• Camp Agora


    Camp Agora lijkt op het eerste zicht misschien een gewoon kamp van een een doodnormale jeugdbeweging, maar er is iets speciaals aan. Iedere deelnemer is stuk voor stuk een probleemjongere. Het uitschot van de straat. Ieder heeft zijn eigen verhaal en zijn eigen verleden.
    De jongeren waren veroordeeld door de jeugdrechter om als alternatieve straf naar het kamp te gaan. Zo niet zouden ze in een jeugdgevangenis terecht komen. De 2 maanden van de zomervakantie hadden ze om te veranderen, om te tonen dat ze de tweede kans waard waren.
    Wat zal er gebeuren? Ontstaan er koppeltjes? Rivalen? Wie zal zicht opwerpen als leider van de groep en wie wordt eerder een volger? En wat is er zo vreemd aan dat kamp?


    We beginnen op 1 juli, wanneer alle jongeren in de bungalow aankomen.


    Jelina Acery Farelley - SorrowPayne
    Felicia Kiara Mancini - Depay
    Kherington "Keri"Alexandra Debu - 5TYLE5
    Chiara Jackson - Clonmel
    Destiny Savannah Rose Montoya - Malino
    Selena Sophia Delia McHasson - Aimeka

    Daniel Colton - ChaoticTania
    Jamie Davis - GreyTardis
    Kyle Logan - 5TYLE5
    Robert 'Reb' Collins - Huaso
    Damian Anderson - lottttx
    Brandon Jason Jefferson - Depay


    Begeleiders:
    Roza Garcia - Huaso
    Daniël (Dan) Clark - GreyTardis
    Mark Glock - LogitG27


    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 19:38 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Aimeka schreef:
    (...)

    (Ach maakt niet uit, als 5TYLE5 het er niet mee eens is, merken we het wel, goed? ;p)


    {ja idd ;) gaat Selena weer verder? ben benieuwd naar haar reactie :P}


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    Damian Anderson.
    Het was voor het eerst dat ik Reb had zien lachen, maar zijn gezicht fleurde meteen ik stuk op, moest hij vaker doen. Mijn blik ging naar de kast waar hij het over had en ik moest grinniken om zijn opmerking. 'Weet jij wat ze willen doen dan?' vroeg ik nu iets minder geïnteresseerd. ja ik had zin om lol te maken maar niet van die domme activiteiten die die begeleiders hadden bedacht. aan de andere kant, wat we ook zouden gaan doen dan was er toch wel een of andere manier om het leuk te maken.


    someone out there feels better because you exist

    Destiny

    'Het is toch echt zo' lach ik, en kijk even rond.
    Ach ja, soms ben ik echt een enorme flirt. Maargoed..
    'Ik denk dat ik me soms maar ga omkleden voor die dropping. Ik denk dat het bos en hakken niet goed samen gaan' mompel ik


    El Diablo.

    GreyTardis schreef:
    (...)

    {ja idd ;) gaat Selena weer verder? ben benieuwd naar haar reactie :P}


    (Jupp :3)


    Selena Sophia Delia McHasson
    Verrast door zijn reactie begin ik ook te blozen en glimlach een beetje verlegen.
    'Ja, leuk je te ontmoeten......' zeg ik zachtjes en haal langzaam mijn hand los.
    'Ehm, mag ik heel misschien jou naam ook weten?' vraag ik nieuwsgierig en kijk hem aan.
    Ook al ben ik een beetje verlegen, ik ben ook heel erg nieuwsgierig naar de jongen naast mij.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Mark
    Rose legde haar hoofd op mijn schouder en zei: "Ja, het is nogal stilletjes enerzijds en best luidruchtig anderzijds, maar het komt wel goed. Ik weet zeker dat de groepsfeer nog wel zal veranderen." Ik dacht even na. "Hm-m, ze moeten elkaar even leren kennen, terwijl ze bezig zijn. Alleen vraag ik me nog steeds of of het slim was om jongens en meisjes bij elkaar op één kamer te doen, er zitten sommige tussen..." Langzaam streelde ik met mijn hand door Rose haar haar dat heerlijk zacht was, terwijl ik toekeek hoe steeds meer jongeren met elkaar in contact kwamen.


    It's high noon.

    Jamie
    ''Ehm, mag ik heel misschien jou naam ook weten?'' zei ze, en ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan. Mijn wangen werden nog roder terwijl ik de juiste woorden zocht. ''Eh, ik heet Jamie Davis..'' Een beetje ongemakkelijk krabde ik een beetje op mijn achterhoofd.


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    Brandon Jason Jefferson
    Toen ze dat zei bracht ze mij ook op een idee. Ik had mijn nieuwste Jordans aan, en die ging ik dus echt niet vies maken met een stomme dropping.
    'Ik ga mee, want ik ga deze babies dus niet vies maken.' zei ik toen ik opstond en mijn hand naar haar uitstak om haar te helpen opstaan.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Selena
    Een zachte giechel verliet mijn lippen toen hij nog roder werd.
    'Je bent schattig' floepte ik er perongeluk uit en ik werd ook weer verlegen.
    Ik zwijg eventjes en kijk hem dan weer aan.
    'Jamie is trouwens een mooie naam, altijd al gevonden' zeg ik met een glimlach.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Destiny

    Ik lach en pak zijn hand weer aan. Lachend trek ik mezelf omhoog en loop naar boven.
    Eenmaal in de kamer laat ik zijn hand los. 'Wat zal ik een aandoen' grinnik ik..


    El Diablo.

    Jamie
    Ik schoot in de lach. Bijna niemand noemde me schattig, maar ik legde ook niet zo vaak contact met mensen.
    ''Jamie is trouwens een mooie naam, altijd al gevonden,'' zei ze, breed lachend. Mijn glimlach werd breder. ''Selena is ook een mooie naam..'' zei ik terwijl ik mijn handen diep in mijn zakken duwde. Het was lang geleden dat ik me zo gevoeld had.


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    LogitG27 schreef:
    Mark
    Rose legde haar hoofd op mijn schouder en zei: "Ja, het is nogal stilletjes enerzijds en best luidruchtig anderzijds, maar het komt wel goed. Ik weet zeker dat de groepsfeer nog wel zal veranderen." Ik dacht even na. "Hm-m, ze moeten elkaar even leren kennen, terwijl ze bezig zijn. Alleen vraag ik me nog steeds of of het slim was om jongens en meisjes bij elkaar op één kamer te doen, er zitten sommige tussen..." Langzaam streelde ik met mijn hand door Rose haar haar dat heerlijk zacht was, terwijl ik toekeek hoe steeds meer jongeren met elkaar in contact kwamen.

    Rose
    Ik sloot mijn ogen en glimlachte.
    "Ah, ze zijn oud genoeg en hopelijk toch wijzer dan ze eruit zien." grijnsde ik. "En nu hebben we iets achter de hand. Ook al zou ik het vreselijk vinden, moest ik het moeten doen, toch hebben we nu een soort van straf achter de hand." zei ik zacht.
    "Trouwens, wij slapen toch ook op dezelfde kamer." grijnsde ik en keek speels naar hem op.

    lottttx schreef:
    Damian Anderson.
    Het was voor het eerst dat ik Reb had zien lachen, maar zijn gezicht fleurde meteen ik stuk op, moest hij vaker doen. Mijn blik ging naar de kast waar hij het over had en ik moest grinniken om zijn opmerking. 'Weet jij wat ze willen doen dan?' vroeg ik nu iets minder geïnteresseerd. ja ik had zin om lol te maken maar niet van die domme activiteiten die die begeleiders hadden bedacht. aan de andere kant, wat we ook zouden gaan doen dan was er toch wel een of andere manier om het leuk te maken.

    "Nope, geen idee." mompelde ik.
    "Verrassing..." zei ik zacht. Ik wist niet goed wat te zeggen verder en hoopte dat ze snel zouden beginnen. Ik had geen idee wat ik nog moest zeggen en hoopte dat ze snel zouden beginnen. Geduld en structuur was iets wat ik nooit gehad had in mijn leven.
    De jongen leek te gaan vertrekken om zijn schoenen te wisselen. Ik keek even naar mijn versleten gympen. Ah, vuiler kon toch niet.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 20:30 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Selena
    Zijn lach liet me automatisch glimlachen.
    Ik sluit even mijn ogen, zucht zacht en kijk hem weer aan.
    'Dank je...' zeg ik zachtjes.
    'Voor het eerst in mijn leven voel ik me...... Blij....' zeg ik met een oprechte glimlach.
    'Maar vertel eens Jamie, waarvoor zit je eigenlijk hier?' vraag ik zacht.
    Ik weet niet zeker of hij het graag zegt, dan kan ik maar beter zacht en rustig praten


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Damian Anderson.
    Ik knikte als teken dat ik het begreep, we zouden maar moeten afwachten en eigelijk zat ik best goed dus geduld was een schone zaak. Ik trommelde met mijn vingers op het tafelblad en keek om de zoveel minuten op mijn horloge. Wat ging de tijd toch langzaam; dit was pas de eerste dag. ik zuchten.

    (expeditie robinson kijken ^-^ rond tien uur weer terugx)


    someone out there feels better because you exist

    Jamie
    ''Dank je...'' Meteen hield ik op met lachen. Selena.. ze voelde zich hetzelfde. Precies hetzelfde. Ik was verward, ik wist niet wat ik moest doen. En al helemaal niet na haar laatste zin:''Waarvoor zit je hier eigenlijk?'' Het bleef lang stil, en ze bleef me nieuwsgierig aankijken. Ik kon haar blik niet meer ontwijken en deed mijn mond open. ''Nou, ik ben er niet bepaald trots op..'' Ze bleef me aankijken. ''Ik heb soms last van.. woedeaanvallen.'' Voorzichtig liet ik mijn blik weer terugdwalen naar haar gezicht, om te zien hoe ze zou reageren.


    When we hit our lowest point, we are open to the greatest change.

    Reb
    Een liedje speelde door mijn hoofd.
    Ik sloot mijn ogen, wat toch niet opviel met de zonnebril, en liet de melodie door mijn lichaam spoelen.
    Zou Raïssa ergens goed zijn? Zou ze echt kunnen kijken naar hier?
    Als ik haar was zou ik dan op mij aan het vloeken zijn.


    “To live will be an awfully big adventure.”