• Volgens mij was topic 5 nog niet aangemaakt, ik kan hem nergens vinden. Naja, mocht het wel zo zijn, komt hier een slotje op. It's as easy as that ;P
    Oké, ik denk dat de bedoelingen wel duidelijk zijn. De eerste zegt wat, de tweede zegt of hij dat wel eens gedaan heeft, en geeft een nieuwe zin op.

    We waren gebleven bij:

    roomx schreef:
    ehm de laatste keer dat ik moest overgeven was toen ik vijf was dus ik heb geen idee

    Heb je wel eens gehad dat de kapper je haar totaal verprutst had? (er zat weken lang een rare hap in mijn pony O.o)


    Tijd voor koffie.

    Caleo schreef:

    Heb je wel eens je haar geverfd in een onnatuurlijke kleur?


    Jup, meerdere keren zelfs. ^^

    Ben je weleens zo hard tegen een klapdeur aan geknald, dat je omviel? [ik spreek uit ervaring...>.<]


    The Definition of Insanity

    Ja.

    Ben je wel eens zo hard om iets geschrokken dat je keihard begon te gillen?


    Reality's overrated.

    Ja.

    Heb je wel eens een cola blikje geschud, en toen aan iemand gegeven? (zodat zij het zouden openmaken en dan... HIHIHIHIHIIHI.)

    (ik wel, een keer schudde ik een cola fles en ik was zo van krijg hem niet open >.< en toen zei mijn broer van ik open hem wel en hij pakte de fles en ik was van ''nee niet doen dan komt allemaal cola uit de fles!'' maar toen wist hij nog niet dat dat gebeurde, en hij was zo van ''nee nee gebeurt niks'' en toen opende hij hem en...

    COLA EXPLOSIE :D )


    May StarClan light your path.

    Iets soortgelijks, ja.

    Heb je wel eens een John Green boek gelezen in het Engels?


    Intersectional feminist

    Nee.

    Heb je wel eens een schok gekregen van schrikdraad?


    Reality's overrated.

    Zovaak :Y)

    Heb je wel eens brownies gebakken?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Nopeeeee, nog nooit.

    ben je wel eens naar een super duper concert geweest waar je gewoon niet meer weg wilde? ;)


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Nee


    Heb je jezelf ooit gegoogled? dus je naam bij google intypen en op enter drukken? xd


    May StarClan light your path.

    Ja.. Kreeg ik allemaal Emma's van twitter, facebook, hyves, ...
    Heb je wel eens als kind iemand gepest en diegene pijn gedaan met woorden?


    Some people are art and do art at the same time

    Nee.

    Heb jij wel eens iemand zo hard geslagen dat diegene gewond raakte?


    Be strong cause things will get better, it might be stormy now but it can't rain forever.

    Nee
    Ben jij wel eens in een doornstruik gevallen?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Nee.

    Heb jij wel eens een vakantievriendje gehad.


    Be strong cause things will get better, it might be stormy now but it can't rain forever.

    Nee
    Ben je wel eens onzeker over jezelf?


    Some people are art and do art at the same time

    Ja. Altijd.

    Ben jij wel eens gepest?


    Be strong cause things will get better, it might be stormy now but it can't rain forever.

    Ja

    Heb jij wel eens deo in je ogen gekregen?

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 13:16 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.