• Volgens mij was topic 5 nog niet aangemaakt, ik kan hem nergens vinden. Naja, mocht het wel zo zijn, komt hier een slotje op. It's as easy as that ;P
    Oké, ik denk dat de bedoelingen wel duidelijk zijn. De eerste zegt wat, de tweede zegt of hij dat wel eens gedaan heeft, en geeft een nieuwe zin op.

    We waren gebleven bij:

    roomx schreef:
    ehm de laatste keer dat ik moest overgeven was toen ik vijf was dus ik heb geen idee

    Heb je wel eens gehad dat de kapper je haar totaal verprutst had? (er zat weken lang een rare hap in mijn pony O.o)


    Tijd voor koffie.

    Nou ja, heel kort niet. Wel heb ik er een heel groot stuk af laten halen toen ik 9 was. Dat ging van anderhalve meter naar 15 centimeter.
    Heb je wel eens je haar geverfd?


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ja, naar knalrood, oranje en lichtblauw ;3
    Heb je wel eens gelogen tegen een vriend(in)?


    Some people are art and do art at the same time

    Ja... : $

    Heb je weleens je vriendje/vriendinnetje bedrogen?


    I'm scared you'll forget about me ~ John Mayer

    nee

    heb je weleens met iemand gesms't maar eigenlijk dat was niet de bedoeling? (2 dezelfde namen)


    Don't cry because it's over, smile because it happened

    Ja, ik heb namelijk twee Jaspers.
    Heb je wel eens iets warms en iets kouds bij elkaar gegeten? (Ik nu bijvoorbeeld wel. Macaroni en ijs!)


    Some people are art and do art at the same time

    Denk van niet.

    Wel eens gehad dat je mobiel viel en dat je dacht dat ie kapot was maar dat hij het nog gewoon deed?


    May StarClan light your path.

    te vaak xD

    heb je wel eens gezocht naar iets wat je gewoon in je hand had?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ja, mijn bril en mijn GSM

    Heb Jij weleens met iemand gevochten die daarna door jou in het ziekenhuis lag


    "Don't cry because it over, smile because it happened" - Dr. Seuss

    Nee

    Heb je wel eens iets gedaan waar je nu enorme spijt van hebt?


    16 - 09 - '17

    Ja, zoveel dingen

    Heb je wel eens gehad dat je heel veel dingen te doen had, maar niet wist waar mee je zou beginnen, dus deed je maar niks?


    May StarClan light your path.

    Min of meer:P

    Heb jij weleens gehad je bij een game heel ver bent gekomen(dus 1 dag bijv. bijna uitgespeeld) dat je wilde opslaan en toen vastliep, en je helemaal opnieuw kon beginnen?


    "Don't cry because it over, smile because it happened" - Dr. Seuss

    Nee

    Ben jij weleens tegen een paaltje aan gefietst, terwijl er zoveel ruimte was om er omheen te fietsen, maar je gewoon niet oplette en er tegenaan knalde?


    Hamartia

    Ja. We gingen met school een heel stuk fietsen. Toen zaten ze nog: Een paaltje! Kijk uit een paaltje! Echt heel lang en toch fietste ik er tegen aan. Haha, toen was mijn stuur scheef, maar heb ik wel gewoon doorgefietst.

    Ben je wel eens bang geweest om in een achtbaan te gaan?


    Reality's overrated.

    lol ja toen ik klein was xDD

    Wel eens een droom gehad waar in je kon vliegen? xD


    May StarClan light your path.

    Nee,nooit.

    Heb je er ooit al eens aan gedacht zelfmoord te gaan plegen?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Nowadays we all cry in colours of silver and gold.