• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - Reservatie voor loulou1997.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Enucleato - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    -
    -
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - Reservatie voor 5TYLE5.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Reservatie voor Coockies
    -
    -


    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Stelletjes (doorgeven!):
    -

    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:01 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Naam: Drew O'Reilly
    Leeftijd: 18.
    Bovennatuurlijke kracht/identiteit: Hij kan dingen laten verschijnen en verdwijnen, evenals mensen, zichzelf en dieren.
    Nationaliteit: Iers
    Karakter: In eerste instantie is hij een beetje afstandelijk, wat komt van zijn verleden. Vertrouwt hij je, en is hij bevriend met je gaat hij voor je door het vuur. Hij heeft ook last van stemmingswisselingen, het ene moment is hij heel blij en het andere, in en in triest. Dit heeft ook te maken met zijn verleden, waarvan hij vaak flashbacks heeft, die dus de stemmingswisselingen veroorzaken.
    Uiterlijk:


    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit: Is niet anders
    Uitleg kracht/identiteit: -
    Extra: Hij heeft een tatoeage



    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    (Mijn topics :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ChaoticTania schreef:
    Iemand zin om Alex en/of Jamey te meeten? x

    Alex
    Het was de meest vreselijke dag van het jaar. De eerste school dag op mijn oh zo leuke school. Ja, dat is sarcastisch ja. Onderweg zag ik iedereen enthousiast doen omdat ze het kennelijk geweldig vinden om op school te moeten zitten. Hoe is dat uberhaupt mogelijk? School is vreselijk. Een ding wat wel fijn was was dat ik nu niet meer thuis hoefte te zitten. Weg van die rotplek, ik moest toegeven dat school leuker was dan mijn huis dus tjah... het moest maar. Zuchtend liep ik het oude gebouw binnen.

    Jamey
    Ik liep door de school, ik vond het geweldig om terug te zijn. Ik vond school altijd heerlijk, hier kon ik tenminste mezelf zijn. Ik vond het superchill en ik vond het heerlijk om vrienden te maken. Nouja, ik was slecht in vrienden maken maar ik kon het altijd proberen. Ik liep rustig het gebouw in en ging opzoek naar mijn kamer. Ik wist echt niet waar ik heen moest want ik had een andere kamer gekregen dan die van vorig jaar.



    [Jamey naar Lillith?]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Ik reageer morgen denk ik, misschien vandaag nog...]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Hoe zat het trouwens met die stelletjes?]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Conrad Grey
    Met een grijns op mijn gezicht keek ik hoe het meisje met tranen in haar ogen haar blik van mij afscheurde en in paniek wegrende, nog steeds met dezelfde brede grijns op mijn gezicht stapte ik in de taxi die voor mij klaar stond en stapte in, waarna de chauffeur zachtjes voor zich uit zingend wegreed. Het was altijd erg vermakelijk om ze te zien wegrennen. Ze dachten altijd dat ze me konden veranderen, in hun beeld van een 'prins op het witte paard'. Het was triest want ze probeerde het steeds opnieuw, ookal wisten ze voordat ze een relatie met mij aangingen dat ik een reputatie had. Met een zucht graaide ik in mijn zak naar een sigaret, Ik knipte in mijn vinger voor een vlammetje en stak hem aan. Na een tijdje voelde ik hoe we stil stonden en gaf wat geld aan de chauffeur waarna ik uit de taxi stapte en mijn koffer uit de achterbak haalde. Ik dumpte mijn sigaret op straat waarna ik traag naar de ingang van school liep.

    (Iemand conrad ontmoeten? C:)


    On wednesdays we wear black

    xNialldos schreef:
    [Hoe zat het trouwens met die stelletjes?]


    [Die zullen in de loop van het RPG wel ontstaan (: ]

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 20:29 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    [Jamey naar Lillith?]

