• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - Reservatie voor loulou1997.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Enucleato - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    -
    -
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - Reservatie voor 5TYLE5.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Reservatie voor Coockies
    -
    -


    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Stelletjes (doorgeven!):
    -

    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:01 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Iemand voor Rosalie?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Wolf Dumont
    Ze knikte en keek me dankbaar aan waarna ze mijn hand los liet.'Dank je.'zei ze en ik mompelde iets terug dat op "Graag gedaan.'leek.Mijn hand stak ik in mijn jas zak terwijl dat ik mijn blik weer op haar vestig.Ze was achter haar sleutel aan het zoeken volgens mij.Als ze hem had keek ze er even naar en glimlachte dan naar me.'Dank je voor de informatie.'zei ze dan ik ik glimlachte gewoon.'Ik zie je wel nog weer.' zei ze en verdween toen in de menigte.Ik wilde ook naar mijn k
    amer gaan,maar mijn oog viel op en portefauille.Het knopje in mijn hoofd was aan het overwegen het gewoon voor me zelf te houden.Ik raapte het op en keek er even in.Het was van Rosalie.Ik veranderde van gedacht en besloot haar te gaan zoeken.Eenmaal ik door de menigte was en haar zag liep ik naar haar toe."Ben je niet iets kwijt?"vroeg ik haar met een licht geamuseerde blik waarna ik het aan haar geef.
    (Slaapwell)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik wil wel. :p Als Rosalie zin heeft om met Kayliegh te praten. x'D]


    Take me to wonderland

    [Ja, ik kan wel voor Rosalie komen.]

    Lily Sharp - Helderziende.
    Met mijn tas over mijn schouder gegooid en mijn Berlijn-koffer achter me heen wiebelend liep ik richting balie, waar ik mijn sleutel van mijn nieuwe kamer kreeg. Nummer 143 stond op het kaartje. Ik trok mijn schouders op en liep een richting uit die goed voelde. Vorig jaar zat ik op de begane grond, maar dit keer was ik naar de eerste verdieping verplaatst, blijkbaar.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Brooke Lisa Collins

    Het meisje merkt me op en glimlacht naar me, ongemakkelijk glimlach ik terug. Ze doet haar hand in haar heup en komt op me af gelopen. Ineens besef ik dat ik niet me zelf ben en besluit me straks wel te veranderen. 'Nieuw hier?' Hoor ik haar vragen, ik knik.'Ja, ik ben nieuw. Jij komt hier zeker al langer?' Vraag iik terwijl ik mezelf terugverander.


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    Jamey
    Een fee? Dat was echt supervet. Ik knikte enthousiast toen ze vroeg of ik haar feeëngedaante wou zien. ''Graag!"' Antwoorde ik. Ik had nog nooit een fee gezien dus ik was nu al gefascineerd. Toen ze vroeg wat mijn kracht was slikte ik. Mijn kracht vonden sommige mensen een beetje beangstigend dus ik hoopte dat ik haar niet zou afschrikken. Ik hield mijn schouders op en keek haar aan. '' Ik lees je. Nouja, ik kan je lezen. Ik kan je lezen, beinvloeden en besturen. Met andere woorden, ik kan gedachtes lezen, hypnotiseren en gedachtes besturen. Het is een kwestie van staren, dan lees ik zo door je ziel heen. Maar wees maar niet bang, ik doe het zelden. Alleen als het echt nodig is. '' Ik glimlachtte en hoopte nogmaals dat ik haar niet zou afschrikken.


    Hi. This makes no sence.

    [All right, ik ga nu naar bed. Morgen met Rosalie en Kayleigh?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Scarlett Mae Booth

    "Ok, die gave is echt leuk," Zei ik bewonderend en moest toegeven dat ik normaal gezien niet snel onder de indruk was.
    Ik bekeek het tweede uiterlijk van het meisje en vroeg me af of dit haar echte gedaante was.
    "Scarlett," Stelde ik mezelf voor en liet de hand uit mijn heup glijden. "Scarlett Mae Booth."
    Het kon nooit kwaad om nieuwe mensen te leren kennen en al zeker niet als je nog naar school ging.
    Ik wist hoe moeilijk het soms kon zijn als je de nieuweling was die nergens bij hoorde.
    Het gaf je altijd een slecht gevoel en dat wilde ik dit meisje besparen.



    [Ik ga slapen, ciao. ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit

    Ik draai me om en kijk Wolf dankbaar aan. 'Dank je dankje,' riep ik blij en stop snel mijn portomonnee in mijn tas. Ik kijk hem glimlachend aan en kijk dan om me heen. Ik zag trappen en besloot dat ik daarheen moest. 'Ik ga dan maar naar mijn kamer,' glimlah ik. Ik kijk naar Wolf. 'Ikvspreek je nog.' ik glimlach even en wandel dan de trappen op. In de menigte en met die tassen was het niet echt handig. O god... Ik voel hoe alles op de grond valt. Al mijn tassen liggen om me heen en met al die inhalende mensen was het onmogelijk mijn tassen weer goed op te rapen voor ik weer alles liet vallen. Ik vloekte even binnensmonds en keek verwoed om me heen. Begon lekker dit! Als zeemeermin was ik toch handiger met alles. Onhandige menselijke dingen. Al die benen. 'kijk is uit,' snauw ik als iemand op mijn tas staat. 'Ja joh loop lekker zo dicht langs me. De trap is wel groter hoor!' ik geef iemand een duwtje, pak mijn spullen op en Loop verder naar boven. ik zucht opgelucht als ik van de trap à ben en op de 1e verdieping sta. Waar is mijn kamer?

    [Wie Rosalenwilt meeten kan Naar haar toekomen.]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Brooke Lisa Collins

    Ik glimlachtte toen ze zei dat ze me gave leuk vond, ik mag haar wel. Ik zag haar nieuwsgierig naar me kijken, ik wist zeker dat ze zich afvroeg of dit echt mijn uiterlijk was. Ze stelde zich voor als Scarlett.'Brooke Lisa Collins, en jou gave ziet er ook niet verkeert uit.' Grijns ik. Ik vind mensen niet zo snel aardig en vertrouw ze ook niet altijd, maar zij had iets vertrouwd. 'Wanneer beginnen eigenlijk de eerste lessen?' Ik had eigenlijk geen zin in de lessen, maar was wel benieuwd wat we dan zouden doen.


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    Lillith Aurora Kings. - Fee. outfit. - room.

    Mijn mond zakte open toen ik hoorde wat Jamey kon. Wow. Ik werd er gewoon sprakeloos van. 'Wauw,' bracht ik toen uit. 'Dat is behoorlijk wat. Het is best wel... Eng. Nou ja, dat lijkt me. Gelukkig doe je het niet vaak, want je kunt iemand van binnenuit helemaal anders maken.' Ik keek hem aan. 'Maar aan de ander kant lijkt het me wel echt cool. En handig, af en toe, als je weet wat iemand denkt of van je vindt.' Ik hield na deze zin mijn mond maar, anders ging ik dadelijk door met ratelen en stel dat er iets raars uit zou komen. Ik nam een paar stappen achteruit zodat ik genoeg plaats had om te veranderen. 'Nou, daar gaat 'ie dan.' Ik sloot mij ogen en concentreerde me, waarna ik voelde hoe ik langzaam van de grond op steeg en een aantal rondjes in de lucht draaide. Ik voelde hoe mijn vleugels uit mijn rug groeiden en mijn kleding verwisselde van het korte jurkje wat ik vandaag aan had naar de lange jurk die ik altijd aan had als ik veranderd was. De kleur van mijn jurk verschilde elke keer, maar ik kon er nog geen patroon uithalen. Toen ik mijn ogen opende zweefde ik nog zo'n twee centimeter boven de grond. Mijn lange wimpers gleden over mijn wangen heen, en toen ik mijn ogen open had raakten ze bijna de huid boven mijn ogen. Mijn haar was veel langer geworden, het kwam nu ongeveer tot mijn kont. Vanuit mijn ooghoeken zag ik dat mijn jurk nu lichtroze was, wat betekende dat mijn ogen dezelfde kleur hadden. Daarna keek ik Jamey weer aan en wachtte op zijn reactie, terwijl ik langzaam de kleine windstootjes voelde die van mijn vleugels af kwamen terwijl die zacht op en neer sloegen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Ik ga ook slapen tot morgen xx]


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    Eli Stefan Dark. - Halfvampier.

    Ik liep de trap op naar mijn kamer toe en zag hoe een meisje klungelig met haar tassen rond stond te kijken naar haar kamer. Ze was niet lelijk en had een lief gezicht, dus ik besloot haar aan te spreken. 'Hé,' zei ik met mijn lage stem, maar legde er een vriendelijke ondertoon in. Ik liep op mijn gemak naar haar toe, mijn hand nog steeds in mijn broekzak en mijn tas nog steeds over een schouder. 'Ben je nieuw hier? Je staat anders zo zoekend te kijken. Ik ben Eli.' Stelde ik mezelf vlug voor, waarna ik me meteen afvroeg wat voor kracht ze had maar niet van plan was om het te vragen. Ik moest mijn stoere imago toch nog hoog houden.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Laatste stukje.]
    [Huh, heb jij het ook op Rosalie?]
    Lily Sharp - Helderziende

    Ik wilde net mijn kamer binnen gaan toen ik iemand de trap op hoorde stommelen. Ik draaide me om en zag een meisje met donker haar verward om zich heen kijken. 'Rosalie,' zei ik. Ik herkende haar nog van vorig jaar. 'Je kamer is naast die van mij.' Ik glimlachte kleintjes naar haar en opende mijn kamer.
    Van wat ik op het eerste gezicht zag, was dat mijn kamer vrij leeg en kaal was. Het had een ouderwetse uitdrukking, maar dat vond ik niet zo heel erg.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 22:43 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    [Laatste stukje.]
    [Huh, heb jij het ook op Rosalie?]
    Lily Sharp - Helderziende

    Ik wilde net mijn kamer binnen gaan toen ik iemand de trap op hoorde stommelen. Ik draaide me om en zag een meisje met donker haar verward om zich heen kijken. 'Rosalie,' zei ik. Ik herkende haar nog van vorig jaar. 'Je kamer is naast die van mij.' Ik glimlachte kleintjes naar haar en opende mijn kamer.
    Van wat ik op het eerste gezicht zag, was dat mijn kamer vrij leeg en kaal was. Het had een ouderwetse uitdrukking, maar dat vond ik niet zo heel erg.


    [Ja, ik had het tegen Rosalie]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel