• RPG | St. Trinian's


    We are the best, so screw the rest
    We do as we damn well please
    Until the end, St Trinians
    Defenders of anarchy.



    St. Trinian's is een anarchistische school voor onhandelbare tienerjongens en meiden.Elk horen ze niet thuis op een gewone school vanwege hun klederdracht, interesses en andere. Ondanks dat het geen doorsnee school is heeft de school ook getypeerde groepjes, onderverdeeld in de Posh Totty, Chavs, Trustafarians, Emos, Geeks en de First Years.

    De Posh Totty, beter bekend als de populaire jongens en meisjes van de school. Ze zijn standvastig, krijgen wat ze willen en zijn beeldschoon en sexy, wat ze zelf ook weten.

    De Chavs, de 'normale' groep. Ze doen waar ze zin in hebben en niemand houd hen tegen. Ze zijn ook een beetje de ruige bende.

    De Trustafarian, gekenmerkt door dreadlocks en sigaretten. Ze stralen de 'the devil-may-care' attitude uit.

    De Emos, de coole, jonge gothics die steeds kijken alsof de wereldproblemen op hun schouders liggen. Je kan ze makkelijk herkennen aan hun donkere kleding. Ze zijn ook iets sadistisch

    De Geeks, zij zijn meestal wat tuttiger en ouderwetser gekleed. Hen kan je meestal vinden in de bibliotheek. Ze zijn daarmee ook de slimsten van de school.

    En tot slot de First Years, de jongsten van de school. Onhandelbaar, wild en ruig. Geven niks om het leven en worden maar al te graag vuil. -tot 14 jaar-

    Bij de Nieuwelingen horen ook de gewone meisjes & jongens, meisjes & jongens die van deftige scholen naar deze worden gestuurd zonder echt een reden en daar helemaal verandert worden door een make-over en in een groep geplaatst worden.


    Het uniform van de meisjes bestaat uit een donkerblauwe of zwarte rok, jurk of andere, een witte blouse en een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Ook een wit-blauw gestreept das in vereist. De schoenen bestaat uit zwarte lakschoenen met of zonder hak.
    Het uniform van de jongens bestaat uit een donkerblauwe of zwarte (jeans)broek, een witte blouse, een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Een wit-blauw gestreept das is vereist en zwarte lak- of sportschoenen.

    Soundtrack.
    Filmpje

    Kamerindeling :
    Geen. Wel 2 afdelingen namelijk jongens en meisjes.
    Schoolregels : Geen.
    Schoolhoofd : Camilla Dagey Fritton – 5TYLE5
    Head girl : Annemarie Sophie Cambridge |Posh Totty| - Annabeth
    Head boy : Noah Aiden Parker |Trustafariaan| - 5TYLE5

    Posh Totty's
    Cordelia Willow Summerfields - LostMagic
    Savannah Rose Montoya - Malino
    Annemarie Sophie Cambridge - Annabeth
    Tyler Julian Jones - 5TYLE5
    Chavs
    Alicia Coco Adams - xSunshineee
    Rosalie Eleanor Sugg - SupahBaby
    LouLou Lynsi - nachtkat
    Alexia Samorena - Dashed
    Demian Samorena - Dashed
    James Michael O'Rone - nachtkat
    De Trustafarian
    Noah Aiden Parker. - 5TYLE5
    Nikolas Komarovski - ChaoticTania
    Delilah Lillith Rosemary Renner - Annabeth
    Emo's
    Acery Sorrow Bryn Farelley - SorrowPayne
    Helle Bryn O´Bryan - Theep
    Damon Tyler Campbell - Malino
    Geeks
    Ethan William Peterson - 5TYLE5
    George Kensington - Firebolt
    First Years
    Nathaniel Jayden Desouris - Malino
    Red Roxas Withniss - miekeBxx
    Nieuwelingen
    Annabelle Lealla Fritton - LostMagic -> is niet echt nieuweling maar gewoon nog onbesloten
    Cheryss Nynk Cappon - SorrowPayne
    Ryan Adam Worth - LostMagic
    Daniel Ianto Howell - Sylvesti

    In te vullen :
    Volledige naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd:
    Groep :
    Geslacht :
    Uniform :
    -afbeelding en/of beschrijving. Let op ! Dit is bij iedereen anders, het toont het karakter van je personage aan-
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    -vertel waarom je personage onhandelbaar is, mag ook in de RPG te zien krijgen-

    Regels :
    Niet schelden OCC
    OCC tussen haakjes of andere
    Niet iemand anders personage besturen
    16+ is toegelaten
    Geen oneliners, minimum 2 lijntjes.

    St Trinians de film
    Rollentopic
    - We beginnen met iedereen die op school toekomt, eerste schooldag! De slaapkamers zijn op de 2 grote zolders. De ene is voor de meisjes en de andere voor de jongens.

    -Ok, jongens en meisjes zitten per groep samen in een grote kamer op de zolders. De first years, Chavs, Posh Totty's op de ene zolder en de Nieuwelingen, De Trustafarian, Emo's en geeks op de andere zolder.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 17:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Firebolt schreef:
    (...)


    George Kensington - Geek

    Ik kijk naar mijn tassen, ik had volgens mij veel te veel boeken mee genomen. 'Hoi George. Zin in het nieuwe schooljaar? Naar het schijnt krijgen we een nieuwe docent Engels.' Hoor ik achter me. Ik draaide me om. 'Hey Ethan. Ja, jij? Ow, ik hoop dat hij goed kan uitleggen.' Zeg ik. Bij leraren was goed uitleggen een pluspunt. Ik pak mijn tassen van de grond. 'Ga je mee naar onze kamer? Dan kan ik mijn spullen wegzetten.' Vraag ik. Ik strijk mijn schooluniform glad en kijk Ethan aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ryan Worth
    'Nou aangezien Chemie hier op het leerrooster is aangeduid met = bommen, maken ze er vast geen probleem van. En waarom precies snijden? Er zijn zoveel andere manieren om te vergeten.' zeg ik en haal een sigaret uit mijn tas.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Holy fuu, dit is echt moeilijk bij te houden o.o Moet ik nog op iemand reageren?]


    El Diablo.

    Annabeth schreef:
    [Iemand voor Del, Trustfarian?]


    help

    |Ik vind stalen een cool woord. (puh) + Nederlands is niet mijn sterkste vak; :/
    En.... idk. Heb allereerst geen idee wat Bourne Legacy is sow.... |
    Tyler Julian Jones | Posh Totty.
    Tyler ging neerzitten op zijn bed en bladerde door het boek. Ty herinnerde zich niet meer waarover het boek ging aangezien hij steeds aanstalten maakte om het boek te lezen maar werd afgeleid door zijn kamergenoten.
    "Laat jij hier alles liggen of zo?" Ty keek op naar Marie die net haar gezicht in haar kussen stopte. "Nee. Maar het lijkt alsof jij je kussen gemist hebt?"
    Hij moest grinniken om zijn eigen grapje. Best wel zielig eigenlijk.


    kindness is never a burden.

    Sylvesti schreef:
    Dan
    Ik loop achter hem aan. "Dank je" De schuur waar we nu op de zolder van zijn, is nou niet echt spectaculair, maar de bedden zien er comfortabel uit. Ik zette mijn rugzak erop en keek naar de jongen. "Wil je op youtube komen?" vroeg ik vriendelijk. Dat ik in zo'n instituut zat betekende niet dat ik stopte met filmpjes maken. Mooi niet. Het was mijn leven. Ik haalde een klein cameratje uit mijn rugzak en klapte hem open. Het was tijd dat mijn volgers ook wisten waar ik naartoe was verdwenen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Annemarie Sophie Cambridge
    "Nee, maar het lijkt alsof jij je kussen gemist hebt?"
    "Ja, en daarom verstik ik mezelf in mijn eigen zieligheid," zei Marie dof, omdat ze nog steeds met haar gezicht tegen haar kussen lag. "En mijn schouders doen pijn. En mijn nek ook, dus dit is voor mij de perfecte houding," voegde ze toe, starend naar de duisternis. "Ze zouden televisieschermpjes in kussens moeten uitvinden, weet je wel. Dat zou handig zijn. Of boeken die dan lichtgeven zodat je het kan zien. Maar dan heb je zo'n beetje een kussen met een gat in..." Marie moest even grinniken, maar ze zette haar hoofd dan op haar handen die op het einde van haar kussen rustten, aangezien ze bijna echt stikte.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 16:49 ]


