• Het gaat over 10 tieners die samen in de bungalow 666 zitten op de Camping fear. Ze kennen elkaar echter niet of de meeste toch. Ieder van hun verbergt een geheim. Maar wat als ze er achter komen dat er iets niet klopt op de Camping en daarbij elkaars geheimen te weten komen.
    Er is een speciale dag waar je geesten kunt zien op bootjes op de vijver die net bloed lijkt net zoals de maan, je rare geluiden hoort in de bossen en je een man ziet die mensen vermoord om een stuk huid van je te nemen. Sommige van hun geheugen worden gewist na die dag, andere weten het nog perfect. Als de mensen rond hen opeens beginnen te verdwijnen en later vermoord terug gevonden zijn gaan ze op onderzoek uit en moeten ze elkaar leren te vertrouwen.


    Jongens [Max. 5]
    - Devon Dorcha~~Gancanagh *Gancanagh/Hound*
    -Claed Nixis ~~RellyKelinde *Ziener/Druide*
    - Jake Dodge Dragon~~ Ninuturu *Hybrid Dragon*
    -Daniël Xavier Woods ~~IAmADreamer *half incubus/ half vampier*
    -

    Meisjes [Max.5]
    - Dawn Katherina Madison ~~IAmADreamer *Necromancer/Vuur demon*
    -Jaybee Jillz Bellatrix Maple ~~Sylvesti *Faun/Fallen Angel Hybrid*
    -Angy Nora Steward~~LeFuck *Fallen Angel (bad-side)*
    - Jess Marie Cooper~~Moffat *Assassin/Droomwandelaar*
    -Dhelia Athene Loreley ~~ Everdeen *Dochter van Ondine (half waternimf)*

    Het begint dat iedereen aankomt en ze het domein is gaan verkennen voor ze naar hun bungalow gaan. Natuurlijk, kunnen ze elkaar allemaal al tegen komen maar er gaat waarschijnlijk wat ophef zijn omdat ze samen op een bungalow zitten terwijl dat niet gepland was. Er zullen er een paar elkaar niet van de eerste keer moeten en andere wel. Gebruik je fantasie maar. (;
    Rules;
    ~Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    ~OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    ~Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers.
    ~Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    ~Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    ~Er mogen vulgaire dingen in voor komen.
    ~Mag van de verhaallijn afwijken.
    ~Niemand zegt dat iemand zijn personage niet goed is of niet kan behalve IAmADreamer.
    ~Plezier hebben, dat is de grootste regel hier :3!

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 16:27 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 dec 2012 - 16:10 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    \\ Mijn topics \\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Mijn topics :) Hoe te beginnen xD]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Mijn topics]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Wafels]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    {daar ben je Perry]


    Bowties were never Cooler

    (MP, alvast)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik zal als eerste proberen te reageren dan. Waarschijnlijk gaat het niet echt direct goed gaan, maar het is maar een voorbeeld dan. Ik weet dat LeFuck morgen pas antwoord en van Aislinn nog niks eigenlijk. Ik zal direct wel iets op haar profiel zetten of als iemand zo lief is mag dat ook doen.(;]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [Amy is al gaan slapen (: maar ik zeg het haar morgen wel]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dawn Katherina Madison

