• Wat als er niet zoiets was als X-Factor? Zouden de jongens elkaar dan alsnog gevonden hebben? Zouden ze nog steeds wereldberoemd zijn? Nou, gedeeltelijk is het uitgekomen. De jongens zijn een kleine band in London, maar ze proberen nog steeds beroemder te worden. Ze oefenen veel en nemen elk concert aan. Dit is hun droom, en ze zullen niet stoppen voordat hun naam in de grote lichten staat. Met familie, vrienden, en vooral elkaar, zijn ze vastberaden om het helemaal te maken dit jaar. Maar soms komen gevoelens, timing, en andere obstakels in de weg te staan. Is hun vastberadenheid genoeg om de jongens in de spotlights te zetten en wat doen ze als een meidengroep grote concurrentie voor hen begint te vormen?
    (De rechten van het idee gaan naar Depay :3)

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -De meisjes en de jongens zijn vijanden van elkaar, concurrentie. Hou er dus rekening mee dat niet iedereen meteen een relatie aangaat.
    -Maximaal twee personages per persoon, en dan ook van het andere geslacht.
    -Reserveren mag.
    -Ga niet teveel off-topic, ook niet hier in het rollentopic.
    -Als je weg moet zien we je wel weer verschijnen als je terug bent. En als je wilt praten zijn daar gastenboeken voor. Als je al off-topic gaat, gebruik a.u.b. (), {}, [].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren. En hiermee bedoel ik niet voor een uur omdat je naar de tandarts moet...
    -Alleen CxStylinson en Depay maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie, dan wordt je er zonder pardon uitgezet.
    -Als je je niet kunt houden aan de bovenstaande dingen doe dan ook niet mee. Als je eens een keer een foutje maakt kan dit gebeuren, natuurlijk. Maar hou er rekening mee dat je een waarschuwing kan krijgen of uit de RPG gezet kan worden als je te ver gaat.
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met Depay en CxStylinson .


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles. LameBrain
    -Liam James Payne. Lifeisajoke
    -Niall James Horan. IrishCharm
    -Louis William Tomlinson. CxStylinson
    -Zayn Jawaad Malik. Depay

    Meisjes:
    - Dessy Tamara Jones. Depay
    - Rhoda Elisabetta Ramirez. Lifeisajoke
    - Blair Hadley McFly. CxStylinson
    - Sonny Mabel Puckerman LameBrain
    - Luna June River. Agentp

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 13:05 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Fantastisch, kan niet beter." Haar sarcasme is duidelijk te horen. "Meer sarcasme kun je er gewoon niet meer in stoppen," glimlachte ik naar Blaire. "Ik ben Niall. Volgens mij had ik mijn naam nog niet gezegd," Ik keek naar het derde flesje bier dat voor me was neergezet. Ik twijfelde of ik het zou drinken. De twee vorigen hadden mijn rare reacties bij Louis al wat doen verzachten. Het was vreemd, maar ik voelde me helemaal niet meer zo warm als toen ik bij Louis zat. Mijn zenuwen zullen vast weg zijn door het bier.


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    "Wacht, bedoel je nou dat dit om een meisje gaat?" vroeg Liam, ietsjes verbaasd.
    Ik trok mijn wenkbrauwen op. En bedankt Liam... dat klonk vreselijk positief!
    "En wie zegt dat ze Harry leuker vindt dan jou? Oké, Harry is een enorme flirt en kan elk meisje krijgen die hij wil, maar ook meisjes hebben dat door." zei Liam op een positieve toon, waarna ik zuchtte.
    "Jij was nogal afwezig toen ze aan het praten waren! Dus je hebt het gesprek daar niet eens meegekregen!" riep ik gefrustreerd, waarna ik een pruillip trok toen hij mijn glas afnam. "Hallo? Die was nog niet leeg, hoor."
    "In plaats van je hier te bezatten zou je beter eens met Harry praten daarover, jij gunt hem alles omdat hij je beste vriend is, maar als hij echt ook je beste vriend is dan gaat hij dit ene meisje wel eens gerust laten voor jou, geloof me." zei Liam.
    Ik haalde mijn schouders op. "Harry mag dan een flirt zijn, als hij een meisje leuk vind laat hij haar echt niet zomaar gaan, hoor." mompelde ik, waarna ik heel even de neiging had om gewoon nog een drankje te bestellen en zolang door te gaan totdat Liam het opgaf met drankjes afnemen.
    "Geef dat glas nou terug!" mokte ik als een klein kind, terwijl ik reikte naar het glas met de vloeistof erin.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Blair Hadley McFly.

    "Meer sarcasme kun je er gewoon niet meer in stoppen." zei de jongen, waarna hij glimlachte. Ik ben Niall. Volgens mij had ik mijn naam nog niet gezegd,"
    Ik knikte en haalde daarna mijn schouders op. Alsof mij het iets kon schelen dat ik sarcastisch was. Dan had hij maar geen domme vragen moeten stellen. Domme vragen verdienden geen fatsoenlijk antwoord, dat was mijn conclusie. Dit betekende echter wel dat mensen me niet zo aardig vonden met mijn steenharde opmerkingen die je keel nog zouden kunnen doorsnijden van frustratie. En toch interesseerde het me werkelijk niks.
    Ik zag de jongen die zichzelf als Niall had voorgesteld naar het bier kijken en schudde mijn hoofd. Hij moest het zelf weten als hij zich lam wilde drinken, maar ik ging hem niet van de vloer rapen.
    "Het is op eigen risico, schat." zei ik toen ik zijn blik zag, waarna ik wat aan mijn vestje plukte. Ik had niet bepaald kleding aan voor in een café. Een vestje met sterretjes en een topje eronder en daaronder een zwarte shorts. Ach ja... De volgende keer als ik hier was zou ik er beter bij lopen, veel beter.


    Reading a good book is like taking a journey.


    Liam James Payne.

    Ik keek naar de mokkende Louis. Oh god, ik vond het zo erg voor hem. "En wie zegt dat hij haar leuk vindt ? Misschien speelt hij gewoon een spelletje" zei ik toen ik het glas in mijn linkerhand had genomen en het nog verder buiten zijn bereik hield. Drinken was niet de oplossing, en hoe stom en ouderwets Louis me nu ook vond, hij moest maar naar me luisteren ! Ik had niet voor niets de rol gekregen om een beetje voor iedereen te zorgen. Geen idee hoe het zover was kunnen komen echt waar. "Jij krijgt je glas terug als je me beloofd dat je op z'n minst gaat praten met Harry, én ik vraag het na Tomlinson !". Ik keek hem ietwat streng aan en wachtte op antwoord. Als hij niet ging laten blijken dat hij dat meisje leuk vond, of een crush op haar had, tegenover Harry en tegenover haar, dan ging het nooit wat worden.

    Niall James Horan

    "Het is op eigen risico, schat." zei Blaire opeens waarna ze aan haar vestje begon te plukken.
    "Huh, wat?" vroeg ik. Ik voelde me opeens dom, alsof ik nooit kon volgen waar andere mensen het over hadden. Ik had wel door dat het niet zo goed met haar ging, maar als ze het niet wil vertellen, ga ik haar niet dwingen. Sommige mensen vinden het ook helemaal niet leuk als je hen gaat dwingen om iets te zeggen en ik wilde niet dat ze me ging haten ofzo. Ik ben nu eenmaal iemand die probeert om goed te doen voor iemand zodat ze me niet gaan haten. Al snap ik wel dat ze me toch zouden haten. Ik ben nogal luid. Ik moet stilletjes lachen als ik denk aan hoe ik soms veel te luid ben.


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    "En wie zegt dat hij haar leuk vindt ? Misschien speelt hij gewoon een spelletje." zei Liam zo rustig mogelijk, waarna hij het glas nog meer buiten mijn bereik hield.
    "Hey! Ik heb daar voor betaald!" protesteerde ik, zijn opmerking negerend. Denk je soms dat ik gek was? Ik had heus wel het intieme gesprek tussen die twee gehoord.
    "Jij krijgt je glas terug als je me beloofd dat je op z'n minst gaat praten met Harry, én ik vraag het na Tomlinson!" zei Liam op een strenge toon.
    Ik haalde mijn schouders op. "Of je geeft me het glas terug en vraagt het na. En als ik het niet heb gedaan dan zijn we klaar. Of ga je me dan straffen Liam? Zeker dat ik een dag lang geen streepjes mag dragen." zei ik, waarna ik hem met opgetrokken wenkbrauwen aankeek.
    "Of ik bestel nu gewoon een nieuw glas..." mompelde ik erachteraan.
    Ik had geen zin om het met Harry daarover te gaan hebben! Wie weet wat zijn antwoord was... en dan kregen we misschien nog ruzie. Nee, ik kroop wel stilletjes weg in een hoekje en wachtte wel weer af... De volgend keer moest ik misschien een meisje uitzoeken en die bij Harry vandaan houden.

