• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - Reservatie voor loulou1997.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Enucleato - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    -
    -
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - Reservatie voor 5TYLE5.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Reservatie voor Coockies
    -
    -


    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Stelletjes (doorgeven!):
    -

    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:01 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    | We gaan tóch meteen naar de stelletjes. Wat is er mis met jongen + jongen of meisje + meisje? Jeez. |

    Aria Magnolic - Dochter van Lucifer
    Mijn ogen gleden in de eerste instantie nogal verveeld over het meisje dat me zomaar had aangetikt. ‘Zie ik er uit als iemand die je wil helpen?’ Er rolde een zachte lach over mijn lippen toen ik een hand door mijn lokken haalde en mijn ogen op de menigte leerlingen wierp.
    Ik wilde naar mijn kamer: hoe eerder ik hem had zoals ik wilde, hoe sneller ik op zoek kon naar de hogere gezelschappen.
    Dit meisje had waarschijnlijk geen benul van wie ik was, en zo wel had ze genoeg leg om me aan te spreken alsof ik dat enorm zou waarderen.
    Het was vreemd na zo'n lange tijd in Hades - waar niemand ongevraagd in je persoonlijke ruimte zat en dienaren de enige levenden waren.
    ‘Probeer de afdeling van woonruimten. Ik ben er zeker van dat je vanaf daar je kamer wel zou moeten vinden.’ Misschien was ik te hard, misschien een tikje hooghartig. Ik was er nog niet uit over wie ik wilde zijn en liep daarom zonder verdere woorden door de menigte naar het trappenhuis.
    De gang waarin mijn kamer zich bevonden moest was leeg op een enkele lichtbron na.
    Zoals ik al had verwacht was mijn kamer nog leeg en stond enkel mijn koffer netjes naast het bed. Tijd voor een eigen sfeer, nam ik aan.
    ‘Hades geef me thuis.’ Prevelde ik zacht en langzaam, terwijl ik toezag hoe de kamer langzaam veranderde: het was iets dat mijn vader me had belooft zodat ik mijn eigen, kleine Hades zou hebben.
    ‘Duisternis geef me licht.’ Sprak ik vervolgens bevelend, waarna ik toezag hoe de verlichting zich voor me opende en ik klaar was om mijn kasten in te ruimen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Dashed kan ik Jade op Conrad afsturen? Dat hij bij de poort staat ofzo? Dit is haar eerste jaar op deze school omdat ze eerst elders ging :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lillith Aurora Kings. outfit. - room.

    Rustig liep ik door de gangen. Zo te zien was het nog niet heel erg druk, maar ik was dan ook vrij vroeg. Opeens hoorde ik voetstappen achter me. 'S-sorry,' hoorde ik achter me. Ik stopte met lopen en draaide me om, waar ik een jongen zag staan. Een best wel heel knappe jongen. Ik had hem volgens mij vaker gezien, maar hij was me nooit opgevallen. En knappe jongens vielen me nogal vaak op. Ik glimlachte naar hem. 'Ik ben mijn ehmm.. kamer.. kwijt of zo. Weet jij misschien waar ik hem kan vinden?' Hij keek naar zijn papiertje en vertelde me dat zijn kamernummer 410 was. Dat was heel dicht bij mij in de buurt. 'Ja, dat weet ik wel. Dat is dicht bij mijn kamer. Ik loop wel even met je mee.' Ik stak mijn hand naar hem uit. 'Ik ben Lillith Kings trouwens.'

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 21:07 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Conrad Grey
    Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik naar de stuntelige jongen voor me die me net wou slaan en nu opeens zijn excuses aanbied?
    'Ik ben alex, jij bent Conrad toch?' Hij lijkt wel een beetje verlegen, blijkbaar weet hij dus wie ik ben, mooizo dan weten ze meestal hun plaats
    'Ja, de enige echte.' Met een hand ga ik even door mijn haar waarna ik mijn algemene bekende grijns opzet.


    On wednesdays we wear black

    HurtedHeart schreef:
    [Dashed kan ik Jade op Conrad afsturen? Dat hij bij de poort staat ofzo? Dit is haar eerste jaar op deze school omdat ze eerst elders ging :)]


    (Ja is goed, maar hij staat ook met Alex te praten :))


    On wednesdays we wear black

    [Iemand voor Rosalie? ]

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 20:47 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ Inderdaad wat is er mis met jongen+jongen en meisje+meisje hihi die zijn nog het leukst vind ik altijd^^]
    Brooke Lisa Collins

    Verbaasd kijk ik het meisje na en rolde met mijn ogen, die dacht zeker dat ze beter is dan de rest. Ik loop richting de informatie balie, waar ik ook meteen een sleutel voor mijn kamer kan krijgen. Ik loop richting de kamers en als ik voor de deur van mijn kamer sta, ga ik naar binnen. Mijn koffer zet ik naast het bed en ik laat me zuchtend vallen. Ik zag erg op tegen dit jaar, ik was natuurlijk blij dat ik gewoon mijn krachten kon gebruiken zonder dat ik het uit moet leggen, maar ik had geen zin in de leraren en school. Ik loop mijn kamer uit en besluit het gebouw te verkennen.

    [ Wil iemand Brooke tegen het lijf lopen?^^]


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    Eli Stefan Dark. - Halfvampier.

    Fluitend liep ik het schoolplein op. Ik was vrolijk vandaag, hoewel ik eigenlijk helemaal geen zin had in school. Mijn rugzak had ik over een schouder hangen en ik had de mouwen van mijn leren jack opgerold. Zouden ze mijn kamer schoongemaakt hebben? Ik had hem namelijk vol troep achtergelaten. Daar zou ik snel achterkomen. Ik stopte een hand in mijn broekzak en liep fluitend door.

    [Iemand voor Eli?]

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 20:52 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Jamey
    Ze zei dat ze met me mee zou lopen omdat haar kamer kennelijk ook in de buurt was. Ik glimlachtte verlegen en schudde haar hand. '' Jamey.'' Ik liet haar hand zo snel mogelijk weer los en volgte haar door het gebouw. Onderweg kwamen we langs mijn oude kamer, damn die zou ik zeker weten gaan missen. Ik vond het echt een topkamer, en hij zat op een goede plek qua locatie. Ik volgte het meisje genaamd Lilith door het gebouw. Lilith, was dat niet die Engel uit de bijbel ofzo, daar was toen iets mee en toen behoorde ze tot de duivel? Ik had geen idee, ik had geen verstand van geloof.

    Alex
    Ik fronste toen hij mij antwoordde. De enige echte? Hij vond zichzelf zo te zien wel erg goed. Ik glimlachtte en knikte. '' Oke dan. '' Zei ik ongemakkelijk. '' Dus eh.. zin in school?'' Vroeg ik hem om de conversatie een beetje levendig te houden. Ik keek om me heen en zag bij een raam Eliza zitten. Ik knikte onopvallend naar haar en keek toen terug naar Conrad. Eliza was een van de geesten in het gebouw. In de afgelopen jaren had ik vaak met haar gepraat, nouja, meer communiceren, ze praatte niet veel. Ondanks iedereen een magische kracht had in deze school hield ik mijn kracht liever geheim. Ik had teveel narigheid meegemaakt in het verleden door mijn geheim dus ik hield gewoon mijn mond.


    Hi. This makes no sence.

    Coockies schreef:
    [Iemand voor Rosalie? ]


    (Ik kan Wolf of Nick naar haar sturen :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jade Maysilee Ruby
    Ik kwam helemaal uit Engeland om mijn engelen gezichtje te tonen. Mijn gave ging uitstekend. Mijn energie kon niet alleen manifiseren, maar ook pijn geven. Mentale. Onzichtbare dingen creëren. Punten die in je geest boren. Ja dat trainde ik de laatste tijd. Zelfverdediging aangezien ik niet gemeen was. Mijn auto stopt terwijl ik mijn mutsje op mijn hoofd deed. Veel noemde me schattig en aantrekkelijk. Het lust voor het oog, maar dat boeide me niet. Ik was nieuw. Ik pakte mijn koffers en droeg ze doormidden van een gele gloed. Zo zag je mijn kracht en liet het naar mijn kamer gaan. Ik keek om me heen. Ik was nieuw kende niemand en moest iemand kennen vond ik van mezelf. Ik keek naar een jongen. Hij had nog een jongen naast zich. Ach ik kon altijd wel goed met jongens omgaan. 'Heey ik ben Jade. Ik ben nieuw en heb geen idee waar ik heen moet. Ken niemand en ben dus nieuw dus zouden jullie jongens mij uit de brand willen helpen?' Vraag ik ze met een vriendelijke glimlach. Ik klonk zelf verzekerd, maar ik wist van mezelf dat ik dat niet was. Ik moest gewoon laten zien dat ik er ook ben.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Kies maar, maakt mij vrijweinig uit. Rosalie is trouwens nieuw]

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 21:01 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Conrad Grey
    'Een beetje zin in school?' Ik wou net mijn mond opendoen om wat terug te zeggen maar hoorde opeens een engelachtige stem achter me. 'Heey ik ben Jade. Ik ben nieuw en heb geen idee waar ik heen moet. Ken niemand en ben dus nieuw dus zouden jullie jongens mij uit de brand willen helpen?' Ik draaide me met een ruk om en keek recht in de ogen van een meisje. Zonder schaamte bekeek ik haar en glimlachte. 'Mmm natuurlijk willen we je helpen, zeker omdat je nieuw bent.' Ik knipoogde naar haar.

    (ik moet weg, ik ben er morgenmiddag rond half 5 weer Xx)

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 21:09 ]


    On wednesdays we wear black

    -

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 21:10 ]


    On wednesdays we wear black

    Wolf Dumont
    Ik besloot na een tijdje gewoon mijn tas weer te zoeken en naar mijn kamer te gaan.Dezelfde als het jaar daarvoor ,en daarvoor ,en daarvoor.Ik slenterde naar de gangen ,die ik al gewoon was.Er waren behoorlijk veel gezichten die ik niet kende,nieuwe mensjes dus.Ik was een beetje afgelijd en haperde met mijn schouder tas tegen iemand.Ik keek even om. Het was een meisje met lang bruin krullen/golvend haar."Euhm,sorry."mompel ik.Hmm.Wat had zij van krachten?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH