• Wat als er niet zoiets was als X-Factor? Zouden de jongens elkaar dan alsnog gevonden hebben? Zouden ze nog steeds wereldberoemd zijn? Nou, gedeeltelijk is het uitgekomen. De jongens zijn een kleine band in London, maar ze proberen nog steeds beroemder te worden. Ze oefenen veel en nemen elk concert aan. Dit is hun droom, en ze zullen niet stoppen voordat hun naam in de grote lichten staat. Met familie, vrienden, en vooral elkaar, zijn ze vastberaden om het helemaal te maken dit jaar. Maar soms komen gevoelens, timing, en andere obstakels in de weg te staan. Is hun vastberadenheid genoeg om de jongens in de spotlights te zetten en wat doen ze als een meidengroep grote concurrentie voor hen begint te vormen?
    (De rechten van het idee gaan naar Depay :3)

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -De meisjes en de jongens zijn vijanden van elkaar, concurrentie. Hou er dus rekening mee dat niet iedereen meteen een relatie aangaat.
    -Maximaal twee personages per persoon, en dan ook van het andere geslacht.
    -Reserveren mag.
    -Ga niet teveel off-topic, ook niet hier in het rollentopic.
    -Als je weg moet zien we je wel weer verschijnen als je terug bent. En als je wilt praten zijn daar gastenboeken voor. Als je al off-topic gaat, gebruik a.u.b. (), {}, [].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren. En hiermee bedoel ik niet voor een uur omdat je naar de tandarts moet...
    -Alleen CxStylinson en Depay maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie, dan wordt je er zonder pardon uitgezet.
    -Als je je niet kunt houden aan de bovenstaande dingen doe dan ook niet mee. Als je eens een keer een foutje maakt kan dit gebeuren, natuurlijk. Maar hou er rekening mee dat je een waarschuwing kan krijgen of uit de RPG gezet kan worden als je te ver gaat.
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met Depay en CxStylinson .


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles. LameBrain
    -Liam James Payne. Lifeisajoke
    -Niall James Horan. IrishCharm
    -Louis William Tomlinson. CxStylinson
    -Zayn Jawaad Malik. Depay

    Meisjes:
    - Dessy Tamara Jones. Depay
    - Rhoda Elisabetta Ramirez. Lifeisajoke
    - Blair Hadley McFly. CxStylinson
    - Sonny Mabel Puckerman LameBrain
    - Luna June River. Agentp

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 13:05 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "En? Waarom zo depressief?" vroeg het meisje naast me. Ik knipperde een paar keer met mijn ogen. Net genoeg om de nevel van mijn gedachten te laten verdwijnen. "Ik weet niet," gaf ik zuchtend toe. "Ik heb het gevoel dat ik ziek ofzo word," ik stopte even om na te denken wat ik nu net ging zeggen. "Ik denk dat ik jaloers ben, en eigenlijk zou ik niet jaloers horen te zijn," ik stopte weer even. "Ik moet weer gewoon moeilijk doen," vervolgde ik zuchtend. Ik nam nog een laatste teug van mijn flesje bier en bestelde er nog één die ik meteen achterover sloeg. Ik weet dat ik niet ma drinken voor een optreden. Ik weet gewoon dat ik er teveel ga drinken en dan verpest ik het optreden. Mijn zogenaamde Irish luck stelt dus ook niet veel voor.


    Take me to wonderland

    Blair Hadley McFly.

    Ik fronste toen iemand iemand begroette. Wauw, vreemde woordenschat... Ach ja, het klopte wel. Ik merkte dat iemand naar me keek en draaide me om, om vervolgens mijn groene kijkers te richtten op een iets getinte jongen die er op het eerste gezicht best wel knap uitzag. Ja, ik viel op bepaalde types... Buitenlandse jongens vond ik meestal extreem aantrekkelijk, maar hun karakter bepaalde ook nog veel.
    "Zayn." stelde de jongen zich glimlachend voor, waarna hij zijn hand naar me uitstak en ik die zuchtend aannam. Sorry, ik was nou eenmaal niet van die standaard begroetingen.
    "Blair." antwoordde ik, waarna ik mijn hoofd een tikkeltje schuin hield en mijn blik kieskeurig over hem heen liet glijden. Hallo? Ik mocht dan wel een bitch genoemd worden, maar ik kon ook liefhebben... Vraag maar aan de meiden!
    Ik schudde lichtjes mijn hoofd en voelde mezelf nogal licht worden. Dat kreeg je van goldstrikes... Ik moest die trouwens nog naar Sonny brengen. Ach, die wachtte wel eventjes.
    Ik luisterde ondertussen naar de hele preek van de jongen naast me, die nogal met een accent praatte. "Ja, dat is niet heel slim... Maar ik snap je probleem wel."

