• Het gaat over 10 tieners die samen in de bungalow 666 zitten op de Camping fear. Ze kennen elkaar echter niet of de meeste toch. Ieder van hun verbergt een geheim. Maar wat als ze er achter komen dat er iets niet klopt op de Camping en daarbij elkaars geheimen te weten komen.
    Er is een speciale dag waar je geesten kunt zien op bootjes op de vijver die net bloed lijkt net zoals de maan, je rare geluiden hoort in de bossen en je een man ziet die mensen vermoord om een stuk huid van je te nemen. Sommige van hun geheugen worden gewist na die dag, andere weten het nog perfect. Als de mensen rond hen opeens beginnen te verdwijnen en later vermoord terug gevonden zijn gaan ze op onderzoek uit en moeten ze elkaar leren te vertrouwen.


    Jongens [Max. 5]
    - Devon Dorcha~~Gancanagh *Gancanagh/Hound*
    -Claed Nixis ~~RellyKelinde *Ziener/Druide*
    - Jake Dodge Dragon~~ Ninuturu *Hybrid Dragon*
    -Daniël Xavier Woods ~~IAmADreamer *half incubus/ half vampier*
    -

    Meisjes [Max.5]
    - Dawn Katherina Madison ~~IAmADreamer *Necromancer/Vuur demon*
    -Jaybee Jillz Bellatrix Maple ~~Sylvesti *Faun/Fallen Angel Hybrid*
    -Angy Nora Steward~~LeFuck *Fallen Angel (bad-side)*
    - Jess Marie Cooper~~Moffat *Assassin/Droomwandelaar*
    -Dhelia Athene Loreley ~~ Everdeen *Dochter van Ondine (half waternimf)*

    Het begint dat iedereen aankomt en ze het domein is gaan verkennen voor ze naar hun bungalow gaan. Natuurlijk, kunnen ze elkaar allemaal al tegen komen maar er gaat waarschijnlijk wat ophef zijn omdat ze samen op een bungalow zitten terwijl dat niet gepland was. Er zullen er een paar elkaar niet van de eerste keer moeten en andere wel. Gebruik je fantasie maar. (;
    Rules;
    ~Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    ~OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    ~Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers.
    ~Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    ~Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    ~Er mogen vulgaire dingen in voor komen.
    ~Mag van de verhaallijn afwijken.
    ~Niemand zegt dat iemand zijn personage niet goed is of niet kan behalve IAmADreamer.
    ~Plezier hebben, dat is de grootste regel hier :3!

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 16:27 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 dec 2012 - 16:10 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [LeFuck, je persoontje zijn/haar naam ^^]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Devon Dorcha

    Het was geen goed idee om met de bus te gaan. Het was absoluut geen goed idee. Maar het was een nog veel slechter idee geweest om met mijn Steed, Darla te gaan. Hoewel ze zich prima in autovorm weet te houden terwijl we rijden, heeft ze er vaak moeite mee om ook in stilstaande toestand er als auto te blijven uitzien. Draak, griffioen, kelpie, geen probleem. Maar auto? Ho maar. Door haar zijn al meerdere stervelingen gebroken en in een instelling gebracht omdat ze het maar over "die groene draak met gloeiende ogen" bleven hebben. Ik vind het best zielig voor ze.
    Gelukkig is het zo heet dat voor buitenstaanders mijn zweet aan het weer te wijten valt en niet aan het staal dat me zo makkelijk gevangen houdt nu. Ik voel me duizelig en probeer me te focussen op de bomen die we in steeds grotere hoeveelheden passeren. Ik probeer me in te beelden dat ik daar ben, buiten, en niet in deze bus vol koud staal.
    Maar het denken wordt steeds lastiger, net als het open houden van mijn ogen. Ik mag niet in slaap vallen in een omgeving met zoveel staal want dan ben ik geheid een vogel voor de kat. Het zal me goed doen, een poosje in de buitenlucht, houten hutten, houten bedden, bomen à volonté.
    Wanneer de bus eindelijk stopt, werpen degenen die ik in mijn haast om van het ding af te raken omver duw me heel wat kwade blikken toe. Ze komen er wel overheen. Zodra ik mijn koffer heb en wat frisse lucht tot me heb kunnen nemen gaat het al wat beter maar ik ben er zeker van dat ik nog wel enkele uren misselijk zal zijn.
    Het is alsof je moet herstellen van een allergische reactie, alleen zwelt mijn gezicht niet op. Je ziet het uiterlijk amper, al zie ik vast wel wat bleker dan normaal. Ik sleur mijn koffer het terrein op en ga er dan op zitten om even te bekomen. Mijn ellebogen steunen op mijn knieën terwijl mijn hoofd in mijn handen rust.
    Stom idee, om met de bus te gaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    RellyKelinde schreef:
    [LeFuck, je persoontje zijn/haar naam ^^]

    [dankje ik was het vergeten n,n ]

    [ik had geen vlouw idee wat een saf was xD Thank you google!]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ninuturu schreef:
    [ik had geen vlouw idee wat een saf was xD Thank you google!]

    [Dat was gewoon een sigaret ;d wij zeggen waar wij wonen er een saf tegen ^^ Google kan soms echt handig zijn hé? ;D]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Dhelia Loreley
    Al een tijdje kijk ik uit over het meer, tuur naar de bossen recht voor me tientallen meters verder. Ik zou me gelukkig moeten voelen, blij zijn dat ik hier ben en weer een zomer niet hoef door te brengen met mijn moeder, weer een zomer kan genieten van dat kleine beetje rust dat ik bezit. Het had me weken geduurd voordat ik haar wist te overtuigen dat me werkelijk niets zou overkomen, dat ik haar ervan had overtuigd dat ik wel een schrijntje zelfrespect had en niet van hot naar her zou gaan om het ene bed in te duiken en daarna alweer het andere te zoeken. Nee, deze vakantie had ik anders geplant. Ik zou deze vakantie mezelf wat tijd geven om over dingen na te denken. Wat ik wilde bereiken, wat ik wilde doen en hoe mijn toekomst eruit zou gaan zien. Ik wist mijn moeder haar verleden, haar toekomst, ik wist mijn vader zijn einde en ik wist dat als ik het spel niet slim speelde, het zich weer kon herhalen. Minder erg misschien, een halfbloedje is namelijk wel iets anders, maar alsnog. Het zou effect hebben, dat wist ik zeker.
    Misschien, heel misschien zelfs dat ik hier wat soortgenoten zou vinden. Ik zou ze herkennen, dat zeker. Ik zou het porseleinengezicht zien, de zuivere klanken horen wanneer een lied werd gezongen. Ik zou het meteen weten.
    Zuchtend stond ik uiteindelijk op, keek naar mijn grote tas die ik een aantal meter verder geparkeerd had en er verlaten bijstond. Ik was veel te vroeg opkomen dagen, nog niemand was er, maar de drukte leek nu intrede te brengen. Hier en daar zag ik wat mensen lopen, hoorde ik al wat gekibbel. Ik neurie de laatste tonen van het liedje af dat zich in mijn hoofd afspeelt, laat mijn hand door het water varen waarna ik deze door mijn blonde lokken haal en opkijk.
    Vakantie was begonnen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    IAmADreamer schreef:
    (...)
    [Dat was gewoon een sigaret ;d wij zeggen waar wij wonen er een saf tegen ^^ Google kan soms echt handig zijn hé? ;D]


    [Misschien moet ik vluchten met Jake, die staat ergens buiten xD 'Run its a Saf!' (puh)]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (Ik heb mijn rol bijna af^^
    maar Bluehope went Seaver)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [IAmADreamer, Claed is bij Dawn ^^ Pagina 1]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dawn Katherina Madison

    "Goede middag," hoor ik opeens iemand zeggen.
    Ik keek onzeker naar degene die iets tegen me gezegd had en zag dat hij naar me glimlachte. Stel je nu is voor dat hij een geest was en ik gewoon de koude rilling die ik dan normaal krijg niet gevoeld had? Ik moest het weten voor ze dachten dat ik gek was en tegen mezelf praatte. Ik deed alsof ik me uitrekte op een veel te rare manier waarschijnlijk waardoor ik zijn been aan raakte. Ik wou zuchten van de opluchting die ik nu voelde, maar glimlachte gewoon vriendelijk in de plaats ervan.
    "Goede middag." zei ik nog steeds met diezelfde vriendelijke glimlach. "Wil je er soms bij komen zitten?"
    Op het eerste zicht was ik altijd het brave onschuldig meisje, maar als je me één keer in de weg staat of me irriteert kwam de bitch naar boven. Soms had ik dat ook van de eerste instantie als ik iemand zie. Het had niks te maken met het feit als degene mooier was, maar gewoon door de uitstraling. Daarbij was ik niet beledigd dat deze jongen niet mijn lichaam bestudeerde zoals de rest van de jongens die in de buurt zaten. Ik denk dat ik het wel met hem zou kunnen vinden. Ik vond dat hij het recht had om mijn naam te weten.
    "Ik heet trouwens Dawn Katherina Madison " zei ik terwijl ik stak hand vriendelijk naar hem uit steek . "Maar het gemakkelijkste is om me Dawn te noemen."

    [Deze schrijf ik al voor het geval dat ik direct moet gaan slapen en niks meer kan posten als Calantha iets heeft gepost. (; Daarna kan iedereen zoveel posten zoals ze willen, maar hou rekening met de anderen en met Seaver aangezien haar rol nog niet ingevuld is, maar ze is bijna af. Anders komt er misschien nog een regel, want niet iedereen kan posten elke dag.(; ]

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 22:12 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    RellyKelinde schreef:
    [IAmADreamer, Claed is bij Dawn ^^ Pagina 1]

    [Ik had het gezien hoor, maar ik was gewoon aan het wachten tot iedereen bijna een post had geschreven.(;]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    IAmADreamer schreef:
    (...)
    [Ik had het gezien hoor, maar ik was gewoon aan het wachten tot iedereen bijna een post had geschreven.(;]


    [Zoiets dacht ik al, daarom wachtte ik ook tot meerdere hadden gereageerd voor ik het zou zeggen ^^]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Seaver schreef:
    (Ik heb mijn rol bijna af^^
    maar Bluehope went Seaver)

    [Oké is goed (; Je moogt al beginnen als ik off moet zijn en jij je rul hebt ingevuld.(;]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    RellyKelinde schreef:
    (...)

    [Zoiets dacht ik al, daarom wachtte ik ook tot meerdere hadden gereageerd voor ik het zou zeggen ^^]

    [Hahah, ik ben een beetje voorspelbaar.^^
    @Ninuturu hahah^^ je kunt ook gewoon naar andere gaan?(;]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    IAmADreamer schreef:
    (...)
    [Hahah, ik ben een beetje voorspelbaar.^^
    @Ninuturu hahah^^ je kunt ook gewoon naar andere gaan?(;]


    [Nah, geen zin om te reageren ik ben lui xD. Hij staat wel goed zo, ik wacht wel even, ik wil zien wat de rest doet xD]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira