• ^^ Goed we spelen wel even open kaart met jullie want er gaan nu allemaal geruchten de ronde enzo. En dat moeten we niet hebben.

    As some of you know is Eef een mod. Helaas heeft zij haar wachtwoord doorgestuurt naar Ivy en Siham. Dit is verboden natuurlijk en het bleek dat deze de ook misbruik hadden gemaakt van de nieuwe mogelijkheden enzo.
    Eef's account is nu offline en we wachten op Rutgers terugkeer.

    Zeer waarschijnlijk zal dit inderdaad grote gevolgen hebben, want strafbladen rondsturen enzo is zeker verboden. En het jezelf uitgeven voor iemand anders al helemaal.
    Zeker is nog niets, dus ook niet dat ze verbannen worden ofzo. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat de kans groot is?
    Goed, dat is het verhaal, ik wil hier verder geen topics meer over zien.

    nouja het is jammer dat we zo ver zijn gegaan )': maarja we kunne het niet meer terugdraaien.Nou hopen dat ik mag blijven x]


    Lalalalalalalala.

    nouja het is jammer dat we zo ver zijn gegaan )': maarja we kunne het niet meer terugdraaien.Nou hopen dat ik mag blijven x]


    KHoop met je mee (A)

    (...)

    KHoop met je mee (A)


    dankje <3


    Lalalalalalalala.

    nouja het is jammer dat we zo ver zijn gegaan )': maarja we kunne het niet meer terugdraaien.Nou hopen dat ik mag blijven x]


    *Hangt aan beentjes vn siham..*
    mr ik wil tog nie dat je weggaat.. n_n en en anders dan gak met jouw op msn praat n_n wnt sonder jouw wilk nie levex3 wnt jij te bijzonder


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    *Hangt aan beentjes vn siham..*
    mr ik wil tog nie dat je weggaat.. n_n en en anders dan gak met jouw op msn praat n_n wnt sonder jouw wilk nie levex3 wnt jij te bijzonder



    Whahahaahh arm kindje x]


    Lalalalalalalala.

    Ow fack...


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)


    Whahahaahh arm kindje x]


    ik egt arm kindje :'(
    *lookt met puppyoogjes nr siham *


    We can only learn to love by loving.

    Ik ga echt huilen als ik word verbannen hoor ik meen het,...


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik ga echt huilen als ik word verbannen hoor ik meen het,...


    Dan huilen we samen, Ivy!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik ga echt huilen als ik word verbannen hoor ik meen het,...


    IK HUIL MEE :'(


    We can only learn to love by loving.

    Godver, ik vind dit zo hard niet leuk, Jezus....!!! Ik it hem hier nu keihard te spacen ik zag het ineens ik wist er niets van..!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Godver, ik vind dit zo hard niet leuk, Jezus....!!! Ik it hem hier nu keihard te spacen ik zag het ineens ik wist er niets van..!!


    *komttroosten*


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    En ik heb nooit een strafblad doorgestuurd.!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    En ik heb nooit een strafblad doorgestuurd.!!


    schat ik geloof je echt ik sweer <33 da past nie bij je vindk n_n


    We can only learn to love by loving.

    Je was wel op dat profiel, dat is zeker. En ja, wie wat deed weten wij ook niet. Maar wel dat het flink fout is