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 14:04 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik
    'Gaat ie lekker?' vroeg ik lachend toen ik zag hoe Niall 2 flesjes bier achter elkaar achterover sloeg. 'We moeten dadelijk nog optreden Nialler.' zuchtte ik toen ik het flesje wat ondertussen leeg was hoofdschuddend van hem afpakte.
    Het meisje had zich voorgesteld als Blair en ik had gemerkt hoe ze haar blik kieskeurig over me heen liet glijden.
    Ik had Niall's problemen aangehoord en keek hem even met opgetrokken wenkbrauwen aan. Niall en jaloers zijn, dat ging eigenlijk totaal niet samen, en het was echt iets wat ik niet van hem verwacht had. Ik vroeg me wel af waarom hij jaloers was, en op wie, maar ik besloot er maar niet naar te vragen. Als hij het wilde vertellen zou hij het vanzelf wel doen.
    Ik keek nogmaals naar het meisje naast hem, Blair, en ik deed precies hetzelfde als wat ze net bij mij deed. Ik liet mijn blik kieskeurig over haar heen glijden en ik gaf toe dat ze zeker niet lelijk was. Ze was niet een meisje waar ik normaal op zou vallen, want ik viel meestal op buitenlandse types, maar toch had ze iets wat me in haar aantrok.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Niall james Horan

    Nog een bekende stem riep mijn naam. Ik hoorde meteen aan de stem dat het Zayn was, en hield abrupt mijn mond om daarna om te draaien. "Zayn!" Riep ik vrolijk. "Je bent er eindelijk," lachte ik. Mijn hand greep naar het flesje bier dat nog op de bar stond en dronk ook deze leeg en besteld nog een biertje. "Jij ook iets, Zayn?" Vroe ik met een glimlach.
    "Ja, dat is niet heel slim... Maar ik snap je probleem wel." zei het andere meisje naast me. Ik knikte naar haar. "Misschien dat een paar biertjes me beter doen voelen," ik had niet echt zin om over Louis te praten waar zayn bij was. Begrijp me niet verkeerd, hij was een hele goed vriend van me, maar hij was ook heel goed bevriend met Louis. En ik was toch alleen maar jaloers om de een of andere reden, wat ik eigen helemaal niet zou moeten zijn.
    'We moeten dadelijk nog optreden Nialler.' zegt Zayn hoofdschuddend. "Weet ik, maar ik had het even nodig," kreunde ik met een glimlach.

    [Omg, Niall lijkt een beetje bipolair ofzo x'D]

    [En ik type te traag. D:]

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 14:20 ]


    Take me to wonderland

    (Hebben jullie de catfight van Zayn en Max van The Wanted meegekregen?! ;o En wat is de defenitie van bipolair? ;$ Ik ben ook maar een klein meisje vergeleken met jullie twee. ;p)

    Blair Hadley McFly.

    Ik merkte dat de jongen, die zich als Zayn voorstelde, zijn blik ook over mij heen liet glijden. Precies op dezelfde manier zoals ik het deed. Leuk om te weten dat ik tenminste nog zijn blik waardig was.
    "Misschien dat een paar biertjes me goed doen voelen." zei de jongen naast me.
    Ik merkte dat die twee elkaar konden, maar waarvan was me een raadsel. Ik snoof even.
    "Als ik jou was geweest zat ik nu allang aan de tequila of de ouzo." zei ik fronsend, waarna ik mijn blik liet vallen op Sonny's drankje. Ach, waarom ook niet?
    Zonder enige moeite goot ik het drankje achterover, waarna de barman me nog een keer fronsend bekeek. Ik gaf hem een wat-is-je-probleem blik en bestelde dit keer een cocktail. Die goldstrikes werden me een beetje teveel.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 14:29 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Sonny Mabel Puckerman
    ik keek op toen Dessy naast ons kwam zitten en ook haar begroete ik niet. Ze begon zich te verontschuldigen en ik trok even mijn wenkbrauw op, want ik wist niets van een aspraak. Voor mij was het gewoon toeval dat de rest van onse band hier ook zat. ik keek om me heen om te kijken waar Blair bleef met mijn drinken, maar het zag er naar uit dat ik die niet meer ging krijgen toen ik haar met twee jongens aan de bar zag zitten. verveeld speelde ik wat met een bierveeltje dat op het tafeltje lach en keek ik op naar Dessy. ''Ik heb vanacht gedroomd dat me moeder een buiksnor had.'' deelde ik ook haar mee, waarna ik me weer op het bierveeltje richten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Jup, heb ik gezien. x'D Snap alleen niet echt hoe het begonnen was. :p En Bipolair is dat je het ene moment heel depressief bent en niet meer ziet zitten en het volgende moment ben je dan weer heel vrolijk, bijna manisch. Eigenlijk ben je te vrolijk dan. Je hebt dan de 2 uitersten. Het klopt dus niet helemaal met Niall in dit rpg, maar wel een beetje. x'D]

