• Wat als er niet zoiets was als X-Factor? Zouden de jongens elkaar dan alsnog gevonden hebben? Zouden ze nog steeds wereldberoemd zijn? Nou, gedeeltelijk is het uitgekomen. De jongens zijn een kleine band in London, maar ze proberen nog steeds beroemder te worden. Ze oefenen veel en nemen elk concert aan. Dit is hun droom, en ze zullen niet stoppen voordat hun naam in de grote lichten staat. Met familie, vrienden, en vooral elkaar, zijn ze vastberaden om het helemaal te maken dit jaar. Maar soms komen gevoelens, timing, en andere obstakels in de weg te staan. Is hun vastberadenheid genoeg om de jongens in de spotlights te zetten en wat doen ze als een meidengroep grote concurrentie voor hen begint te vormen?
    (De rechten van het idee gaan naar Depay :3)

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -De meisjes en de jongens zijn vijanden van elkaar, concurrentie. Hou er dus rekening mee dat niet iedereen meteen een relatie aangaat.
    -Maximaal twee personages per persoon, en dan ook van het andere geslacht.
    -Reserveren mag.
    -Ga niet teveel off-topic, ook niet hier in het rollentopic.
    -Als je weg moet zien we je wel weer verschijnen als je terug bent. En als je wilt praten zijn daar gastenboeken voor. Als je al off-topic gaat, gebruik a.u.b. (), {}, [].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren. En hiermee bedoel ik niet voor een uur omdat je naar de tandarts moet...
    -Alleen CxStylinson en Depay maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie, dan wordt je er zonder pardon uitgezet.
    -Als je je niet kunt houden aan de bovenstaande dingen doe dan ook niet mee. Als je eens een keer een foutje maakt kan dit gebeuren, natuurlijk. Maar hou er rekening mee dat je een waarschuwing kan krijgen of uit de RPG gezet kan worden als je te ver gaat.
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met Depay en CxStylinson .


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles. LameBrain
    -Liam James Payne. Lifeisajoke
    -Niall James Horan. IrishCharm
    -Louis William Tomlinson. CxStylinson
    -Zayn Jawaad Malik. Depay

    Meisjes:
    - Dessy Tamara Jones. Depay
    - Rhoda Elisabetta Ramirez. Lifeisajoke
    - Blair Hadley McFly. CxStylinson
    - Sonny Mabel Puckerman LameBrain
    - Luna June River. Agentp


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    Nou, aan die informatie had ik dus weinig gehad... Toen Niall opstond wist ik al hoe laat het was, dat Harry maar wist dat ik de zooi niet ging opruimen. En daarom dronk ik in een bar en niet thuis, want daar hoefde ik niet de toiletten schoon te maken omdat mijn maaginhoud er nodig uit moest.
    Ik zuchtte en streek Harry zachtjes door zijn haren om vervolgens op te staan en naar het toilet te lopen.
    "Wil je een aspirine, Niall?" vroeg ik zachtjes.
    Ja, Louis... Alsof dat zou helpen! De blonde Ier was kotsmisselijk en jij ging hem paracetamol voeren... Echt geweldig.
    "Of een glas water?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Wil je een aspirine, Niall?" Vfroeg hij zachtjes? Een aspirine? Ik ben misselijk, heb geen hoofdpijn?
    Of een glas water?" vroeg hij dan. "Een klas water, alsjeblieft," zei ik zacht en let me weer aan het toilet hangen. "Sorry, trouwens, van je toilet. Ik ruim het later wel op," zei ik stilletjes. Mijn hoofd tolde en mijn maag voelde alsof hij verder zijn inhoud kwijt wou. Een scherpe pijn steek, liet me dubbelslaan, maar na een tijdje gin het al weer beter. "Ugh, ik drink nooit meer tequila,"


