• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - Reservatie voor loulou1997.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Enucleato - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    -
    -
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - Reservatie voor 5TYLE5.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Reservatie voor Coockies
    -
    -


    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Stelletjes (doorgeven!):
    -

    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:01 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Alex
    Hij wou mij net antwoorden toen we een stem achter ons hoorde. Ik draaide me om, wie was dit? Een meisje, ik kende haar niet, ik had haar verders ook nooit gezien. Ik zag dat Conrad haar zonder schaamte zat te bekijken en ik rolde met mijn ogen, typisch. Ze vroeg of we haar een beetje wouden helpen in de school omdat ze nieuw was. Ik knikte en wou antwoorden maar Conrad was natuurlijk weer eerder. Ik nam nog een haaltje van mijn sigaret en keek nog even naar Eliza die verdrietig voor haar uitstaarde. Ik zag dat er wat mis was met haar maar ik kon er nu niet veel aandoen.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 21:14 ]


    Hi. This makes no sence.

    Lillith Aurora Kings. outfit. - room.

    De jongen stelde zich voor als Jamey, wat ik wel bij hem vond passen. Samen vervolgden we onze weg en liepen door de ellenlange gangen, waar elk kamers van leerlingen waren gevestigd. Achterin de gang was mijn kamer, maar de kamer van Jamey was drie deuren eerder. 'Hier is het,' zei ik zacht. Het was zo ongelooflijk stil in de gang, waardoor ik niet op normale toon wilde praten. Ik schrok van mijn eigen stemgeluid, wat dan ook erg hard door de lege gang galmde. Ik glimlachte weer naar hem en zette mijn trolley naast me neer. 'Mijn kamer is de achterste in de gang,' meldde ik even, eigenlijk zonder reden. 'Anders kom een keer bij me zitten in de pauze?' probeerde ik. Ik merkte dat hij erg verlegen was.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Dashed schreef:
    Conrad Grey
    'Een beetje zin in school?' Ik wou net mijn mond opendoen om wat terug te zeggen maar hoorde opeens een engelachtige stem achter me. 'Heey ik ben Jade. Ik ben nieuw en heb geen idee waar ik heen moet. Ken niemand en ben dus nieuw dus zouden jullie jongens mij uit de brand willen helpen?' Ik draaide me met een ruk om en keek recht in de ogen van een meisje. Zonder schaamte bekeek ik haar en glimlachte. 'Mmm natuurlijk willen we je helpen, zeker omdat je nieuw bent.' Ik knipoogde naar haar.

    (ik moet weg, ik ben er morgenmiddag rond half 5 weer Xx)


    On wednesdays we wear black

    Dashed schreef:
    (...)


    [Oké, tot morgen (: x]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Drew O'Reilly

    Zuchtend haalde ik de koffers uit de achterbak van de taxi. Wacht, ik kon gewoon mijn krachten gebruiken. Ach, naja, daarom ben ik hier, om met mijn krachten om te leren gaan. Ik wandelde met mijn twee koffers het gebouw binnen. Eenmaal in de hal ging ik op een of ander bankje zitten en er verscheen een blikje met drinkvocht. Gelukkig had ik deze kracht, hoewel ik niet mocht frauderen, zoals geld laten verschijnen of zo.

    [Ik ben echt inspi loos en ik ga zo van Q af... dus ik zal morgen reageren..]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Jade Maysilee Ruby
    De jongen draaide zich om en bekeek me met een glimlach. Ik deed het ook en nam hem in me op. Hij was gespierd en had een mooi koppie. 'Mmm natuurlijk willen we je helpen, zeker omdat je nieuw bent.' Zegt hij waarna hij naar me knipoogd. Ik grijns naar hem en maak mijn lippen vochtig door er met mijn tong langzaam overheen te gaan omdat ze zo droog zijn. ik bijt daarna in mijn onderlip. 'bedankt. Zou je me misschien een kleine rondleiding kunnen geven?' Zeg ik een beetje speels terwijl ik hem liefjes aankijk. Ik gin straks nog mijn socialiteit zo opverbruiken dat ik de rest van het jaar alleen maar verlegen kan zijn maar wat boeide het. Life for the moment.
    [Tot morgen :)]

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 21:22 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jamey Kamer
    Toen ze naar mijn nieuwe kamer leidde begon ik al meteen mijn oude kamer te missen. Waarom ik niet in mijn oude kamer kon blijven, ik heb geen idee. Ik wist alleen maar dat ik overgeplaatst moest worden. Als 'troost' zouden ze mijn kamer inrichten op dezelfde manier als mijn oude kamer dus dan hoefte ik dat zelf niet meer te doen. Daar was ik dus erg blij mee. Ik keek op toen Lilith weer begon te praten. Ik knikte '' Ja, leuk, dat vind ik goed.'' Zei ik zachtjes. Ik glimlachtte en zocht naar mijn kamersleutel. '' Ze hebben belooft dat ze mijn kamer zouden inrichten vanwege overplaatsing. '' Zei ik terwijl ik de deur probeerde open te krijgen. '' Ik ben benieuwd..''


