• Het gaat over 10 tieners die samen in de bungalow 666 zitten op de Camping fear. Ze kennen elkaar echter niet of de meeste toch. Ieder van hun verbergt een geheim. Maar wat als ze er achter komen dat er iets niet klopt op de Camping en daarbij elkaars geheimen te weten komen.
    Er is een speciale dag waar je geesten kunt zien op bootjes op de vijver die net bloed lijkt net zoals de maan, je rare geluiden hoort in de bossen en je een man ziet die mensen vermoord om een stuk huid van je te nemen. Sommige van hun geheugen worden gewist na die dag, andere weten het nog perfect. Als de mensen rond hen opeens beginnen te verdwijnen en later vermoord terug gevonden zijn gaan ze op onderzoek uit en moeten ze elkaar leren te vertrouwen.


    Jongens [Max. 5]
    - Devon Dorcha~~Gancanagh *Gancanagh/Hound*
    -Claed Nixis ~~RellyKelinde *Ziener/Druide*
    - Jake Dodge Dragon~~ Ninuturu *Hybrid Dragon*
    -Daniël Xavier Woods ~~IAmADreamer *half incubus/ half vampier*
    -

    Meisjes [Max.5]
    - Dawn Katherina Madison ~~IAmADreamer *Necromancer/Vuur demon*
    -Jaybee Jillz Bellatrix Maple ~~Sylvesti *Faun/Fallen Angel Hybrid*
    -Angy Nora Steward~~LeFuck *Fallen Angel (bad-side)*
    - Jess Marie Cooper~~Moffat *Assassin/Droomwandelaar*
    -Dhelia Athene Loreley ~~ Everdeen *Dochter van Ondine (half waternimf)*

    Het begint dat iedereen aankomt en ze het domein is gaan verkennen voor ze naar hun bungalow gaan. Natuurlijk, kunnen ze elkaar allemaal al tegen komen maar er gaat waarschijnlijk wat ophef zijn omdat ze samen op een bungalow zitten terwijl dat niet gepland was. Er zullen er een paar elkaar niet van de eerste keer moeten en andere wel. Gebruik je fantasie maar. (;
    Rules;
    ~Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    ~OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    ~Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers.
    ~Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    ~Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    ~Er mogen vulgaire dingen in voor komen.
    ~Mag van de verhaallijn afwijken.
    ~Niemand zegt dat iemand zijn personage niet goed is of niet kan behalve IAmADreamer.
    ~Plezier hebben, dat is de grootste regel hier :3!

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 16:27 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 dec 2012 - 16:10 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Jaybee Jillz Bellatrix Maple
    Ik zag een meisje binnenkomen. Ze vroeg of ik mee naar buiten kwam. Ik was al bijna klaar met uitpakken. Ik zag haar weer vertrekken. Ik legde mijn laatste spullen weg, haalde een cigaret uit mijn rugzak, zette mijn llamamuts, die ik van mijn vader had gekregen toen ik 4 was, op en liep toch ook naar buiten. Om de blokhut zaten nog meerdere andere jongeren. Ik ging in een donker hoekje van de veranda zitten en stak de cigaret op. Ik wist dat het slecht was, maar ik was nou eenmaal geen engel en cigaretten onderdrukte vaak de ergste duisterheid uit mijn moeders kant van mij. Ik draaide een van de touwtjes van mijn muts om mijn vinger terwijl ik diep inademde door de cigaret. Ik haalde uit de zak van mijn vest eyeliner en begon met de cigaret in mijn mond mijn eyeliner strepen boven en onder mijn ogen bij te werken. Aan mijn make-up kon je ook goed zien wat voor bui ik had. hoe donkerder het was hoe gevaarlijker ik was. Op een dag met lichte of fel gekleurde oogschaduw en weinig eyeliner was mijn vader's kand overheersend. Op een dag van dikke zwarte make-up, zoals vandaag, moest je heel erg oppassen.


