• Volgens mij was topic 5 nog niet aangemaakt, ik kan hem nergens vinden. Naja, mocht het wel zo zijn, komt hier een slotje op. It's as easy as that ;P
    Oké, ik denk dat de bedoelingen wel duidelijk zijn. De eerste zegt wat, de tweede zegt of hij dat wel eens gedaan heeft, en geeft een nieuwe zin op.

    We waren gebleven bij:

    roomx schreef:
    ehm de laatste keer dat ik moest overgeven was toen ik vijf was dus ik heb geen idee

    Heb je wel eens gehad dat de kapper je haar totaal verprutst had? (er zat weken lang een rare hap in mijn pony O.o)


    Tijd voor koffie.

    nee eigenlijk niet.
    heb jij wel eens een jongen voorbij zien komen die een reactie geeft die je eigenlijk niet verwacht had?


    If you can dream it, you can do it❤️

    Wel eens gehad ja.
    Ben je slim of lenig genoeg om stiekem uit het raam van je kamer te klimmen om toch naar dat feetsje te gaan?


    ~A smol bean who loves drawing doges and cates

    Ik denk dat ik het wel zou kunnen, mócht ik het ooit willen...


    Heb jij wel eens iets in je mond gehad, en het toen uitgespuugd omdat het zó vies was?


    Tijd voor koffie.

    Ja, wel al een paar keer, vrees ik. :/

    Heb je al eens gespijbeld?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ja, maar nooit echt spijbelen. Dus ik ben nooit zonder "geldige" reden uit de les gebleven. Ik meldde me altijd ziek, zoals met sportdagen xD


    Heb je wel eens een meisje gekust?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nee.
    Heb je wel eens zó iets doms gedaan dat je daar nog vaak aan word herinnerd en je dan weer kapot schaamt?


    According to Adam Levine fairy tales are full of shit, but so is life.

    ja xd vandaag nog. Ik had me vergist in de tijd dus kwam een uur te laat de les in 0.o
    heb je ooit wel eens iets van origami gevouwen?


    If you can dream it, you can do it❤️

    Jup, ik kan goed origami-eendjes vouwen ^^

    Heb je wel eens een weddenschap aangenomen, waar je verschrikkelijk veel spijt van kreeg?


    Tijd voor koffie.

    ja, waarschijnlijk zovaak. XD
    heb jij ooit wel eens gehad dat je op school of op werk het ene moment klaar wakkerbent en het volgende momen bijna in slaap valt?


    welkome to my garden of fantasy

    Te vaak.

    Ben je al eens opgepakt door de politie?


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ehm, nou dat dan weer niet, maar ik was wel bijna in aanraking gekomen omdat ik iets gestolen had, maar dat was nog op de basisschool dus dat scheelt niks.

    Heb je ooit eens als jongen iets voor een jongen gevoelt? En voor de meisjes natuurlijk iets voor een meisje


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    nee, maar het zou me niet verbazen als ik dat ooit zou doen

    wat is jou recort chocolade repen eten op een dag


    welkome to my garden of fantasy

    Oeehh, Annick,moet je me iets vertellen? ;P, geintje!

    Uhm, ik denk anderhalf ofzo. Vooral tijdens die leuke periode van de maand.

    Heb jij wel eens iemand per ongeluk vol op de mond gezoend?


    Tijd voor koffie.

    Nou niet perongeluk haha
    Heb jij weleens iets gestolen uit een winkel ?


    May the odds be ever in your favor

    ja, ik zat wat te neuzen en toen bleef er een hangertje aan mijn tas hangen:$

    heb jij wel eens zo hard op de trap gestampt dat hij heel erg trilde?


    welkome to my garden of fantasy