    Take me to wonderland

    Harry Edward Styles
    Ik kon altijd zo genieten als Louis mijn haar streelde dat ik enkel ontspannend en luisteren naar het gesprek tussen hem en Niall. Ik wilde roepen dat Niall het Louis moest vertellen maar dan zou ik teveel verraden dus bleef ik zwelgend luisteren terwijl ik langzaam mijn ogen open durfde te doen en roerloos naar Louis gezicht keek. In eerste instantie had ik niet door wat er gebeurde toen Niall snel opstond en Louis er uiteindelijk achter aan gig, dus kroop ik ook van de bank af. Alles tolde en ik moest me aan alles wat ik tegenkwam vasthouden om niet om te vallen. Niall had blijkbaar over te geven dus ging ik naast hem staan om op zijn rug te wrijven. "Komt wel goed." Giegelde ik waarna ik de wc weer uitliep en mijn armen meteen om Louis zijn middel heensloeg. Ik nestelde mijn hoofd in zijn nek en drukte mijn lichaam tegen dat van hem. Ik had iets gehoord over water hallen maar vond mezelf, zoals gewoonlijk even belangrijker.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 8:05 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson.

    Ja, eigen schuld aan de ene kant... Wie dronk dan ook tequila als je er niet tegen kon? Typisch Niall... Volgens mij was het gewoon omdat Harry zichzelf lam wilde zuipen en Niall gewoon volgde.
    Net toen ik een glas water wilde halen sloeg Harry zijn armen om me heen sloeg en zijn hoofd in mijn nek legde. Ik grinnikte zachtjes, ook al vond ik niet dat ik Harry alle aandacht moest gaan geven.
    "Haz... Mag ik even water halen? Dan krijg je daarna alle aandacht die je wilt."
    Ja, als de jongens dronken waren dan waren het net kleine kleutertjes die verzorgd moesten worden... Ik draaide me in Harry's armen om en streelde nog een enkele keer door Harry's krullen heen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    een van de reden dat ik altijd zo vaak met meisjes in bed belanden was omdat ik enorm aanhankelijk werd als ik dronken was en altijd enorm veel aandacht wilde hebben. "Haz... Mag ik even water halen? Dan krijg je daarna alle aandacht die je wilt." even beet ik twijfelend op mijn lip, maar toen Louis zich omdraaide in mijn armen en enkele keren door mijn krullen heen streelde liet ik uiteindelijk toch los. ''oke.'' Piepte ik en keek hoe Louis naar de keuken liep. Ik draaide me om naar Niall en keek hoe de blonden Ier, nog steeds iets over de wc heen gebogen stond en begon ik te giechelen. ''Kotsen, is vies.'' Deelde ik mee, terwijl ik even op zijn hoofd klopte.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson.

    Ik zuchtte en haalde een glas water, waarna ik weer terugliep naar het toilet en het glas op de laminaten vloer naast de kleine Ier neerzette. Ik keek Harry vragend aan.
    "Alsof we dat nog niet wisten, Harry..." mompelde ik, waarna ik Harry naar me toe trok en hem naar de bank zeulde. Ik had geen zin in twee giechelende keukenmeiden op een toilet die om de beurt hun maaginhoud leegde.
    "Ben jij ook al zo misselijk of overleef je het nog wel?" vroeg ik op een droge toon, waarna ik nog een bezorgde blik naar achteren wierp waar de badkamer was te vinden. Misschien kon ik Niall beter even alleen laten... Ik zou ook liever alleen willen zijn als ik misselijk was.
    Ik liet Harry's hoofd op mijn schoot rustten en glimlachte zwakjes. De krullenbol mocht dan dronken zijn, hij was dan wel uitzonderlijk schattig...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    "Ben jij ook al zo misselijk of overleef je het nog wel?" Vroeg Louis nadat hij me naar de bank had gebracht en ik met mijn hoofd op zijn schoot rusten. ''Het gaat prima.'' met grote ogen keek ik naar Louis zijn gezicht en liet ik mijn vingers van mijn rechter hand over zijn gezicht trippelen. ''ben je verliefd op haar?'' ik wist dat het misschien raar was hier nu over te beginnen, maar ik wilde het gewoon weten, aangezien ik het me totaal niet voor kon stellen om na een dag al verliefd op iemand te kunnen zijn. Ik kon me sowieso maar weinig voorstellen bij de liefde. ''want dan wil ik nooit verliefd worden.'' piepte ik er achter aan. Want dat betekende misschien dat ik straks elke dag ruzie had met Louis, net als vandaag. Of dat ik net als Niall Depressief werd. Ergens was dat natuurlijk onzin. maar van Drank ging je nu eenmaal rare dingen denken.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 12:59 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Reageer later! De bel ging. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [is goed hoor.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan

    ''Kotsen, is vies.'' deelde een giechelende Harry me mee. Ik keek hem aan en haalde een wenkbrauw op om meteen daarna mijn maaginhoud weer te legen.
    "En het zorgt ervoor dat je nog meer moet lotsen," zei ik misselijk. Ik keek hoe Louis het glas op de laminaten vloer zette. "Alsof we dat nog niet wisten, Harry..." mompelde Louis waarna hij Harry bij me wegsleurde en hem op de bank liet zitten. Ik liet mijn hoofd rusten op de koude toiletbril. Hij haat me. Hij haat me. Hij haat me. Ratelde mijn stem door mijn hoofd.

    [Niall heeft weeral een inzinking. x'D]


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    Ik voelde hoe Harry's vingers over mijn gezicht gleden en glimlachte zwakjes bij zijn vraag. "Zo kun je het noemen, ja."
    Ik vroeg me af of het wel nut had om een dronken Harry nou te gaan vertellen hoe alles zat, maar het was altijd fijn om te praten over dit onderwerp. Tenminste, dat vond ik.
    "Want dan wil ik nooit verliefd worden." hoorde ik Harry piepen, waardoor ik naar beneden keek en zijn nek zachtjes streelde.
    "Waarom niet, Harry? Jij verdient ook een prachtig meisje, of een jongen die je voor de rest van je leven gelukkig kan maken. Noem me een idioot omdat ik serieus ben, maar vandaag heb ik volgens mij het licht gezien." zei ik, waarna ik zachtjes grinnikte om mijn eigen woorden.
    "Wat ik heb kun je net zo goed liefde op het eerste gezicht noemen, of je het gelooft of niet."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    "Waarom niet, Harry? Jij verdient ook een prachtig meisje, of een jongen die je voor de rest van je leven gelukkig kan maken. Noem me een idioot omdat ik serieus ben, maar vandaag heb ik volgens mij het licht gezien." ik moest lachen bij zijn worden en dacht meteen terug aan Niall, die nu nog steeds in de wc lag. Mischien was het een zorg minder voor hem dat Louis dus niets tegen homo's had. ''Ik doe het alleen maar met prachtige meisjes.'' giechelde ik. Het was wel waar, want ik zou echt nooit met een lelijk iemand naar bed gaan. maar daarna haalde ik mijn schouders op. ''Ik wil niet aan iemand vastzitten denk ik.'' gaf ik toe. Alleen al rekening houden met Louis zelf kosten me soms al te veel moeite. "Wat ik heb kun je net zo goed liefde op het eerste gezicht noemen, of je het gelooft of niet." Ik keek even vreemd naar Louis terwijl mijn vingers nog steeds vormpjes op zijn gezicht tekende. ''Liefde op het eerste gezicht?'' herhaalde ik zachtjes. mensen hadden het er vaak over maar zelf geloofde ik er niet zo in. Hoe kon je nou verliefd op iemand zijn die je niet tot amper kenden. Ik wist niet hoe het dan wel ging, verliefd worden. ''Als jullie gaan trouwen, mag ik dan bruidsmeisje zijn?'' en ik keek hoopvol naar het gezicht dat boven me uit stak.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson.