    Bowties were never Cooler

    [Even een mededeling: Seaver doet niet meer mee, heeft ze net gezegd.]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [Ze slapen allemaal in dezelfde blokhut waar ze zich ook verzamelen?]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    [Ze slapen allemaal in dezelfde blokhut waar ze zich ook verzamelen?]

    [Ja, maar dat idee had ik is gekregen toen ik met mijn familie naar een camping was gegaan en we allemaal samen zaten in één. Dat waren toen twee bungalows aan elkaar waardoor het ook redelijk groot was. Maar we kunnen het ook anders doen als je wilt?]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    IAmADreamer schreef:
    (...)
    [Ja, maar dat idee had ik is gekregen toen ik met mijn familie naar een camping was gegaan en we allemaal samen zaten in één. Dat waren toen twee bungalows aan elkaar waardoor het ook redelijk groot was. Maar we kunnen het ook anders doen als je wilt?]

    [Ik bedoelde dus eigenlijk dat ik mijn personage dan naar die blokhut toestuur, hahaha. Maakt mij niet uit waar ze slapen of zo. Ik doelde er gewoon op dat ik mijn personage dan naar de verzamelplek laat goan. (: ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jake Dodge Dragon

    Ik kreeg een spontane irritante jeuk op mijn arm, zo'n jeuk die eigenlijk geen jeuk is. Ik kijk om me heen, toch niet hier ook he? Ik draaide me om en ging maar wat dieper het bos in, ik genood van de geluiden, van de wind die door de bomen blaast en de specht die in de boom loopt te prutsen, of kibbelende eekhoorns. Ik stop plots met lopen bij een cirkel paddenstoelen, precies in het midden is een deel over gelaten waar niks stond. "Kijk Hua, een hekksen kring" zeg ik tegen de rat en por tegen mijn borst waar de rat lag. Geiriteerd steeks Hua zijn kopje naar buiten, "Ze zeggen dat je een wens mag doen als je er in staat, eigenlijk heb ik geen idee waarom het heksen kring heet." Hua klimt uit mijn shirt en glijd naar beneden, zijn achterpoten gebruikend als ankers. Hij loopt richting de heksen kring en gaat erin staan, de haren op mijn rug gaan overeind staan bij een vrisse vreemde wind. Ik wierp een blik op Hua, die er ouder uit zag, "Kom maar oude sok" zeg ik en buk zodat de rat makkelijker in mij shirt kon klimmen, "misschien moet ik een schub der leven op je buik vast lijmen ofzo" grinnik ik. Hua bijt zacht in mijn tepel, "Hey dat is niet prettig" waarschuw ik hem en zorg dar er schubben op mijn buik zitten zodat er niks te bijten valt.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Aislinn schreef:
    (...)
    [Ik bedoelde dus eigenlijk dat ik mijn personage dan naar die blokhut toestuur, hahaha. Maakt mij niet uit waar ze slapen of zo. Ik doelde er gewoon op dat ik mijn personage dan naar de verzamelplek laat goan. (: ]

