• Mystic Institue, een instituut voor bovennatuurlijke en magische kinderen tussen de 14 en 20 jaar, gevestigd in Londen. De leerlingen hier zijn stuk voor stuk bijzonder, hebben elk een kracht of bovennatuurlijke identiteit. Hierdoor kunnen ze niet allemaal goed met elkaar overweg, maar door vreemde wezens die af en toe tevoorschijn komen en elke keer een leerling doodt, zijn de leerlingen van Mystic Institute gedwongen een team te vormen. Zal het hun lukken de vreemde wezens te overwinnen? En wie zijn die wezens eigenlijk?



    Meedoen kan altijd, zolang je de regels toepast en dit lijstje even invult:

    Naam:
    Leeftijd:
    Bovennatuurlijke kracht/identitiet:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk (met foto):
    Uiterlijk bovennatuurlijke kracht/identiteit (als het van toepassing is):
    Uitleg kracht/identiteit:
    Extra:


    Regels:
    - 16+ en schelden mag, maar houdt het netjes.
    - Niet pesten of buitensluiten.
    - Een minimaal van 3 zinnen.
    - OCC altijd tussen haakjes.
    - Je mag maximaal maar 3 personen maken.
    - Bespeel alleen je eigen personage en respecteer anderen.
    - Naam veranderingen en langdurige afkerigheden altijd melden.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan, daarna vervalt hij automatisch.
    - Na 10 rollen zit de categorie vol, je kunt pas weer een jongen of en meisje aanmaken als beide categorieën vol zijn.
    - Denk goed na voordat je hieraan begint, want het heeft geen zin om er na een paar dagen al mee te stoppen.
    - Alleen ik, Pebble maak nieuwe topics aan.




    Meisjes:
    - Pebble - Lillith Aurora Kings - Fee.
    - Coockies - Rosalie Lauren Angels - Zeemeermin.
    - IrishCharm - Kayleigh Baele - Aura's manipuleren.
    - Material - Aria Magnolic - Dochter van Lucifer.
    - lottttx - Megan Taylor - Beheerst water.
    - 5Boys1Dream. - Brooke Lisa Collins - Shapeshifter.
    - Patholoog - Lily Sharp - Helderziende.
    - Reservatie voor loulou1997.
    - DreamerN - Blossom Niënna Jones - Engel/ Beheerst de elementen.
    - HuntedHeart - Jade Maysilee Ruby - Beheerst energie.
    - Enucleato - Soraya Yune Bryce - Kan in dieren veranderen.
    -
    -
    -


    Jongens:
    - Nyan. - Nickolas Anderson - Soul. (verbonden dier)
    - 5TYLE5 - Jayden Tristan Parker - Weerwolf.
    - loulou1997. - Jason Lee - Voorwerpen laten verschijnen/verdwijnen met zijn geest.
    - xNialldos - Drew O'Reilly - Dingen laten verschijnen/verdwijnen.
    - ChaoticTania - Aleksander Komarovski - Contact met geesten.
    - ChaoticTania - Jamey Marlon - Hypnotiserende kracht/ gedachtes beinvloeden/ gedachtes lezen.
    - Pebble - Eli Stefan Dark - Half vampier.
    - Dashed - Conrad Gray - Beheerst vuur.
    - Reservatie voor 5TYLE5.
    - HuntedHeart - Aiden Samuel Dream - Beheerst elektriciteit en metaal.
    - Nyan - Wolf Dunmont - Hallicunaties.
    - Reservatie voor Coockies
    -
    -


    Regels school.
    - Leraren hebben een soort "schild" dus kunnen niet beïnvloed worden.
    - Alle leerlingen hebben een eigen kamer en mogen hem naar hun eigen zin inrichten.
    - Er zijn geen schooluniformen, maar elke leerling moet iets zwarts dragen met daarop het teken van de school.
    - Er mag niet gevochten worden op school.
    - Leerlingen die eruit gezet of een overtreden maken worden moeten minstens 2 uur nakomen.


    Stelletjes (doorgeven!):
    -

    Begin: Eerste schooldag na de vakantie, er is nog maar één leerling gedood.

    Rollentopic: klik.
    Praattopic: klik.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 20:01 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Hij kan naar Rosalie en Wolf toekomen? Ze staan ergens in een gang]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wil iemand Brooke ontmoeten?]


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    Wolf Dumont
    'Maakt niet uit.'Zei ze en glimlachte even.Ik wilde weer verder lopen tot ze vroeg:'Weet jij waar ik mijn kamer kan vinden?'Ik draaide me weer om naar haar en zag haar vragende blik.'In iedergeval waar ik heen moet van mijn sleutel,ik weet het namelijk niet.'Legde ze verder uit en glimlachte dan weer."Normaal staat er een nummer op je sleutel.Dat nummer is hetzelfde als dat van je kamer."zei ik dan en glimlachte licht.Ze deed haar,haar over haar schouder.'Rosalie.'stelde ze zich vast voor en stak dan aarzelend haar hand uit."Wolf.'stelde ik me voor en aarzelde ook wel even voor ik haar hand schudde.

    (Ik zit effe op mijn gsm)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Darn, wist niet dat we al begonnen waren. Naar wie kan ik Scarlett sturen?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Je mag der naar Brooke toe sturen?]


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    [Dus ze komen nu gewoon aan op hun eerste schooldag? :p]


    Take me to wonderland

    Lillith Aurora Kings. - Fee. outfit. - room.

    Toen Jamey zei dat hij zijn kamer net zo netjes zou houden als dat het nu was, was ik best verbaasd. De meeste jongens waren enorm rommelig en leefde als een varken, maar deze jongen niet. 'Tuurlijk,' zei hij dan ook, nadat ik het gevraagd had. 'Heb jij dezelfde kamer als andere jaren, of ook een andere?' vroeg hij toen aan mij. Het was me al duidelijk geweest dat hij er niet blij mee was geweest dat hij van kamer moest ruilen en ik vond het bijna vervelend te vertellen dat ik nog steeds dezelfde kamer had. Ik was hier op school gekomen toen ik 14 was en had vanaf toen dezelfde kamer gehad als nu. Ik knikte langzaam. 'Eh... Ja. Ik heb al sinds mijn 14e dezelfde kamer.' Ik zette mijn zonnebril, die nog steeds op mijn neus stond, in mijn haar en keek hem met mijn grote turkooizen ogen aan. Ik was echt nieuwsgierig naar deze jongen, wat voor kracht hij had. Maar ik vroeg het niet.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Eli is ook nog vrij, just saying (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rosalie Lauren Angels || Zeemeermin || Outfit

    Ik kijk hem aan en knik dankbaar. 'Dank je.' Ik laat zijn hand weer los. In mijn handtas begin ik driftig te zoeken naar de sleutel en bekijk het nummer. Ik glimlach dankbaar naar Wolf. 'Dank je voor de informatie,' glimlach ik. Ik kijk om me heen en besluit maar gewoon met iedereen mee te lopen. 'Ik spreek je nog wel,' glimlach ik naar hem. Ik loop mee met de stroming en kijk om me heen. Waar waren de kamers? Ik kijk nog een keer naar mijn kamer sleutel. Ik wil weer terug naar Wolf lopen om te vragen waar ik heen moet, maar ik zie hem niet meer. O god. Dit was zo niet slim.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 22:30 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Scarlett Mae Booth

    Eindelijk was ik weer op mijn vertrouwde school die ik heel de vakantie zo gemist had.
    Hier kon ik eindelijk mezelf eens zijn, zonder dat ik vuil werd aangekeken.
    Met een kleine glimlach op de lippen, wandelde ik het grote gebouw in dat me altijd al zo dierbaar was.
    Mijn bruine lokken dansten speels achter me aan bij elke pas die ik zette.
    Wanneer ik eindelijk binnen was, liet ik de lichten knipperen door heel het gebouw om aan te tonen dat ik terug was.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jamey
    Ik knikte toen ze zei dat ze al die tijd dezelfde kamer had gehad. Ik vond het een beetje raar dat ik overgeplaatst was maarja, ik kon er niet veel aan doen. Ik liep naarr mijn raam en deed het gordijn open, mijn uitzicht was tenminste beter. Ik keek uit over de velden en het meer naast de school. Dat waren mooie plekken, ik kwam er niet veel maar eens in de maand ging ik erheen om foto's te maken van vogels en de rest van de natuur. Ik draaide me om en keek naar Lilith. '' Dus, wat is jouw kracht eigenlijk?'' vroeg ik toen. Ik vond het eigenlijk wel fijn om dat te weten.