    Sure

    Jamey
    Ik zwierf door de lege gangen en kon om eerlijk te zijn mijn kamer nérgens vinden. Ik hoorde wat geklak in de gang. Ik fronste, wat was dat? Toen ik rechtdoor bleef lopen zag ik iemand voor mij lopen. Een blond meisje, ik had haar al vaker gezien op school maar ik had eigenlijk geen idee wie ze was. '' S-sorry'' Zei ik zachtjes. '' Ik ben mijn ehmm..kamer..kwijt ofzo. Weet jij misschien waar ik hem kan vinden?'' Ik keek op mijn papiertje waar mijn kamernummer op stond. '' Het is kamer 410.''


    Hi. This makes no sence.

    Dashed schreef:
    Iemand conrad ontmoeten?


    Ik kan Alex op je afsturen?


    Hi. This makes no sence.

    ChaoticTania schreef:
    (...)

    Ik kan Alex op je afsturen?


    (Is goed^^)


    On wednesdays we wear black

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit

    Met een glimlach kijk ik naar mijn vader. Ik druk vlug een kus op zijn wang. 'Doe de groetjes aan mama, als je haar nog ziet,' zeg ik tegen mijn vader. Hij lacht en knikt. Ik loop de laatste paar meters richting de school. Mijn tas beukt bij elke stap tegen mijn benen. Ik zucht even diep. Op zich was de school niet zo erg, maar tja... Ik was liever in het water als ik daar was. Iedereen kon zijn gaves gebruiken en ik was tussen hen heel normaal. Ik glimlach even en kijk om me heen. Ik ga even met een hand door mijn lange haren en kijk naar mijn benen. Een week geleden was ik nog in het water, maar ik ga altijd een week van te voren naar mijn vader zodat ik weer kan wennen aan het mensen leven en weer mijn benen goed kan gebruiken. In de vakanties ben ik eigenlijk altijd met mijn moeder onder water. Mijn vader zie ik altijd een week voordat ik naar school moet. Ik was blij met mijn leven opzich. Ik zie het grote gebouw al en loop met grote passen naar binnen. Vlug werp ik nog even ene blik op mijn kleding en kijk dan om me heen.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 21:28 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Mijn topics. Iemand Jade of Aiden meeten?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alex
    Ik stond in de lange gang die volledig leeg was. Uit mijn ooghoek zag ik iets bewegen. Uit een reflex draaide ik me snel om en stond ik klaar om een klap uit te delen. Toen ik zag dat het maar een schoolgenoot was liet ik mijn arm weer ongemakkelijk zakken en zwaaide ik ongemakkelijk. Ik herkende deze jongen, het was Conrad, volgens mij was hij best populair op school. '' Sorry.'' Zei ik. Volgens mij had hij door wat ik van plan was dus ik glimlachtte een beetje ongemakkelijk. '' Ik ben Alex, jij bent Conrad toch?''


    Hi. This makes no sence.

    Nickolas Anderson
    Zuchtend liep ik samen met Polar de school binnen.Voor mij mocht de vakantie echt veel langer duren.Lekker lang uitslapen,heerlijk voedsel,geen leraren.Ik kijk even glimlachend naar Polar,ik wist gewoon dat hij het zelfde dacht als mij.Zeker als het om slapen ging.Er waren al een aantal mensen op het plein dus besloot ik Liet mijn blik glijden over het plein en vond dan een bankje,ik ging er naar toe en plofte me neer en niet veel later was Polar al op mijn schoot komen zitten.Eens kijken wie er al was dat ik kende.

    Wolf Dumont
    Met handen in mijn broekzakken liep ik het schoolgebouw binnen.Voor mij was dit echt de halve hell.Ik slenterde wat door . Ik deed mijn schoudertas af en plaatste die tegen een muur waar ik dan ging tegen leunen.Ik was hier nog geen 5 minuten en ik verveelde me nu al dood.Verveeld ging ik met een hand door mijn haar en keek dan wat rond.

    (Wie wil er met Nick of Wolf praten?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Pebble schreef:
    (...)

    [Die zullen in de loop van het RPG wel ontstaan (: ]


    [Okee, ik was even in verwarring]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you