• Wat als er niet zoiets was als X-Factor? Zouden de jongens elkaar dan alsnog gevonden hebben? Zouden ze nog steeds wereldberoemd zijn? Nou, gedeeltelijk is het uitgekomen. De jongens zijn een kleine band in London, maar ze proberen nog steeds beroemder te worden. Ze oefenen veel en nemen elk concert aan. Dit is hun droom, en ze zullen niet stoppen voordat hun naam in de grote lichten staat. Met familie, vrienden, en vooral elkaar, zijn ze vastberaden om het helemaal te maken dit jaar. Maar soms komen gevoelens, timing, en andere obstakels in de weg te staan. Is hun vastberadenheid genoeg om de jongens in de spotlights te zetten en wat doen ze als een meidengroep grote concurrentie voor hen begint te vormen?
    (De rechten van het idee gaan naar Depay :3)

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -De meisjes en de jongens zijn vijanden van elkaar, concurrentie. Hou er dus rekening mee dat niet iedereen meteen een relatie aangaat.
    -Maximaal twee personages per persoon, en dan ook van het andere geslacht.
    -Reserveren mag.
    -Ga niet teveel off-topic, ook niet hier in het rollentopic.
    -Als je weg moet zien we je wel weer verschijnen als je terug bent. En als je wilt praten zijn daar gastenboeken voor. Als je al off-topic gaat, gebruik a.u.b. (), {}, [].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren. En hiermee bedoel ik niet voor een uur omdat je naar de tandarts moet...
    -Alleen CxStylinson en Depay maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie, dan wordt je er zonder pardon uitgezet.
    -Als je je niet kunt houden aan de bovenstaande dingen doe dan ook niet mee. Als je eens een keer een foutje maakt kan dit gebeuren, natuurlijk. Maar hou er rekening mee dat je een waarschuwing kan krijgen of uit de RPG gezet kan worden als je te ver gaat.
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met Depay en CxStylinson .


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles. LameBrain
    -Liam James Payne. Lifeisajoke
    -Niall James Horan. IrishCharm
    -Louis William Tomlinson. CxStylinson
    -Zayn Jawaad Malik. Depay

    Meisjes:
    - Dessy Tamara Jones. Depay
    - Rhoda Elisabetta Ramirez. Lifeisajoke
    - Blair Hadley McFly. CxStylinson
    - Sonny Mabel Puckerman LameBrain
    - Luna June River. Agentp


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    "Er is niks? Er is genoeg hier aan de hand! Je zuipt tequila alsof het de normaalste zaak van de wereld is en je reageert al de hele tijd zo afstandelijk of tenminste anders op me!" riep ik gefrustreerd, waarna ik een hand door mijn haren haalde en van de zenuwen bijna begon te huilen.
    Ik haatte paniek, dan ging alles veel te snel en ik begreep er niks meer van.
    "Je moet niks oprapen, je moet praten." murmelde ik, waarna ik een hopeloze blik op het plafond wierp. Niall ruimde verder op en begon weer te praten, waardoor ik weer een steek door mijn lichaam voelde gaan.
    "Zeg dan wat er is!"
    Ik trok mijn hand los en zette een wanhopige blik op, waarna ik me omdraaide en naar de keuken liep. Waarom reageerde iedereen ineens zo op mij? Was het omdat ik iets met Rhoda had? Ik slikte en veegde ruw de tranen weg die het voor elkaar hadden gekregen om te ontsnappen. Wat was ik een aansteller... Niall had een probleem dat hij opkropte en ik zat hier als een idioot te janken.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Er is niks? Er is genoeg hier aan de hand! Je zuipt tequila alsof het de normaalste zaak van de wereld is en je reageert al de hele tijd zo afstandelijk of tenminste anders op me!" Riep Louis gefrustreerd waarop ik geschrokken terugdeinsde. Niet boos worden, lou, smeekte ik in mijn hoofd. "Het spijt me," zei ik zwakjes.
    "Zeg dan wat er is!" Hij draaide zich wanhopig om en liep naar de keuken. Ik liet me vallen van uit gehurkte stand en liet mijn armen als slierten langs me liggen. Harry krijgt misschien weer ruzie met Louis en dat is mijn schuld. Ik zette me recht om te vertrekken. Ik maakte alles toch alleen maar erger. Tranen stroomden langs mijn verhitte wangen. Ik probeerde wanhopig mijn tranen in te houden, ook al was het nu nutteloos geworden.


    Take me to wonderland

    Harrie Edward Styles
    Als verdoofd keek ik naar hoe Louis huilen naar de keuken liep en Niall op de grond bleef zitten. Even keek ik de blonden jongen hopeloos aan. "Zeg enkel dat je met jezelf in de knoop zit over of je nou of jongens valt of niet ofzo." Fluisterde ik zachtjes waarna ik me omdraaide en naar de keuken liep. Ik dacht in een klap nuchter te zijn, maar niets was minder waar. "Ben je ook boos op mij?" Ik bleef op een afstand staan en keek Louis met waterige ogen aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson.

    Ik hoorde Harry's stem en schudde mijn hoofd. "Ik ben niet boos, op niemand." zei ik zacht, waarna ik een aantal tranen wegveegde.
    "Ik ben teleurgesteld."
    Het was gewoon zo oneerlijk dat mijn vrienden een geheim verborgen hielden en mij werd niks verteld. Zelfs Harry zei me niets...
    "Ik ben gewoon bang, Harry. Dadelijk doet Niall zichzelf nog eens wat."
    Ik draaide me naar de krullenbol toe en zag dat zijn ogen waterig waren, waardoor ik opnieuw begon te huilen. Huilen zonder geluid te maken.
    "Vertrouwen jullie me soms niet?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Meteen schudden ik hevig mijn hoofd. "Ik heb geen geheim voor." Piepte ik meteen. "Het is Ni," snel sloot ik mijn mond weer en belande in een tweestrijd met mezelf, de waarheid en vriendschap. "Het is Niall zijn geheim, niet dat van mij." Probeerde ik wanhopig uit te leggen. "Het is niet aan mij het je te vertellen." Ik sloeg mijn ogen neer en wiebelde wat heen en weer op mijn benen. "Begrijp het alsjeblieft, ik zou het je echt willen vertellen, maar..." Waarom moest ik nou zo doordrammen op de waarheid van Niall zijnprobleem. Als ik nu niets had geweten had ik nergens tussen in gestaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan

    Zeg enkel dat je met jezelf in de knoop zit over of je nou of jongens valt of niet ofzo." fluistert Harry in mijn or waarna hij naar de keuken gaat bij Louis. Ik knik alleen maar en loop de gang op richting de deur.
    "Ik ben teleurgesteld." Hoor ik vanuit de keuken Louis zijn stem en met mijn hoofd naar de grond, stap ik naar de voordeur. Ik maak alles toch alleen maar erger. Vet varken, freak, faggot!


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    Ik keek Harry even gepijnigd aan, maar knikte wel. Ik begreep wel dat hij niks wilde zeggen. Harry verraadde meestal geen geheimen...
    "Het maakt me niets uit dat je het verzwijgt, maar ik wil niet dat Niall hieronder lijdt en dat jij je kaken stijf op elkaar houdt." zei ik zacht, waarna ik voetstappen in de hal hoorde en opsprong. Ik rende naar de hal en zag dat Niall weg wilde gaan, maar nog voordat hij de deur kon openen sprong ik al voor de deur en ging ervoor zitten.
    "Ik schuif niet totdat je vertelt wat er is." zei ik zo serieus mogelijk.
    Ik deed het echt hoor! Ik kon hier dagenlang zitten als het moest... Als Harry me af en toe wat water en voedsel bracht. Naar het toilet gaan, daar moest ik wel wat op gaan verzinnen dan... Maar ik dacht niet dat het zover zou komen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall james Horan

    Opeens sprong Louis voor de deur nog voor ik die kon openen. Ik keek hem met een opgeheven wenkbrauw aan.
    "Ik schuif niet totdat je vertelt wat er is." zei hij serieus.
    "Louis," zuchtte ik. "Het maakt geen ene fuck uit," zei ik vastberaden. Ik liet mijn hand door mijn haren gaan waardoor ik een steek in mijn hand voelde. Oh ja tuurlijk, mijn hand ligt nog open. "Ik red me wel, Louis,"