    [Hahhaah , shame on me, ik was met mijn hoofd er ook niet echt bij.;D En ja normaal is dat de plek waar iedereen elkaar ontmoet.^^ Maar ik zit aan het meer met Claed. Daar kun je ook altijd naar toe komen, maar ik denk dat er 3 mensen ongeveer in de buurt van de bungalow zitten.(;]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Dhelia Loreley
    Een luide zucht verlaat mijn lippen als ik in de buurt van de mensen kom. Ik blijf strak naar mijn ballerina's kijken, wendt mijn blik geen seconde af en knoop mijn blazer dicht. Ondanks dat het zomer is heb ik het koud, afschuwelijk gewoon. Verwacht maar niet dat ik snel een duik in het water zal nemen - of juist, misschien wel. Puur voor de kik, om even geen gezeur aan mijn hoofd te hebben en even alleen te zijn.
    Het nummertje van de juiste bungalow heb ik al weken geleden in mijn hoofd gestampt, dus erg moeilijk is het niet te vinden en al snel heb ik de juiste plek gevonden. Ik laat mijn hand over de deurklink glijden, het ouderwetse hout tegen mijn vingertoppen aanvoelend en open dan met een lichte twijfel de deur. Is dit wel de juiste beslissing, is dit wel de juiste keuze die ik maak? Had ik dan misschien toch beter thuis kunnen blijven? Nee, schiet er meteen te binnen. Dit is wat ik moet doen, erheen gaan, even zonder mijn moeder.
    Wanneer ik de deur eenmaal geopend heb, stap ik geruisloos binnen. Ik zeg geen woord, vraag me af of ik wel gezien wordt. Veel deert het me dan ook niet eigenlijk, het maakt me niet veel uit. Tuurlijk wil ik wel kennismaken, maar ik wacht wel tot het juiste moment of nog beter, wanneer er iemand op me afstapt en uit ervaring weet ik dat dit meestal niet al te lang duurt. Voornamelijk het mannelijk ras stapt vaak op me af om een praatje te maken. Ik weet waar het ze om draait, ik weet dat ze er zelf niets aan kunnen doen, dat het hun aard is, mijn leven en hoe ik geschapen ben. Dochter van Ondine, geboren als waternimf.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    IAmADreamer schreef:
    (...)
    [Hahhaah , shame on me, ik was met mijn hoofd er ook niet echt bij.;D En ja normaal is dat de plek waar iedereen elkaar ontmoet.^^ Maar ik zit aan het meer met Claed. Daar kun je ook altijd naar toe komen, maar ik denk dat er 3 mensen ongeveer in de buurt van de bungalow zitten.(;]

    [Hahahaha, daar kwam Dhelia net vandaan. Ik heb haar maar gewoon naar de bungalow laten gaan. (:]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Daniël Xavier Woods

    Waarom kon Dawn in hemelsnaam niet gewoon veilig thuis blijven. Nu moest ik haar achterna gaan van haar ouders omdat ze dachten dat ze misschien weer domme dingen deed. Ze moesten is weten dat ik meer het gevaar was voor hun dochter dan andere mannen. Ik pakte mijn fles whisky dat naast me lag en draaide hem open terwijl mijn ogen op de weg stonden. Ik zette de fles op mijn lippen en dronk redelijke teugen ervan. Ja, ik dronk en reed te gelijk. Het was niet dat ze me ooit tegen zouden kunnen houden of me zelf een boeten geven. Mijn genen zorgde ervoor dat ik meestal kreeg wat ik wou. Nu wou ik thuis zijn met een fles bourbon terwijl ik en Dawn naar een film kijken. Ik kan niet geloven dat ze me dit aan doet. Oké, zij deed het me niet aan maar haar ouders, maar dat is geen verschil voor mij. Daar nog is bovenop ik wist niet eens dat ze wegging en dan nog wel is zonder mij. Misschien kwam dat omdat ze wist dat ik niet graag onder de mensen kwam. Ze wist dat ik bang had om hun pijn te doen. Jammer genoeg luisterde ze niet naar mij als ik zeg dat ze mij alleen moest laten, want ik deed haar meestal alleen maar pijn. Wat voor beste vriend ben ik? Ik drink het bloed van mijn beste vriendin om zo een tijd gemakkelijker onder de mensen te komen. Ik haatte dat aan mij. Ik reed een parking op waar Camping Fear op stond met mijn auto. Ik parkeerde slordig en legde mijn hoofd tegen het stuur. Wat zou me nu wel niet te wachten staan, vroeg ik mezelf af. Ik zuchtte dronk nog is en stak die rap in mijn koffer die naast me op de passagiersstoel lag. Stapte uit met mijn koffer in de hand en liep het domein binnen met een raar gevoel. Er klopte hier iets niet.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 22:46 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Claed Nixis

