• ^^ Goed we spelen wel even open kaart met jullie want er gaan nu allemaal geruchten de ronde enzo. En dat moeten we niet hebben.

    As some of you know is Eef een mod. Helaas heeft zij haar wachtwoord doorgestuurt naar Ivy en Siham. Dit is verboden natuurlijk en het bleek dat deze de ook misbruik hadden gemaakt van de nieuwe mogelijkheden enzo.
    Eef's account is nu offline en we wachten op Rutgers terugkeer.

    Zeer waarschijnlijk zal dit inderdaad grote gevolgen hebben, want strafbladen rondsturen enzo is zeker verboden. En het jezelf uitgeven voor iemand anders al helemaal.
    Zeker is nog niets, dus ook niet dat ze verbannen worden ofzo. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat de kans groot is?
    Goed, dat is het verhaal, ik wil hier verder geen topics meer over zien.

    Oke ik heb iets fout gedaan maar waar staat dat dat niet mag, ja alles wat niet staat geschreven, kan ik me toch niet aan houden. oke ik doe vanalles fout dat klopt, en ja ik snap heus wel dat ik niet op steun van Tara kan wachten,.. Oke dit is het dus, ik weet het zeker ik word gewoon verbant hierzo,.... Dat is duidelijk.....


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Lieverd alsjeblieft blijf een beetje rustig!Ik snap je ook wel,maar ja life is hard.En als je wéét dat je verbannen wordt,dan zal er toch iets flink mis zijn geweest ja u__u


    Lalalalalalalala.

    ik zie hier allemaal berichten van mensen die klagen over dat die mensen een 2e kans nodig hebben,
    nou ik vind dat je niet zomaar iemand wachtwoord mag gebruiken, zo iemand verdiend volgens mij geen 2e kans.
    hadden ze maar beter moeten nadenken voordat ze het gebruikte.


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Vind het kut >< Siham is lieef <3

    Maar (Sorry Siham) ik snap Bomm ook wel,maar ik weet niet wat jullie op Eefs account hebben gedaan x'D Maar ik hoop dat jullie allemaal hierzo blijven.

    Maar kan je geen nieuwe account maken dan?[/weet niet]

    ik zie hier allemaal berichten van mensen die klagen over dat die mensen een 2e kans nodig hebben,
    nou ik vind dat je niet zomaar iemand wachtwoord mag gebruiken, zo iemand verdiend volgens mij geen 2e kans.
    hadden ze maar beter moeten nadenken voordat ze het gebruikte.


    eef gaf het hun self het mogt van haar o_o << was der stukje bij mr toen moestk weg


    We can only learn to love by loving.

    een wachtwoord geef je iemand meestal in vertrouwen,, oftewel zij vertrouwde hun goed zodar ze haar wachtwoord gaf.
    is dat niet een beetje misbruik maken van vertrouwen ?


    (...)

    eef gaf het hun self het mogt van haar o_o << was der stukje bij mr toen moestk weg


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    een wachtwoord geef je iemand meestal in vertrouwen,, oftewel zij vertrouwde hun goed zodar ze haar wachtwoord gaf.
    is dat niet een beetje misbruik maken van vertrouwen ?


    (...)


    Ja,dat wel.

    Ze heeft het me in vertrouwen gezegd, en ik heb hem gebruikt maar zei heeft mijn account ook gebruikt.. heel veel mensen hebben mijn ww.. Alleen maar omdat ik diegene vertrouw ja.. Nouja het heeft toch geen zin meer.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Jezus we zijn ook wel te vertrouwen hoor,dus wtf zit je nou te zeuren dat we niet te vertrouwen zijn?We mochten van haar gewoon een beetje mod spelen en that's it,dus wtf hebben wij dan iets gedaan wat niet van haar mocht?Nee >.<


    Lalalalalalalala.

    Ze heeft het me in vertrouwen gezegd, en ik heb hem gebruikt maar zei heeft mijn account ook gebruikt.. heel veel mensen hebben mijn ww.. Alleen maar omdat ik diegene vertrouw ja.. Nouja het heeft toch geen zin meer.
    Het wachtwoord van een gewonen user weten is minder dan dat van een mod vind ik ><

    Owhh xD ! - las de topic uit pure nieuwsgierigheid -
    Nu weet ik wat er hier allemaal aan de hand is (thanks Bomm, mij en alle anderen eel hele moeite voor gespaart) maaar wow... idd zijn te over de grens gedaan ...


    What's wrong whit loving someone?

    Jezus we zijn ook wel te vertrouwen hoor,dus wtf zit je nou te zeuren dat we niet te vertrouwen zijn?We mochten van haar gewoon een beetje mod spelen en that's it,dus wtf hebben wij dan iets gedaan wat niet van haar mocht?Nee >.<


    doe eens rustig ik geef alleen mijn mening over het verhaal wat ik ervan het meegekregen.


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    (...)

    doe eens rustig ik geef alleen mijn mening over het verhaal wat ik ervan het meegekregen.


    Ik zou als ik jou was maar eens rustig doen x'] jezus je moet niet oordelen uit een klein stukje wat je hebt meegekregen,want er is veel meer gebeurd dan dit >.<


    Lalalalalalalala.

    (...)

    Ik zou als ik jou was maar eens rustig doen x'] jezus je moet niet oordelen uit een klein stukje wat je hebt meegekregen,want er is veel meer gebeurd dan dit >.<


    srry anouk mr nou geefk siham tog wel gelijk.. n_n

    en NIET rusie gaan make kippenkontjes x3


    We can only learn to love by loving.

    laat dan ook maar zitten,ik zeg al niks meer.
    ik gaf alleen mijn mening.


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..