    2 uur in een auto , met een moeder die zeurt over het gelach en een vader die meezingt met de muziek is behoorlijk vervelend .
    Je kan niets zeggen zonder dat mam zeurt of als je vader de radio precies expres luider zetten om niet naar je gezaag te luisteren . Soms wou ik gewoon dat ik doof was en misschien ook blind . Want van wat je in deze wereld ziet …
    Gelukkig zijn we eindelijk aangekomen in Camping Fear , waar ik zorgeloze weken zonder ouders tegemoet ga! Ik weet het in mijn eentje is het wel zielig, maar ja ik ben eigenlijk nooit alleen zou je kunnen zeggen. Ik krijg of ik nu wilde of niet altijd wel bezoek van iets of iemand. Hopelijk zijn er leuke jongens en veel cafés. Want ik heb geen zin om die weken in het huisje te spenderen . Ik ben al blij dat er een groot zwembad is waar ik langs da kant zou kunnen zonnen, een meer om langs te zitten voor een picknick ofzo, tennis plein en nog veel meer. Echter zou ik de meeste tijd in de bossen spenderen. Ik was altijd wel gefacineerd er door geweest. Zelf weet ik niet juist waarom.
    Ik was een zorgeloze meisje dat geesten kan zien … Nu ja , zorgeloos .. Geesten kunnen heel wat zorgen meebrengen , de slechte toch al zeker . Want wat ik al allemaal heb meegemaakt in mijn 16 jarige leven , valt in een encyclopedie niet samen te vatten . Ik hoop dat deze weken rust brengen , zonder die klote dode! Zodat ik me beter zou voelen en later terug in mijn oude leventje kon stappen. Sommige mensen noemde me een maneater of slet gewoon door het feit dat ik de aandacht van hun vaak steel, maar ik maakte me er niet zo druk om. Natuurlijk als ze me mooi vinden word mijn ego nog groter dan die al is of zoals ik doe.
    Mijn vader had de sleutel gehaald van de bungalow en had gezegd dat hij mijn koffers al zou wegzetten. Ze zouden daarna vertrekken, maar natuurlijk mij eerst de sleutel geven. Dus besloot ik wat rond te neuzen. Ik zocht mijn wegje naar het meer en na dat ik 10 minuten precies verdwaalt was en mijn ouders al tegen gekomen te hebben die me de sleutel gaven en me raar aankeken. Ze me niet wouden zeggen wat er was, maar zeiden wel dat ik een kamer had met een tweepersoonsbed. Ik vroeg er niet verder achter. Ik zou het straks wel zien waarom ze zo raar deden. Uiteindelijk had ik het toch gevonden toen mijn vader de juiste weg wees terwijl ik de sleutel in mijn kort jeans shortje stak. Ik had geluk dat het een prachtige warme dag was en ik mijn witte bikini onder mijn rood topje en kort jeans shortje had aan gedaan. Dus toen ik langs het meer stond deed ik mijn topje rustig uit en was me vaag bewust van de blikken die jongens en mannen op me richtte. Ik glimlachte naar een paar jongens en ik zag ze hun met een rood hoofd wegdraaien. Dat had je wel is zeker? Ik deed mijn schoenen uit en trok het shortje ook rustig op mijn gemak uit. Ik had het gevoel dat ik net deed alsof ik een stripper was omdat ze zo geil en gefascineerd naar mij blijven kijken. Ik ging gewoon neer zitten met mijn gezicht naar de zon waardoor ik ze dicht kneep door het felle licht. Laat de vakantie al maar vast beginnen.
    [@Calantha, oké is goed. (: Btw ik weet verder niet echt wat te schrijven en ik weet ook niet of het goed genoeg is om mee te beginnen. (; ]

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 19:38 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Claed Nixis

    Eindelijk, na vier uur openbaar vervoer, wat overigens erg milieuvervuilend is, kom ik aan bij de laatste bushalte. Wanner de bus stopt pak ik mijn koffers onder de stoel vandaan en stap uit. Het lijkt wel of de chauffeur haast had want ik was er nog niet uit of de deuren sloten al. Meteen reed de bus weg. Ik trek mijn wenkbrauw even op en kuch wanneer ik wat uitlaatgas in mijn luchtwegen krijg. Ik adem even een aantal keer diep in en diep uit om mijn luchtwegen weer schoon te krijgen.
    Dan loop ik met mijn koffer richting de bungalow waar ik heen zou moeten gaan, bungalow 666, het duivelsnummer. Het zal wel niets betekenen, gewoon toeval. Ik heb echter geen zin om naar binnen te gaan, ik ben te enthousiast om de natuur te gaan onderzoeken. Ik zie er misschien niet enthousiast uit, maar ik ben dat zeer zeker. Ik zet mijn koffer naast de deur van de bungalow en besluit op onderzoek uit te gaan. Rustig begin ik over het terrein rond te lopen. In de verte zie ik een weggetje en rustig volg ik hem. Ik kom uit op een grote plek, met een glinsterend meer.
    "Wauw," mompel ik zacht en ik laat mijn ogen over de omgeving gaan. Wat prachtig, het ziet er magisch uit. Het is niet zo raar dat ik zoveel van de natuur houd, dat zit in mijn druïde-bloed. De natuur is mij heilig, als iemand de natuur iets aan wil doen krijgt die met mij te maken. Ik loop rustig verder langs het meer en knik af en toe naar de mensen die ik tegen kom. Ik vind het hier nu al leuk. Kijk dan hoé mooi. Natuurlijk niet zo mooi als mijn thuisgebied maar ik vind het er iets van weghebben. Ik voel me eerlijkgezegd wel thuis... Nu al? Ja nu al, wel leuk. Zonder ouders of zeurende overgroot ouders. Gewoon vrij. Ik loop langs ene meid[Dawn] en ik stop even, om dan een aantal stappen terug te zeggen. "Goede middag," glimlach ik dan. Totaal niet geïnteresseerd in haar vrouwelijke delen die opvallen. Ik kijk daar niet zo naar. Misschien als de tijd komt dat ik weer aan liefde wil denken.

    \\Flutstukje I know haha\\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jake Dodge Dragon

    Boom, boom, boom, boom, boom, boom, boom, boom-
    Jemig wat zijn er hier veel bomen, bij het kamp zit vast een bos, ik heb het hele foldertje nooit gezien dus ik had geen idee wat er allemaal is.
    Mijn ouders dumpen me bij het kamp omdat het huis is afgebrand, alsof ik er wat aan kon doen, alsof het mijn schuld- oke het is mijn schuld maar dat hoeft niemand te weten. Mijn vader smijt niet voorzichtig mijn vel rooie koffer uit de achterbak en schiet de auto weer in, vol gas rijd hij weg en ik houd mijn adem in zodat ik de rook niet hoe in te ademen. Mijn moeder zwaait wat zielig na, ze had me vast nog een kus en alles willen geven maar mijn vader had ergens last van. Of hij is gewoon blij om van mij en Hua af te zijn. De witte rat draait een rondje in mijn shirt, bij was wakker geworden toen ik uit de auto klom.
    "Zouden ze hier ook ratten gif strooien?" vraagt Hua, ik kijk even rond "Nee dat denk ik niet, het is echt mooi hier" antwoord ik Hua in mijn hoofd.
    Hua klimt omhoog zijn nagels schrapen over mijn huid, hij steekt zijn kopje uit mijn vest en snuift de lucht op. Ik doe hetzelfde, het ruikt hier lekker, naar naald bomen ik ben even kwijt hoe ze okalweer heten. Ik pak mijn vuur rode koffer en loop richting de bungalow met het nummer 666, er staat nog een koffer voor de deur, ik zet die van mij erbij. Ik ben niet bang dat iemand het steelt, wie wilt er nou mijn koffer?
    Ik draai me om en loop richting de bomen naar de schaduw.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 13:16 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    \\MakeMeIrish >>> RellyKelinde\\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Mon topic's]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jaybee Jillz Bellatrix Maple
    Ik staarde voor me uit terwijl ik door het bos slenterde. Mijn vader liet me nooit anders ergens heen gaan dan lopend, of met een ander natuurlijk vervoersmiddel, ik kwam dus nooit echt ver van huis. Aangezien de paardenkar niet over dit pad kon gaan moest ik maar lopen. Mijn koffer sleurde ik achter me aan terwijl mijn vader voor me uit dartelde en mijn moeder daar sereen naast liep, haar dronkere vleermuisvleugels opgevouwen tussen haar kleren. Ik had nooit gesnapt hoe die twee ooit bij elkaar waren gekomen, maar ik zag als een van de enige de liefde tussen ze elke dag weer. Ze hielden van me, dat was ook een van de dingen waar ik zeker over was... Maar wat was ik? Daar had ik echt geen idee van. Ik was een wezen dat niet hoorde te bestaan. Twee werelden die niet hoorden te kruisen zaten samen gevangen in mijn lichaam... En dat brak me van tijd tot tijd helemaal op. Ik was een freak en dat wist iedereen thuis ook. Daarom was ik vooral blij dat ik er een tijdje weg van was. Hier was ik alleen en kende niemand me. Bij de poort hield ik halt. Ik gaf mijn bijde ouders een knuffel en liep toen zonder nog eens achterom te kijken richting het hutje dat me was aangewezen: 666. Het getal van de duivel. Mij maakte het niet echt bang aangezien een deel van me een duistere Fallen Angel was, een wezen wat vrij dicht bij de duivel komt. Ik opende de deur en sloot hem achter me voor ik verder loop. Ik had al een aantal anderen gezien, maar alleen zijn was nu wel iets wat ik heel graag wilde. Ik gooide mijn koffer neer op het bovenste stapelbed naast het raam en begon in stilte uit te pakken terwijl ik keek hoe de blaadjes aan de bomen heen en weer wijfden. Vandaag was mijn dag niet, dat betekende dat ik rustig, doodstil, afstandelijk en voor sommigen zelfs levensgevaarlijk was. Het zou zo kunnen omslaan, maar dat idee had ik nu zeker niet.


    Bowties were never Cooler

    angy

    Daar zat ik dan op mijn brommer, ik voelde de wind door mijn haar. Dat gevoel is toch zalig. Met mijn geluksjeansvestje aan kon niets nog slecht gaan vandaag. Nog even en ik ben bij de camping. Nummer 666, dat nummer moet ik juist weer hebben. Ik ben nog niet lang teruggestuurd van daarboven en nu mag ik in zijn nummer slapen? Geweldig! Het is niet dat me dat echt aan een geweldige tijd doet denken, integendeel. Met mijn gedachten ver weg had ik te laat door dat ik mijn afrit miste dus terugdraaien. De mensen die achter mij reden vonden het precies geen leuk idee, daar moeten ze maar aan wennen want rond deze plek de komende opgescheept. Eindelijk aangekomen ging ik naar de balie en nam mijn sleutel. Ik ging alvast naar de hut, zette mijn spullen neer en pakte mijn muziekspeler en koptelefoon, er was nog een meisje ze lag op een van de bedden. Zou ik ze aanspreken of niet dacht ik bij mijn eigen, ik zei alvast "Dag ik ben Angy, een van je bungalowgenoten. Kom je mee naar buiten ik ga een saf opsteken?". Ik pakte alvast mijn saffen uit mijn koffer en een fles Jack Daniëls en ging naar buiten. Zou dat ander meisje nog meekomen of niet dacht ik maar ja ik ben ook maar een vreemde hoe zou je zelf zijn. Ik pak nog rap mijn lippgloss uit mijn jeansshortje en doe hem op mijn lippen.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 21:30 ]