• Volgens mij was topic 5 nog niet aangemaakt, ik kan hem nergens vinden. Naja, mocht het wel zo zijn, komt hier een slotje op. It's as easy as that ;P
    Oké, ik denk dat de bedoelingen wel duidelijk zijn. De eerste zegt wat, de tweede zegt of hij dat wel eens gedaan heeft, en geeft een nieuwe zin op.

    We waren gebleven bij:

    roomx schreef:
    ehm de laatste keer dat ik moest overgeven was toen ik vijf was dus ik heb geen idee

    Heb je wel eens gehad dat de kapper je haar totaal verprutst had? (er zat weken lang een rare hap in mijn pony O.o)


    Tijd voor koffie.

    Te vaak. Mijn vader maakt heel de dag door schunnige grappen.

    Heb je weleens iemand ontmoet die je continue irritant vond?


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    ja! een jongen op school die zooooooooooo irritand is. maar niet leuk irritand maar irritand irritand.

    ben jij wel eens in een boom geklomen? (tot op de hoogste tak?)


    welkome to my garden of fantasy

    Wel in een boom geklommen, maar niet in de hoogste tak..

    Heb je een keer een ernstig ongeluk gehad?


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Nee, gelukkig niet!
    Heb jij ooit een keer iemand perongelijk gezoend?


    •*• Lululu •*•

    XD nee, maar wel zo vaak iemand voor de verkeerde aangezien.

    ben jij wel eens zo boos geweest dat je iets dat toevallig dicht bij je stond gemold?


    welkome to my garden of fantasy

    Ja heel vaak gehad hahaha!

    Heb je wel eens gehad dat je over iemand aan het roddelen was, en die gene vlak achter je stond?

    Nee :'D
    Heb je ooit heel erg gek gedaan terwijl je dcht dat je alleen was, waarna na afloop blijkt dat je dat niet was.


    •*• Lululu •*•

    HAHAHAHHAHAH DEZE VRAAG STEL JE AAN DE VERKEERDE. Ik heb dat zo vaak gehad.
    Ben je wel eens zo dronken geweest, dat je de volgende dag niets meer wist ?

    Nopee.
    Ben je van jezelf al makkelijk over te halen, en heb je daardoor wel eens dingen gedaan die je eigenlijk niet wou doen?


    She knew the rules so she knew how to break them.

    Nee, gelukkig niet!
    Heb je wel eens iemand aan de kant gezet waar je later spijt van had?


    “You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”

    Nee, ik denk het niet ^^

    Heb je wel eens in iemands anders gezicht geniesd? :p

    Nee :')
    Heb jij ooit iets gestolen van een persoon omdat je jaloers was?


    •*• Lululu •*•

    Nope.

    Heb je ooit perongeluk het einde van een film in de bios hardop geroepen?


    Let's all take a moment and be thankfull spiders don't fly.

    nee, gelukkig niet XD

    heb jij wel eens iets op geraapt en laten vallen en weer opgeraapt en weer laten vallen enz?


    welkome to my garden of fantasy

    hahah ,. zoiets had ik een x in een restaurant . Ik probeerde gewoon te eten , maar ik leit het telkens weer van mijn vork vallen ;p

    hebben jouw ouders je een x betrapt toen je iets op internet zat te doen dat zij niet mochten weten ? (A)


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa