• RPG | St. Trinian's


    We are the best, so screw the rest
    We do as we damn well please
    Until the end, St Trinians
    Defenders of anarchy.



    St. Trinian's is een anarchistische school voor onhandelbare tienerjongens en meiden.Elk horen ze niet thuis op een gewone school vanwege hun klederdracht, interesses en andere. Ondanks dat het geen doorsnee school is heeft de school ook getypeerde groepjes, onderverdeeld in de Posh Totty, Chavs, Trustafarians, Emos, Geeks en de First Years.

    De Posh Totty, beter bekend als de populaire jongens en meisjes van de school. Ze zijn standvastig, krijgen wat ze willen en zijn beeldschoon en sexy, wat ze zelf ook weten.

    De Chavs, de 'normale' groep. Ze doen waar ze zin in hebben en niemand houd hen tegen. Ze zijn ook een beetje de ruige bende.

    De Trustafarian, gekenmerkt door dreadlocks en sigaretten. Ze stralen de 'the devil-may-care' attitude uit.

    De Emos, de coole, jonge gothics die steeds kijken alsof de wereldproblemen op hun schouders liggen. Je kan ze makkelijk herkennen aan hun donkere kleding. Ze zijn ook iets sadistisch

    De Geeks, zij zijn meestal wat tuttiger en ouderwetser gekleed. Hen kan je meestal vinden in de bibliotheek. Ze zijn daarmee ook de slimsten van de school.

    En tot slot de First Years, de jongsten van de school. Onhandelbaar, wild en ruig. Geven niks om het leven en worden maar al te graag vuil. -tot 14 jaar-

    Bij de Nieuwelingen horen ook de gewone meisjes & jongens, meisjes & jongens die van deftige scholen naar deze worden gestuurd zonder echt een reden en daar helemaal verandert worden door een make-over en in een groep geplaatst worden.


    Het uniform van de meisjes bestaat uit een donkerblauwe of zwarte rok, jurk of andere, een witte blouse en een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Ook een wit-blauw gestreept das in vereist. De schoenen bestaat uit zwarte lakschoenen met of zonder hak.
    Het uniform van de jongens bestaat uit een donkerblauwe of zwarte (jeans)broek, een witte blouse, een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Een wit-blauw gestreept das is vereist en zwarte lak- of sportschoenen.

    Soundtrack.
    Filmpje

    Kamerindeling :
    Geen. Wel 2 afdelingen namelijk jongens en meisjes.
    Schoolregels : Geen.
    Schoolhoofd : Camilla Dagey Fritton – 5TYLE5
    Head girl : Annemarie Sophie Cambridge |Posh Totty| - Annabeth
    Head boy : Noah Aiden Parker |Trustafariaan| - 5TYLE5

    Posh Totty's
    Cordelia Willow Summerfields - LostMagic
    Savannah Rose Montoya - Malino
    Annemarie Sophie Cambridge - Annabeth
    Tyler Julian Jones - 5TYLE5
    Chavs
    Alicia Coco Adams - xSunshineee
    Rosalie Eleanor Sugg - SupahBaby
    LouLou Lynsi - nachtkat
    Alexia Samorena - Dashed
    Demian Samorena - Dashed
    James Michael O'Rone - nachtkat
    De Trustafarian
    Noah Aiden Parker. - 5TYLE5
    Nikolas Komarovski - ChaoticTania
    Delilah Lillith Rosemary Renner - Annabeth
    Emo's
    Acery Sorrow Bryn Farelley - SorrowPayne
    Helle Bryn O´Bryan - Theep
    Damon Tyler Campbell - Malino
    Geeks
    Ethan William Peterson - 5TYLE5
    George Kensington - Firebolt
    First Years
    Nathaniel Jayden Desouris - Malino
    Red Roxas Withniss - miekeBxx
    Nieuwelingen
    Annabelle Lealla Fritton - LostMagic -> is niet echt nieuweling maar gewoon nog onbesloten
    Cheryss Nynk Cappon - SorrowPayne
    Ryan Adam Worth - LostMagic
    Daniel Ianto Howell - Sylvesti

    In te vullen :
    Volledige naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd:
    Groep :
    Geslacht :
    Uniform :
    -afbeelding en/of beschrijving. Let op ! Dit is bij iedereen anders, het toont het karakter van je personage aan-
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    -vertel waarom je personage onhandelbaar is, mag ook in de RPG te zien krijgen-

    Regels :
    Niet schelden OCC
    OCC tussen haakjes of andere
    Niet iemand anders personage besturen
    16+ is toegelaten
    Geen oneliners, minimum 2 lijntjes.

    St Trinians de film
    Rollentopic
    - We beginnen met iedereen die op school toekomt, eerste schooldag! De slaapkamers zijn op de 2 grote zolders. De ene is voor de meisjes en de andere voor de jongens.

    -Ok, jongens en meisjes zitten per groep samen in een grote kamer op de zolders. De first years, Chavs, Posh Totty's op de ene zolder en de Nieuwelingen, De Trustafarian, Emo's en geeks op de andere zolder.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 17:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan Worth
    'Oke Ace dan.' zeg ik en hou onschuldig mijn handen omhoog. Ik kijk om ons heen en glimlach. 'Toch nog een voordeel aan die zolder.' grinnik ik. Je kan naar buiten springen en je kan klimmen. Fantastisch toch? Oke voor anderen minder maar ik vind dit goed.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Delilah Lillith Rosemary Renner || Trustfarian
    "Hi, Del," zei Noah, wapperend met zijn handen zodat de rook een beetje weg ging. Hij grijnsde breed en Delilah salueerde even naar Rosalie.
    "Wat vind je van de geweldige kleren die Maman voor me heeft uitgekozen?" Del plukte even aan haar gestijlde haar en staarde verlangend naar dat van Noah. "Ze dwingt me nu zelfs Frans te spreken. Ik heb wel belangrijkere dingen te doen. Is je haar gegroeid?" Is je haar gegroeid? Natuurlijk is zijn haar gegroeid. Het groeit elke dag, maar zo was Del. Ze stelde altijd idiote vragen. Soms was ze megarustig en gaf ze vreemde antwoorden zoals 'Omdat olifanten roze moeten zijn'. Andere dagen was ze hyper en stelde ze vragen als dit.


    help

    Acery Sorrow Bryn Farelley
    'Oh, er zijn nog zoveel verschillende voordelen aan deze zolder. Het dak, je kan gemakkelijk zelfmoord plegen, je bent vrij snel beneden als je opschiet en je kunt lekker liggen maffen in het weekend.' Ik grijns even naar Ryan en ga zo ver mogelijk op de rand zitten. 'Het voelt fijn om hier weer terug te zitten. Vorig jaar zat ik hier, maar dan alleen.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    |Ik ga eerst even mijn rollen bij Olympic Side afwerken voor ik opnieuw post, sow... :/ |


    kindness is never a burden.

    [NEE. POST EERST, WERK DAN JE ROLLEN AF.]


    help

    Annabeth schreef:
    [NEE. POST EERST, WERK DAN JE ROLLEN AF.]


    Sorry, but I'm freaking out right now. :/


    kindness is never a burden.

    Ryan Worth
    'Nou ben ik blij dat er niet veel komen, ik houd niet zo van overbevolkte daken.' zeg ik en rol met mijn ogen. Ik sta recht en begin op één been te springen. 'En ik val niet, dat is tegen mijn principes weet je?' Ik grinnik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Why? D:]


    help

    [Wajoo, ff weg en kan al weer niet volgen Ö]


    16 - 09 - '17

    Annabeth schreef:
    [Why? D:]


    |Ik moet op 3 of meer posts reageren en dan wil ik die zo lang mogelijk maken omdat dat leuker is voor de andere RPG'er en dan ga ik helemaal in stres. |


    kindness is never a burden.

    [Oh, okay. :/]


    help

    LostMagic schreef:
    Ryan Worth
    'Nou ben ik blij dat er niet veel komen, ik houd niet zo van overbevolkte daken.' zeg ik en rol met mijn ogen. Ik sta recht en begin op één been te springen. 'En ik val niet, dat is tegen mijn principes weet je?' Ik grinnik.


    Acery Sorrow Bryn Farelley
    'Tegen je principes? Welke principes heb je dan?' Ik sta op en loop op mijn hakken over het dak. Langzaam en rustig loop ik terug naar Ryan. Ik kijk naar de lucht en zie het grijzig worden. 'Great! Rain!' grinnik ik. Ja, ik hou van de regen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    annabelle Fritton
    Ik frons even lichtjes. 'Wat moet ik anders? Weer een jaar twijfelen? Ik hoop gewoon dat ik in 1 keer nu de juiste groep kies. Ik wil niet vast blijven zitten in de nieuwelingenkamer.' Ik rol mijn ogen. Elke keer weer zijn er meisjes die huilend naar hun ouders bellen om hem te komen halen.


    Demian Samorena
    Fronsend kijkt ze me aan. 'Wat moet ik anders? Weer een jaar twijfelen? Ik hoop gewoon dat ik in 1 keer nu de juiste groep kies. Ik wil niet vast blijven zitten in de nieuwelingenkamer.' Ik kwam daar echt nooit graag, al die hupeloze en vriendloze mensen, bah. 'Nee je hebt helemaal gelijk.' Glimlachend kijk ik op haar neer. 'Ik wil je wel voorstellen aan de anderen? Ik kan begrijpen dat je je dan comfortabeler voelt onder de anderen als je al iemand kent.' Zachtjes haal ik een hand door mijn bruine haren waarna ik geruststellend op haar neer kijk.

    (dit is btw Demian, ik zal foto zo even in rollen topic zetten ;))


    On wednesdays we wear black

    [Mot gaan eten. Spam niet het hele topic vol! Kan iemand link in mn GB zetten naar nieuwe topic?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [LOGAN LERMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!

    WHY DID YOU DO THIS TO ME?

    I JUST FINISHED FREAKING MARK OF ATHENA.

    Je bent gemeen, Anne. :/ Nu moet ik weer huilen. D:]


    help