• NIEUWE TOPIC; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=148903

    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)
    Izuna Uchiha Hashirama Misdadiger
    Miko Aimeka Shinre Maiden

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 19:05 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'ik heb het gevoel dat ze zwanger is' zeg ik zachtjes
    'en je weet dat ze het niet kan weghalen of kan laten adopteren'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Amaury;
    Ik heb grote ogen en weet niet wat ik moet denken.
    'Ze is.. Zwanger.. Nu al...?!' pers ik met moeite uit mijn mond en kijk ongelovig naar Yue.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'Ik heb alleen het vermoedde. maar bij ons ging het ook zo snel love. plus hun zijn ingeprent vanaf kleins af aan' zeg ik zahtjes
    langzaam leun ik tegen hem aan.
    'Wat moeten we nu'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Haru;
    Ik bijt hard op mijn lip en houd haar strakker tegen me aan.
    'We vinden wel een oplossing hiervoor. Dat beloof ik je,' zeg ik met een zwakke glimlach.
    Ik streel zacht door haar haren en kus haar kruin.

    Hue;
    Ik streelt zacht haar rug en wieg zachtjes heen en weer met haar.
    Ik druk kusjes in haar nek, hals en op haar gezicht en geniet van haar aanwezigheid.

    Kenji;
    Ik glimlach naar haar en streel haar wang zacht.
    Ik kijk haar nieuwsgierig aan vanwege de voorwaarde en knik naar haar.
    'Natuurlijk wil ik die herhalen,' zeg ik met een speelse ondertoon en zak weer wat omlaag.
    Ik begin nu met kusjes bij haar navel, ga omhoog, opnieuw over haar borsten heen, naar haar hals en dan haar lippen.
    Het word steeds moeilijker om mijn lichaam in bedwang te houden en geef daarom toch op.
    Ik bijt even beschaamd op mijn lip als ik stijf ben geworden.

    Heheh oké :3

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 20:49 ]

    michiko:
    'Haru, ik ben bang. bang voor de reactie van onze ouders maar ook bang om jou te verliezen.' fluister ik zachtjes terwijl ik hem aan kijk met een angstige blik.
    'Als je kazekage word ik kan hier niet weg. vooral niet nu de kleine komt' fluister ik twijfelend


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:45 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Haru;
    'We vragen gewoon advies aan jou ouders, die helpen ons vast wel,' zeg ik zacht.
    Ik bijt hard op mijn lip en maak haar droog.
    Van binnen ben ik in twee strijd.
    Ik ga het Michiko niet laten merken, dat wil ik haar niet aandoen.

    michiko:
    'Ik hoop het' fluister ik zachtjes.
    'Love wat is er. ik merk aan je dat je ergens mee zit' fluister ik en draai me om.
    'Je wilt dit niet hn' fluister ik verdrietig


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Amaury;
    'Ik weet het..! Maar.. Wij waren al in de 20, geen tieners van 15 en 16..!' zeg ik wanhopig.
    Ik wil niet dat mijn kleine meisje zo snel groot word... En al helemaal niet zwanger..!

    Selienna;
    Ik lach genietend en sluit mijn ogen.
    Ik voel me warm, heel warm van binnen en knuffel hem.
    'Je bent de beste, echt..!' zeg ik en ik meen het met heel mijn hart.

    Selena;
    Ik kreun zachtjes en grijns als ik zijn vriend stijf zie worden.
    'Time to get that one down' zeg ik zacht en hees in zijn oor en kus zijn nek.
    'Alleen als je wil dan...' zeg ik met tegenzin, ik wil hem niet dwingen, hoe graag ik zelf ook wil..

    Miko;
    Ik kijk verbaast als hij de naam van een vriend van mijn broer opnoemt en ga recht staan. 'Ja, de beste vriend van mijn broer, ken je hem?' vraag ik zacht en krijg grote oogjes. Ik weet nog dat hij me altijd de kieteldood gaf als ik hem tegensprak. Ik hield van hem, hij was mijn held, vooral toen hij Hokage werd....
    Ik roep mezelf weer tot deze wereld en glimlach zacht. 'Ik wist niet dat mijn familie.. banden had met de jouwe.' zegt hij zachtjes en ik glimlach zwak. 'Mijn broer was dik bevriend met Hashirama-san.. Hij en Hashirama waren echt onafscheidelijk.. Toen kwam Madara erbij, mijn broer vond hem niet echt... JHe van het.. Ik wel, ik waardeerde Madara, ik ben dingen gaan opzoeken en heb hem es een keer opgezocht. Voor hij op missies ging of zo, ik weeth et niet meer precies.. MAar ik begon meer afkeer te krijgen tegen zijn manier van trainen van zijn kleine broertje.. Hij was ook interessant.. Sterk, geskilld.. En alles terwijl hij blind is.. Ik had niet door dat jij Izuna was, toen ik je ontmoette als Sho.. Ik ben blij je te zien, echt..' sluit ik mijn verhaal zachtjes af.
    Voor mijn gevoel heb ik mijn beste vriend terug gevonden en bespreken we de 3 weken die we zonder elkaar doorbrachten... Alleen qua gevoel dan.. Maar ik glimlach breed als hij zegt dat hij over een dag of 3 jarig is. 'Je weet dat het over..... 3 dagen 10 februari is?' zeg ik en dat ik straal, is ook in mijn stem te horen. Ik ga hem echt het beste cadeau geven, ik heb het gevonden, op de plek waar Madara stierf. Ik heb het gehouden, zodat hij een klein beetje bij me was. En ik vind dat Izuna het nu moet hebben...

    ben slapen, morgen tot 3 school, dan naar kruidvat voor sollicitatie brief, xx slaap lekker allxx


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Haru;
    Ik kijk haar geschrokken aan en bijt op mijn lip.
    Ik schud haastig mijn hoofd en streel haar wang.
    'Dat is het niet. Ik moet keuzes maken en dat is nu een beetje moeilijk. Ik probeer een oplossing te bedenken voor ons,' zeg ik zacht en ruststellend.

    Hue;
    'Ik voel me vereerd,' zeg ik lachend en kus haar lippen zacht.
    Misschien is het tijd om mijn plan door te zetten.
    Ik hou zoveel van haar, het doet bijna pijn.
    Maar het zou pijn zijn waar ik elke dag weer van zou genieten.

    Kenji;
    Door haar gekreun word ik alleen maar harder en kus haar hals weer.
    Ik moet zacht lachen door haar en knik.
    'Ik wil het. Ik wil jou. Heel graag,' fluister ik hees in haar oor.
    Ik glij met mijn handen over haar borsten heen en streel ze zachtjes*

    Slaap lekker :3

    yue:
    'liefje, bij ons was het eerst een one night stand en nu is het veel meer. ik weet dat je het niet leuk vind dat ze ouder word maar misschien is het nu de tijd haar los te laten. abortus is gen optie omdat ze zichzelf dan vermoord en adoptie zal ze zelf nooit kunnen. we kunnen haar alleen maar helpen nu lieverd' fluister ik en streel door zijn haar

    michiko:
    'Kunnen we naar de slaapkamer' fluister ik ineens als de vermoeidheid me overspoelt
    ik vind dit nu al niks


    hoe heet hun 3e kindje ook alweer

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 21:41 ]


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:46 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Selienna;
    Ik streel zijn borst en laat een verliefde zucht ontsnappen.
    De vlinders blijven bij elke aanraking, kus, streling, alles wat hij bij mij doet blijven ze fladderen als een tornado.

    Selena;
    Ik glimlach breed en kus hem zacht.
    Ik leg voorzichtig mijn been om zijn middel en kijk hem aan.
    'Wees alsjeblieft voorzichtig..' zeg ik zachtjes en druk me tegen hem aan.
    Ik voel dat zijn topje voor een klein stukje in me zit en kus hem zacht, terwijl ik me schrap zet.

    Amaury;
    'Ik weet het, maar ik wil het niet hebben.. Ze zijn zelf nog kinderen Yue..! Moeten we het goed vinden dat ze wss niet voor hun kind kunnen zorgen? Dat ze hun hele toekomst vergooien? Haru word Kazekage, denk daar maar es over na, hij zal er nauwelijks zijn, Michiko vergooid haar toekomst, ze had echt zoveel kunnen bereiken, en doordat ze zo verdomd koppig is, niet inzien dat het slecht voor haar is om het kind te houden omdat ze in de goot terecht komt, zal het niet goed komen...' zeg ik boos.

    Miko;
    Ik glimlach zachtjes. 'Als cadeautje, Izuna, je broer sprak me op zijn laatste dag, omdat ik te eigenwijs was thuis te zitten... Maar hij gaf me dit en zij dat als ik je ooit nog zou zien, het je moest geven.. Hij had er de kracht niet meer voor, maar hij wist dat hij me kon vertrouwen dit niet te misbruiken..' zeg ik zacht en kijk verbaast op naar zijn tranen.
    Ik loop naar hem toe en streel zacht zijn tranen weg. 'Gaat het wel, Izuna-san?' vraag ik zacht en voel een beetje schuld opkomen. Hij vertelt zijn levensverhaal en ik kom doodleuk met dingen die dierbaar zijn voor hem opzetten, om zijn gevoel alleen maar te versterken.. Ik voel me slecht, maar ik weet dat hij me dankbaar is, op de een of andere manier..
    Ik hou zijn gezicht vast en kijk bezorgt. 'Ga anders even zitten, het doet mij niet bepaald goed je zo te zien..' zeg ik zacht en bezorgt en duw hem zacht op bed neer. Ik loop naar de wastafel, doe een glas vol met water en geef het aan hem.


    Kagura Bonnie :P

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 7:45 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    yue:
    'Love als ze abortus pleegt sterft ze zelf ook. we zijn wezens van de natuur. met adoptie zou het betekenen dat ze der kindje nooit meer terug ziet. wie weet waar het kindje terecht komt. je hoort steeds meer rare verhalen over die adoptie ouders' zeg ik ratelend. 'Ik vind het ook niet goed dat ze er nu al aan beginnen maar adoptie en abortus zijn geen optie. we verliezen dan onze dochter nog meer als dan dat ze het kindje houd'


    oooow


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    /

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 13:46 ]


    No growth of the heart is ever a waste