• Het gaat over 10 tieners die samen in de bungalow 666 zitten op de Camping fear. Ze kennen elkaar echter niet of de meeste toch. Ieder van hun verbergt een geheim. Maar wat als ze er achter komen dat er iets niet klopt op de Camping en daarbij elkaars geheimen te weten komen.
    Er is een speciale dag waar je geesten kunt zien op bootjes op de vijver die net bloed lijkt net zoals de maan, je rare geluiden hoort in de bossen en je een man ziet die mensen vermoord om een stuk huid van je te nemen. Sommige van hun geheugen worden gewist na die dag, andere weten het nog perfect. Als de mensen rond hen opeens beginnen te verdwijnen en later vermoord terug gevonden zijn gaan ze op onderzoek uit en moeten ze elkaar leren te vertrouwen.


    Jongens [Max. 5]
    - Devon Dorcha~~Gancanagh *Gancanagh/Hound*
    -Claed Nixis ~~RellyKelinde *Ziener/Druide*
    - Jake Dodge Dragon~~ Ninuturu *Hybrid Dragon*
    -Daniël Xavier Woods ~~IAmADreamer *half incubus/ half vampier*
    -

    Meisjes [Max.5]
    - Dawn Katherina Madison ~~IAmADreamer *Necromancer/Vuur demon*
    -Jaybee Jillz Bellatrix Maple ~~Sylvesti *Faun/Fallen Angel Hybrid*
    -Angy Nora Steward~~LeFuck *Fallen Angel (bad-side)*
    - Jess Marie Cooper~~Moffat *Assassin/Droomwandelaar*
    -Dhelia Athene Loreley ~~ Everdeen *Dochter van Ondine (half waternimf)*

    Het begint dat iedereen aankomt en ze het domein is gaan verkennen voor ze naar hun bungalow gaan. Natuurlijk, kunnen ze elkaar allemaal al tegen komen maar er gaat waarschijnlijk wat ophef zijn omdat ze samen op een bungalow zitten terwijl dat niet gepland was. Er zullen er een paar elkaar niet van de eerste keer moeten en andere wel. Gebruik je fantasie maar. (;
    Rules;
    ~Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    ~OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    ~Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers.
    ~Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    ~Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    ~Er mogen vulgaire dingen in voor komen.
    ~Mag van de verhaallijn afwijken.
    ~Niemand zegt dat iemand zijn personage niet goed is of niet kan behalve IAmADreamer.
    ~Plezier hebben, dat is de grootste regel hier :3!

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 16:27 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 dec 2012 - 16:10 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Jake Dodge Dragon
    'Hey, ik ben Angy uit bungalow 666.' Ik schrik uit mijn gedachten en draai me om, daar staat een mensenmeisje van ongeveer 17 of 18 jaar, ze heeft mooi bruin haar, waarvan ik me af vraag of het natuurlijk is of niet, iets stoms wat ik me altijd af vraag.
    "Hoi, ik ben Jake ook uit bungalow 666" antwoord ik een beetje laat. "Kijk uit hoor, eerst eet ze mij op en dan verkracht ze je" zegt Hua een beetje vaag, die stomme zin bracht een zwakke glimlach op me gezicht, dat is echt wel het stomste dat Hua ooit had gezegt. Hua klimt op mijn schouder om zich grondig te wassen. "Hoelang ben jij al in het kamp?" vraag ik aan Angy, ik ademde diep en geluidloos door mijn neus om wat meer te weten te komen. Ik rook vaag de lucht van sigaretten en wisky door de lucht van de bomen, ik stopte mijn neus, teveel van het goede was natuurlijk ook niet goed, onderhand trok ik de schubben die ik nog niet had ingetrokken zo veel mogelijk ik. Ze konden misschien door schijnen, of mijn shirt slopen, ik irriteerde me aan de schubben op mijn rug die niet verder konden ingetrokken worden.

    [Ik heb een late reactie xD]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Angy

    'Hoelang ben je al in het kamp' vroeg hij. "Ongeveer een uurtje" antwoordde ik zo normaal mogelijk, hij lijkt me best wel lief. "En wat is jou rede dat je hier bent?" vroeg ik. Ik kon die stomme glimlach niet van mijn gezicht houden. Ik voelde dat ik een kleurtje kreeg. Dat haatte ik enorm, maar het gebeurde dan ook niet echt vaak dat iemand terug praatte. Hij kreeg ook een glimlach op zijn gezicht niet door mij denk ik het was eerder een glimlach van dat hij iets grappig gehoord had. "Wat is er zo grappig" vroeg ik direct erna. Ik zit weer te ratelen wat moet hij wel niet van me denken. Zo hard dat hij me nu al een freak vind, ik zit hier als een malloot te blozen en te ratelen aan een stuk door. Er kwam een briesje opgevlogen ik begon het best wel koud te krijgen ik wou vragen of we even naar binnen konden gaan voor mijn vest te halen want bij het binnen komen heb ik die daar laten liggen. Ik begon kippenvel te krijgen. Dat haat ik enorm.
    De wind blies mijn haar naar achter waarschijnlijk was het nu wel in de war, maar daar kon ik nu moeilijk iets aandoen. Ik keek even naar het beestje op zich was het best een schattig ding als je het wat langer bekeek niet dat ik er een zou nemen want ik ben nu niet de beste verzorgster ooit.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 22:10 ]

    Daniël Xavier Woods

    "Claed Nixis," zegt de jonge en schud mijn hand. Wanneer hij mijn hand los laat voegde er nog bij met een glimlach: "Kom erbij zitten."
    Hij klopt naast zich. Ik keek Dawn vragend aan, niet zeker of ze wel wou dat ik bevriend met hem werd. Ik ging al vast naast hem zitten. Ik kon nog steeds kut tegen hem doen als ze dat wou ook al was ik innerlijk niet zo, maar aangezien ze me aan hem heeft voorgesteld denk ik niet dat ze er bezwaar tegen zou hebben. Daarbij ik kon zelf uitmaken wie mijn vrienden worden en wie niet. Oké, dat klinkt net alsof ze beslist met wie ik omging. Dat was niet. Ze had zelf gezegd dat het haar niet uitmaakte met wie ik zou omgaan zolang ik haar niet liet vallen voor iemand anders. Ze had bang om alleen te zijn, daarom belde ze me 's avonds altijd op om bij haar te blijven slapen.
    Ik keek even naar haar en glimlachte. Ze moest eens weten hoeveel ze wel niet voor mij betekend. Ik denk dat ze het zelf niet eens zou begrijpen. Ik had al is voorgesteld om haar te veranderen, maar ze sloeg het af. Ze had gezegd dat ze wel zal zeggen wanneer de tijd daar was. Mijn blik schoot naar het meer en ik kreeg de behoefte om erin te springen. Misschien wou die Claed wel meegaan? Eerst ging ik nog wat anders vragen. Ik was nieuwsgierig wat hij hier kwam doen.
    "Waarom zijn jullie eigenlijk hier?" vroeg ik nonchalant terwijl ik naar achter leunde benieuwd naar het antwoord.

    Dawn Katherina Madison

    Ik knikte stilletjes naar Daniël toen hij vragend naar me knikt. Hij had het waarschijnlijk niet eens gezien gehad, maar ging toch naast Claed zitten. Het maakte me niet uit als hij een nieuwe vriend wou maken. Hij kon er best wel een paar gebruiken, want ik als enige vriend moet maar erg zijn. Ik was niet een van de makkelijkste, dat wist Dan goed genoeg.
    Ik ging langs de andere kant van Claed zitten. Ik voel de blik van Dan, maar negeerde die.
    "Waarom zijn jullie eigenlijk hier?" vroeg hij nonchalant terwijl ik hem naar achter zag leunen.
    "Kan ik ook aan jou vragen." zei ik en ik glimlachte naar hem. "Ik kom hier voor te ontspannen."
    Ik had da nadruk op ontspannen gezet in de hoop dat hij door had dat ik het over de geesten had. Ik wou is één vakantie van ze af zijn, ze niet in de buurt te hebben en te zien. Ze verpesten een beetje mijn leven. Vooral degene die me willen ombrengen of me willen overnemen.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Jake Dodge Dragon

    "Ongeveer een uurtje" antwoordde ze "En wat is jou rede dat je hier bent?" vroeg ze daarna ze heeft een glimlach op haar gezicht en kreeg licht een kleurtje "Wat is er zo grappig" vroeg ze direct erna. Oeps ze had mijn lach gezien, dat zou er natuurlijk ook niet echt uitzien, zitten we in een gesprek ik loop ik te glimlachen, "Ik heb een soort van het huis in de fik gezet, tenminste dat zegt mijn vader. En ik lach om mijn rat, uhm, omdat hij eigenlijk nooit zich zo in het openbaar wast, meestal is hij bang voor vreemde" dipsaus, bijna het verkeerde gezegt. Ze heeft een beetje licht rode wangen, zou ze blozen of was het gewoon koud hier? Ik had geen idee of het koud was of niet, ookal liep ik rond in mijn t-shirtje en met korte mouwen. De wind blies haar haar naar achteren, wat er best wel leuk uitzag, een beetje zo'n overdreven film effect maar dan met natuurlijke wind. "Heb je het koud?" vroeg ik dom, nee ze heeft kippenvel voor de lol, stomme vraag. Ik draai mijn hoofd ligtjes naar achteren zodat ik net iets over mijn schouder kan kijken en werp snel even een blik op twee kibbelende eekhoorns, zag er natuurlijk ook random uit, hopelijk leek het een beetje alsof ik mijn nek knakte ofzo, ik ben ook zo slecht in het praten tegen mensen, ik vond dit gesprek een beetje dood lopen, maar ik had geen idee hoe je een normaal gesprek hoor te doen.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Angy

    Dat antwoord had ik niet echt verwacht, een huis in vuur en vlam laten staan. Dat gebeurt ook niet iedere dag, maar of het nu waar is of niet volgde ik niet helemaal te goei. Best wel schattig een jongen die om zijn rat lacht. De wind blies zijn haar naar achter het was best wel een leuk zicht. "Heb je het koud" vroeg hij. Ik dacht dat het opviel, blijkbaar niet. "Ja, best wel" zeg ik een beetje stilletjes. Ik zag nog andere mensen voorbijkomen, ik voelde me een beetje bekeken en redelijk ongemakkelijk. Hij draaide zijn hoofd opeens, zou hij weg willen gaan, wow dan heb ik dit ook al mooi verpest. Ik heb best wel zin om naar binnen te gaan, ik ben aan het bevriezen. "Wil je mee naar binnen gaan voor mijn trui te halen?" vroeg ik. Ik was met mijn voeten over elkaar aan het wrijven hoe laat zou het al zijn eigenlijk? Ik zat momenteel best wel met wat vragen in mijn hoofd, maar ik ga hier niet zitten ratelen. Ik hoor de wind tussen de bomen suizen, het is best wel een geinig geluidje. Ik ben de aarde nog niet terug volledig gewoon hoor.
    Ik voel me eigenlijk niet zo super goed ik heb het gevoel dat ik ga flauwvallen, zou ik misschien wit zien ik weet het niet eigenlijk maar als ik niet vlug er iets aan doe ga ik door mijn benen zakken.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 20:20 ]

    Jake Dodge Dragon

    "Ja best wel" antwoord ze "Wil je mee naar binnen gaan voor mijn trui te halen?" vraagt ze daarna.
    "Ja dat is goed" antwoord ik glimlachend op haar vraag, ik moest toch nog mijn koffer naar binnen brengen en die een beetje uitstallen.
    Ik stop Hua terug in mijn shirt, hij was gewend aan mijn lichaams tempratuur en het is hier volgens mij best fris.
    Angy ziet er een beetje witjes uit, zou dat komen door de kou? Of door iets anders?
    Eigenlijk zou ik mijn arm over haar schouder willen leggen, of haar vast willen houden, tegen mijn warmen lichaam, maar dat zou natuurlijk ook een beetje raar zijn. Omdat ik haar dan out of nowhere knuffel, en omdat mijn huid onatuurlijk warm is, terwijl het koud is en ik in mijn shirtje loop.
    "Misschien kunnen we wat te eten vinden" lach ik, terwijl ik met mijn arm over mijn achterhoofd wrijf en mijn buik rommelt. Ik had ook al een tijdje niet gegeten, het laatste was volgens mij gister middag, of misschien zelf nog langer geleden.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (Iemand voor Jaybee?)


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    (Iemand voor Jaybee?)

    [Je kunt naar het meer komen? Daar zitten Claed, Daniël en Dawn.]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    (sure)


    Bowties were never Cooler

    Jaybee Jillz Bellatrix Maple
    Ik zag een aantal personen weggaan over een pad. Op het eerste gezicht had ik echt geen zin om mee te gaan, maar toch voelde het ook niet prettig om helemaal alleen rokend op de veranda te blijven zitten. Ik hees mezelf dus in de benen en slenterde het pad over. |Niet veel later kwam ik bij een meertje uit waar nog 3 andere jongeren zaten. Ik ging zo onopvallend mogelijk naast een van de jongens zitten en nam een van de laatste trekken van mijn cigaret. Ik had geen idee waarover ze het hadden, maar ik vond het al fijn om bij ze in de buurt te zijn, zodat ik niet alleen was. Alleen zijn was soms iets wat ik heel graag wilde, maar het was niet veilig voor me. Er gebeurde dan namelijk vaak onverklaarbare en verontrustende dingen, ofwel met mijzelf ofwel met de plek waar ik was. Ik had al vaak genoeg dingen in de fik gezet, zonder lucivers ofzo, en mezelf verwond op vreemde maar vaak redelijk ernstige manieren. Ik glimlachte eventjes naar de mensen bij wie ik zat. Ik wist niet of ze me zouden accepteren. Misschien wel als ze niety wisten wat voor gedrocht ik was, want als mensen dat eenmaal wisten werd ik uitgestoten, keer op keer. Het was dan ook mijn eigen schuld, ik hoorde niet te bestaan, wat mijn ouders me ook wijs probeerde te maken.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 20:32 ]


    Bowties were never Cooler

    Claed Nixis

    Dan en Dawn nemen plek naast mij en ik glimlach eventjes.
    "Waarom zijn jullie eigenlijk hier?" vraagt Dan en ik kijk op. "Kan ik ook aan jou vragen. Ik kom hier voor te ontspannen." Zegt Dawn dan voor ik iets kon zeggen.
    Dan is ze stil en ik glimlach opnieuw even.
    "Ik wilde er gewoon even tussenuit, even mijn gedachten ordenen. Vraag me alleen niet waarom ik voor Camping fear gekozen heb," zeg ik lachend en kijk de twee even aan. "En jij Daniël?" vraag ik dan en kijk hem aan. Mijn blik schiet even naar Dawn en ik glimlach naar haar.
    Ik leun wat meer naar achter en laat me uiteindelijk op de grond vallen met mijn rug zodat ik naar de blauwe lucht kan kijken. Er zijn maar een paar wolkjes aan de hemel. Ik vind het zonde dat de mensheid de aarde zo aan het verknallen is door middel van roken, en zoveel gas en benzine uitstoot. Ik hoor iemand plaats nemen naast ons en ik ruik een spoor van sigaretten rook, een fleug rook komt mijn neus binnen en ik begin het uit te proesten. Ik blijf door hoesten en kom overeind.
    "Milieu vervuiler!" roep ik hoestend en trek de peuk uit haar handen waarna ik hem uit druk op de grond. Vervolgens sta ik op en loop naar de prullenbak en gooi de resten weg, ik loop weer terug en ga zitten. "Sorry hoor, maar niet in mijn buurt roken," zeg ik en ik kijk haar recht aan, zodat ze ziet dat ik het meen. Zoiets moet je niet bij mij in de buurt doen. Echt niet.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 20:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Daniël Woods

    "Kan ik ook aan jou vragen. Ik kom hier voor te ontspannen." zei Dawn en ik hoorde de nadruk op ontspannen.
    Ze was dus hier om even weg te zijn van de geesten. Maar geloof het of niet overal waren er. Elk plekje heeft zo zijn verleden. Net zoals deze plek. Misschien waren hier wel miljoenen mensen op de wereld.
    "Ik wilde er gewoon even tussenuit, even mijn gedachten ordenen. Vraag me alleen niet waarom ik voor Camping fear gekozen heb," zeg Claed lachend waardoor hij mijn innerlijk gewauwel stopte. "En jij Daniël?"
    Ik wou juist zeggen waarom ik hier was toen er een meisje naast me kwam zitten. Ik glimlachte naar haar en keek hoe ze de laatste trekjes van haar sigaret wou nemen toen Claed recht schoot.
    "Milieu vervuiler!" roept hij hoestend terwijl hij de peuk uitduwt en hem in een prullenbak smeed voor hij terug kwam zitten."Sorry hoor, maar niet in mijn buurt roken."
    Ik lachte zacht en keek het meisje toen aan.
    "Hallo, ik ben Daniël. De jongen naast me was Claed."zei ik en ik stak mijn hand vriendelijk naar haar uit.
    Ik had nog steeds niet adem gehaald waardoor ik trots op me was. Ik vroeg me af of ik hun eigenlijk aantrok zoals ik normaal bij iedereen deed.

    Dawn Katherina Madison

    Ik verschoot toen Claed opeens opstond. Ik had deze wending niet verwacht en had toen pas door dat er een meisje naast Dan was komen zitten. Ik keek haar even beschuldigend aan, maar glimlachte toen toch. Ze kon er niet aandoen, dacht ik toen.
    Toen Claed terug was komen zitten leunde ik wat tegen hem aan. Ik had geen idee waarom, ik had gewoon zin om tegen hem te leunen.
    "Hallo, ik ben Daniël. De jongen naast me was Claed."zei Dan en hij stak zijn hand vriendelijk naar haar uit.
    "Dan, we hebben een mond gekregen om onszelf voor te stellen." zei ik en keek hem nep verontwaardigd aan.
    Toen lachte ik zacht en keek haar vriendelijk aan. Waarschijnlijk dachten ze nu dat ik zot in mijn hoofd was. Wat misschien ook zo was. Ik glimlachte lief naar hun drie en wachtte tot het meisje iets zou zeggen. Dan zou ik vragen wat zij en Dan hier kwam doen en dan hoopte ik om iets te gaan eten op Dan's kosten. Hij kende me goed genoeg. Daarbij was hij de enigste die hier zijn koffer nog niet weg heeft gezet.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Jaybee Jillz Bellatrix Maple
    Ik keek verontwaardigt toen die dude mijn peuk uit mijn mond trok en hem weggooide. "He! Die was nog niet op." Als weerwoord gaf hij dat ik niet bij hem in de buurt moest roken. "Heb je dan liever dat ik 4 nicotine pleisters op mijn arm plak?" vroeg ik sceptisch. Minder dan 4 werkte bij mij eigenlijk niet. Vooral neit als ik me moest concentreren, dan had ik er echt 4 of meer nodig. Kettingroker dat ik was. De andere jongen stelde hen voor. Alleen van het andere meisje wist ik de naam nu nog niet. "Ik ben Jaybee." Ik had echt te veel namen die ik door elkaar gebruikte, maar deze was wel het makkelijkst, al noemden mijn ouders me eigenlijk altijd Bellatrix. Ik keek het groepje rond en plakte toen de enkele nicotine pleister die ik altijd voor noodgevallen in mijn zak had op mijn pols. Opzich leken ze niet de slechtste mensen, maar dat ik niet kon roken was wel een tegenvaller, zeker nu ik me niet goed in mijn vel voelde. Ik haalde even een hand door mijn haar en controleerde of mijn hoorntjes niet zichtbaar waren. Dat zou namelijk nog veel genanter zijn dan wat dan ook. En dan zouden ze waarschijnlijk direct niks meer met me te maken willen hebben.


    Bowties were never Cooler

    [Kan ik Devon misschien op iemand afsturen?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    [Kan ik Devon misschien op iemand afsturen?]

    [Dhelia is in de bungalow. (:]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.