• RPG | St. Trinian's


    We are the best, so screw the rest
    We do as we damn well please
    Until the end, St Trinians
    Defenders of anarchy.



    St. Trinian's is een anarchistische school voor onhandelbare tienerjongens en meiden.Elk horen ze niet thuis op een gewone school vanwege hun klederdracht, interesses en andere. Ondanks dat het geen doorsnee school is heeft de school ook getypeerde groepjes, onderverdeeld in de Posh Totty, Chavs, Trustafarians, Emos, Geeks en de First Years.

    De Posh Totty, beter bekend als de populaire jongens en meisjes van de school. Ze zijn standvastig, krijgen wat ze willen en zijn beeldschoon en sexy, wat ze zelf ook weten.

    De Chavs, de 'normale' groep. Ze doen waar ze zin in hebben en niemand houd hen tegen. Ze zijn ook een beetje de ruige bende.

    De Trustafarian, gekenmerkt door dreadlocks en sigaretten. Ze stralen de 'the devil-may-care' attitude uit.

    De Emos, de coole, jonge gothics die steeds kijken alsof de wereldproblemen op hun schouders liggen. Je kan ze makkelijk herkennen aan hun donkere kleding. Ze zijn ook iets sadistisch

    De Geeks, zij zijn meestal wat tuttiger en ouderwetser gekleed. Hen kan je meestal vinden in de bibliotheek. Ze zijn daarmee ook de slimsten van de school.

    En tot slot de First Years, de jongsten van de school. Onhandelbaar, wild en ruig. Geven niks om het leven en worden maar al te graag vuil. -tot 14 jaar-

    Bij de Nieuwelingen horen ook de gewone meisjes & jongens, meisjes & jongens die van deftige scholen naar deze worden gestuurd zonder echt een reden en daar helemaal verandert worden door een make-over en in een groep geplaatst worden.


    Het uniform van de meisjes bestaat uit een donkerblauwe of zwarte rok, jurk of andere, een witte blouse en een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Ook een wit-blauw gestreept das in vereist. De schoenen bestaat uit zwarte lakschoenen met of zonder hak.
    Het uniform van de jongens bestaat uit een donkerblauwe of zwarte (jeans)broek, een witte blouse, een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Een wit-blauw gestreept das is vereist en zwarte lak- of sportschoenen.

    Soundtrack.
    Filmpje

    Kamerindeling :
    Geen. Wel 2 afdelingen namelijk jongens en meisjes.
    Schoolregels : Geen.
    Schoolhoofd : Camilla Dagey Fritton – 5TYLE5
    Head girl : Annemarie Sophie Cambridge |Posh Totty| - Annabeth
    Head boy : Noah Aiden Parker |Trustafariaan| - 5TYLE5

    Posh Totty's
    Cordelia Willow Summerfields - LostMagic
    Savannah Rose Montoya - Malino
    Annemarie Sophie Cambridge - Annabeth
    Tyler Julian Jones - 5TYLE5
    Chavs
    Alicia Coco Adams - xSunshineee
    Rosalie Eleanor Sugg - SupahBaby
    LouLou Lynsi - nachtkat
    Alexia Samorena - Dashed
    Demian Samorena - Dashed
    James Michael O'Rone - nachtkat
    De Trustafarian
    Noah Aiden Parker. - 5TYLE5
    Nikolas Komarovski - ChaoticTania
    Delilah Lillith Rosemary Renner - Annabeth
    Emo's
    Acery Sorrow Bryn Farelley - SorrowPayne
    Helle Bryn O´Bryan - Theep
    Damon Tyler Campbell - Malino
    Geeks
    Ethan William Peterson - 5TYLE5
    George Kensington - Firebolt
    First Years
    Nathaniel Jayden Desouris - Malino
    Red Roxas Withniss - miekeBxx
    Nieuwelingen
    Annabelle Lealla Fritton - LostMagic -> is niet echt nieuweling maar gewoon nog onbesloten
    Cheryss Nynk Cappon - SorrowPayne
    Ryan Adam Worth - LostMagic
    Daniel Ianto Howell - Sylvesti

    In te vullen :
    Volledige naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd:
    Groep :
    Geslacht :
    Uniform :
    -afbeelding en/of beschrijving. Let op ! Dit is bij iedereen anders, het toont het karakter van je personage aan-
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    -vertel waarom je personage onhandelbaar is, mag ook in de RPG te zien krijgen-

    Regels :
    Niet schelden OCC
    OCC tussen haakjes of andere
    Niet iemand anders personage besturen
    16+ is toegelaten
    Geen oneliners, minimum 2 lijntjes.

    St Trinians de film
    Rollentopic
    - We beginnen met iedereen die op school toekomt, eerste schooldag! De slaapkamers zijn op de 2 grote zolders. De ene is voor de meisjes en de andere voor de jongens.

    -Ok, jongens en meisjes zitten per groep samen in een grote kamer op de zolders. De first years, Chavs, Posh Totty's op de ene zolder en de Nieuwelingen, De Trustafarian, Emo's en geeks op de andere zolder.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 17:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Acery Sorrow Bryn Farelley
    'Bedankt voor mn sok nieuweling! En dan wil ik nu je naam wel weten, want die grote bek van jou kan me nog wel goed van pas komen,' grijns ik. Ik geef de Chav geen antwoord. Ze vond het volgens mij wel geinig dat ik een sok naar zijn hoofd smeet. Ik til mijn matras een beetje op en pak het mesje. 'Pas maar op jongen, ik weet hoe ik hiermee moet werken,' dreig ik. Het was niet echt dreigend bedoeld, meer als een waarschuwing alvast, want ik heb het niet zo op Nieuwelingen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    |Grieks freak. :/ |
    Tyler Julian Jones | Posh Totty.
    Ty knikte maar bleef met zijn ogen op het meisje gericht. Die eerstejaars stalen echt alles. Vorig jaar nog hadden ze één van Ty's boxers gepikt en die als een vlag bovenop het het torentje van het gebouw gevestigd. Tyler had zich doodgeschaamd.
    "Zet daar maar neer." zei Marie tegen de eerstejaars en wees vervolgens naar een overgebleven bed. Grijnzend zette Ty zijn zakken op het bed. Net dezelfde plaats als vorig jaar. Hij vroeg zich af op zijn boek nog steeds onder de matras lag. En toen Ty keek lag het er inderdaad nog steeds.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 16:15 ]


    kindness is never a burden.

    Ryan Worth
    'Ryan.' antwoord ik op haar eerste vraag en grinnik slechts als ze een mes uithaalt. 'Ik ook.' zeg ik simpel. Handig als je eens uitbarstingen hebt, je leert steeds nieuwe dingen. Gooien met dingen bijvoorbeeld. Messen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alicia Coco Adams
    Ok, volgens mij is dat dus echt Acery en die nieuweling, die heeft echt een grote mond. Zuchtend draai ik me om naar de deur. Ik smeer 'm! "Ben weg, bye!" roep ik terwijl ik de deur al uitloop. Ik hoef die naam van die nieuweling niet te weten -die ik wel nog hoorde- als die meid hier met een mes in de kamer rondloopt. Ik ga mijn koffer maar eens uitpakken. Ik loop naar de andere slaapzaal, waar ik dus slaap. Ik let niet op en loop gewoon recht naar mijn bed waar mijn koffer en tas op liggen. Ik rits mijn koffer open en begin alles uit te pakken.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 16:19 ]


    16 - 09 - '17

    Acery Sorrow Bryn Farelley
    'Ik mag jou wel jongen. Maar serieus, ik denk dat ik er toch nog iets beter mee overweg kan. Een beetje met messen smijten is niet echt wat ik bedoel,' grijns ik sadistisch en trek mijn mouw omhoog. Boeiend dat hij mijn littekens zou zien. Ik kijk naar de jongen - kennelijk Ryan - en wacht op zijn reactie. Ik zet alvast het mesje op mijn arm. Kijken hoe hij nu reageert.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan Worth
    Ik reageer er niet op. Ik heb al gezien hoe vrienden van me zich sneden voor ze naar de drugs grepen dus veel doet het me niet. Ik kijk vooral naar haar littekens en dan naar haar. Ze ziet er nochtans niet zo ongelukkig of depri uit, waarom dan zelfpijniging? Uit kick?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [STALEN? STALEN? SERIEUS? LEENSEL?

    En yeaaaah, I know. xd Weet jij of je de andere Bourne films moet gezien hebben als je the Bourne Legacy wilt zien?]

    Annemarie Sophie Cambridge || Posh Totty || Headgirl
    Ty knikte even, met een blik op het meisje. Hij liet zich zakken op het bed en keek onder zijn kussen, waar een boek lag.
    "Laat jij hier alles liggen of zo?" mompelde Marie, terwijl ze op haar bed neerviel. Haar haar, die nu toch helemaal los was gekomen, viel half op haar gezicht en ze blies het ervan, waarna ze even haar schouders achteruit trok omdat ze helemaal stijf waren van het slechte slapen van vannacht, net als haar nek trouwens. Ze draaide zich om en begroef haar gezicht in haar kussen. Eindelijk weer écht thuis, want dat gigantische huis waar haar ouders wonen kon geen thuis voor haar genoemd worden.


    help

    Acery Sorrow Bryn Farelley
    Die gast heeft het dus al meegemaakt. 'Je snapt niet waarom ik dit doe hè jongen. Ik doe het niet uit kick hoor. Het bevrijd me van mijn gedachten en twijfels. Mijn slechte daden en slechte herinneringen. Als je snapt wat ik bedoel. Het heeft me alleen sterker gemaakt. Sterker dan ik al was.' Ik stop het mesje weg en ga op mijn bed zitten. Ik kijk de jongen recht in zijn ogen aan. Mijn witte en groene haren lagen over mijn schouders heen en ik streek er snel overheen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan Worth
    Ik luister aandachtig en knik dan begrijpend. Zo'n situatie dus. Ik vraag niet door omdat ze het me toch niet zal vertellen en kijk niet weg als ze me recht in mijn ogen aankijkt. 'Ieder zijn manier om dingen te vergeten.' mompel ik slechts.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Acery Sorrow Bryn Farelley
    'Totally true,' mompel ik. Ik laat me achteruit op mijn bed vallen en ik laat mijn knokkels kraken. 'Ik ben Ace by the way,' glimlach ik naar het plafond en duw mezelf omhoog. 'Waarom ben je eigenlijk naar deze school gekomen?' vraag ik, want tja, Nieuwelingen worden van chique en dure kostscholen naar hier gestuurd. Wat had deze gast gedaan. Zijn ouders gek geïrriteerd?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan Worth
    'Ik heb last van woedeaanvallen, geen enkele school wilde me en ouders werden gek van me.' zeg ik en rol met mijn ogen. Die "psychologen" zoals ze zichzelf noemen zijn echt gestoord. Ze denken dat je alles kan oplossen door een stomme pop de slaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Acery Sorrow Bryn Farelley
    'Woedeaanvallen hè Ryan. Grappig. En ik kan goed gokken. Ik dacht al dat je ouders zo langzamerhand gek van je werden,' grijns ik. 'Je kent dus ook al de spiegelogen die denken je gedachten te kennen en een oplossing hebben voor alles.' Ik kijk vol in zijn ogen en zie dat ik volgens mij wel gelijk heb. Ik ben een geboren gedachten lezer. Ik grinnik om die gedachte.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan Worth
    'Goed geraden alweer.' grinnik ik en kijk haar aan. 'En wat brengt jouw hier? Het feit dat je wapens mag dragen en er geen regels zijn?' Ja ik had het reglement gelezen maar 4 regels waarvan 1 ervan : blijf dronken is. Oke mij best.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Iemand voor Del, Trustfarian?]


    help

    Acery Sorrow Bryn Farelley
    'Ik ben op mijn tiende uit huis gezet, op de basisschool werd ik van de trappen geduwd en ik snijd mezelf. Duidelijk genoeg? Ik ben gewoon een probleemkind, zoals de meeste hier. Mijn wapen, daar weet alleen jij vanaf nu. Ik gebruik het alleen op mezelf hoor.' Ik zucht. Die Nieuweling kreeg me gewoon zover om mijn "geschiedenis" te vertellen.

    [ik ga ff surprise afmaken. Ben straks terug]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen