• ^^ Goed we spelen wel even open kaart met jullie want er gaan nu allemaal geruchten de ronde enzo. En dat moeten we niet hebben.

    As some of you know is Eef een mod. Helaas heeft zij haar wachtwoord doorgestuurt naar Ivy en Siham. Dit is verboden natuurlijk en het bleek dat deze de ook misbruik hadden gemaakt van de nieuwe mogelijkheden enzo.
    Eef's account is nu offline en we wachten op Rutgers terugkeer.

    Zeer waarschijnlijk zal dit inderdaad grote gevolgen hebben, want strafbladen rondsturen enzo is zeker verboden. En het jezelf uitgeven voor iemand anders al helemaal.
    Zeker is nog niets, dus ook niet dat ze verbannen worden ofzo. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat de kans groot is?
    Goed, dat is het verhaal, ik wil hier verder geen topics meer over zien.

    Siham rustig kind!! Je zit net tegne mij te zeggen dat ik moet chillen en wat doe jij... !! Geen ruzie oke!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Pff Ivy,waarom zou jij nog rustig moeten doen?Je hebt het toch al verziekt >.<

    [/hardheid&chagiheid heerst]


    Lalalalalalalala.

    Oke ik ga daar maar niet op antwoorden!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Mensen, smeken voor een laatste kans heeft denk ik weinig zin. :') Ik mag Sihem en Ivy dan heeel erg aardig en lief vinden enzo, maar het is hun eigenschuld.

    Mensen, smeken voor een laatste kans heeft denk ik weinig zin. :') Ik mag Sihem en Ivy dan heeel erg aardig en lief vinden enzo, maar het is hun eigenschuld.


    Plrgh.. ik haat het als mensen gelijk hebben en ik dat weet mr ik da nie toe wil geven soals nu x3


    We can only learn to love by loving.

    Humm, niemand die ook even helpt he.x'D
    Maar het is nu net of ik dat ww van haar heb geforceerd ofzo, dat ik hem heb gekraakt en vervolgens uren achter elkaar modje heb zitten spelen, ik heb er miss een kwatier op gezetten omdat Eef daarna weg moest en toen ben ik hem weer naa rmijn andere account gepeert.. Ik heb niets maar dan ook niets gedaan, alleen mijn eigen strafblad bekeken, nou en daar heb ik recht op..
    Ok ik houd al op.. Het heeft toch gene zin meer


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)

    Plrgh.. ik haat het als mensen gelijk hebben en ik dat weet mr ik da nie toe wil geven soals nu x3
    :')

    ik lieft eef hartstikke veel enz maar dit is like best wel haar eigen schuld..?
    het is gwn niet slim om je ww te geven als je mod bent, hoe erg je die persoon ook vertrouwd..
    en ook van siham en ivy is t gwn eigenschuld vind ik.

    En nu maar hopen dat Charissa zich rustig houd....:|


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ikke ga ook eens iets zeggen.
    Wat Eef deed dat kan niet door de beugel. Waarom niet? Omdat ze een mod is. En als mod moet je wel zo slim zijn om je wachtwoord niet weg te geven.
    Maar ik vind het dom dat ze geband zullen worden van Q. Dat is een te grote straf. Ikzelf vind dat de meeste schuld eigenlijk bij Eef ligt want zij moet zo slim geweest zijn omdat niet aan Siham en Ivy te geven. Äber kun je gewoon Ivy en Siham geen Forumban geven om meerdere? En Eef kun je toch "ontslaan" als mod?

    mijn mening


    Fanta rules

    Het is, like, al 3 keer gezegd dat het niet zeker is dat ze geband worden. We wachten af tot Rutger terug komt


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ikke [
    alles ertussen..]
    En Eef kun je toch "ontslaan" als mod?
    mijn mening


    eef stopt soieso al met het modzijn, dus k denk niet dat je haar daarmee straft ;]

    (...)

    eef stopt soieso al met het modzijn, dus k denk niet dat je haar daarmee straft ;]

    dat wist ik niet


    Fanta rules

    Siham, ik hou heel veel van je schat. Je bent een heel lief meisje enz... Maar wat Bomm zegt vind ik wel terecht, op een account van een mod gaan terwijl je er zelf geen bent doe je niet en je geeft zeker niet je ww. als je mod bent. Dat is gewoon onverantwoord als mod.


    Only losers can act the way you do

    Eef heeft haar account verwijderd.