• ^^ Goed we spelen wel even open kaart met jullie want er gaan nu allemaal geruchten de ronde enzo. En dat moeten we niet hebben.

    As some of you know is Eef een mod. Helaas heeft zij haar wachtwoord doorgestuurt naar Ivy en Siham. Dit is verboden natuurlijk en het bleek dat deze de ook misbruik hadden gemaakt van de nieuwe mogelijkheden enzo.
    Eef's account is nu offline en we wachten op Rutgers terugkeer.

    Zeer waarschijnlijk zal dit inderdaad grote gevolgen hebben, want strafbladen rondsturen enzo is zeker verboden. En het jezelf uitgeven voor iemand anders al helemaal.
    Zeker is nog niets, dus ook niet dat ze verbannen worden ofzo. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat de kans groot is?
    Goed, dat is het verhaal, ik wil hier verder geen topics meer over zien.

    Wow 0.o Volgens mij vind ik het wel goed dat jullie nu zo ingrijpen x3
    er zitten altijd een hoop mensen te zeuren dat jullie niks doen x3 ben benieuwd of ze dat nu nog steeds denkenxD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Wow 0.o Volgens mij vind ik het wel goed dat jullie nu zo ingrijpen x3
    er zitten altijd een hoop mensen te zeuren dat jullie niks doen x3 ben benieuwd of ze dat nu nog steeds denkenxD


    hebk nooit gedacht wnt ik vind de mods nog steeds goed mr ik vind het gwoon kut dat 3 vn mijn beste vrienden hier weggaan wrsgynlyk


    We can only learn to love by loving.

    Haha nou veel plezier op netlog. :3

    (...)
    Nou als mod kun je aardig wat flikken bij een ander ;) Je kunt iemand bannen, waarschuwingen sturen in het modforum waar dingen worden besproken die niet voor de users bestemt zijn.
    Verder omdat deze users al betwijfelswaardig waren was het nog extra dom om dat ww te geven. Ze konden zegmaar alles teruglezen wat we over hen hebben gezegt in het verleden.


    Aha. Dan snap ik je punt wel. Natuurlijk ben jij niet de enige die dit allemaal bepaald en eigenlijk nu ook wel shit dat jij dit weer over je heen krijgt. Ik hoop in ieder geval dat er een wijs besluit genomen worden door de mod's en de beheerder zelf ^^


    ~

    (...)

    Wat ebn jij een gezellige mod

    Nou maak van die 10 mensee maar 60 mensee

    HEEL VEEL MENSE STAAN ACHTER EEF

    jij niet zo te zien.

    Dalijk gaan ze met z'n alle naar netlog. Die site verovereee xD



    Met 60 mensen minder is quizlet ook nog niet leegegestroomd, hoor. :')
    Nou ik wens je veel succes met je netlog-idee, maar bedenk dat je daar niet zoals hier heel veel verhalen enzo kunt lezen. Zulke sites zijn er nauwelijks.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    hebk nooit gedacht wnt ik vind de mods nog steeds goed mr ik vind het gwoon kut dat 3 vn mijn beste vrienden hier weggaan wrsgynlyk
    ik neem echter aan dat je ze ook op msn hebt? op msn heb je ook veel persoonlijker contact dan op Q :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Het is wel kut dat ze weg moeten..
    Aan de ene kant begrijp ik het punt van de mods wel, maar ik vind het wel een beetje overdreven om ze gelijk helemaal te verbannen van Quizlet. Het zijn allemaal hele lieve meiden en ik ga zo ook echt zo hard missen. Quizlet is namelijk echt een plek geworden om vriendschappen te sluiten.


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ja inderdaad, en ik vind siham ook hardstikke aardig ;)
    Dit kan gewoon niet, maakt niet uit of het vriendinnen zijn of niet.

    (...)ik neem echter aan dat je ze ook op msn hebt? op msn heb je ook veel persoonlijker contact dan op Q :')


    dat hebk maar Q is tog anders.. dat is gwoon leuker geselliger..

    @Say..
    SO HEE IDD TOTAAL AMEN GIRL.. :'(


    We can only learn to love by loving.

    mag ik eens wat vragen? Want ik snap het ff niet!
    ik kreeg van Rutger eens een mail dat ik Quizlet als Spam had gezet(hotmail) ofzo...Maar ik snap niet hoe ik dan kan 'ont'-spammen!
    Kan iemand me dat uitlegen??


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Oh euhm, tja dan moet je zegmaar het adres van quizlet toevoegen aan vriendenlijst ;)

    Het is wel kut dat ze weg moeten..
    Aan de ene kant begrijp ik het punt van de mods wel, maar ik vind het wel een beetje overdreven om ze gelijk helemaal te verbannen van Quizlet. Het zijn allemaal hele lieve meiden en ik ga zo ook echt zo hard missen. Quizlet is namelijk echt een plek geworden om vriendschappen te sluiten.




    Mee eens 0-o

    Oh euhm, tja dan moet je zegmaar het adres van quizlet toevoegen aan vriendenlijst ;)

    ow okee!:D
    wat is dat adres?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Jongens, het is nog helemaal niet zeker dat ze verbannen worden.
    Take it easy!

    Ik ben het met Bomm eens. ;)

    En sorry Siham dat ik het zeg, maar jij had allang van Q af moeten zijn. Want hoeveel topics heb je wel niet gemaakt dat je weg zou gaan?


    a figment of your imagination