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    Ik keek Niall even aan en negeerde hem. Nee Lou, niet antwoorden tenzij het over het geheim ging. Ja, ik was nieuwsgierig, bang en teleurgesteld. En daarvan maakte ik dus deze drama... Ik wilde het weten!
    "Ja... Je redt je geweldig. Ik zie het. Vertel gewoon wat er is en dan mag jij lekker thuis je nachteten gaan eten." zei ik, waarna ik mezelf schrap zette tegen de deur en een jas van de kapstok trok om mezelf zo warm te houden. Ik voelde me net een idioot op de grond hier, maar dat interesseerde me niets. Voor Nialler had ik dit wel over.
    Voor de zekerheid reikte ik naar boven en draaide de deur vanbinnen op slot, waarna ik mezelf weer bedekte met de jas en naar Niall bleef kijken.
    (Wauw, nachteten is gewoon een woord... ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Ja... Je redt je geweldig. Ik zie het. Vertel gewoon wat er is en dan mag jij lekker thuis je nachteten gaan eten." zei hij. Hij nam zijn jas van de kapstok en trok die aand terwijl hij voor de deur bleef staan. Mijn mond zakte ietsje open. "Are you out of your mind?" Vroeg ik serieus verbaasd. Ondertussen zag ik hoe zijn hand naar de deur reikte en hem op slot deed. Ik zuchtte geïrriteerd. "Soms is het beter voor je als je niet alle geheimen kent," zei ik terwijl ik mijn armen kruiste. "So move,"


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    Ik haalde mijn schouders op en knikte. "Ja, dat ben in inderdaad. Al jaren lang."
    Ja, sorry... Maar ik begon nu langzamerhand toch een beetje gek te worden van dat geheim. Normaal zou Niall het me allang verteld hebben!
    Ik schudde koppig mijn hoofd en maakte een kinderlijk geluidje, waarna ik Niall in zijn ogen aankeek. "Soms is het beter als je je geheimen verteld." zei ik, waarna ik Niall's beweging nadeed. "So tell."
    God, wat was ik toch weer volwassen bezig zeg! Maar ja, je moest iets proberen...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Soms is het beter als je je geheimen verteld." drong hij aan. "So tell,"
    "Aah, Louis!" riep ik. "Ik kan het niet en wil het ook niet vertellen. Ok?" ik begon mijn geduld te verliezen en ik wilde gewoon weg. Terug naar huis en op mijn kamer gitaar spelen. Is dat zoveel te veel gevraagd?
    "Moet je niet bij Rhoda ofzo zijn?" vroeg ik bits. Het kwam er bits uit eerder omdat ik gewoon weg wou, maar ook een klein beetje omdat ik jaloers was.


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    Ja, ik begon Niall te irriteren. Mooi zo, want hij irriteerde me net zo goed. Dit ging nog eens leuk worden zeg...
    "Je kan het wel vertellen en je wilt het ook vertellen! Ik ben verdomme je vriend, Niall! En als je me niet vertrouwt dan moet je dat zeggen, want dan ben ik zo weg bij die fucking deur!" riep ik, waarna ik hem met opgetrokken wenkbrauwen maar ook met een spoor van angst in mijn ogen aankeek.
    "Moet je niet bij Rhoda of zo zijn?" vroeg hij op een bitse toon, waardoor mijn mond een stukje openviel. En waar kwam die opeens vandaan?
    "Rhoda ging ergens aan schrijven, dus ik bel haar morgen weer." zei ik zo kalm mogelijk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Je kan het wel vertellen en je wilt het ook vertellen! Ik ben verdomme je vriend, Niall! En als je me niet vertrouwt dan moet je dat zeggen, want dan ben ik zo weg bij die fucking deur!" Riep Louis. "Het heeft niets te maken met vertrouwen, Louis! Zo simpel is het niet!" roep ik terug.
    "Rhoda ging ergens aan schrijven, dus ik bel haar morgen weer." zei hij kalm.
    Ik gromde. "Dus dan besluit je nu maar om voor je deur te staan, wachten tot ik mijn geheimen vertel? Ik ben niet achterlijk Louis, ik kan wel beter mijn geheimen bewaren dan je denkt," schreeuw ik.


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    Ik keek Niall even aan en sprong uiteindelijk op. "En Harry vertel je het blijkbaar wel en ik ben ineens lucht aan het worden voor je?!" riep ik naar hem, waarna ik de jas aan de kant smeet en de deur ontgrendelde. Ik keek Niall met een woedende blik aan en had even de neiging om zelf het huis uit te lopen, maar dat zou nergens op slaan...
    "Prima dan. Als je mij niks wilt zeggen en Harry blijkbaar wel, wat dus wel moet betekenen dat je mij niet vertrouwt kun je gaan. Je hebt mij toch niet nodig? Of wel soms?!"


    Reading a good book is like taking a journey.