    help

    [Niemand voor Del? :/]


    help

    [iedereen is bij mij al bezet ...]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [AND THEN I TRANSLATED THAT THING UNDER HET WAPENSCHILD.

    Oh, geniaal gewoon. xd]


    help

    LostMagic schreef:
    Ryan Worth
    'Nou aangezien Chemie hier op het leerrooster is aangeduid met = bommen, maken ze er vast geen probleem van. En waarom precies snijden? Er zijn zoveel andere manieren om te vergeten.' zeg ik en haal een sigaret uit mijn tas.


    Acery Sorrow Bryn Farelley
    'Geen idee. Het was gewoon het beste. Ik kan mijn eigen pijn ermee bepalen.' Ik haal mijn schouders op en kijk toe hoe hij een sigaret uit zijn tas haalt. Ik sta er niet van te kijken dat hij bij de Trustafarian terecht komt. Die gast is echt een Trustafariaan. Of een emo. Ik vind dat wel grappig.

    [Het kippenkot van Nik is klaar]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan Worth
    Ik pak mijn aansteker en houd even het vlammetje voor. Dan steek ik die weg en inhaleer de rook even genietend. Ik kijk haar aan. 'Rook je ook?' vraag ik en houd haar het pakje aanbiedend voor. Ik pak met mijn vrije hand mijn gsm uit mijn broekzak en kijk of ik berichten heb. Ik antwoord vlug en kijk haar dan weer aan.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 17:07 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ethan William Peterson | Geek.
    George draaide zich om. "Hey Ethan. Ja, jij? Ow, ik hoop dat hij goed kan uitleggen." Ethan knikte instemmend. Als ze niet goed konden uitleggen zou dat sowieso geen probleem zijn voor Ethan omdat hij al een deel van zijn nieuwe cursus in de vakantie gemaakt had. "Ga je mee naar onze kamer? Dan kan ik mijn spullen wegzetten." vroeg George vervolgens. Hij steek even zijn uniform glad en keek toen terug naar Ethan. Die knikte alweer,"Ja, ik moet me trouwens nog omkleden." Hij keek naar zijn blauwe polo en jeansbroek en keek toen naar George die zijn uniform al aan had.

    Tyler Julian Jones | Posh Totty.
    "Ja, en daarom verstik ik mezelf in mijn eigen zieligheid," zei Marie. "En mijn schouders doen pijn. En mijn nek ook, dus dit is voor mij de perfecte houding." Tyler schudde zijn hoofd en klakte medelevend met zijn tong. "Ah schat. Wil je een massage?" vroeg Ty en ging naast Marie op haar bed zitten.
    "Ze zouden televisieschermpjes in kussens moeten uitvinden, weet je wel. Dat zou handig zijn. Of boeken die dan licht geven zodat je het kan zien. Maar dan heb je zo'n beetje een kussen met een gat in..." praatte Marie maar door en Ty zette zijn handen op haar schouders en kneep er zacht in. "Vergeet die stress en het feit dat je leven niet gaat zoals je wil," toegegeven, dat klonk niet erg opbeurend,"maar wanneer het zover is komt alles op z'n pootjes terecht."


    kindness is never a burden.

    Gosh Lize, je geeft een minimum van 2 regels en schrijft ze zelf niet vol. XD


    kindness is never a burden.

    [ik ben huiswerk aan het maken lieve zus]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'