• RPG | St. Trinian's


    We are the best, so screw the rest
    We do as we damn well please
    Until the end, St Trinians
    Defenders of anarchy.



    St. Trinian's is een anarchistische school voor onhandelbare tienerjongens en meiden.Elk horen ze niet thuis op een gewone school vanwege hun klederdracht, interesses en andere. Ondanks dat het geen doorsnee school is heeft de school ook getypeerde groepjes, onderverdeeld in de Posh Totty, Chavs, Trustafarians, Emos, Geeks en de First Years.

    De Posh Totty, beter bekend als de populaire jongens en meisjes van de school. Ze zijn standvastig, krijgen wat ze willen en zijn beeldschoon en sexy, wat ze zelf ook weten.

    De Chavs, de 'normale' groep. Ze doen waar ze zin in hebben en niemand houd hen tegen. Ze zijn ook een beetje de ruige bende.

    De Trustafarian, gekenmerkt door dreadlocks en sigaretten. Ze stralen de 'the devil-may-care' attitude uit.

    De Emos, de coole, jonge gothics die steeds kijken alsof de wereldproblemen op hun schouders liggen. Je kan ze makkelijk herkennen aan hun donkere kleding. Ze zijn ook iets sadistisch

    De Geeks, zij zijn meestal wat tuttiger en ouderwetser gekleed. Hen kan je meestal vinden in de bibliotheek. Ze zijn daarmee ook de slimsten van de school.

    En tot slot de First Years, de jongsten van de school. Onhandelbaar, wild en ruig. Geven niks om het leven en worden maar al te graag vuil. -tot 14 jaar-

    Bij de Nieuwelingen horen ook de gewone meisjes & jongens, meisjes & jongens die van deftige scholen naar deze worden gestuurd zonder echt een reden en daar helemaal verandert worden door een make-over en in een groep geplaatst worden.


    Het uniform van de meisjes bestaat uit een donkerblauwe of zwarte rok, jurk of andere, een witte blouse en een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Ook een wit-blauw gestreept das in vereist. De schoenen bestaat uit zwarte lakschoenen met of zonder hak.
    Het uniform van de jongens bestaat uit een donkerblauwe of zwarte (jeans)broek, een witte blouse, een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Een wit-blauw gestreept das is vereist en zwarte lak- of sportschoenen.

    Soundtrack.
    Filmpje

    Kamerindeling :
    Geen. Wel 2 afdelingen namelijk jongens en meisjes.
    Schoolregels : Geen.
    Schoolhoofd : Camilla Dagey Fritton – 5TYLE5
    Head girl : Annemarie Sophie Cambridge |Posh Totty| - Annabeth
    Head boy : Noah Aiden Parker |Trustafariaan| - 5TYLE5

    Posh Totty's
    Cordelia Willow Summerfields - LostMagic
    Savannah Rose Montoya - Malino
    Annemarie Sophie Cambridge - Annabeth
    Tyler Julian Jones - 5TYLE5
    Chavs
    Alicia Coco Adams - xSunshineee
    Rosalie Eleanor Sugg - SupahBaby
    LouLou Lynsi - nachtkat
    Alexia Samorena - Dashed
    Demian Samorena - Dashed
    James Michael O'Rone - nachtkat
    De Trustafarian
    Noah Aiden Parker. - 5TYLE5
    Nikolas Komarovski - ChaoticTania
    Delilah Lillith Rosemary Renner - Annabeth
    Emo's
    Acery Sorrow Bryn Farelley - SorrowPayne
    Helle Bryn O´Bryan - Theep
    Damon Tyler Campbell - Malino
    Geeks
    Ethan William Peterson - 5TYLE5
    George Kensington - Firebolt
    First Years
    Nathaniel Jayden Desouris - Malino
    Red Roxas Withniss - miekeBxx
    Nieuwelingen
    Annabelle Lealla Fritton - LostMagic -> is niet echt nieuweling maar gewoon nog onbesloten
    Cheryss Nynk Cappon - SorrowPayne
    Ryan Adam Worth - LostMagic
    Daniel Ianto Howell - Sylvesti

    In te vullen :
    Volledige naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd:
    Groep :
    Geslacht :
    Uniform :
    -afbeelding en/of beschrijving. Let op ! Dit is bij iedereen anders, het toont het karakter van je personage aan-
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    -vertel waarom je personage onhandelbaar is, mag ook in de RPG te zien krijgen-

    Regels :
    Niet schelden OCC
    OCC tussen haakjes of andere
    Niet iemand anders personage besturen
    16+ is toegelaten
    Geen oneliners, minimum 2 lijntjes.

    St Trinians de film
    Rollentopic
    - We beginnen met iedereen die op school toekomt, eerste schooldag! De slaapkamers zijn op de 2 grote zolders. De ene is voor de meisjes en de andere voor de jongens.

    -Ok, jongens en meisjes zitten per groep samen in een grote kamer op de zolders. De first years, Chavs, Posh Totty's op de ene zolder en de Nieuwelingen, De Trustafarian, Emo's en geeks op de andere zolder.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 17:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Dan
    Ik loop achter hem aan. "Dank je" De schuur waar we nu op de zolder van zijn, is nou niet echt spectaculair, maar de bedden zien er comfortabel uit. Ik zette mijn rugzak erop en keek naar de jongen. "Wil je op youtube komen?" vroeg ik vriendelijk. Dat ik in zo'n instituut zat betekende niet dat ik stopte met filmpjes maken. Mooi niet. Het was mijn leven. Ik haalde een klein cameratje uit mijn rugzak en klapte hem open. Het was tijd dat mijn volgers ook wisten waar ik naartoe was verdwenen.


    Bowties were never Cooler

    [Waar kunnen Cher en Ace inspringen? Sorry, ik ben gisteren naar Breaking Dawn geweest en daarvoor moest ik mn huiswerk maken]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    5TYLE5 schreef:
    Noah Aiden Parker | Trustafarian | Headboy.
    "Nee, maar jij blijkbaar ook niet aangezien je al naar het niveau van de nieuwelingen bent gezakt," kaatste Rosalie terug. Noah stak lachend zijn handen in de lucht,"Die had ik verdiend," gaf hij toe en wreef toen over de plek waar zijn hart zou moeten zitten. "Au, weet je. Nu heb je echt mijn gevoelens gekwetst."

    (...)

    Rosalie Eleanor Sugg
    Hij stak lachend zijn handen in de lucht en zei: "Die had ik verdiend." Hij wreef nog even over zijn linkerborst, waar zijn hart ongeveer zat. "Au, weet je. Nu heb je echt mijn gevoels gekwetst", zei hij en ik kon het niet laten even te grinniken. "Graag gedaan hoor", zei ik met een glimlachje. Ik wist gewoon dat hij dat laatste niet kon menen, en anders had ik pech.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Normaal zou Nikolas op Alicia afkomen, maar aangezien ChaoticTania nog niet gereageerd heeft, wil er dan iemand anders even met Alicia praten?]


    16 - 09 - '17

    [Ik heb Ryan?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Okay, maar ik moet even weg, ben er zo weer hoor!]


    16 - 09 - '17

    Alicia Coco Adams
    Ik loop de grote trap af naar beneden. Ik kijk rond of ik al iemand bekend zie, maar ik zie voor de moment niet meteen iemand, ofwel kijk ik scheel. Ik haal een hand door mijn haar als ik onderaan de trap even blijf staan om rond te kijken. Ik heb even weer frisse lucht nodig! Ik loop dus naar buiten en zie een jongen met warrig bruin haar die ik nooit eerder zag aan de voordeur staan. Hij staat wat rond te gapen, het lijkt alsof hij niet weet hoe of wat. Zou ik hem helpen? Bwa ja, heb toch niks beters te doen. Ik ga vlak voor hem staan en kuch eens. "Kan ik je misschien helpen?"

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 14:59 ]


    16 - 09 - '17

    Ryan Adam Worth
    Ik draai me om als ik een stem hoor. Een meisje. Ze vraagt of ze me kan helpen. 'Ehm ja' zeg ik en ga even door mijn haar. 'Waar is de kamer voor de nieuwelingen ergens?' vraag ik haar dan maar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alicia Coco Adams
    Wat toevallig hij had toch echt hulp nodig, dan help ik hem toch gewoon? De kamer van de nieuwelingen? Die is niet bij die van mij. "Ik zal anders even met je meelopen om het je te tonen voor je verkeerd loopt." vertel ik en loop al meteen naar binnen. "Volg maar!" roep ik en loop verder. We lopen de trap op, gangen door en zo tot we bij de kamer van de nieuwelingen zijn. "Hier is het." zeg ik wijzend.


    16 - 09 - '17

    [moet even weg, zo teruhg]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Annabelle Fritton
    'Ik denk van wel.' grinnik ik. Iedereen geraakt hier constant in de problemen maar zijn achternaam komt me wel bekend voor. Ik zit even te denken misschien kan ik een week bij de chavs gaan en zien hoe het me bevalt. 'Wel ik denk dat ik een oplossing heb. Ik kijk gewoon of ik me amuseer bij jullie groep en zo niet dan zoek ik verder, zo wel, dan ben ik een chav.' zeg ik simpel. Dat ik daar vorig jaar niet opgekomen ben! Het had me veel gezaag bespaard van de Posh Totty's en de Geeks.


    Demian Samorena
    Ze lijkt even in gedachten verzonken te zijn, maar dan kijkt ze op alsof ze een of ander geweldig idee heeft. 'Wel ik denk dat ik een oplossing heb. Ik kijk gewoon of ik me amuseer bij jullie groep en zo niet dan zoek ik verder, zo wel, dan ben ik een chav.' Zwijgend denk ik na over wat ze nu net heeft gezegd. Het is inderdaad een goed idee, maar ik weet niet. Andere gaan haar misschien als een verrader aanzien, ik niet en mijn zusje sowieso ook niet maar sommige denken daar net even wat anders over. 'Ik vind het best, maar je moet wel oppasen met wat je doet en vertelt, want sommige van mijn vrienden hebben het niet zo op vreemden die van de ene groep naar de andere overlopen.'

    (ik ga nu even een foto zoeken van hoe mijn personage's eruitzien xd)

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 15:06 ]


    On wednesdays we wear black

    SorrowPayne schreef:
    [Waar kunnen Cher en Ace inspringen? Sorry, ik ben gisteren naar Breaking Dawn geweest en daarvoor moest ik mn huiswerk maken]


    (We zijn net pas begonnen, je kan gewoon beginnen dat je de school binnenkomt? ;3)


    On wednesdays we wear black

    Ryan Adam Worth
    'Dank je.' glimlach ik licht en zet mijn koffer en rugzak naast een bed. Ik laat me erop vallen en kijk naar het plafond even. 'Hm wat ben jij?' vraag ik haar dan maar als er even een stilte valt.

    Annabelle Fritton
    Ik frons even lichtjes. 'Wat moet ik anders? Weer een jaar twijfelen? Ik hoop gewoon dat ik in 1 keer nu de juiste groep kies. Ik wil niet vast blijven zitten in de nieuwelingenkamer.' Ik rol mijn ogen. Elke keer weer zijn er meisjes die huilend naar hun ouders bellen om hem te komen halen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Acery Sorrow Bryn Farelley
    Ik loop de school binnen. Jeej, nog een jaar op deze kutschool! Een aantal voordelen, ik kan de leraren, First Years en nieuwelingen lekker klieren. Ik kijk of er nog anderen binnenkomen. Ik wacht even en bekijk ondertussen de grond, het plafond en de muren grondig. Dingen die me vorig jaar niet opvielen en nu wel. Andere richtingen geverfd, stukken verf van de muur af. Het is gewoon grappig om te zien. Ik ren naar de zolders toe en zie dat ik weer een jaar met de Geeks opgescheept zit.

    [Wie komt er naar Ace?]

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 15:54 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Lene? :3]


    help