    Hi. This makes no sence.

    Kayleigh Beale

    Na twee heerlijke zomermaanden wandelde ik het vertrouwde gebouw dat ik school noemde binnen. Ik had mijn haar deze keer blauw gekleurd. Twee verschillende soorten van blauw. De ene helft was donkerder blauw dan het andere. Op deze school heb ik nooit veel vrienden gehad, ze vonden me veel te raar. Wie kleurt er zijn haar ook blauw? Maar wat de meerderheid vond, kon me geen barst schelen. Zolang ik me er maar mee goed voelde. Ik liep door de gang en keek een aantal leerlingen aan. Tot nu toe werd ik nog niet bestookt met hordes beledigingen, maar die zouden vast nog komen.


    Take me to wonderland

    Brooke Lisa Collins

    Ik besloot mijn uiterlijk een beetje te veranderen, ik zou het later weer terug veranderen. Ik liet mezelf langer worden en mijn haren werden donkerder tot bijna zwart. De vormen in mijn gezicht liet ik ook veranderen. Tevreden liep ik verder. Ik kwam langs verschillende groepen, waarschijnlijk mensen die elkaar al jaren kende en ook alles van elkaar af wisten. Ik rolde met mijn ogen en lette niet op al die mensen. Ineens begonnen de lichten te knipperen en verbaasd keek ik naar het meisje die dat had gedaan.


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    Scarlett Mae Booth

    Aan de overkant van de grote gang, stond een lang meisje met ravenzwart haren verbaasd naar me te kijken waardoor ik automatisch glimlachte.
    Voor een tweede keer gebruikte ik mijn gave, maar dan om enkele vuilbakken te laten zweven en met een harde klap weer neer te laten komen.
    Maar dit deed ik echter zonder dat het opviel dat ik het was.
    Ik plantte een hand in mijn heup en wandelde rustig naar het meisje toe zonder dat de glimlach verdween en hield vlak voor haar halt.
    "Nieuw hier?" Vroeg ik en hield mijn hoofd belangstellend wat schuin.
    Ik had haar in de jaren dat ik hier zat haar nog nooit gezien, dus het moest haast wel.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Lillith Aurora Kings. - Fee. outfit. - room.

    Ik zag hoe Jamey een blik naar buiten wierp en het uitzicht bewonderde. Ik wist natuurlijk allang dat deze gang het mooiste uitzicht had, maar nog altijd keek ik graag naar buiten. Ik ging naast hem staan en samen tuurden we naar buiten, tot Jamey zich naar me omdraaide en me met zijn mooie donkere (?) ogen aan keek. 'Dus, wat is jouw kracht eigenlijk?' Deze vraag had ik verwacht en ik wilde het graag ook van hem weten, hoewel ik de vraag zelf niet had durven stellen. Op dat moment flikkerden de lichten, een teken dat Scarlett terug was op school. Ik moest even lachen. Dat deed ze namelijk altijd, en ik vond het echt geniaal! Scarlett was dan ook een erg aardig meisje, ik ging wel eens met haar om en het was altijd erg gezellig. Ik schraapte mijn keel en keek terug naar zijn gezicht. 'Ik ben half fee. Mijn moeder is er een, dus die heeft altijd vleugels, maar mijn vader is gewoon een mens. Hierdoor kan ik me veranderen in een fee, dus kan niet altijd vliegen, wat best wel jammer is, want het is af en toe echt handig.' Ik moest lachen nadat ik dat zei. 'Maar ik kan wel altijd toveren. Het is niet dat ik erg sterk ben, maar ik kan dingen verplaatsen of maken. Wil je me zien veranderen?' Ik liet niet iedereen mijn feeëngedaante zien, maar ik voelde dat ik Jamey wel kon vertrouwen. 'Maar wat ben of kan jij eigenlijk?' vroeg ik daarna, te nieuwsgierig om langer te wachten tot ik het vroeg.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel