excuses.' 'Maar heb je geen douche dan?' Ik glimlach opnieuw.
    'Ik heb geen huis. Ik trek van streek naar streek en kampeer. Ik douche in de rivier.' Ze beschrijft haar uiterlijk en ik denk na. Miko komt tot leven in mijn gedachten. In mijn hoofd zie je er mooi uit, wil ik zeggen, maar slik de woorden in. Er is een kans dat ze helemaal niet gediend is van zulke commentaren.
    'Maar kom, dan kun je je bij mij wel even douchen, ik denk dat het je wel goed zal doen,' zegt ze ineens. Mijn ogen sperren zich wijdopen en nog voor ik wat heb kunnen zeggen (ik zou niet eens weten wat te zeggen, er komt geen zinnig woord mijn keel uit) pakt ze me bij de hand en trekt me achter zich mee haar huis in.
    'Ik eh..' stamel ik, nog niet gewend aan de gedachte dat ik met mijn zeer naakte lijf onder Miko's douche sta. Ik krijg een blos op mijn gezicht die ik gauw wegmoffel. Ik word mee naar boven geleid naar een kamer die waarschijnlijk de badkamer moet voorstellen. Miko zegt dat ze schone kleren pakt en die bij me neerlegt. Ze geeft aan dat ze in de kamer is tegenover de badkamer. 'Eh.. bedankt, heel erg bedankt voor de gastvrijheid,' zeg ik en slik even als ze de deur heeft gesloten. Dit is wennen. Ik heb in geen tijden meer onder een echte douche gestaan. Weet ik nog hoe alles werkt? Ik zal het erop wagen. Ik kleed me uit en leg de vieze kleding op een hoopje. Ik voel een handdoek in de kast liggen en stap de douche cabine binnen. Ik frons de wenkbrauwen als ik merk dat de kraan een ander systeem heeft dan ik dacht dat het zou hebben. Ik probeer nogmaals te draaien, maar het lukt niet. Ik zucht. Er zit niks anders op. Ik sla in allerijl een handdoek om mijn middel om er nog enigszins gepast uit te zien en klop bij Miko aan.
    'Mijn excuses voor het onderbreken, maar zou je me willen helpen met de kraan aan krijgen? Ik eh.. kom er niet uit. Het systeem is me onbekend.' Ik heb ook te weinig onder een douche gestaan....


    No growth of the heart is ever a waste

    Miko;
    Ik zit net een lied te zingen en kijk op als ik geklop hoor. Met een zachte lach loop ik naar de deur en open die. Het liefst had ik de deur meteen dicht gegooid en slik even moeizaam. Ik wend mijn blik af en stamel een beetje als ik praat. 'Eh.. Ja.. Tuurlijk' en snel loop ik hem voorbij. Mijn hart klopt vele malen sneller en ik zet de douche aan. 'Als je het warmer wil, draai je aan deze knop' zeg ik als ik zijn hand zacht op de warmte knop leg. 'En de andere knop is om de douche aan en uit te zetten...' zeg ik, nog steeds stamelend vanwege deze ongemakkelijke omstandigheid, en leg zijn hand vervolgens op de aan-uit knop. Ik wil nog even wat zeggen, maar klap mijn mond al snel dicht. 'De crème-spoeling staat op het bovenste plankje in het hoekje, naast de douche-kraan zelf, je voelt het vast wel, en shampoo staat op het onderste plakje, er zijn er 5, op het middelste plakje staat de douche-gel, om je schoon mee te maken, en van de andere 2 plankjes blijf je pleas af... Dat is.... Beschamend, ondanks dat je niet weet wat het is' zeg ik terwijl ik knalrood ben. Als ik wacht tot bij bevestigd dat hij weet wat waar is, loop ik snel weg.
    Mijn hartslag racet met 100 km/h door mijn lichaam en ik val op mijn bed neer. Ik sta langzaam op en loop naar mijn vader zijn kamer. Ik pak een spijkerbroek, boxer en een shirt. Mijn vader was net iets kleiner en slanker, maar met een riem past het wel, denk ik. Ik pak ook nog een borstel voor zijn haren en een elastiekje, zodat hij het tenminste kan vastbinden. Ik klop op de badkamer deur en sluit mijn ogen voor de zekerheid. 'Ik leg de kleren op de wastafel neer... Je voelt denk ik wel wat wat is? En als je straks hulp nodig hebt met de riem, help ik wel...' zeg ik zacht, leg zonder te kijken de kleren op de wastafel neer en loop snel weg.
    Dit is zo awkward!


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    'Het spijt me Michiko, maar ik hou echt van je. Je hebt een speciaal plekje in mijn hart,' zeg ik zachtjes.
    Ik veeg haar tranen weg en kijk haar aan.
    'Het kleintje heeft ook een vader nodig,' zeg ik en streel haar wang.

    Hue;
    Ik leg haar benen over mijn schouders heen en kus haar vurig op de mond.
    Ik blijf met lange en diep halen hard in haar stoten en slaak een luide kreun als ik klaar kom.

    Kenji;
    Ik kus haar lief terug en bloos als ze dichter tegen me aan staat.
    Ik word knalrood door haar woord, leg mijn hoofd in mijn nek en kijk naar het plafond om oogcontact verder te vermijden.
    Dit was nou niet wat ik wilde.

    michiko:
    'ja dat weet ik maar je zal der amper wezen. het blijft ook een deel van ons haru' prevel ik zachtjes en streel mijn buik
    'ik wil dit niet afnemen. mijn ouders helpen vast mee en de jouwe denk ik ook wel' fluister ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:44 ]


    No growth of the heart is ever a waste