    Blair Hadley McFly.

    "Huh, wat?" antwoordde Niall op mijn opmerking, waardoor ik met mijn ogen rolde.
    "Drinken is op eigen risico!" zei ik op een felle toon, waarna ik gefrustreerd zuchtte. "Jezus, ben je je verstand verloren?"
    En ja hoor, ik was weer ruzie aan het zoeken. En ik had zo'n gevoel dat die gevoelige jongen dit niet zo leuk zou gaan vinden... Tenminste, hij leek me gevoelig. En vooral prikkelbaar met de drank erbij. Zelf reageerde ik met drank in het spel ook feller en prikkelbaarder als normaal...
    Ik hoorde dat Niall stilletjes lachte en trok mijn wenkbrauwen op. Wat was er nou weer zo grappig? Ik snapten sommige mensen hun humor dus totaal niet... Ach ja, ik was nou niet eenmaal zo humoristisch aangelegd.


    Reading a good book is like taking a journey.


    Liam James Payne.

    Ik keek hem met samengeknepen ogen aan. Oh, it's on. "Fine, hier heb je je glas terug" zei ik onschuldig waarna ik het glas terug voor zijn neus zette. Ik leunde wat tegen de bar aan. Harry, meisje, intieme gesprek. Dat meisje in de wachtkamer of hoe je het ook noemt ! Dat moest ze zijn. Ja, dat moést ze wel zijn, ze was wel Lou's type, als ik wist wat zijn type was. Ik tuitte mijn lippen en begon te grijnzen, "Maar als jij niet met Harry wilt praten over dat meisje" begon ik toen ik terug ging rechtstaan en hem serieus aankeek, "Dan haal ik dat meisje toch gewoon naar hier". Ik grijnsde naar Louis en liep weg van de bar om me een weg te banen tussen de vele mensen. Ik wist dus echt niet hoe ik dat meisje naar daar moest krijgen. I mean, ik kon toch niet op haar aflopen en zeggen, Hé, mijn beste vriend vind het niet leuk dat Harry je leuk vindt omdat hij je ook leuk vindt, geef je hem lekker een kans en ga je met me mee naar hem ? Yeah, right, dat ging niet lukken.

    Louis William Tomlinson.

    "Fine, hier heb je je glas terug." zei Liam onschuldig. Ik wist gewoon dat er een addertje onder het gras zat...
    En toch nam ik het glas aan en dronk het in één teug leeg. "Dank je."
    "Maar als jij niet met Harry wilt praten over dat meisje," begon Liam. "Dan haal ik dat meisje toch gewoon naar hier."
    Mijn ogen werden zo groot als schoteltjes. Meende hij dat nou?! Nee, toch...?
    "Liam! Waag het!" schreeuwde ik hem na, waarna ik opsprong en achter Liam aanrende. Al moest ik op zijn rug springen, hij ging niks tegen haar zeggen.
    "Blijf staan, jij!" riep ik dreigend, wetend dat mensen me vreemd aankeken. Boeien! Hij mocht niks zeggen!

    (Food!! <3 Ik ben zo terug. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    /

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 17:49 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lifeisajoke schreef:

    Rhoda Elisabetta Ramirez.

    "Een soort van, ik was hier daarnet ook, ik zocht de wc maar vond die niet" legde ik uit. Ik vroeg me af wat er gaande was. Ik haalde mijn schouders op en keek even naar achteren, naar de deur waar Louis net uit verdwenen was. Alsof dat nog veel zou uitmaken, niet dus. Ik beet op mijn lip en keek terug naar Harry waarna ik een hand door mijn lokken haalde en mijn lippen even tuitte. "Waarom toch ? Heb ik iets verkeerd gedaan ?" vroeg ik aarzelend. Ik keek nog eens achterom. Misschien moest ik gewoon naar hem toegaan ? Maar wat als er dan niets was, en hij gewoon even wegwou omdat hij zich niet goed voelde ofzo ? Dan kwam ik ook weer over als 1 of andere vreemde stalker.

    [Wie staat er nu allemaal bij Lou ? Of is het alleen Liam ?]


    Liam James Payne.

    Niet te geloven dat de jongens me nog vertrouwden. Ik had altijd een addertje onder het gras zitten als iemand niet wou meewerken, maar deze keer stond het Louis dus echt niet aan. Zijn geschreeuw vulde het cafeetje waardoor mijn ogen groot werden. Ik draaide me om en kon Louis nog net tegenhouden om niet tegen me op te lopen. Rustig keek ik hem aan en stak mijn handen in mijn broekzak. "Goed, ik zal het niet doen" begon ik weer. Oh god, wat was ik hier goed in, "Maar" ging ik verder. Ik zag de blik in Louis ogen alweer veranderen. Dit was zo grappig, "Nee, er is geen maar" zei ik toen grijnzend. "Of toch, maar ik wil je helpen, als dat mogelijk is, dus als ik iets moet doen of ergens mee moet helpen, je vraagt het maar". Wat was ik een slechte vriend. Nu koos ik Louis' kant en liet ik Harry staan, "Maar weet wel dat ik Haz niet zomaar laat vallen".

    Harry Edward Styles
    ik snapte het niet meer, Wat had ik fout gedaan dat Louis zo reageerde, sins waarneer was hij zo intiem met Niall en hadden wij niet zo een optreden? "Waarom toch ? Heb ik iets verkeerd gedaan ?" vroeg Rhoda aarzelend, maar meteen schudden ik mijn hoofd. ''Nee, maar ik wel.'' Zucht ik. Ik wist alleen niet wat. ''Als je het niet erg vind, ga ik even met hem praten.'' De meesten zouden het niet zeggen, maar mijn vriendschap met Louis was wel degeleijk belangrijker dan meisjes. Al waren ze zo knap en leuk als Rhoda. ik schonk haar nog een wat ongemakkelijke glimlach, waarna ik nog net niet het kamertje uitrende. Meteen vlogen mijn ogen naar de bar, maar daar zag ik nog Louis, nog Liam. ik keek even snel het cafe rond en zag ze prakties naast me staan. Meteen snelde ik er naar toe en greep ik Louis zijn pols vast, waarna ik hem met een ruk mijn kant op trok. ''Wat is er aan de hand?'' viel ik meteen met de deur in huis.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan

    "Het is op eigen risico, schat." haar stem was fel en ik keek haar aan. ."Jezus, ben je je verstand verloren?" voegde ze er aan toen.
    Mijn ogen vernauwden,. "Misschien ben ik mijn verstand wel verloren ja! Misschien ben ik wel helemaal gek! Welke dude voelt zich warm vanbinnen wanneer een jongen op hem gaat zitten of gewoon naast je zit? Ik denk er niet veel?!" Wanneer ik uitgesproken was vergrootten mijn ogen. Mijn hart maakt steeds sprongetjes wanneer ik Louis zie, telkens als hij me aanraakt voel ik me zo warm vanbinnen. Alsof ik koorts heb. Oh mijn God, Oh mijn god! Vind ik Louis leuk? Oh nee, dit gaat slecht aflopen. Dan pas drong het weer tot me door dat ik Niet alleen was en Blaire weer zag zitten. Voor een paar seconde keek ik haar in stilte aan, en glimlachte toen ongemakkelijk. Wil ik wel weten wat ze nu van me denkt? Misschien haat ze me wel? Ik zuchtte. Niall, het is duidelijk dat ze je al haat.
    Maar wat er ook gebeurd, dit komt niemand te weten. Niet Zayn, Harry en Liam en al zeker niet Louis.

    [Omg, drama in Nialls arme hoofdje. Ö]


    Take me to wonderland


    Rhoda Elisabetta Ramirez.

    Ik haalde mijn schouders op. Vriendschap was belangrijker dan mij, dat begreep ik best hoor. Ik liep de ruimte uit en liep langs Harry die net Louis bij zijn pols had gegrepen. Ik besloot ze gewoon voorbij te lopen aangezien ze volgens mij iets hadden uit te praten. Ik liep naar de bar en bestelde een Tequila. Ja, ik was weer begonnen met alcohol, laat me lekker. Het was niet dat ik direct dronken werd door een paar drankjes. Ik ging op de barkruk zitten en haalde mijn iPhone boven waarna ik even door mijn berichten op Facebook scrolde. Ik beantwoordde een paar mensen die een status hadden geplaatst waarvan ik vond dat die een onnodige, sarcastische opmerking nodig hadden van mij. Wat had ik toch een goed karakter.

    (Ho! Ik zie dat Louis heen en weer gesleept wordt en Blair krijgt haar ruzie... ;p Even wachten lieverds! :3)


    Reading a good book is like taking a journey.