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 14:36 ]


    Take me to wonderland

    Niall james Horan

    "Als ik jou was geweest zat ik nu allang aan de tequila of de ouzo."
    "Ik moet ervoor zorgen dat ik zo niet gewoon omval op het podium als ik moet gaan zingen. Een boze liam, Harry, Louis en Zayn wil ik niet meemaken," lach ik.
    Mijn blik glijdt van Zayn naar Blaire. Hmm, zien ze elkaar zitten? Of ben ik te snel conclusies aan het trekken. Zayn zal wel weten wat hij doet. Zayn kan iedereen krijgen als hij wil.


    Take me to wonderland

    Blair Hadley McFly.

    "Ik moet ervoor zorgen dat ik zo niet gewoon omval op het podium als ik moet gaan zingen. Een boze Liam, Harry, Louis en Zayn wil ik niet meemaken." zei de jongen, waardoor ik me verslikte in mijn drankje en begon te hoesten. Ach god... nee!
    Ik zat dus te praten met concurrentie?! Rustig Blair, misschien hadden ze helemaal niet jouw niveau... Misschien waren ze wel hele slechte amateurs! Niet oordelen voordat je ze gezien hebt.
    Ik merkte dat de blonde jongen naar mij en Zayn keek en trok mijn wenkbrauwen speels op. Reflex, sorry.
    Ik besloot niks over mijn leventje in de band te vertellen, anders kregen we meteen ruzie of concurrentie en dat wilde ik niet. Nog niet...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Malik
    'Als ik jou was geweest zat ik nu allang aan de tequila of de ouzo.' zei Blair tegen Niall en ik trok mijn wenkbrauw even op. Wou ze nou iemand die dadelijk op moest treden zware drank aansmeren?
    'Ik moet ervoor zorgen dat ik zo niet gewoon omval op het podium als ik moet gaan zingen. Een boze Liam, Harry, Louis en Zayn wil ik niet meemaken.' zeg Niall lachend en tevreden glimlach ik. Ik moest er gewoon niet aan denken dat hij een optreden zou gaan verpesten. We probeerde zo hard om door te breken, en dat wilde ik echt niet verpesten. Ik wilde doorbreken, en ik oefende er hard genoeg voor, dus we moesten en zouden doorbreken.
    Ik vraag me wel af wat ik hier aan het doen ben tussen twee mensen die zich aan het bezatten zijn.
    'En waarom ben jij je hier aan het bezatten?' vroeg ik aan Blair toen ik de barman wenkte en een cola voor mezelf bestelde. Voor een optreden alcohol drinken was niks voor mij, en dat ging ik dus ook mooi niet doen.

    Dessy Tamara Jones
    Van Sonny kreeg ik totaal geen begroeting, en ik keek even met opgetrokken wenkbrauwen haar kant op. Was ze met het verkeerde been uit bed gestapt dat ze zo chagrijnig tegen me moest doen. Ik ging zitten en staarde een beetje voor me uit totdat Sonny mijn gedachten verbrak.
    'Ik heb vanacht gedroomd dat me moeder een buiksnor had.' zei ze en ze begon met een bierviltje dat voor haar lag te spelen. Ik grinnikte toen ik haar kant opkeek.
    'Wauw, wat heb jij gisteren gedaan dat je daarover droomt?' vroeg ik lachend toen ik nonchalant achterover leunde in mijn stoel. Ineens zag ik Blair aan de bar zitten met twee jongens. Een blonde, en een jongen die er een beetje buitenlands uitzag.
    'Wat is die daar aan het doen?' vroeg ik aan Sonny en Luna in het algemeen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Niall james Horan

    Opeens begint Blair hard te hoesten waardoor ik haar even vreemd aankijk. "Gaat het wel?" vraag ik lichtelijk bezorgd.
    Als ze haar wenkbrauwen speels optrekt, blijf ik haar even aankijken. "Heb ik iets verkeerd gezegd?" ik heb totaal geen idee waarom ze zich opeens verslikte. Ik ben niet aan het eten, dus daarmee heb ik haar niet kunnen traumatiseren. Zit er iets op mijn gezicht? Ik draai mijn blik naar Zayn toe. "Zit er iets op mijn gezicht?" vraag ik onschuldig.


    Take me to wonderland

    Blair Hadley McFly.

    "En waarom ben jij je hier aan het bezatten?" vroeg Zayn me, waardoor ik mijn schouders ophaalde en hem eventjes aankeek.
    "Omdat mijn vriendin me aan een glas alcohol heeft geholpen en ik nu eenmaal een rotdag heb." antwoordde ik.
    "Gaat het wel?" vroeg de blonde jongen, lichtelijk bezorgd. "Heb ik iets verkeerd gezegd?"
    Ik knikte. "Fantastisch, kan niet beter." was mijn sarcastische antwoord. Ik negeerde zijn laatste zin, want ik had geen zin om te zeggen dat hij dat inderdaad had gedaan.
    "Zit er iets op mijn gezicht?" hoorde ik hem onschuldig vragen aan Zayn, waardoor ik zachtjes grinnikte.
    Ik dronk kleine slokjes van mijn cocktail en schoof uiteindelijk het halfvolle glas weg. Hij was te zoet, en daar werd ik heel snel misselijk van. Ik schudde mijn hoofd weer en zuchtte eventjes. Ik had liever zout, dat had tenminste wat meer smaak. Of zuur, maar niet te zuur... En bitter was gewoonweg vies, net als zoet. En dan had je nog umami, wat smaakte als ijzer en bloed gemengd. En dit was het enige wat ik had geleerd bij biologie.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 15:46 ]


    Reading a good book is like taking a journey.


    Rhoda Elisabetta Ramirez.

    "Een soort van, ik was hier daarnet ook, ik zocht de wc maar vond die niet" legde ik uit. Ik vroeg me af wat er gaande was. Ik haalde mijn schouders op en keek even naar achteren, naar de deur waar Louis net uit verdwenen was. Alsof dat nog veel zou uitmaken, niet dus. Ik beet op mijn lip en keek terug naar Harry waarna ik een hand door mijn lokken haalde en mijn lippen even tuitte. "Waarom toch ? Heb ik iets verkeerd gedaan ?" vroeg ik aarzelend. Ik keek nog eens achterom. Misschien moest ik gewoon naar hem toegaan ? Maar wat als er dan niets was, en hij gewoon even wegwou omdat hij zich niet goed voelde ofzo ? Dan kwam ik ook weer over als 1 of andere vreemde stalker.

    [Wie staat er nu allemaal bij Lou ? Of is het alleen Liam ?]

    (Alleen Liam. De anderen staan wel bij de bar, maar helemaal aan de andere kant. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.


    Liam James Payne.

    Voor even moest ik nadenken over wat hij het had. Harry, Louis, Harry, Louis. En toen viel mijn frank. "Wacht, bedoel je dat dit om een meisje gaat ?" vroeg ik ietwat verbaasd. Begrijp me niet verkeerd, ik dacht niet dat Louis voor jongens viel of zo, maar als Louis zich hier slecht bij voelde dan moest hij het wel belangrijk vinden. Ik likte over mijn lippen heen en draaide me naar Louis toe, "En wie zegt dat ze Harry leuker vindt dan jou ? Oké, Harry is een enorme flirt en kan elk meisje krijgen die hij wil, maar ook meisjes hebben dat door" probeerde ik mijn beste vriend weer blij te maken. Ik nam zijn glas af en zette het buiten zijn bereik, "In plaats van je hier te bezatten zou je beter eens met Harry praten daarover, jij gunt hem alles omdat hij je beste vriend is, maar als hij echt ook je beste vriend is dan gaat hij dit ene meisje wel eens gerust laten voor jou, geloof me". Of ik hier zeker van was ? Nee, totaal niet, maar ik hield niet van ruzie of onderlinge problemen zoals ik al had gezegd.