    Hi. This makes no sence.

    Lillith Aurora Kings. outfit. - room.

    'Ze hebben belooft dat ze mijn kamer zouden inrichten vanwege overplaatsing.' Jamey worstelde met de deur en kreeg hem open. 'Ik ben benieuwd,' vervolgde hij, en toen hij hem openkreeg, keek in naar binnen. Zover ik het kon zien was het een jongenskamer, maar geen lelijke. 'Is dit dezelfde inrichting?' vroeg ik nieuwsgierig. Jamey leek me een erg aardig en interessante jongen en daarbij was hij helemaal niet lelijk. Ik vond het zelfs schattig dat hij zo verlegen was.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit

    Ik kijk geschrokken op als iemand tegen me aanloopt. Ik glimlach even naar de jongen. 'Maakt niet uit,' glimlach ik even. Ik kijk om me heen naar de andere leerling. 'Weet jij waar ik mijn kamer kan vinden?' Ik kijk hem vragend aan. 'In iedergeval waar ik heen moet van mijn sleutel, ik weet het namelijk niet.' Ik kijk de jongen aan en glimlach even. Ik leg mijn haar over een schouder en kijk om me heen. Dan kijk ik weer naar hem. Misschien moest ik me voorstellen.... 'Rosalie,' stel ik mezelf voor en glimlach eeven vriendelijk naar hem. Ik steek mijn hand aarzelend uit en kijk hem even aan.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 21:55 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Is er eigenlijk een groot meer naast de school ofzo? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jamey
    Ik deed vol afwachting de deur open en toen ik zag dat het echt exact mijn oude kamer was begon ik enthousiast te lachen. '' Wow. Het is gewoon precies hetzelfde.'' Ik duwde de deur open en trok mijn koffer naar binnen. '' Je mag wel binnenkomen hoor!'' riep ik terwijl ik de koffer op mijn bed dumpte. Ik keek rond, alles was nog hetzelfde! Ik liep door de kamer en bleef lachen, ik was zo blij dat het nog precies míjn kamer was.


    Hi. This makes no sence.

    Coockies schreef:
    [Is er eigenlijk een groot meer naast de school ofzo? ]


    [Ja, net als een bos en groot open veld.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Lillith Aurora Kings. - Fee. outfit. - room.

    Jamey trok de deur verder open en liep naar binnen. Hij begon enthousiast te lachen, dus ik wist dat het er precies hetzelfde uitzag dan zijn vorige kamer. Hij was nog aantrekkelijker als hij lachte. Jeetje, Lillith, hou op! Ik hoorde aan hoe hij enthousiast vertelde dat de kamer precies hetzelfde was dan zijn vorige. Aarzelend bleef ik in de deuropening staan tot hij naar me riep dat ik wel binnen mocht komen. Mijn trolley nog steeds achter me aan trekkend - ik ging hem echt niet buiten in de gang laten staan - en zette die binnen naast de deur neer. Mijn ogen gleden door de kamer, het was echt een mooie kamer voor een jongen. Mijn ogen vonden die van Jamey. 'Je hebt echt een mooie kamer,' complimenteerde ik hem. 'Hou je hem altijd zo schoon als hij nu is?'


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Jamey
    Ze vroeg of ik mijn kamer zo schoon zou houden als nu. Ik knikte. Ik was heel netjes ingesteld '' Tuurlijk!'' Zei ik. ik keek weer rond, tot in de detail, alles was hetzelfde. '' Heb jij dezelfde kamer als de afgelopen jaren of ook een andere?'' Vroeg ik Lilith toen. Ik vroeg me af wat haar kracht was, wat zij kon doen. Als ik meer over haar zou willen weten zou ik nu enkel naar haar moeten staren, ik zou alles van haar weten in een seconde. Haar verleden, haar gevoelens, haar wensen, haar nachtmerries. Ik slikte, nee, ik zou haar niet lezen.


    Hi. This makes no sence.

    [Wilt iemand Aiden meeten?]


    I'm finally back, Finally after a Year break