    Oké, Harry was echt niet bij zijn positieven nu. Bruidsmeisje?!
    "Je hebt hopelijk toch wel door dat een bruidsmeisje vrouwelijk hoort te zijn?" vroeg ik, zijn vraag negerend.
    Ik wilde nog helemaal niet eraan denken dat we zouden trouwen. Wie weet haatte Rhoda me na een aantal weken en dan trouwden we niet. Ik was nog jong, waarom nu al trouwen?
    "Ja, Harry... Dat weten we. Niet dat je zo kieskeurig bent want volgens mij heb je al half London in je bed gehad." zei ik, rollend met mijn ogen waarna ik Harry als verontschuldiging even over zijn krullen streek.
    "Geloof me, als je nou eenmaal verliefd bent wil je gewoon vastzitten."
    Het was waar, het liefste zat ik nu gewoon bij Rhoda... Maar misschien was dat gewoon mijn karakter. Ik kon af en toe best aanhankelijk zijn als ik wilde.
    "En ik weet zeker dat een van ons dit appartement nog gaat verlaten omdat we allebei met onze vriendin willen wonen."
    Of vriend... Maar dat verwachtte ik eerlijk gezegd niet.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    "Je hebt hopelijk toch wel door dat een bruidsmeisje vrouwelijk hoort te zijn?" ik grinnikte even. ''Ik ben vast een heel mooi meisje.'' lachte ik maar schudden uiteindelijk mijn hoofd. ''Ik wil geen meisje zijn. "Ja, Harry... Dat weten we. Niet dat je zo kieskeurig bent want volgens mij heb je al half London in je bed gehad." Zei Louis en ik rolde meteen met mijn ogen. ik mocht ze misschien niet meer op twee handen kunnen tellen, half Londen was overdreven. en mocht dat wel het geval zijn, betekende dat, dat half Londen knap was en niet dat ik geen smaak had. Louis streelde nogmaals door mijn krullen wat er voor zorgde dat ik mijn mond hield.
    "Geloof me, als je nou eenmaal verliefd bent wil je gewoon vastzitten." ik schudden meteen wild mijn hoofd. ik wilde niet vastzitten. "En ik weet zeker dat een van ons dit appartement nog gaat verlaten omdat we allebei met onze vriendin willen wonen." vervolgde Louis en even hield ik op met ademen. ik wist echt wel dat we hier niet voor eeuwig samen konden wonen, maar nu hij het zo zei klonk het net of we elkaar zouden gaan inruilen voor een vriendin. ''Ik wil je niet kwijt.'' piepte ik terwijl ik mijn ogen stijf dichtkneep, bang dat als ik ze open zou doen en Louis aan zou kijken ik meteen zou gaan huilen.
    Waarom werd ik altijd zo emotioneel van drank?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson.

    "Ja, prachtig. Je bent zeker weten heel sexy in een jurk." zei ik op een lachende toon, waarna ik merkte dat Harry geïrriteerd raakte door mijn opmerking. Ik begreep wel waarom hij zo reageerde, maar af en toe kon ik het niet laten om hem eventjes op stang te jagen.
    Harry schudde zijn hoofd op mijn antwoord en ik zuchtte. Die jongen zou nog veel moeten leren, zeg... Hij mocht dan misschien veel meer ervaring hebben met meiden dan ik, maar dat betekende niet dat hij veel van liefde afwist. Vastzitten is een groot woord, maar het was weliswaar ongeveer wat er met je gebeurde als je een relatie had. Harry was gewoon nog jong en wilde afwisseling.
    "Ik wil je niet kwijt." piepte Harry, waarna hij zijn ogen stijf dichtkneep en ik een nieuwe steek door mijn maag voelde gaan.
    "Sst... Je raakt me niet kwijt, Harry. Nooit." fluisterde ik zachtjes, terwijl ik hem op een regelmatig tempo over zijn krullen streek en uiteindelijk ook zijn hals.
    "We gaan wel met z'n vieren samenwonen, goed?" zei ik om Harry maar blij te maken.
    Dat zou nooit gaan gebeuren, maar misschien kalmeerde het hem op dit moment.


    Reading a good book is like taking a journey.