    De meid kijkt me in de eerste instantie aan alsof ze een spook ziek, vervolgens rekt ze zichzelf nogal vreemd uit waardoor haar voet tegen mijn been aankomt. Dan glimlachte ze naar me.
    "Goede middag. Wil je er soms bij komen zitten?" vraagt ze en ik knik glimlachend. Ik neem plaats naast haar in het zand/gras en kijk heel even om me heen. "Ik heet trouwens Dawn Katherina Madison " zegt ze terwijl ze haar hand naar mij uitsteekt. "Maar het gemakkelijkste is om me Dawn te noemen." ik neem de hand aan en glimlach tevreden.
    "Mijn naam is Claed Nixis. C-L-A-E-D," grinnik ik terwijl ik mijn naam spel, ik schud de hand van Dawn eventjes. Sommige mensen denken dat je letterlijk 'Glad' schrijft. Dat is mee heel erg vaak overkomen, en ik moet je zeggen, na een tijdje wordt het erg irritant als je mensen er steeds op moet wijzen dat ze mijn naam anders moeten schrijven. "Aangenaam kennis te maken, Dawn," zeg ik vervolgens en knik naar haar. Ik neem mijn hand terug en zet die achter mij in het zand/gras, ik leun erop en glimlach naar Dawn. Ze lijkt me een leuke meid om mee om te gaan, aardig, vooral.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Nuuh! Ik wil die auto stelen :|]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Angy

    Na mijn sigaret ging ik terug naar binnen ik begon alvast met uitpakken. Wow wat is het hier saai en mijn fles was nu al op godver dat nu weer al geluk dat ik nog geld heb. Zou hier dicht in de buurt een nachtwinkel zijn? Ik ging naar buiten en vroeg aan een van de jongens of hier dichtbij een was.
    Blijkbaar wel hij toonde me zelfs de weg daar aangekomen zei ik op een vriendelijke manier dat ik het liefst alleen zou zijn, dus zo gezegd zo gedaan met een pruillipje ging hij terug. Ik kocht drie flessen Jack Daniëls, stopte twee in mijn tas en genoot met volle teugen van de derde fles. Eens terug aan de camping ging ik terug het bos in. Wow wat is het hier eigenlijk best mooi. Ik zou alleen denk ik verveeld raken moest ik niemand hebben om de zomer mee door te brengen.
    Ik zette mijn koptelefoon terug aan en begon verder en verder weg te stappen, blijkbaar zijn hier wandelsparcouren ik lach vriendelijk naar de mensen en zeg iedereen gedag maar meer doe ik ook niet ik haat tegen vreemde spreken. De meeste vreemde haten het ook al om tegen mij te spreken omdat ik niet de liefste ben of toch was ik probeer te veranderen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

    Ninuturu schreef:
    [Nuuh! Ik wil die auto stelen :|]

    [Als je goed bevriend met hem word mag je er misschien wel mee rijden.(';]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Dawn Katherina Madison

    "Mijn naam is Claed Nixis. C-L-A-E-D," grinnikt hij terwijl hij zijn naam spelt, hij schud ook eventjes mijn hand. "Aangenaam kennis te maken, Dawn," zegt hij vervolgens. Hij maakte zijn hand van mijn hand los en plaatste die achter hem.
    "Insgelijks." zei ik glimlachend en trok mijn benen naar me toe.
    Mijn blik dwaalde af naar het meer en een koude rilling ging over mijn ruggengraat. Ik weet niet waarom, maar ik leek bang te hebben van het water heel mijn leven al. Vroeger durfde ik mezelf niet eens te douchen of een bad te nemen. Nu is het een gewoonte geworden en deed het me niet zoveel meer, maar in een zwembad of meer zwemmen heb ik nooit gedurfd. Het lijkt wel alsof iets me altijd lijkt tegen te houden. Daarom kon ik nog steeds niet zwemmen. Daniël had het me al een paar keer proberen te leren, maar hij heeft op gegeven toen ik één keer bijna verdronk en altijd er zo snel uit was als erin.Over Daniël gesproken, ik voelde zijn aanwezigheid. Dat voelde ik al sinds we bloed deelde. Hij vond het altijd zo vreselijk dat hij bloed af nam van mij da hij mij een beetje van zijn bloed gaf zodat de wonde sneller zou genezen.
    "Dan." mompelde ik opeens hopelijk te stil om te horen en ik stond op. "Ik ben direct terug, wacht hier even." zei ik tegen Claed voor ik in mijn bikini wegrende wat sommige mensen hun hoofde draaide.
    Ik negeerde het en bleef lopen tot ik hem daar zag staan met een moeilijke uitdrukking op zijn gezicht.
    "Dan!" Riep ik blij en sprong in zijn armen.
    Ik was zo blij dat hij er was. Ik wist dat het moeilijk voor hem was om hier te zijn en het waarschijnlijk mijn ouders hun schuld was dat hij er was, maar ik was nooit blijer geweest om iemand te zien. Ik drukte een kus op zijn wang en sprong uit zijn armen.
    "Kom ik moet je aan iemand voorstellen." zei ik en trok hem naar het meer toe zodat we terug bij Claed stonden. "Claed dit is Daniël. Mijn beste vriend." zei ik met een trotse glimlach op mijn gezicht.

    Daniël Xavier Woods

    Ik voelde hoe Dawn steeds dichterbij kwam en begon me al meer op mijn gemak te voelen. Ze leek altijd wel dat rustgevend gevoel te hebben bij mij. Misschien kwam dat omdat ze de enigste is die me ooit wat gedeerd heeft, want dat had ik al vanaf het begin bij haar. Ze geloofd dat we soulmates zijn maar dan meer als beste vrienden. Ik had me daar al een tijdje bij neer gelegd. De hoop op meer gaf ik natuurlijk nooit op tot ik misschien iemand anders vond, maar zelf dan zou ik haar nooit laten vallen.
    "Dan!" hoor ik iemand blij roepen en automatisch verscheen er een glimlach op mijn gezicht.
    Dawn sprong in mijn armen waardoor ik mijn koffer liet vallen en haar rond draaide. Ik zag hoe de blijheid van haar afstraalt waardoor ik automatisch ook blij werd.
    "Als we hier de duivel met het engelen gezichtje niet hebben." mompelde ik in haar haar voor ze me een kus op mijn wang drukte en uit mijn armen sprong.
    Ik kon nog net mijn koffer oppakken en hopen dat mijn flessen Jack Daniels en Bourbon niet kapot waren, want ze begon me enthousiast mee te trekken naar ergens. Ik lachte en volgde haar. Toen stonden we aan een meer en kreeg ik pas door dat Dawn alleen haar bikini aan had, wat de blikken van mannen opleverde. Ik schudde lachend mijn hoofd tot ik door had dat we bij een jongen stonden. Ik begon me automatisch ongemakkelijk te voelen. Ik wist niet hoe mijn verschijning voor hem moet zijn aangezien ik iedereen aantrok door die incubus gene. Het was iets dat ik haatte aan mezelf. Ik liet even mijn ogen over de jongen gaan en besefte dat hij er voor een mens niet slecht uitzag.
    "Claed dit is Daniël. Mijn beste vriend." zei Dawn met een trotse glimlach op haar gezicht wat me automatisch deed grinniken.
    Ze deed lief tegen deze jongen dus zou ik dat ook doen.
    "Daniël Xavier Woods, maar noem me maar Dan." zei ik terwijl ik mijn vrije hand vriendelijk uit stak.
    Ik hield mijn adem in, ik wou zijn geur niet ruiken. Het zou wel is kunnen mislopen, ook al had ik me nog niet lang gevoed. Voordeel van vampier zijn je hoeft niet te ademen.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 11:43 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..